abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:29:26 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115325841
Ja, en 'weg gaan' kan wel als ongemakkelijk worden ervaren door mensen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_115325842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het voordeel van om 2 uur beginnen om 8 uur ben je starnakel, om half 9 drink je 3 grote glazen water, om 9 uur lig je op bed en je kunt op een normale tijd opstaan, met slechts een lichte kater *O*
Beetje jammer dat ik een avondmens ben, óók als ik lam ben _O-

Trouwens, 2e date afgeslagen, omdat die met een ander aan het daten is. Je kan niet daten met meerdere personen tegelijk? :')
pi_115325892
Je kunt wel daten met meer mensen tegelijk, maar ik heb ook wel dat ik wanneer iemand echt leuk zou vinden ik gevoelsmatig die ander er niet bij kan hebben ofzo. Maar dat is blijkbaar heel ouderwets :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115325912
Hmm, daar heb je wel een punt ja :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:55:52 #161
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_115326475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt wel daten met meer mensen tegelijk, maar ik heb ook wel dat ik wanneer iemand echt leuk zou vinden ik gevoelsmatig die ander er niet bij kan hebben ofzo. Maar dat is blijkbaar heel ouderwets :D
Nee joh, dat heb ik ook. Hier al eens vaker gezegd, maar dacht ook dat ik de enige was. Snap dat ook niet goed. Tenminste als ik afpsreek met iemand dan zie ik daar potentie in, dus zou ik daar voor willen gaan. En dan niet met iemand anders ook nog zo'n lijntje laten lopen.
pi_115326507
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee joh, dat heb ik ook. Hier al eens vaker gezegd, maar dacht ook dat ik de enige was. Snap dat ook niet goed. Tenminste als ik afpsreek met iemand dan zie ik daar potentie in, dus zou ik daar voor willen gaan. En dan niet met iemand anders ook nog zo'n lijntje laten lopen.
Ik vind dan toch ook altijd iemand de leukste en daar wil ik dan gewoon mee daten *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:57:21 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115326520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik heb nu eigenlijk ook maar 1 persoon waarmee ik date... Heb totaal geen behoefte met een ander te daten nu tenzij het geen toekomst blijkt te hebben :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 9 augustus 2012 @ 09:58:00 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115326538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het voordeel van om 2 uur beginnen om 8 uur ben je starnakel, om half 9 drink je 3 grote glazen water, om 9 uur lig je op bed en je kunt op een normale tijd opstaan, met slechts een lichte kater *O*
Je kan ook mij contacten, kom ik je een anti kater ontbijtje brengen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_115326549
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan ook mij contacten, kom ik je een anti kater ontbijtje brengen!
Aaw Markje O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:00:52 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115326606
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:29 schreef Silenus het volgende:
Ja, en 'weg gaan' kan wel als ongemakkelijk worden ervaren door mensen.
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat werken en Ieder onze eigen kant op gaan. Eerlijkheid duurd het langst. Ga niet ergens zitten waar ik het niet naar m'n zin heb. Zonde van mijn tijd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:02:18 #167
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115326650
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef ook_gek het volgende:

Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat werken en Ieder onze eigen kant op gaan. Eerlijkheid duurd het langst. Ga niet ergens zitten waar ik het niet naar m'n zin heb. Zonde van mijn tijd.
duurd ;(

Maar dan kan het nog wel ongemakkelijk zijn om dat te zeggen.
Onlangs een jongen die paar keer probeerde mijn emailadres te krijgen. En bij de derde keer stelde hij voor om echt eens af te spreken. Natuurlijk zeg ik 'nee' als ik dat wil, maar betekent niet dat ik dergelijke situaties leuk/gemakkelijk vind. :)
pi_115326673
OOK GEK IS DYSLECTISCH!!!

LEAVE OOK GEK ALONE Y'ALL!!!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:04:28 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115326691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

Er staan rode streepjes onder.. dus ook als je dyslectisch bent kan je daar op klikken! :(
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:06:48 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115326754
Bij zulke spelfouten gooi ik ook altijd (pavlov-reactie) al mijn koffie over mijn overhemd, dus vervelend is het in meer of mindere mate wel. :+
pi_115326782
Maar dan kun je je shirt uitdoen en sexytime foto's maken *O*
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:08:40 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115326817
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan kun je je shirt uitdoen en sexytime foto's maken *O*
Ligt er een beetje aan wat eronder zit he ;)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:19:58 #173
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115327116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

I have sex daily...
.....
I have dislexia :P

Maar goed, meerdere vrouwen tegelijk daten zou ik alleen maar doen als ik geen van de dames relatiematerial vindt :P dan maar ouderwets!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:35:56 #174
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115327523
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Koniomi het volgende:
Krijg net deze binnen :

Hallo, hoop alles goede? Ik ben a niew member here, ik got a mail from the site telling me je are a match to mij, which is why ik decided to send this mail to je en say "Hello" to see what will happen next. Ik ben Cornelia by naam, ik ben dutch by origin, but grew up outside the country, which is why mij dutch is niet that goede. Ik zoek voor a serious relatie op this site. Ik zoek voor a man after mij heart en feeling en niet a man that wil only be focused op mij body. Ik do believe time tells better about a person. If je wish, je can add mij to jouw msn chat as: cfort@outlook.com ik wil be free to connect to the chat this avond at 21:00hrs Dutch time. Je can also send mij a mail op mij hotmail en tell more of jouw self en ik wil also do the same en we can exchange fotos. Ik wil stop nu en wish je a goede dag.

Groeten
Cornelia

Heb hier wel een goed gevoel over :p
Seems legit!

@Openminded verhaal: :')
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:41:22 #175
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115327666
Zaterdag weer een date. Ervoor heb ik een slipcursus... :')
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:44:23 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115327753
Misschien interessant voor de dames (én de heren), op NL 3 vanavond\

3Doc: Tussen Bitch & Bambi
21:35 - 22:30
documentaire
Documentaire Steeds meer sterke, ambitieuze, carrièregerichte vrouwen komen moeilijk aan de man, dat is bekend. En nu er in de grote steden een 'vrouwenoverschot' aan het ontstaan is omdat meer vrouwen dan mannen gaan studeren, wordt dit probleem alsmaar nijpender. Hoe gaan vrouwen tussen de twintig en de veertig hiermee om? En wat is hun eigen aandeel hierin? Stellen ze te hoge eisen? Zijn ze te bambi of juist te bitchy? Ze zouden graag het lieve meisje met bambi-ogen willen zijn in plaats van de harde carrièregerichte vrouw, maar durven zich vaak niet kwetsbaar op te stellen. Want om hier mee om te kunnen gaan, zijn zelfverzekerde mannen met overwicht nodig. Is dat misschien een bijkomend probleem, zijn die er niet genoeg? In de
documentaire volgen we vijf vrouwen die dagelijks met dit dilemma te maken hebben in de zoektocht naar wat hen gelukkig maakt: carrière, liefde of allebei. Maxime (19), eerstejaars Economie en Bedrijfskunde, vindt het normaal om op deze leeftijd single te zijn. Brankele (25), afgestudeerd Biochemie en op zoek naar een baan, staat open voor een relatie maar wel op haar voorwaarden. Steeds vaker krijgt zij de vraag waarom zij nog steeds single is. Imara (27), Antilliaanse operazangeres, afgestudeerd aan Conservatorium en op zoek naar een vast contract, wil graag een leuke man maar vindt dat hij zich dienstbaar moet opstellen aan haar carrière. Maaike (35) marketingstrateeg, houdt van
haar werk maar wil nu dolgraag man en kinderen en vindt dat alle middelen (actief zoeken, internet, flirtapps) geoorloofd zijn om die man te vinden. Suzanne (40), planoloog, gek op haar werk, noemt zichzelf happy single, maar worstelt met het idee dat ze op een punt in haar leven staat dat ze haar kinderwens misschien moet opgeven.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:44:43 #177
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115327762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:41 schreef -Splash- het volgende:
Zaterdag weer een date. Ervoor heb ik een slipcursus... :')
Kan je in ieder geval een slippertje maken :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:45:50 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115327792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan je in ieder geval een slippertje maken :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:50:33 #179
242666 BeamofLight
pi_115327929
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef eefje801 het volgende:
Misschien interessant voor de dames (én de heren), op NL 3 vanavond\

3Doc: Tussen Bitch & Bambi
21:35 - 22:30
documentaire
Documentaire Steeds meer sterke, ambitieuze, carrièregerichte vrouwen komen moeilijk aan de man, dat is bekend. En nu er in de grote steden een 'vrouwenoverschot' aan het ontstaan is omdat meer vrouwen dan mannen gaan studeren, wordt dit probleem alsmaar nijpender. Hoe gaan vrouwen tussen de twintig en de veertig hiermee om? En wat is hun eigen aandeel hierin? Stellen ze te hoge eisen? Zijn ze te bambi of juist te bitchy? Ze zouden graag het lieve meisje met bambi-ogen willen zijn in plaats van de harde carrièregerichte vrouw, maar durven zich vaak niet kwetsbaar op te stellen. Want om hier mee om te kunnen gaan, zijn zelfverzekerde mannen met overwicht nodig. Is dat misschien een bijkomend probleem, zijn die er niet genoeg? In de
documentaire volgen we vijf vrouwen die dagelijks met dit dilemma te maken hebben in de zoektocht naar wat hen gelukkig maakt: carrière, liefde of allebei. Maxime (19), eerstejaars Economie en Bedrijfskunde, vindt het normaal om op deze leeftijd single te zijn. Brankele (25), afgestudeerd Biochemie en op zoek naar een baan, staat open voor een relatie maar wel op haar voorwaarden. Steeds vaker krijgt zij de vraag waarom zij nog steeds single is. Imara (27), Antilliaanse operazangeres, afgestudeerd aan Conservatorium en op zoek naar een vast contract, wil graag een leuke man maar vindt dat hij zich dienstbaar moet opstellen aan haar carrière. Maaike (35) marketingstrateeg, houdt van
haar werk maar wil nu dolgraag man en kinderen en vindt dat alle middelen (actief zoeken, internet, flirtapps) geoorloofd zijn om die man te vinden. Suzanne (40), planoloog, gek op haar werk, noemt zichzelf happy single, maar worstelt met het idee dat ze op een punt in haar leven staat dat ze haar kinderwens misschien moet opgeven.
Ik vind ze nu al alle vijf :braak
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:50:49 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115327936
quote:
Imara (27), Antilliaanse operazangeres, afgestudeerd aan Conservatorium en op zoek naar een vast contract, wil graag een leuke man maar vindt dat hij zich dienstbaar moet opstellen aan haar carrière.
:') Toedeledokieeeeeeee

Wel interessant overigens. Maarja, er is natuurlijk sport op tv.
pi_115327944
Wat is dat toch? Zelfverzekerde mannen met overwicht? Ik wil helemaal geen overwicht? Ik benader een relatie toch ook niet als een zakelijke overeenkomst? Het is toch geen onderhandeling? Ik wil gewoon happy times met iemand maken en dat iemand er voor mij is als de tijden eens niet zo happy zijn en vice versa natuurlijk. Ik snap echt geen hol van zulke stellingen... :?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:51:15 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115327954
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:50 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik vind ze nu al alle vijf :braak
Die Maxime is wel te regelen hoor. :+
pi_115328069
Ik heb die docu al eens gezien volgens mij. Ook als man leuk om te kijken. :)
"a cracked smile and a silent shout"
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:56:46 #184
242666 BeamofLight
pi_115328091
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als haar voornaam slaat op haar voorgevel misschien wel ja
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:57:44 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115328130
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is dat toch? Zelfverzekerde mannen met overwicht? Ik wil helemaal geen overwicht? Ik benader een relatie toch ook niet als een zakelijke overeenkomst? Het is toch geen onderhandeling? Ik wil gewoon happy times met iemand maken en dat iemand er voor mij is als de tijden eens niet zo happy zijn en vice versa natuurlijk. Ik snap echt geen hol van zulke stellingen... :?
Misschien dat ze op den duur zo geworden zijn of dat kennelijk voor een bepaald type vrouw een man met overwicht nodig is? Die vrouwen kunnen vaak thuis hun werkhouding niet zo goed los laten maar dat hebben sommige mannen net zo goed. Dus ja het ligt óf aan de vrouw zelf óf aan het type man dat ze date denk ik.

Ik hoef trouwens ook geen man met overwicht maar iemand die me aankan wel ja, anders wals ik er onbewust overheen en daar heb ik geen zin in en dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Ik zie trouwens dat het eigenlijk een synoniem is :P Maar bedoel meer dat ik heel volgzame mannen niet zo prettig vind om te daten.
pi_115328158
Trailert op de homepage: http://www.nederland3.nl/ Klikken op het plaatje :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 10:59:24 #187
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115328190
Ik wil best huisman worden hoor. Leuk, kinderen naar school brengen, beetje stofzuigen, koken voor als je hardwerkende vrouw thuiskomt :D
Ik zie het probleem niet :+

Nou zijn de meeste echte carrièrevrouwen wel omhooggevallen mutsen... maar dat is mijn ervaring :P

En Maxime, 19, ja het is heel normaal om op jouw leeftijd single te zijn doos!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:00:19 #188
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115328227
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze vindt het heel normaal om single te zijn, dus ze heeft vast geen moeite om 's ochtends gewoon te zorgen dat dat zo blijft.

Vrouwen die vinden dat relaties wel ok zijn, zolang het op hun manier gebeurd. :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:00:56 #189
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115328244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien dat ze op den duur zo geworden zijn of dat kennelijk voor een bepaald type vrouw een man met overwicht nodig is? Die vrouwen kunnen vaak thuis hun werkhouding niet zo goed los laten maar dat hebben sommige mannen net zo goed. Dus ja het ligt óf aan de vrouw zelf óf aan het type man dat ze date denk ik.

Ik hoef trouwens ook geen man met overwicht maar iemand die me aankan wel ja, anders wals ik er onbewust overheen en daar heb ik geen zin in en dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Ik zie trouwens dat het eigenlijk een synoniem is :P Maar bedoel meer dat ik heel volgzame mannen niet zo prettig vind om te daten.
Of het is een typefout en ze zoeken een man met overgewicht.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:06:31 #190
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115328433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil best huisman worden hoor. Leuk, kinderen naar school brengen, beetje stofzuigen, koken voor als je hardwerkende vrouw thuiskomt :D
Ik zie het probleem niet :+
Ik denk alleen dat de meeste vrouwen wel het probleem zien. :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:06:51 #191
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115328443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er staan rode streepjes onder.. dus ook als je dyslectisch bent kan je daar op klikken! :(
Ja normaal wel! Met smsen enz! Werkt perfect inderdaad, maar tijdens typen op fok niet :{
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:07:17 #192
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115328457
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja normaal wel! Met smsen enz! Werkt perfect inderdaad, maar tijdens typen op fok niet :{
Da's ook gek...
pi_115328475
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:57 schreef eefje801 het volgende:

Ja graag iemand met ruggegraat, denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:08:57 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115328502
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:

Andere browser of weet ik veel wat installeren :P

Ach maakt mij verder ook niet uit hoor. Valt me trouwens ook zelden op en maak zelf ook genoeg fouten :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:09:04 #195
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115328508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef rival het volgende:

[..]

Ja graag iemand met ruggegraat, denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn :)
En ballen :Y
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:12:06 #196
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115328607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Of het is een typefout en ze zoeken een man met overgewicht.
Ik zal je zeggen dat ik dat eerst ook las. Vond het al zo'n aparte reactie van Phoebe :P
pi_115328613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Pien85 het volgende:

[..]

ja daar speel je graag mee?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:13:34 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115328653
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:09 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ha ha dat ook ;) Ach ik wil best achter inbrekers aan met een knuppel, zolang hij de politie maar even belt ondertussen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:14:09 #199
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115328669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:12 schreef rival het volgende:

[..]

ja daar speel je graag mee?
Nou... Ik heb ooit eens een man verteld dat ie heel gauw op zoek moest gaan naar z'n ballen. Dat hoeft van mij geen tweede keer :')
pi_115328817
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha dat ook ;) Ach ik wil best achter inbrekers aan met een knuppel, zolang hij de politie maar even belt ondertussen.
dat je daar al genoegen mee neemt :D
pi_115328998
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Nou... Ik heb ooit eens een man verteld dat ie heel gauw op zoek moest gaan naar z'n ballen. Dat hoeft van mij geen tweede keer :')
_O- _O-! Hoe kun je als man nou geen ballen hebben (uitzonderingen daargelaten) _O-
Volgens mij heb je dan niet eens het idee dat het een man is :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:28:54 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115329158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

_O- _O-! Hoe kun je als man nou geen ballen hebben (uitzonderingen daargelaten) _O-
Volgens mij heb je dan niet eens het idee dat het een man is :')
Ze bedoelt het figuurlijk, Vinnie. :')
pi_115329197
Ik wist dat er een addertje onder het gras zou zitten :')

Al kun je dit ook figuurlijk lezen :+
pi_115329201
_O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:31:15 #205
242666 BeamofLight
pi_115329233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wist dat er een addertje onder het gras zou zitten :')

Al kun je dit ook figuurlijk lezen :+
Heb jij haar rond je lul?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:31:37 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115329246
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef BeamofLight het volgende:

Zullen we dat ergens anders gaan bespreken?
pi_115329248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wut? Ik niet snap :') Doe maar DM, gezien post hierboven :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:32:40 #208
242666 BeamofLight
pi_115329284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wut? Ik niet snap :')
jij hebt toch een figuurlijk addertje onder het gras?
pi_115329303
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jij hebt toch een figuurlijk addertje onder het gras?
Op die fiets _O-. Ik houd niet van gras :{w :r

Ik bedoelde dus de post van mij eerder :')
pi_115329376
God en zie hier een live demonstratie van wat er mis kan gaan met online communicatie :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:40:02 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115329487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:18 schreef rival het volgende:

[..]

dat je daar al genoegen mee neemt :D
Ik ben een tevreden mens ;) En vind het zelf veel te leuk om te doen :P
pi_115329497
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
God en zie hier een live demonstratie van wat er mis kan gaan met online communicatie :')
Nogal ja _O-

Overigens zie ik net op de facebook van mijn date dat ze hoofdpijn heeft. Als ze maar niet gaat cancellen voor morgen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:41:08 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115329510
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
Nogal ja _O-

Overigens zie ik net op de facebook van mijn date dat ze hoofdpijn heeft. Als ze maar niet gaat cancellen voor morgen.
Dat is onderdeel van haar plan. Als ze afzegt voor de moet het wel op alle sociale netwerken kloppen
pi_115329571
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat is onderdeel van haar plan. Als ze afzegt voor de date, moet het wel op alle sociale netwerken kloppen
I know, maar ik heb alleen dr facebook. Maar ik weet niet of ze geen zin heb in dr eerste werkdag vandaag en daarom hoofdpijn heeft, of dat het random hoofdpijn is, of dat ze hoofdpijn heeft/faked voor morgen
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:47:16 #215
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_115329658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ze vindt het heel normaal om single te zijn, dus ze heeft vast geen moeite om 's ochtends gewoon te zorgen dat dat zo blijft.

Vrouwen die vinden dat relaties wel ok zijn, zolang het op hun manier gebeurd. :')
Op zich een heel normale insteek, dat je wel een relatie wil zolang het op je eigen manier gebeurd (alsin je laat je niet onder de duim nemen en je accepteert geen relatie die voor jezelf niet lekker voelt).

Goed het is een TV programma dus ze zullen wel de :')-insteek hebben..
WFPB!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:48:18 #216
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115329686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

I know, maar ik heb alleen dr facebook. Maar ik weet niet of ze geen zin heb in dr eerste werkdag vandaag en daarom hoofdpijn heeft, of dat het random hoofdpijn is, of dat ze hoofdpijn heeft/faked voor morgen
Joh het kan kan ook zo'n "allesdeler" zijn die iedere poep of scheet op haar facebook zet. Ga er nou maar vanuit dat het doorgaat.
pi_115329772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Joh het kan kan ook zo'n "allesdeler" zijn die iedere poep of scheet op haar facebook zet. Ga er nou maar vanuit dat het doorgaat.
Ga ik uit vanuit hoor :P Nog 24,5 uur en dan (weer) op naar huis voor de date :P
pi_115329793
niet meteen zo zwart denken vinnie!
pi_115329798
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ga ik uit vanuit hoor :P Nog 24,5 uur en dan (weer) op naar huis voor de date :P
oh oke :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 12:21:10 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115330770
Nog 1 dagje ploeteren morgen en dan lekker morgenavond op naar m'n 3e date (met hetzelfde meisje) *O*
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:05:27 #221
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115334589
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dude seriously... :') HOU EENS OP!
Ik had het toevallig net nog in een DM erover dat mannen simpel denken en vooral niet complex. En hop.... hier heb je er een die het voor zichzelf zo moeilijk aan het maken is. Je leest dat ze hoofdpijn hebt en in je hoofd is het al waar: Ze gaat afzeggen... en wat voor hoofdpijn zou het zijn... faked ze het?!?

Get a grip on yourself. Ze heeft hoofdpijn. (<-- PUNT!) Vermaak je morgen gewoon en begin hier aub niet over... of er komt nooit een date 2.
pi_115334654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:05 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dude seriously... :') HOU EENS OP!
Ik had het toevallig net nog in een DM erover dat mannen simpel denken en vooral niet complex. En hop.... hier heb je er een die het voor zichzelf zo moeilijk aan het maken is. Je leest dat ze hoofdpijn hebt en in je hoofd is het al waar: Ze gaat afzeggen... en wat voor hoofdpijn zou het zijn... faked ze het?!?

Get a grip on yourself. Ze heeft hoofdpijn. (<-- PUNT!) Vermaak je morgen gewoon en begin hier aub niet over... of er komt nooit een date 2.
Hehe toevallig :P. Ik zei het ook alleen maar omdat ik het hier laatst voorbij zag komen :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:07:43 #223
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115334673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hehe toevallig :P. Ik zei het ook alleen maar omdat ik het hier laatst voorbij zag komen :P
Ik mag het hopen ja.
pi_115334703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik mag het hopen ja.
Jup :)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:12:29 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115334839
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 dagje ploeteren morgen en dan lekker morgenavond op naar m'n 3e date (met hetzelfde meisje) *O*
En weet je al wat jullie gaan doen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:21:59 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115335179
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En weet je al wat jullie gaan doen?
Ja potje poolen (tenzij jij in den haag een goeie tafelvoetbaltafel weet te staan :P liefst niet in een coffeeshop :P). Iets met een weddenschap :Y)
pi_115335368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind gewoon lekker wijn drinken tijdens een eerste date ook aan te raden hoor. Samen hobbies uitoefenen is het fundament onder elke goede relaaaasie ^O^
Wij gaan als het weer een beetje meezit eerst gitaar spelen (waar ik helaas wel redelijk slecht in ben.. kuch) en hebben allebei besloten dat we daarna wel verder zien hoe het dan gaat. We willen er allebei niet te veel druk op zetten.
Ik denk ook niet dat het slim is om er meteen te veel van te verwachten.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:31:15 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115335564
Als je goed gitaar kan spelen wind je ze wel zo om je vingers hoor.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:31:39 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115335578
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef Silenus het volgende:
Als je goed gitaar kan spelen wind je ze wel zo om je vingers hoor.
Hahaha, oh is dat het ^O^
Ben ik blij dat ik al 14 jaar speel :9
pi_115335624
Zou het ook lukken met drummen? :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:33:15 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115335651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
:Y

De drummer uit mijn band heeft ooit een date van mij "afgepakt" met z'n stokkies!
pi_115335663
Balen dat ik geen drumstel heb :P
pi_115335683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zou ik persoonlijk minder sfeervol vinden :+
Maar goed, ik voel me al opgelaten als ik ergens zit te eten waar ze een gitarist langs de tafeltjes sturen _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_115335731
Helaas ben ik er niet echt een ster mee. Ik zit mischien net onder Kurt Cobain niveau. :')
Maar goed, dat weet ze gelukkig al. Ze heeft ook aangeboden om mij als alles goed gaat muziekles te geven. 8-)
Zij speelt saxofoon en piano. _O_
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_115335740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat zou ik persoonlijk minder sfeervol vinden :+
Maar goed, ik voel me al opgelaten als ik ergens zit te eten waar ze een gitarist langs de tafeltjes sturen _O-
Dat vind ik dus ook :P
Met een gitaar kun je in principe ook zonder band spelen, als drummer ben je zonder band nergens :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Helaas ben ik er niet echt een ster mee. Ik zit mischien net onder Kurt Cobain niveau. :')
Maar goed, dat weet ze gelukkig al. Ze heeft ook aangeboden om mij als alles goed gaat muziekles te geven. 8-)
Zij speelt saxofoon en piano. _O_
Saxofoon _O_ Ik vind dat zo'n geniaal instrument. M'n pa speelde vroeger zowat alles, maar voornamelijk hobo en xylofoon e.d.
pi_115335845
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef minthy het volgende:

als ik het gisteren goed begrepen heb voel jij je al opgelaten als er iemand naar je kijkt :P
pi_115335989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef rival het volgende:

[..]

als ik het gisteren goed begrepen heb voel jij je al opgelaten als er iemand naar je kijkt :P
Ja, zoiets :+
Tante minthy!! O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:43:06 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336082
Ik heb tien jaar lang schuiftrombone gespeeld, nou...daar kregen de dames geen natte slip van hoor. :')

Had toch maar voor piano (daar versier je een beetje die saaie gevoelige tiepjes mee) of gitaar (de wat rauwere toffe chicks) moeten kiezen. En met saxofoon krijg je inderdaad echt hippe geile chickiebomba's.
pi_115336304
Schuiftrombone :D :') :D
pi_115336315
Een stapje hoger dan bekkens :D
pi_115336321
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Silenus het volgende:
Ik heb tien jaar lang schuiftrombone gespeeld, nou...daar kregen de dames geen natte slip van hoor. :')

Had toch maar voor piano (daar versier je een beetje die saaie gevoelige tiepjes mee) of gitaar (de wat rauwere toffe chicks) moeten kiezen. En met saxofoon krijg je inderdaad echt hippe geile chickiebomba's.
Ik weet niet of het komt doordat ik slechte films kijk, maar ik vind trombone voor de wat gezette mensen zeg maar _O-.

Altijd al zitten denken om een keer een mooi instrument te kopen later (piano, saxofoon), iets wat mooi staat in de huiskamer, maar als je een dame je dan eens vraagt of je wat kan spelen, en je kan het niet dan faal je behoorlijk hard _O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:48:36 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115336361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Silenus het volgende:

Ik en m'n accordeon dan? :9

:')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:49:01 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336379
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schuiftrombone :D :') :D
Bedankt voor de mentale ondersteuning. :')
pi_115336454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doen :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:51:29 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:

Altijd al zitten denken om een keer een mooi instrument te kopen later (piano, saxofoon), iets wat mooi staat in de huiskamer, maar als je een dame je dan eens vraagt of je wat kan spelen, en je kan het niet dan faal je behoorlijk hard _O-
Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.

Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'
Hij: Nee nee, ik ga nu thee voor je zetten! O-)

:') Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:53:12 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115336577
Ik kan vooral Fur Elise. Niet alleen het beginstuk, maar gewoon helemaal. Maar het is het toch net niet om kerels mee te winnen :+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:53:31 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doen :D
Oh, dit laat ik de eerste maanden zelfs weg hoor. :P Net als dat ik vroeger een groene bril had omdat ik fan was van de turtles.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115336597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.

Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'

:') Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
Lijkt mij wel aardig knullig over komen als hij bij een volgende date dan uit moet leggen dat hij verder niks kan :')
pi_115336678
quote:

[..]

Best wel sneu _O- Maar ik ben dan ook wel weer zo slim om op pianoles of wat dan ook te gaan. Je moet wel iéts kunnen spelen, in ieder geval meer als 2 liedjes.

Wel geniale oplossing btw :7 _O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:55:59 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115336703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan vooral Fur Elise. Niet alleen het beginstuk, maar gewoon helemaal. Maar het is het toch net niet om kerels mee te winnen :+
haha nou ik kan alleen het begin, dat tussenstuk lukt me niet, dus mij kan je op die manier wel winnen hoor :D
pi_115336776
Ik denk dat ik ook wel kan vallen voor iemand die mooi/goed piano/gitaar/whatever kan spelen :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:58:17 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115336794
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:

haha nou ik kan alleen het begin, dat tussenstuk lukt me niet, dus mij kan je op die manier wel winnen hoor :D
Incl links? :P

kewl O+
pi_115336808
ik ook O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:59:07 #254
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115336825
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Incl links? :P

kewl O+
O+

Maar ik heb wel als eis dat je wel andere pluspunten hebt die gewaardeerd worden door de oppervlakkige man :')
pi_115336836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

het hangt er vanaf, als ik een hele leuke date heb en het gaat over vroeger zou ik zoiets best weleens delen, alleen maar om de ander te laten lachen :)
pi_115336857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik ook wel kan vallen voor iemand die mooi/goed piano/gitaar/whatever kan spelen :P
ik niet als dat het enige is,.
pi_115336861
Ik geloof dat ik beter kan verzwijgen dat ik goed blokfluit kon spelen, hè? :')
Tante minthy!! O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:01:07 #258
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115336902
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
Mijn date speelt dwarsfluit, ook nit heel spannend, totdat ze ging uitleggen dat qua kleppen e.d. de overstap naar saxofoon heel klein is O+
Saxofoon _O_
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:01:23 #259
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115336908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

O+

Maar ik heb wel als eis dat je wel andere pluspunten hebt die gewaardeerd worden door de oppervlakkige man :')
Vast wel :Y
pi_115336927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef rival het volgende:

[..]

ik niet als dat het enige is,.
Niet de enige eis natuurlijk ;)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:03:42 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_115337004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja potje poolen (tenzij jij in den haag een goeie tafelvoetbaltafel weet te staan :P liefst niet in een coffeeshop :P). Iets met een weddenschap :Y)
Geen enkel idee :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:09:01 #262
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115337200
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geen enkel idee :D
Ik heb echt half Den Haag rondgebeld maar niemand weet het :')
pi_115337393
Cafe de bamboehut? Even bellen daar hadden ze er wel 1 dacht ik
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:17:14 #264
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115337488
quote:

[..]

Ha ha :D Hier oa ook piano en word me ook altijd gevraagd om te gaan zingen. Reken maar dat ik het dan niet doe :P Al is het natuurlijk een prima hosselmiddel ;)
Tandenborsteldude heeft ook een (vals) liedje op de gitaar zitten spelen, het was vooral schattig maar niet echt "waaaaauw"!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:18:11 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115337529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb echt half Den Haag rondgebeld maar niemand weet het :')
Bedrijfskantine? Oh nee dat is niet echt romantisch ;)
pi_115337617
Mischien moet ik gewoon dit nummer leren
:@
  donderdag 9 augustus 2012 @ 15:23:45 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115337780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Bedrijfskantine? Oh nee dat is niet echt romantisch ;)
Ja we hebben er hier op kantoor een, maar ja, dan staan er meteen een paar hitsige collega's omheen _O-
pi_115338235
Ik vind dat.soort dingen altijd zo doorzichtig en dan hoeft het van mij niet meer.... :')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:13:02 #269
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115340004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als een vrouw nou vertelde dat ze schuiftrombone speelde.... :+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:15:11 #270
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115340121
Als een vrouw dit kan spelen dan ben ik om hoor. ;)

donderdag 9 augustus 2012 @ 16:23:52 #271
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_115340535
Krijg zojuist een bevestiging van de date van vanavond, gaat het toch eindelijk gebeuren :D

Straks nog even de chathistorie nalezen wat ze ook alweer deed enzo, just to be sure.
Op elke fokker past een bril.
pi_115340574
Ik geloof dat we de meet moeten organiseren in het conservatorium *)
pi_115340618
quote:
11s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef m1st1g het volgende:
Ik geloof dat we de meet moeten organiseren in het conservatorium *)
Of een concertzaal :7
Tante minthy!! O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:26:51 #274
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115340683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef Catch_me het volgende:
Krijg zojuist een bevestiging van de date van vanavond, gaat het toch eindelijk gebeuren :D

Straks nog even de chathistorie nalezen wat ze ook alweer deed enzo, just to be sure.
^O^

Iedereen is vrij lekker bezig hier wat dates betreft ^O^
Zal't het jaargetijde zijn?
pi_115340890
Lekker weer op komst denk ik :D

Succes en veel plezier mensen! ^O^
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:30:18 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115340891
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef -Splash- het volgende:

Hee dat heb ik eerder gehoord.. ;)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:30:35 #277
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115340904
quote:

Top, veel plezier!
pi_115341000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Dat klinkt :{
Wat was er gebeurd waarin hij faalde?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:32:32 #279
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_115341018
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:32 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Dat klinkt :{
Wat was er gebeurd waarin hij faalde?
Ik heb geen flauw idee meer, das tijden geleden :+
pi_115341058
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
Alleen vertellen als je ook verhalen hebt over bandcamp...
pi_115341061
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

^O^

Iedereen is vrij lekker bezig hier wat dates betreft ^O^
Zal't het jaargetijde zijn?
Ik denk het wel. Ik heb ooit eens een onderzoek gelezen dat relaties die in de zomertijd beginnen minder kans van slagen hebben dan wanneer je start in de wintertijd. Zal wel met gemoedstoestand te maken hebben, in de zomertijd zijn mensen vrolijker :P
Tante minthy!! O+
pi_115341100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef -Splash- het volgende:

deze vrouw kan dit spelen. zal ik haar jouw nummer geven? ;)

pi_115341124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Alleen vertellen als je ook verhalen hebt over bandcamp...
"This one time, at bandcamp, .." . :D
Tante minthy!! O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:35:24 #284
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115341169
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Ik heb ooit eens een onderzoek gelezen dat relaties die in de zomertijd beginnen minder kans van slagen hebben dan wanneer je start in de wintertijd. Zal wel met gemoedstoestand te maken hebben, in de zomertijd zijn mensen vrolijker :P
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt -O-

Maar daar ben ik inderdaad bekend mee ;)
pi_115341233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedankt -O-

Maar daar ben ik inderdaad bekend mee ;)
Bedoelde ik niet verkeerd, hoor! :*
Tante minthy!! O+
pi_115341322
Ik vind het ook wel logisch dat zomerrelaties anders beginnen dan winter relaties.
pi_115341681
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het ook wel logisch dat zomerrelaties anders beginnen dan winter relaties.
Ja, in de herfst/winter zijn de meeste mensen wat minder vrolijk :P
Tante minthy!! O+
pi_115341731
Die Facebookgroep, is die alleen voor de meet?
Tante minthy!! O+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:48:38 #289
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115341823
quote:

Ik zit ook prima bij dates zonder enige voorbereiding... fuck.. wat deed ze ook alweer. :')
En dat zeg ik ook gerust hoor.... ;)
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:48:52 #290
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115341831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hee dat heb ik eerder gehoord.. ;)
Mijn mening veranderd niet om de dag....
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:49:25 #291
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115341851
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
Nope...
pi_115342062
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:46 schreef minthy het volgende:
yup
pi_115342086
Verwarrend...
Tante minthy!! O+
pi_115342096
quote:

Altijd handig om wat gespreksstof achter de hand te hebben.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:53:57 #295
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115342113
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:53 schreef minthy het volgende:
Verwarrend...
Er wordt over meer geluld en we hebben een pre-meet, etc... na de meet zal de g roep ook nog wel bestaan gok ik.
pi_115342142
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:53 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Er wordt over meer geluld en we hebben een pre-meet, etc...
Pre-meet is ook een meet :P
en ik moet nog zien dat we echt een keer gaan koken.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:57:06 #297
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115342260
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:54 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Pre-meet is ook een meet :P
en ik moet nog zien dat we echt een keer gaan koken.
Ben je altijd zo positief ingesteld? Sfeermakertje hoor. :')
pi_115342287
Aan meets doe ik toch niet, dan heeft het voor mij geen zin om me aan te melden :+
Tante minthy!! O+
pi_115342368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ben je altijd zo positief ingesteld? Sfeermakertje hoor. :')
Anders val je me even persoonlijk aan omdat ik het niet met je eens ben... oO<
pi_115342473
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:59 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Anders val je me even persoonlijk aan omdat ik het niet met je eens ben... oO<
:')
pi_115342508
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:57 schreef minthy het volgende:
Aan meets doe ik toch niet, dan heeft het voor mij geen zin om me aan te melden :+
het is geen 1 op 1 meet dus kom maar wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')