Je wil niet weten... En ik kan heel veel hebben, hou ontzettend van zeuren en ouwehoeren, maar als je direct begint met "hoi! Je woont in de buurt zie ik en je ziet er batsbaar uit, vanavond afspreken *winknudge*?" dan reageer ik maar niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart om te horen dat mannen meteen over sex beginnen, gebeurt dat echt zo vaak?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef minthy het volgende:
"hoi! Je woont in de buurt zie ik en je ziet er batsbaar uit, vanavond afspreken *winknudge*?"
Bv. of als je het gaat hebben over hobbys 'of daar ook spannende dingen bij horen *wink wink* 'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef rival het volgende:
kan ik me daar iets als het volgende bij voorstellen?
> hoi
< hoi
> neuken?
Wees blij, dat verhoogt je kansen als "normale" manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart om te horen dat mannen meteen over sex beginnen, gebeurt dat echt zo vaak?
Ik kan ook dus niet quotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef minthy het volgende:
Ik kan niet quoten vanuit een gesloten topic (mobiel)![]()
Het gaat bij mij bij het chatten vaak al mis. Ik krijg veel positieve reacties maar als ik dan reageer beginnen veel mannen direct over seks. Vind ik jammer
Ze testen je om te kijken waar je op uit bent!! Het is een val jongen!! Een val, ik vertel het je een val!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef m1st1g het volgende:
mijn ervaring was juist dat de dames eerder toespelingen maakten.
Argwaan is op het moment een understatement. Ik durf op het moment de app niet eens meer te openenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij, dat verhoogt je kansen als "normale" man
Alleen moet je even door de argwaan van haar heen
Dat dus....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Ze testen je om te kijken waar je op uit bent!! Het is een val jongen!! Een val, ik vertel het je een val!
die hebben genoeg mannen in hun omgeving om te versierenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
of vrouwen die daar alleen maar zitten om aan hun trekken te komen
Wat zou je willen dan? Wil je uberhout wel iets?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Argwaan is op het moment een understatement. Ik durf op het moment de app niet eens meer te openen
Ik begin pas over sex tijdens een ontmoeting IRL, maar zelfs dan pas op het moment dat een avond leuk is verlopen, na het zoenen/knuffelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij, dat verhoogt je kansen als "normale" man
Alleen moet je even door de argwaan van haar heen
en mannen niet genoeg vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Klauz het volgende:
die hebben genoeg mannen in hun omgeving om te versieren
misschien willen ze voor de omgeving wel een net imago houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Klauz het volgende:
[..]
die hebben genoeg mannen in hun omgeving om te versieren
We hebben iets gemeen!!11!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan ook dus niet quoten
Maar ik had het over een drankje drinken om je negatieve verhalen te horen. Niet trouwen of daten gekkie
[..]
Ze testen je om te kijken waar je op uit bent!! Het is een val jongen!! Een val, ik vertel het je een val!
poor girlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen!!11!!![]()
En nee, ik spreek ook via Fok niets meer af. Niet om te kletsen, niet om te ketsen en ik kom ook niet naar meets. Sorry, afgeknapt op dat soort dingen
Ik heb een jaar of 11 een relatie gehad, samengewoond. Nu zo'n 6 jaar alleen, tussendoor wat kortstondige relaties. Ik ben op zoek naar een stabiele relatie als einddoel, niet meer dat korte geklooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zou je willen dan? Wil je uberhout wel iets?
En hoeveel succes daarmee heb je al in real life...dus zonder de datingsites ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 11 een relatie gehad, samengewoond. Nu zo'n 6 jaar alleen, na wat kortstondige relaties. Ik ben op zoek naar een stabiele relatie als einddoel, niet meer dat korte geklooi
whooohooooquote:
Je komt wel heel erg verzuurd over, wat is er in gods naam gebeurdquote:En nee, ik spreek ook via Fok niets meer af. Niet om te kletsen, niet om te ketsen en ik kom ook niet naar meets. Sorry, afgeknapt op dat soort dingen
Ik ben van oorsprong geen fan van blijven slapen bij de eerste date (als je het daarover had)... Zelfs over seks praten, tenzij het gesprek zo loopt, liever niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik begin pas over sex tijdens een ontmoeting IRL, maar zelfs dan pas op het moment dat een avond leuk is verlopen, na het zoenen/knuffelen.
Dan vraag ik gewoon of ze zin heeft om te blijven slapen, maar misschien ben ik wel te voorzichtig in dat soort dingen.
Heel eerlijk; ik ben zo verlegen als de neten, ga niet zovaak uit (vrienden hebben allen kinderen, lastig om af te spreken). Ik krijg in de kroeg aandacht genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En hoeveel succes daarmee heb je al in real life...dus zonder de datingsites ?
next level dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 11 een relatie gehad, samengewoond. Nu zo'n 6 jaar alleen, tussendoor wat kortstondige relaties. Ik ben op zoek naar een stabiele relatie als einddoel, niet meer dat korte geklooi
Maar dat heeft nog niet tot een stabiele relatie geleid ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben zo verlegen als de neten, ga niet zovaak uit (vrienden hebben allen kinderen, lastig om af te spreken). Ik krijg in de kroeg aandacht genoeg.
Vind je het gek dat je aandacht genoeg krijgt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben zo verlegen als de neten, ga niet zovaak uit (vrienden hebben allen kinderen, lastig om af te spreken). Ik krijg in de kroeg aandacht genoeg.
als je zoveel aandacht krijgt, dan moet dat verlegen zijn toch steeds wat minder worden? maar bij jou dus niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg, maar dat kan ik hier niet allemaal neerkwakken. Ik heb een tijdje via Fok gedate, heeft me in 1 geval veel ellende opgeleverd, geen zin om dat weer op te rakelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whooohoooo
[..]
Je komt wel heel erg verzuurd over, wat is er in gods naam gebeurd![]()
Je maakt me nieuwschierig
Nee, ik hou tot nu toe de boot af. Te verlegen, geen ideequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dat heeft nog niet tot een stabiele relatie geleid ?
Ja, dat vind ik gek. Je weet ook hoe ik erover denk, is lastig. Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je aandacht genoeg krijgt?
Sorry
Maar je weet hoe ik erover denk, want we hebben er genoeg over gepraat
Nee, dat is ook het kutte...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
als je zoveel aandacht krijgt, dan moet dat verlegen zijn toch steeds wat minder worden? maar bij jou dus niet?
Wel benieuwd welke fokker dat was en wat er mis ging...gewoon als waarschuwing voor de andere fokdaters hier?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg, maar dat kan ik hier niet allemaal neerkwakken. Ik heb een tijdje via Fok gedate, heeft me in 1 geval veel ellende opgeleverd, geen zin om dat weer op te rakelen
waar zijn de jouwe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef Sekhmet het volgende:
En pikante verhalen zijn natuurlijk altijd leuk om te lezen
Open minded betekent vooral dat je ook anaal doet, heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bv. of als je het gaat hebben over hobbys 'of daar ook spannende dingen bij horen *wink wink* '
of dat ze specifiek erbij zeggen hoe open minded ze zijn
en allemaal van dergelijke suggesties.
Die komen niet vanuit datingsite ervaringen momenteel, dus daar zal ik niemand mee lastig vallenquote:
Vanwaar dequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Open minded betekent vooral dat je ook anaal doet, heb ik het idee.
Omdat je zou zeggen dat open-minded zijn verder gaat dan één gaatje verderop inprikken?quote:
Het wordt al bijna een SC hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Omdat je zou zeggen dat open-minded zijn verder gaat dan één gaatje verderop inprikken?
en wat kunnen jullie spammen zeg, moet één avondje werken en uitslapen en ik heb alweer 10 pagina's terug te lezen
Lijkt mij wel toch...open minded vind ik meer het voor bijna 'alles' in zijn als het om seks gaat (kan ook over hoe je in het leven staat gaan). Er is toch zoveel meer dan alleen recht toe rechtaan vaginale penetratie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Omdat je zou zeggen dat open-minded zijn verder gaat dan één gaatje verderop inprikken?
en wat kunnen jullie spammen zeg, moet één avondje werken en uitslapen en ik heb alweer 10 pagina's terug te lezen
Wel actief of geweest op een dating site, en herken jij je in de verhalen van de vrouwen hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die komen niet vanuit datingsite ervaringen momenteel, dus daar zal ik niemand mee lastig vallen
Maar als ze er alleen mee bedoelen dat ze ook anaal doen, en verder niets, dan lijkt me dat best welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch...open minded vind ik meer het voor bijna 'alles' in zijn als het om seks gaat (kan ook over hoe je in het leven staat gaan). Er is toch zoveel meer dan alleen recht toe rechtaan vaginale penetratie.
Maar ik hou wel van open minded mannen, dus bij mij hebben die een streepje voor als dat in hun profiel staat
Dan denk ik dat ik hem verkeerd begrepen hebquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar als ze er alleen mee bedoelen dat ze ook anaal doen, en verder niets, dan lijkt me dat best wel-waardig (als ik silenus z'n post goed begrepen heb dus he
)
ja maar daar kan het wel dus goed mis gaan! Want waar doel je op met open minded?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch...open minded vind ik meer het voor bijna 'alles' in zijn als het om seks gaat (kan ook over hoe je in het leven staat gaan). Er is toch zoveel meer dan alleen recht toe rechtaan vaginale penetratie.
Maar ik hou wel van open minded mannen, dus bij mij hebben die een streepje voor als dat in hun profiel staat
Nee, juist daarom hou ik ervan. Het is een breed begrip en geeft voor mij alleen maar aan dat iemand open staat voor veel dingen en verschillende denkwijzen, iemand die durft te experimenteren, om kan gaan met verschillen tussen mensen etc. Oftewel iemand die niet alles in kleine hokjes stopt over wat wel en niet hoort. Niet heel bekrompen is. Maar dat is puur mijn perceptie van het begrip...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar daar kan het wel dus goed mis gaan! Want waar doel je op met open minded?
Het houd namelijk in dat je open staat voor nieuwe dingen. Maar op welk gebeurd? Stappen, muziek, films, reizen, sex, cultuur, theater enz enz enz.
Vind alleen open minded zo een breed begrip. Of zit ik er nu helemaal naast?
Wie weet...aldoende leert menquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:49 schreef Dizorn het volgende:
Maar open-minded is wel echt zo'n begrip wat iedereen wel kan roepen, zonder dat het duidelijk is wat je ermee bedoeld. Ik denk "Outside the Box", ook zo'n begrip wat zoveel mensen roepen dat het eigenlijk al betekent dat ze inside the box denken
Je klinkt wel een beetje goedgelovig Sekh, denk dat je teveel achter het woordje zoekt als je het puur op iemand z'n profiel leestHet lijkt me bijna net zo'n woord als "reislustig", "spontaan", etc. Niemand gaat zeggen dat ze bekrompen zijn
Ik vind het een veel te breed en niks zeggend begrip. Wat iemand open minded vind denken, kan voor de ander als heel normaal ervaren worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:47 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee, juist daarom hou ik ervan. Het is een breed begrip en geeft voor mij alleen maar aan dat iemand open staat voor veel dingen en verschillende denkwijzen, iemand die durft te experimenteren, om kan gaan met verschillen tussen mensen etc. Oftewel iemand die niet alles in kleine hokjes stopt over wat wel en niet hoort. Niet heel bekrompen is. Maar dat is puur mijn perceptie van het begrip...
En als ze alleen seks bedoelen, kom je daar snel genoeg achter en is hij in mijn ogen slechts open minded op een beperkt gebied (zoals de meesten uiteindelijk gezien alle vooroordelen in de wereld)
Ik begin altijd meteen over trouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Jij bent sowieso makkelijk te lokkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Sekhmet het volgende:
En toch blijft het voor mij een lokkertje, net als reislustig. En zo vind ik het een afknapper als iemand in zijn profiel heeft staan dat hij altijd vrolijk is of zegt een hele rustige man te zijn.
Zo heeft iedereen zijn/haar dingen lijkt mij.
Het is ook een lokkertje, want van uit daar kan je alle kanten op en je aanpassen aan de vrouw haar verhalen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Sekhmet het volgende:
En toch blijft het voor mij een lokkertje, net als reislustig. En zo vind ik het een afknapper als iemand in zijn profiel heeft staan dat hij altijd vrolijk is of zegt een hele rustige man te zijn.
Zo heeft iedereen zijn/haar dingen lijkt mij.
Inderdaad, dat is ook een kunst van het versierenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is ook een lokkertje, want van uit daar kan je alle kanten op en je aanpassen aan de vrouw haar verhalen.
Ik vraag meestal meteen of ze een kinderwens heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik begin altijd meteen over trouwen.
Geen kunst, eerder een truuk om een vrouw je bed in te krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook een kunst van het versieren
Tja kansloos...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen kunst, eerder een truuk om een vrouw je bed in te krijgen.
Jij blijft heel vaag, zij verteld honderd uit en jij past je eigen verhalen intresse aan die van haar.
Ooh we hebben zoveel gemeen he? We vinden echt veel leuk! Zij ziet dat als klik en met een beetje handig praten heb je haar binnen gehaald.
Nee dan ben je niet je zelf, ja het is voor korte duur en ja het is kansloos.
Ook heel goed. Als ze daar de humor niet van in ziet, word het toch niksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vraag meestal meteen of ze een kinderwens heeft
Doel of niet, je speelt met gevoelens en dat is in mijn ogen kansloosquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja kansloos...
Hangt van je doel af he
Ik vind't niet kunnen in ieder geval...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doel of niet, je speelt met gevoelens en dat is in mijn ogen kansloos
intresse, uberhout en nieuwschierig vinden ze vaak ook not-dunn. Ik vind het wel grappig though.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doel of niet, je speelt met gevoelens en dat is in mijn ogen kansloos
Andere vraag aan de vrouwen. Op welke manier trekt een man op een dating site je intresse? Wat moet die doen?
Lees wel allemaal dont's maar verder dan dat komt het niet.
Hij's dyslectischquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
intresse, uberhout en nieuwschierig vinden ze vaak ook not-dunn. Ik vind het wel grappig though.
"Ik ben in between jobs!"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Valt me op dat veel vrouwen op RP wel een goede baan hebben. Een waar ik mee spreek is arts en doet ook nog eens acrobatische gymnastiek op wedstrijdniveau. En dan kom je zelf aan met "ik ben momenteel werkloos en ehh.. nou, oja ik hou van lezen"..
Kan me nooit zo druk maken over wat mensen denken of zeggen over mij. Vooroordelen ook prima.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Zal best. Je weet wat vooroordelen voor een effect kunnen hebben hè...
Als er een standaard lijstje tips and trucks waren die altijd werkt, dan was dat allang gepost, verkocht of wat dan ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef ook_gek het volgende:
Andere vraag aan de vrouwen. Op welke manier trekt een man op een dating site je intresse? Wat moet die doen?
dat lijstje hou ik mooi voor mezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er een standaard lijstje tips and trucks waren die altijd werkt, dan was dat allang gepost, verkocht of wat dan ook
Zijn al 1000en boeken over geschrevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er een standaard lijstje tips and trucks waren die altijd werkt, dan was dat allang gepost, verkocht of wat dan ook
Blijkbaar doe ik het verder toch nog goed want ze praat nogsteeds terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ik ben in between jobs!"
Werkt beter.
jij ben me zelf aan het inwerken, voor mijn nieuwe functiequote:
raap me opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij ben me zelf aan het inwerken, voor mijn nieuwe functie
zij oh leuk, wat voor functie?
jij huisman!
Beetje humor moet kunnen
Ik ben full-time professioneel sollicitant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij ben me zelf aan het inwerken, voor mijn nieuwe functie
zij oh leuk, wat voor functie?
jij huisman!
Beetje humor moet kunnen
Ik ben misschien makkelijk te lokken, maar niet zo makkelijk te versierenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook een kunst van het versieren
Voor mensen die het willen proberen, kom gerust langs de 18e, kunnen we toejuichen danwel uitlachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben misschien makkelijk te lokken, maar niet zo makkelijk te versieren
Kom maar opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Voor mensen die het willen proberen, kom gerust langs de 18e, kunnen we toejuichen danwel uitlachen.
Kom maar naar de meet, dan zullen we het zien of de 'lust' je is vergaan.quote:
Bij mij is het alles of niets en daar ga ik niet voor in de rij staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet, dan zullen we het zien of de 'lust' je is vergaan.
Wel achter aansluiten hè
Iedereen is welkom en je post momenteel ws net zoveel als ik...en er zijn er meer die komen en hier bijna nooit (meer) posten. Gewoon doen...er zijn al zo weinig mannenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bij mij is het alles of niets en daar ga ik niet voor in de rij staan![]()
Ben hier niet actief genoeg om naar een dergelijke meet te gaan.
Het is ook echt geen criterium dat je hier superactief bent. Meer het criterium dat je gezellig kan zijn, dat je niet vies bent van (internet)daten, en van je zolderkamer af durft te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iedereen is welkom en je post momenteel ws net zoveel als ik...en er zijn er meer die komen en hier bijna nooit (meer) posten. Gewoon doen...er zijn al zo weinig mannen vrouwen
Ok, misschien iets voor een volgende keer, 18e zit ik in Nepal.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is ook echt geen criterium dat je hier superactief bent. Meer het criterium dat je gezellig kan zijn, dat je niet vies bent van (internet)daten, en van je zolderkamer af durft te komen.
Ik kom misschien ook wel. Vertrek morgen eerst voor een weekendje weg maar zal daarna even PM'en voor de FB-groep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Iedereen is welkom en je post momenteel ws net zoveel als ik...en er zijn er meer die komen en hier bijna nooit (meer) posten. Gewoon doen...er zijn al zo weinig mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |