Ik ben van oorsprong geen fan van blijven slapen bij de eerste date (als je het daarover had)... Zelfs over seks praten, tenzij het gesprek zo loopt, liever niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik begin pas over sex tijdens een ontmoeting IRL, maar zelfs dan pas op het moment dat een avond leuk is verlopen, na het zoenen/knuffelen.
Dan vraag ik gewoon of ze zin heeft om te blijven slapen, maar misschien ben ik wel te voorzichtig in dat soort dingen.
Heel eerlijk; ik ben zo verlegen als de neten, ga niet zovaak uit (vrienden hebben allen kinderen, lastig om af te spreken). Ik krijg in de kroeg aandacht genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En hoeveel succes daarmee heb je al in real life...dus zonder de datingsites ?
next level dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 11 een relatie gehad, samengewoond. Nu zo'n 6 jaar alleen, tussendoor wat kortstondige relaties. Ik ben op zoek naar een stabiele relatie als einddoel, niet meer dat korte geklooi
Maar dat heeft nog niet tot een stabiele relatie geleid ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben zo verlegen als de neten, ga niet zovaak uit (vrienden hebben allen kinderen, lastig om af te spreken). Ik krijg in de kroeg aandacht genoeg.
Vind je het gek dat je aandacht genoeg krijgt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel eerlijk; ik ben zo verlegen als de neten, ga niet zovaak uit (vrienden hebben allen kinderen, lastig om af te spreken). Ik krijg in de kroeg aandacht genoeg.
als je zoveel aandacht krijgt, dan moet dat verlegen zijn toch steeds wat minder worden? maar bij jou dus niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg, maar dat kan ik hier niet allemaal neerkwakken. Ik heb een tijdje via Fok gedate, heeft me in 1 geval veel ellende opgeleverd, geen zin om dat weer op te rakelenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
whooohoooo
[..]
Je komt wel heel erg verzuurd over, wat is er in gods naam gebeurd![]()
Je maakt me nieuwschierig
Nee, ik hou tot nu toe de boot af. Te verlegen, geen ideequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dat heeft nog niet tot een stabiele relatie geleid ?
Ja, dat vind ik gek. Je weet ook hoe ik erover denk, is lastig. Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je aandacht genoeg krijgt?
Sorry
Maar je weet hoe ik erover denk, want we hebben er genoeg over gepraat
Nee, dat is ook het kutte...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
als je zoveel aandacht krijgt, dan moet dat verlegen zijn toch steeds wat minder worden? maar bij jou dus niet?
Wel benieuwd welke fokker dat was en wat er mis ging...gewoon als waarschuwing voor de andere fokdaters hier?!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg, maar dat kan ik hier niet allemaal neerkwakken. Ik heb een tijdje via Fok gedate, heeft me in 1 geval veel ellende opgeleverd, geen zin om dat weer op te rakelen
waar zijn de jouwe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:35 schreef Sekhmet het volgende:
En pikante verhalen zijn natuurlijk altijd leuk om te lezen
Open minded betekent vooral dat je ook anaal doet, heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bv. of als je het gaat hebben over hobbys 'of daar ook spannende dingen bij horen *wink wink* '
of dat ze specifiek erbij zeggen hoe open minded ze zijn
en allemaal van dergelijke suggesties.
Die komen niet vanuit datingsite ervaringen momenteel, dus daar zal ik niemand mee lastig vallenquote:
Vanwaar dequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Open minded betekent vooral dat je ook anaal doet, heb ik het idee.
Omdat je zou zeggen dat open-minded zijn verder gaat dan één gaatje verderop inprikken?quote:
Het wordt al bijna een SC hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Omdat je zou zeggen dat open-minded zijn verder gaat dan één gaatje verderop inprikken?
en wat kunnen jullie spammen zeg, moet één avondje werken en uitslapen en ik heb alweer 10 pagina's terug te lezen
Lijkt mij wel toch...open minded vind ik meer het voor bijna 'alles' in zijn als het om seks gaat (kan ook over hoe je in het leven staat gaan). Er is toch zoveel meer dan alleen recht toe rechtaan vaginale penetratie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Omdat je zou zeggen dat open-minded zijn verder gaat dan één gaatje verderop inprikken?
en wat kunnen jullie spammen zeg, moet één avondje werken en uitslapen en ik heb alweer 10 pagina's terug te lezen
Wel actief of geweest op een dating site, en herken jij je in de verhalen van de vrouwen hier?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die komen niet vanuit datingsite ervaringen momenteel, dus daar zal ik niemand mee lastig vallen
Maar als ze er alleen mee bedoelen dat ze ook anaal doen, en verder niets, dan lijkt me dat best welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Lijkt mij wel toch...open minded vind ik meer het voor bijna 'alles' in zijn als het om seks gaat (kan ook over hoe je in het leven staat gaan). Er is toch zoveel meer dan alleen recht toe rechtaan vaginale penetratie.
Maar ik hou wel van open minded mannen, dus bij mij hebben die een streepje voor als dat in hun profiel staat
Dan denk ik dat ik hem verkeerd begrepen hebquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar als ze er alleen mee bedoelen dat ze ook anaal doen, en verder niets, dan lijkt me dat best wel-waardig (als ik silenus z'n post goed begrepen heb dus he
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |