2x 35 minquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:55 schreef Saind het volgende:
Spelen ze bij hockey twee helften of 1/3's of kwarten ofzo? Dus, zijn ze nou over 5 minuten klaar of gaan ze dan nog door
En dan als het gelijk is?quote:
Allemaal import Nederlanders johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Nieuw zeeland heeft er ook een paar lekkere mokkels tussen zitten.
Van mij mogen ze wel winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:59 schreef TwenteFC het volgende:
Nieuw zeeland heeft er ook een paar lekkere mokkels tussen zitten.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef TwenteFC het volgende:
Doen ze na die verlenging gewoon penalties?
Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het maar dodelijk saai.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef Saind het volgende:
mensen kinderen wat een spanning bij de hâkkie
echt een ontzettende kutsport om naar te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben dan vind ik het maar dodelijk saai.
Ja met zo'n stick rondmeppen in de 16 zou niet gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:20 schreef Typisch het volgende:
Ik heb niet veel verstand van hockey maar in het voetbal was dit een donker rode kaart + penalty.
Dit was gewoon een variant op pootje haken maar dan met een stick.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja met zo'n stick rondmeppen in de 16 zou niet gewaardeerd worden
Wat is er debiel aan? Vind het bij zulke toernooien wel geinig om naar te kijken en vroeger op de middelbare school vind ik altijd wel geinig om te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Adames het volgende:
wat een debiele kutsport is dat hockey. Alleen de spelregels zijn wel erg mooi met hun camerabeelden opvragen, tijdstraffen en verschil tussen strafbal en strafcorner.
die stick voelt zo onnatuurlijk en omdat alles in de kleine ruimte is met een kleine bal, is het ook moeilijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er debiel aan? Vind het bij zulke toernooien wel geinig om naar te kijken en vroeger op de middelbare school vind ik altijd wel geinig om te doen.
zie geen fuck van wat ze doen gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
die stick voelt zo onnatuurlijk en omdat alles in de kleine ruimte is met een kleine bal, is het ook moeilijk om naar te kijken.
Baas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, net als ijshockey..
Dribbelen vanaf de middenlijn alleen op de keeper af.
Of Cissequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:32 schreef Typisch het volgende:
Zie je zo'n Ron Vlaar oid zo'n shootout al nemen in het voetbal.
Ik ga denk ik maar voor een carrière als hockeycoach.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Kut. Wat zou ik daar graag een keer mee onder de douche staan na een wedstrijd.
Geo zei al: '''t is net stofzuigen'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:43 schreef Cara het volgende:
wta een ontzettende strontsport dat hockey. dat van die strafballen was gaaf maar die laatste 10 minuten.. je kan het gvd beter 'olympisch voetzoeker' dan hockey noemen. Het is net alsof ze allemaal massaal als voetballers opzoek gaan naar de schwalbe in de 16 meter, alleen dan gewoon elke 10 seconden
What do you wish for? A cure for aids, worldpeace, the truth about the universe, Dutch women Hockeycoach?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar voor een carrière als hockeycoach.
Ik vind dameshockey altijd wel vermakelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef GGMM het volgende:
Ach, ik vind het op z'n tijd wel vermakelijk om te zien.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Cara het volgende:
HEE HIJ WAS OP DE VOET NEE NIET OH HIJ WAS OP DE VOET JA NEE TOCH NEE WEL JA OP DE VOET PASS HEE OP DE VOET PASS VOET PAS HEE EEN STRAFBAL NEE WAAROM DAN NIET GEWOON DAT IS NIET ZO MAAR WAT IS DE REGEL DAN JA WEET IK NIET MAAR DIE WAS OP DE VOET PASS SCHOT HEE DIE WAS OP DE VOET NEE DIE WAS NIET OP DE VOET NEDERLAND KAN ERUIT MAAR DIE PASS WAS OP DE VOET NEE HIJ WAS NET LANGS DE VOET EN NU DE COUNTER HEE MET DE VOET IN DE GOAL SCHIETEN DAT MAG NIET HE
The truth about the universe zou ik voor gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
What do you wish for? A cure for aids, worldpeace, the truth about the universe, Dutch women Hockeycoach?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:46 schreef Cara het volgende:
HEE HIJ WAS OP DE VOET NEE NIET OH HIJ WAS OP DE VOET JA NEE TOCH NEE WEL JA OP DE VOET PASS HEE OP DE VOET PASS VOET PAS HEE EEN STRAFBAL NEE WAAROM DAN NIET GEWOON DAT IS NIET ZO MAAR WAT IS DE REGEL DAN JA WEET IK NIET MAAR DIE WAS OP DE VOET PASS SCHOT HEE DIE WAS OP DE VOET NEE DIE WAS NIET OP DE VOET NEDERLAND KAN ERUIT MAAR DIE PASS WAS OP DE VOET NEE HIJ WAS NET LANGS DE VOET EN NU DE COUNTER HEE MET DE VOET IN DE GOAL SCHIETEN DAT MAG NIET HE
Die wordt iedere week voorgelezen door Morgan Freeman. Zou ik persoonlijk niet voor gaan. Maar dat zijn keuzes hè!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The truth about the universe zou ik voor gaan
quote:Ik denk dat de finale nl argentina gaat zijn
Wat trek je aan dan Maxima?
dat zegt ook genoeg over haar, wat een ontiegelijk jankmietje is datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Ellen Hoog is een lekker wijf man, jammer dat die kneus van TMF haar neukt
TOen ze 20 was, zag ze er beter uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Ellen Hoog is een lekker wijf man, jammer dat die kneus van TMF haar neukt
Gooisch hehquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Cara het volgende:
[..]
dat zegt ook genoeg over haar, wat een ontiegelijk jankmietje is dat
Cure for cancer, nee want survival of the fittest.. overbevolking en zulks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wordt iedere week voorgelezen door Morgan Freeman. Zou ik persoonlijk niet voor gaan. Maar dat zijn keuzes hè!
ik zou oprecht zeggen, tuurlijk die meid neuk ik wel, maar ik zou er echt niets mee willenquote:
Oorlog met Chinaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cure for cancer, nee want survival of the fittest.. overbevolking en zulks.
Word peace, nee want illusie/utopie maar als het kan zou ik het nog niet doen, oorlogen draaien om geld en ook weer overbevolking.
Hockey coach
Ik ook niet, gooische vrouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:59 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zou oprecht zeggen, tuurlijk die meid neuk ik wel, maar ik zou er echt niets mee willen
Ik heb 4 stiefzussen en 1 echte.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat je echte zus was
Hehehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke, met je stiefzus gaan is niet illlegaal of raar toch?
Raar tjah, ligt eraan op welk moment ze stiefzus zijn gewordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe.Wel raar man. Maar zie ze niet zo vaak hoor, alleen mijn eckte zusje.
en is minder gek dan met je eigen nichtje gaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar tjah, ligt eraan op welk moment ze stiefzus zijn geworden
5quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe veel papa's hebben die 5 samen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe veel verschillende bedoel ik
Klopt. Maar je nichtje is dan ook van hetzelfde bloed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:11 schreef Adames het volgende:
[..]
en is minder gek dan met je eigen nichtje gaan
Jij wilde al familie van hooidraad worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat? Ben ik niet goed genoeg om familie van je te worden?
"Gewoon 3"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon 3 hé. Mijn papa, stiefpa en de andere.
Maatje van me heeft per ongelijk een keer het bed gedeeld met zijn achternichtje en daar kwamen ze pas later die week achter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt. Maar je nichtje is dan ook van hetzelfed bloed.
Hooidraad wilde mij als familie! Wel opletten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wilde al familie van hooidraad worden.
Aah zo, ja. Laat maarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch logisch met gescheiden ouders?
Dochter van een neef/nicht. Opzich is de kans op inteelt al een stuk kleiner dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maatje van me heeft per ongelijk een keer het bed gedeeld met zijn achternichtje en daar kwamen ze pas later die week achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |