Je wil niet weten... En ik kan heel veel hebben, hou ontzettend van zeuren en ouwehoeren, maar als je direct begint met "hoi! Je woont in de buurt zie ik en je ziet er batsbaar uit, vanavond afspreken *winknudge*?" dan reageer ik maar niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart om te horen dat mannen meteen over sex beginnen, gebeurt dat echt zo vaak?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef minthy het volgende:
"hoi! Je woont in de buurt zie ik en je ziet er batsbaar uit, vanavond afspreken *winknudge*?"
Bv. of als je het gaat hebben over hobbys 'of daar ook spannende dingen bij horen *wink wink* 'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:07 schreef rival het volgende:
kan ik me daar iets als het volgende bij voorstellen?
> hoi
< hoi
> neuken?
Wees blij, dat verhoogt je kansen als "normale" manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat altijd zo apart om te horen dat mannen meteen over sex beginnen, gebeurt dat echt zo vaak?
Ik kan ook dus niet quotenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:02 schreef minthy het volgende:
Ik kan niet quoten vanuit een gesloten topic (mobiel)![]()
Het gaat bij mij bij het chatten vaak al mis. Ik krijg veel positieve reacties maar als ik dan reageer beginnen veel mannen direct over seks. Vind ik jammer
Ze testen je om te kijken waar je op uit bent!! Het is een val jongen!! Een val, ik vertel het je een val!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef m1st1g het volgende:
mijn ervaring was juist dat de dames eerder toespelingen maakten.
Argwaan is op het moment een understatement. Ik durf op het moment de app niet eens meer te openenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij, dat verhoogt je kansen als "normale" man
Alleen moet je even door de argwaan van haar heen
Dat dus....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
Ze testen je om te kijken waar je op uit bent!! Het is een val jongen!! Een val, ik vertel het je een val!
die hebben genoeg mannen in hun omgeving om te versierenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
of vrouwen die daar alleen maar zitten om aan hun trekken te komen
Wat zou je willen dan? Wil je uberhout wel iets?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Argwaan is op het moment een understatement. Ik durf op het moment de app niet eens meer te openen
Ik begin pas over sex tijdens een ontmoeting IRL, maar zelfs dan pas op het moment dat een avond leuk is verlopen, na het zoenen/knuffelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij, dat verhoogt je kansen als "normale" man
Alleen moet je even door de argwaan van haar heen
en mannen niet genoeg vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Klauz het volgende:
die hebben genoeg mannen in hun omgeving om te versieren
misschien willen ze voor de omgeving wel een net imago houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef Klauz het volgende:
[..]
die hebben genoeg mannen in hun omgeving om te versieren
We hebben iets gemeen!!11!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan ook dus niet quoten
Maar ik had het over een drankje drinken om je negatieve verhalen te horen. Niet trouwen of daten gekkie
[..]
Ze testen je om te kijken waar je op uit bent!! Het is een val jongen!! Een val, ik vertel het je een val!
poor girlquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen!!11!!![]()
En nee, ik spreek ook via Fok niets meer af. Niet om te kletsen, niet om te ketsen en ik kom ook niet naar meets. Sorry, afgeknapt op dat soort dingen
Ik heb een jaar of 11 een relatie gehad, samengewoond. Nu zo'n 6 jaar alleen, tussendoor wat kortstondige relaties. Ik ben op zoek naar een stabiele relatie als einddoel, niet meer dat korte geklooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zou je willen dan? Wil je uberhout wel iets?
En hoeveel succes daarmee heb je al in real life...dus zonder de datingsites ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 11 een relatie gehad, samengewoond. Nu zo'n 6 jaar alleen, na wat kortstondige relaties. Ik ben op zoek naar een stabiele relatie als einddoel, niet meer dat korte geklooi
whooohooooquote:
Je komt wel heel erg verzuurd over, wat is er in gods naam gebeurdquote:En nee, ik spreek ook via Fok niets meer af. Niet om te kletsen, niet om te ketsen en ik kom ook niet naar meets. Sorry, afgeknapt op dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |