En nog uiterst correct ook, voorspellende gave die Evers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker een parodie op dat liedje van de c1000?
Ja, dat nummer maakte hij dan ook al voor het EK.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En nog uiterst correct ook, voorspellende gave die Evers.
Na de 1e wedstrijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat nummer maakte hij dan ook al voor het EK.
Waarschijnlijk tijdens het EK en opportunistisch alstie is had hij ook een positieve versie klaar liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat nummer maakte hij dan ook al voor het EK.
Nederland is nog redelijk in BMX.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
Nederlandse BMXer heeft eerste ronde gewonnen, daar lees je bijna niks over.
1e ronde van de hoeveel?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
Nederlandse BMXer heeft eerste ronde gewonnen, daar lees je bijna niks over.
quote:
wtf , op de seconde gelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
DE VOET STAATER BUITEN!!!!!!DE VOET STAATER BUITEN!!!!!!
Nu gaat hij naar de kwartfinale.quote:
Maar niet full caps en 2 xquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen zei dat![]()
of bedoel je dat het knap is dat het op de seconde gelijk is?
Dan is dat de reden waarschijnlijk, het wordt voor velen pas interessant als de medailles in zicht komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu gaat hij naar de kwartfinale.
Neem me mee naar Tokyo of s...t..f..u!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben blij dat je dit met ons gedeeld hebt.
Ga zelf naar Tokyo manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neem me mee naar Tokyo of s...t..f..u!
Nee, vertel eens meer?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Eredivisie rechten zijn verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |