Is toch heerlijk joh. laat gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Deze topics zijn toch altijd best triest![]()
Niks met de sport hebben, wij casuals die alleen met de OS kijken.. allemaal juichen..
300x JAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe lang had je die al klaar staan?
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Niks met de sport hebben, wij casuals die alleen met de OS kijken.. allemaal juichen..
300x JAAAAAAAAAAA
Ja vind ik ook.quote:
IDDquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Ik maakte me ook niet druk, ik sprak iemand aan. Hoe lang wil je je er nog mee bemoeien/hiermee doorgaan? Ga ergens anders vervelend doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik zei 'ga huilen'.
Inderdaad, wij zijn landveraaiers. Nu moeten we allemaal dood.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
300x JAAAAAAAAAAA
Ga huilen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik maakte me ook niet druk, ik sprak iemand aan. Hoe lang wil je je er nog mee bemoeien/hiermee doorgaan? Ga ergens anders vervelend doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |