quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef freshy98 het volgende:
één maar? dacht dat lezen dat iedere vrouw hier berichten krijgt puur voor de seks?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef Dizorn het volgende:
Eis is natuurlijk wel dat je minstens één van de vrouwen probeert te hosselen hè.
Ik kom al niet op de pré-meet. Dan keldert het gemiddelde ook gelijk lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me wel leuk zo'n meet, maar hoe "oud" zijn degene die allemaal komen? Heb niet echt zin om tussen allemaal 30-40'ers te zitten als 20 jarige
Tof, spannend!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Inmiddels dus aangemeld. Ben benieuwd!
Vrijdag mijn eerste date, heb er wel zin in maar toch wel spannend
Zeker weten!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, spannend!![]()
Ik zou het liefst bij de 2e of 3e date beginnen, die 1e is me veel te ongemakkelijk
Het wordt goed weer; shirtje aan, mouwtjes over de biceps.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker weten!
We gaan lekker in het park van de zon genieten oid, misschien terrasje pakken maar das meestal godse druk op zonnige dagen. Ik weet niet of ik het als voor of nadeel moet beschouwen, maar ze kent mijn woonplaats al een beetje
Eerste dates kunnen ook allesbehalve ongemakkelijk zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, spannend!![]()
Ik zou het liefst bij de 2e of 3e date beginnen, die 1e is me veel te ongemakkelijk
Lijkt me geen goed plan. Als ik zeg dat ik 1,82m en 60kg weeg, zegt dat je genoeg?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het wordt goed weer; shirtje aan, mouwtjes over de biceps.
Lijkt me wel tof om met een babbelkous af te spreken, dan ga ik daar wel in mee. Ik heb meestal wat langer de tijd nodig om los te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eerste dates kunnen ook allesbehalve ongemakkelijk zijn
Ik heb beide uitersten weleens meegemaakt.
Dat laatste geldt ook voor mij, hoor. Ik ben ook alles behalve een babbelkousquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om met een babbelkous af te spreken, dan ga ik daar wel in mee. Ik heb meestal wat langer de tijd nodig om los te komen
Ik kan juist ontzettend kletsen (krijg vaak te horen dat ik m''n kwebbel wel even dicht mag houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat laatste geldt ook voor mij, hoor. Ik ben ook alles behalve een babbelkous
Vroeger ging dat idd gemakkelijker, maar ik drink geen alcohol meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Same here. Doe er gelijk wat drank bij, dan gaat t net ff iets makkelijker xD
Gelukkig hoef je dan ook niet per se veel te praten tijdens zo'n eerste date. Ik heb wel de ervaring dat het ook heel leuk kan zijn zonder dat er veel gezegd wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan juist ontzettend kletsen (krijg vaak te horen dat ik m''n kwebbel wel even dicht mag houden), maar niet met iemand die ik (nog) niet goed ken...
Hoezo zou dat vroeger makkelijker gaan dan nu?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger ging dat idd gemakkelijker, maar ik drink geen alcohol meer
Nja, ik voel me dan wat ongemakkelijk. Zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dan ook niet per se veel te praten tijdens zo'n eerste date. Ik heb wel de ervaring dat het ook heel leuk kan zijn zonder dat er veel gezegd wordt
Toen dronk ik nog wel, word je toch wel wat losser vanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo zou dat vroeger makkelijker gaan dan nu?Ik drink sowieso weinig alcohol, en als ik het drink is het alleen wanneer ik niet hoef te rijden.
Ik had er natuurlijk bij moeten vertellen dat ik en de dame in kwestie al zoveel via internet hadden besproken dat we tijdens de eerste date echt niet veel meer hoefden te zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, ik voel me dan wat ongemakkelijk. Zal wel aan mij liggen
Het helpt wel inderdaad, lijkt me alleen nogal "ongewoon" om het op een zuipen te zetten tijdens je (eerste) datequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen dronk ik nog wel, word je toch wel wat losser van
Ja, dat kan natuurlijk ook nog... Is dat eigenlijk wel zo handig om van tevoren zoveel te bespreken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had er natuurlijk bij moeten vertellen dat ik en de dame in kwestie al zoveel via internet hadden besproken dat we tijdens de eerste date echt niet veel meer hoefden te zeggen
Lijkt me zelfs erg onbeschoftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het helpt wel inderdaad, lijkt me alleen nogal "ongewoon" om het op een zuipen te zetten tijdens je (eerste) date
Ergens kan ik wel begrijpen dat het soms helemaal geen voordeel zal zijn als heel veel al gezegd is. Maar in mijn geval pakte het toen dus wel goed uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook nog... Is dat eigenlijk wel zo handig om van tevoren zoveel te bespreken?
Kijk, dan heb je mazzelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ergens kan ik wel begrijpen dat het soms helemaal geen voordeel zal zijn als heel veel al gezegd is. Maar in mijn geval pakte het toen dus wel goed uit.
Misschien zou ik het de volgende keer dan heel bewust andersom moeten doen, en heel weinig van tevoren zeggen, om te zien of dat bij de date zelf ook zo positief kan uitpakkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, dan heb je mazzel![]()
Lijkt me dat, als je je hele levensverhaal al hebt besproken, dat er weinig aan conversatie zal overblijven
Ja, precies! Dan zal je echter wel vrij vlot moeten afspreken en daar hou ik dan weer niet zo van. Eerst wat kletsen, kat uit de boom enzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien zou ik het de volgende keer dan heel bewust andersom moeten doen, en heel weinig van tevoren zeggen, om te zien of dat bij de date zelf ook zo positief kan uitpakken
Ik ga ook niet helemaal niks zeggen, nee. Al zou ik dat echt willen, dan zou ik het nog niet kunnen. Die kat moet eerst wel weer op de grond staan, hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, precies! Dan zal je echter wel vrij vlot moeten afspreken en daar hou ik dan weer niet zo van. Eerst wat kletsen, kat uit de boom enzo
Precies. Ik hou van katten, die arme beesten horen helemaal niet in een boom thuisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet helemaal niks zeggen, nee. Al zou ik dat echt willen, dan zou ik het nog niet kunnen. Die kat moet eerst wel weer op de grond staan, hoor
Zolang ze niet zo griezelig zijn als die in je schermafbeelding, hoeven die katten wat mij betreft ook niet de boom inquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Ik hou van katten, die arme beesten horen helemaal niet in een boom thuis![]()
Zal ik de app weer eens openen om te kijken hoeveel onzin ik nu weer heb gekregen?![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zolang ze niet zo griezelig zijn als die in je schermafbeelding, hoeven die katten wat mij betreft ook niet de boom in
En ja, of je dat aandurft kun je natuurlijk enkel zelf bepalen
Zeker voor die paar dagen afwezigheid is het dan toch knap dat de berichten nog binnen de perken blijvenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]!! Die kijkt goed pissig, ja
![]()
Aantal berichten valt mee, ik heb de app ook al een paar dagen niet geopend. Een man van 57 zoekt contact, vind ik op de een of andere manier wel aandoenlijk![]()
Een behoorlijke tik te oud, maar toch.
En een vrouw, ook geestigVoor de rest redelijk normale "hoi!" 's
Het scheelt nogal dat wanneer je niet online bent, je foto ook niet wordt getoond. En het is natuurlijk vakantietijd, dat zal ook schelen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeker voor die paar dagen afwezigheid is het dan toch knap dat de berichten nog binnen de perken blijvenToch nog positief verrast, dus. Nog iets erbij dat nadere reactie behoeft?
Leuk! Veel plezierquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:24 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik heb binnenkort geloof ik ook een date. Nog geen vaste datum, maar we hadden het over dit weekend... Of anders pas over twee weken (dus ik hoop dit weekend al kan).
Voelt wel raar, ik heb nog nooit via deze weg met iemand afgesproken en ik merk ook dat ik nu al redelijk nerveus ben. Ik voel me heel erg nerdy.![]()
Via het internet komt ze in ieder geval heel erg leuk over, het lijkt erop dat we een hoop hobby's en meningen met elkaar delen, dus wie weet.
Of die eerste 10 minuten vallen wel mee, maar als de koetjes en kalfjes zijn geweest en de ander blijkt geintresseerd maar jijzelf niet. Vind ik soms ook wel ongemakkelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:39 schreef rival het volgende:
de eerste 5-10 minuten van een eerste date zijn misschien ongemakkelijk, daarna niet meer
Hoezo, als je dat allebei doet is er toch niks aan de hand. Ga je daarna lekker stappen en wat daarna gebeurt kun je wel raden. (Precies, shoarma eten)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het helpt wel inderdaad, lijkt me alleen nogal "ongewoon" om het op een zuipen te zetten tijdens je (eerste) date
Mijn date kan 's avonds niet ivm OV waarmee ze moet reizen. Maar als het zelfde woonplaats is, of er gebeurd wat meer dan alleen shoarma eten, dan zou het wel kunnen ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoezo, als je dat allebei doet is er toch niks aan de hand. Ga je daarna lekker stappen en wat daarna gebeurt kun je wel raden. (Precies, shoarma eten)
Je kan toch weg gaan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of die eerste 10 minuten vallen wel mee, maar als de koetjes en kalfjes zijn geweest en de ander blijkt geintresseerd maar jijzelf niet. Vind ik soms ook wel ongemakkelijk.
Beetje jammer dat ik een avondmens ben, óók als ik lam benquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het voordeel van om 2 uur beginnen om 8 uur ben je starnakel, om half 9 drink je 3 grote glazen water, om 9 uur lig je op bed en je kunt op een normale tijd opstaan, met slechts een lichte kater
Nee joh, dat heb ik ook. Hier al eens vaker gezegd, maar dacht ook dat ik de enige was. Snap dat ook niet goed. Tenminste als ik afpsreek met iemand dan zie ik daar potentie in, dus zou ik daar voor willen gaan. En dan niet met iemand anders ook nog zo'n lijntje laten lopen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt wel daten met meer mensen tegelijk, maar ik heb ook wel dat ik wanneer iemand echt leuk zou vinden ik gevoelsmatig die ander er niet bij kan hebben ofzo. Maar dat is blijkbaar heel ouderwets
Ik vind dan toch ook altijd iemand de leukste en daar wil ik dan gewoon mee datenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, dat heb ik ook. Hier al eens vaker gezegd, maar dacht ook dat ik de enige was. Snap dat ook niet goed. Tenminste als ik afpsreek met iemand dan zie ik daar potentie in, dus zou ik daar voor willen gaan. En dan niet met iemand anders ook nog zo'n lijntje laten lopen.
Ik heb nu eigenlijk ook maar 1 persoon waarmee ik date... Heb totaal geen behoefte met een ander te daten nu tenzij het geen toekomst blijkt te hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, dat heb ik ook. Hier al eens vaker gezegd, maar dacht ook dat ik de enige was. Snap dat ook niet goed. Tenminste als ik afpsreek met iemand dan zie ik daar potentie in, dus zou ik daar voor willen gaan. En dan niet met iemand anders ook nog zo'n lijntje laten lopen.
Je kan ook mij contacten, kom ik je een anti kater ontbijtje brengen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het voordeel van om 2 uur beginnen om 8 uur ben je starnakel, om half 9 drink je 3 grote glazen water, om 9 uur lig je op bed en je kunt op een normale tijd opstaan, met slechts een lichte kater
Aaw Markjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan ook mij contacten, kom ik je een anti kater ontbijtje brengen!
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat werken en Ieder onze eigen kant op gaan. Eerlijkheid duurd het langst. Ga niet ergens zitten waar ik het niet naar m'n zin heb. Zonde van mijn tijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:29 schreef Silenus het volgende:
Ja, en 'weg gaan' kan wel als ongemakkelijk worden ervaren door mensen.
duurdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:00 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat het niet gaat werken en Ieder onze eigen kant op gaan. Eerlijkheid duurd het langst. Ga niet ergens zitten waar ik het niet naar m'n zin heb. Zonde van mijn tijd.
Er staan rode streepjes onder.. dus ook als je dyslectisch bent kan je daar op klikken!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
OOK GEK IS DYSLECTISCH!!!
LEAVE OOK GEK ALONE Y'ALL!!!
Ligt er een beetje aan wat eronder zit hequote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan kun je je shirt uitdoen en sexytime foto's maken
I have sex daily...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
OOK GEK IS DYSLECTISCH!!!
LEAVE OOK GEK ALONE Y'ALL!!!
Seems legit!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:44 schreef Koniomi het volgende:
Krijg net deze binnen :
Hallo, hoop alles goede? Ik ben a niew member here, ik got a mail from the site telling me je are a match to mij, which is why ik decided to send this mail to je en say "Hello" to see what will happen next. Ik ben Cornelia by naam, ik ben dutch by origin, but grew up outside the country, which is why mij dutch is niet that goede. Ik zoek voor a serious relatie op this site. Ik zoek voor a man after mij heart en feeling en niet a man that wil only be focused op mij body. Ik do believe time tells better about a person. If je wish, je can add mij to jouw msn chat as: cfort@outlook.com ik wil be free to connect to the chat this avond at 21:00hrs Dutch time. Je can also send mij a mail op mij hotmail en tell more of jouw self en ik wil also do the same en we can exchange fotos. Ik wil stop nu en wish je a goede dag.
Groeten
Cornelia
Heb hier wel een goed gevoel over :p
Kan je in ieder geval een slippertje makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:41 schreef -Splash- het volgende:
Zaterdag weer een date. Ervoor heb ik een slipcursus...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval een slippertje maken
Ik vind ze nu al alle vijf :braakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:44 schreef eefje801 het volgende:
Misschien interessant voor de dames (én de heren), op NL 3 vanavond\
3Doc: Tussen Bitch & Bambi
21:35 - 22:30
documentaire
Documentaire Steeds meer sterke, ambitieuze, carrièregerichte vrouwen komen moeilijk aan de man, dat is bekend. En nu er in de grote steden een 'vrouwenoverschot' aan het ontstaan is omdat meer vrouwen dan mannen gaan studeren, wordt dit probleem alsmaar nijpender. Hoe gaan vrouwen tussen de twintig en de veertig hiermee om? En wat is hun eigen aandeel hierin? Stellen ze te hoge eisen? Zijn ze te bambi of juist te bitchy? Ze zouden graag het lieve meisje met bambi-ogen willen zijn in plaats van de harde carrièregerichte vrouw, maar durven zich vaak niet kwetsbaar op te stellen. Want om hier mee om te kunnen gaan, zijn zelfverzekerde mannen met overwicht nodig. Is dat misschien een bijkomend probleem, zijn die er niet genoeg? In de
documentaire volgen we vijf vrouwen die dagelijks met dit dilemma te maken hebben in de zoektocht naar wat hen gelukkig maakt: carrière, liefde of allebei. Maxime (19), eerstejaars Economie en Bedrijfskunde, vindt het normaal om op deze leeftijd single te zijn. Brankele (25), afgestudeerd Biochemie en op zoek naar een baan, staat open voor een relatie maar wel op haar voorwaarden. Steeds vaker krijgt zij de vraag waarom zij nog steeds single is. Imara (27), Antilliaanse operazangeres, afgestudeerd aan Conservatorium en op zoek naar een vast contract, wil graag een leuke man maar vindt dat hij zich dienstbaar moet opstellen aan haar carrière. Maaike (35) marketingstrateeg, houdt van
haar werk maar wil nu dolgraag man en kinderen en vindt dat alle middelen (actief zoeken, internet, flirtapps) geoorloofd zijn om die man te vinden. Suzanne (40), planoloog, gek op haar werk, noemt zichzelf happy single, maar worstelt met het idee dat ze op een punt in haar leven staat dat ze haar kinderwens misschien moet opgeven.
quote:Imara (27), Antilliaanse operazangeres, afgestudeerd aan Conservatorium en op zoek naar een vast contract, wil graag een leuke man maar vindt dat hij zich dienstbaar moet opstellen aan haar carrière.
Die Maxime is wel te regelen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:50 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik vind ze nu al alle vijf :braak
Als haar voornaam slaat op haar voorgevel misschien wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die Maxime is wel te regelen hoor.
Misschien dat ze op den duur zo geworden zijn of dat kennelijk voor een bepaald type vrouw een man met overwicht nodig is? Die vrouwen kunnen vaak thuis hun werkhouding niet zo goed los laten maar dat hebben sommige mannen net zo goed. Dus ja het ligt óf aan de vrouw zelf óf aan het type man dat ze date denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is dat toch? Zelfverzekerde mannen met overwicht? Ik wil helemaal geen overwicht? Ik benader een relatie toch ook niet als een zakelijke overeenkomst? Het is toch geen onderhandeling? Ik wil gewoon happy times met iemand maken en dat iemand er voor mij is als de tijden eens niet zo happy zijn en vice versa natuurlijk. Ik snap echt geen hol van zulke stellingen...
Ze vindt het heel normaal om single te zijn, dus ze heeft vast geen moeite om 's ochtends gewoon te zorgen dat dat zo blijft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die Maxime is wel te regelen hoor.
Of het is een typefout en ze zoeken een man met overgewicht.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien dat ze op den duur zo geworden zijn of dat kennelijk voor een bepaald type vrouw een man met overwicht nodig is? Die vrouwen kunnen vaak thuis hun werkhouding niet zo goed los laten maar dat hebben sommige mannen net zo goed. Dus ja het ligt óf aan de vrouw zelf óf aan het type man dat ze date denk ik.
Ik hoef trouwens ook geen man met overwicht maar iemand die me aankan wel ja, anders wals ik er onbewust overheen en daar heb ik geen zin in en dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Ik zie trouwens dat het eigenlijk een synoniem isMaar bedoel meer dat ik heel volgzame mannen niet zo prettig vind om te daten.
Ik denk alleen dat de meeste vrouwen wel het probleem zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil best huisman worden hoor. Leuk, kinderen naar school brengen, beetje stofzuigen, koken voor als je hardwerkende vrouw thuiskomt
Ik zie het probleem niet
Ja normaal wel! Met smsen enz! Werkt perfect inderdaad, maar tijdens typen op fok nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staan rode streepjes onder.. dus ook als je dyslectisch bent kan je daar op klikken!
Da's ook gek...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja normaal wel! Met smsen enz! Werkt perfect inderdaad, maar tijdens typen op fok niet
Ja graag iemand met ruggegraat, denk dat we het daar allemaal wel over eens zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:57 schreef eefje801 het volgende:
Ik hoef trouwens ook geen man met overwicht maar iemand die me aankan wel ja, anders wals ik er onbewust overheen en daar heb ik geen zin in en dat vind ik ook helemaal niet leuk.
Ik zie trouwens dat het eigenlijk een synoniem isMaar bedoel meer dat ik heel volgzame mannen niet zo prettig vind om te daten.
Andere browser of weet ik veel wat installerenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Ja normaal wel! Met smsen enz! Werkt perfect inderdaad, maar tijdens typen op fok niet
En ballenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ja graag iemand met ruggegraat, denk dat we het daar allemaal wel over eens zijn
Ik zal je zeggen dat ik dat eerst ook las. Vond het al zo'n aparte reactie van Phoebequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of het is een typefout en ze zoeken een man met overgewicht.
Ha ha dat ookquote:
Nou... Ik heb ooit eens een man verteld dat ie heel gauw op zoek moest gaan naar z'n ballen. Dat hoeft van mij geen tweede keerquote:
dat je daar al genoegen mee neemtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha dat ookAch ik wil best achter inbrekers aan met een knuppel, zolang hij de politie maar even belt ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |