Als er een standaard lijstje tips and trucks waren die altijd werkt, dan was dat allang gepost, verkocht of wat dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
Andere vraag aan de vrouwen. Op welke manier trekt een man op een dating site je intresse? Wat moet die doen?
dat lijstje hou ik mooi voor mezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er een standaard lijstje tips and trucks waren die altijd werkt, dan was dat allang gepost, verkocht of wat dan ook
Zijn al 1000en boeken over geschrevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er een standaard lijstje tips and trucks waren die altijd werkt, dan was dat allang gepost, verkocht of wat dan ook
Blijkbaar doe ik het verder toch nog goed want ze praat nogsteeds terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ik ben in between jobs!"
Werkt beter.
jij ben me zelf aan het inwerken, voor mijn nieuwe functiequote:
raap me opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij ben me zelf aan het inwerken, voor mijn nieuwe functie
zij oh leuk, wat voor functie?
jij huisman!
Beetje humor moet kunnen
Ik ben full-time professioneel sollicitant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij ben me zelf aan het inwerken, voor mijn nieuwe functie
zij oh leuk, wat voor functie?
jij huisman!
Beetje humor moet kunnen
Ik ben misschien makkelijk te lokken, maar niet zo makkelijk te versierenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook een kunst van het versieren
Voor mensen die het willen proberen, kom gerust langs de 18e, kunnen we toejuichen danwel uitlachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben misschien makkelijk te lokken, maar niet zo makkelijk te versieren
Kom maar opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Voor mensen die het willen proberen, kom gerust langs de 18e, kunnen we toejuichen danwel uitlachen.
Kom maar naar de meet, dan zullen we het zien of de 'lust' je is vergaan.quote:
Bij mij is het alles of niets en daar ga ik niet voor in de rij staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet, dan zullen we het zien of de 'lust' je is vergaan.
Wel achter aansluiten hè
Iedereen is welkom en je post momenteel ws net zoveel als ik...en er zijn er meer die komen en hier bijna nooit (meer) posten. Gewoon doen...er zijn al zo weinig mannenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bij mij is het alles of niets en daar ga ik niet voor in de rij staan![]()
Ben hier niet actief genoeg om naar een dergelijke meet te gaan.
Het is ook echt geen criterium dat je hier superactief bent. Meer het criterium dat je gezellig kan zijn, dat je niet vies bent van (internet)daten, en van je zolderkamer af durft te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iedereen is welkom en je post momenteel ws net zoveel als ik...en er zijn er meer die komen en hier bijna nooit (meer) posten. Gewoon doen...er zijn al zo weinig mannen vrouwen
Ok, misschien iets voor een volgende keer, 18e zit ik in Nepal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is ook echt geen criterium dat je hier superactief bent. Meer het criterium dat je gezellig kan zijn, dat je niet vies bent van (internet)daten, en van je zolderkamer af durft te komen.
Ik kom misschien ook wel. Vertrek morgen eerst voor een weekendje weg maar zal daarna even PM'en voor de FB-groep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iedereen is welkom en je post momenteel ws net zoveel als ik...en er zijn er meer die komen en hier bijna nooit (meer) posten. Gewoon doen...er zijn al zo weinig mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |