quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:46 schreef freshy98 het volgende:
één maar? dacht dat lezen dat iedere vrouw hier berichten krijgt puur voor de seks?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:44 schreef Dizorn het volgende:
Eis is natuurlijk wel dat je minstens één van de vrouwen probeert te hosselen hè.
Ik kom al niet op de pré-meet. Dan keldert het gemiddelde ook gelijk lekker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me wel leuk zo'n meet, maar hoe "oud" zijn degene die allemaal komen? Heb niet echt zin om tussen allemaal 30-40'ers te zitten als 20 jarige
Tof, spannend!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Inmiddels dus aangemeld. Ben benieuwd!
Vrijdag mijn eerste date, heb er wel zin in maar toch wel spannend
Zeker weten!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, spannend!![]()
Ik zou het liefst bij de 2e of 3e date beginnen, die 1e is me veel te ongemakkelijk
Het wordt goed weer; shirtje aan, mouwtjes over de biceps.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker weten!
We gaan lekker in het park van de zon genieten oid, misschien terrasje pakken maar das meestal godse druk op zonnige dagen. Ik weet niet of ik het als voor of nadeel moet beschouwen, maar ze kent mijn woonplaats al een beetje
Eerste dates kunnen ook allesbehalve ongemakkelijk zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, spannend!![]()
Ik zou het liefst bij de 2e of 3e date beginnen, die 1e is me veel te ongemakkelijk
Lijkt me geen goed plan. Als ik zeg dat ik 1,82m en 60kg weeg, zegt dat je genoeg?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het wordt goed weer; shirtje aan, mouwtjes over de biceps.
Lijkt me wel tof om met een babbelkous af te spreken, dan ga ik daar wel in mee. Ik heb meestal wat langer de tijd nodig om los te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eerste dates kunnen ook allesbehalve ongemakkelijk zijn
Ik heb beide uitersten weleens meegemaakt.
Dat laatste geldt ook voor mij, hoor. Ik ben ook alles behalve een babbelkousquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om met een babbelkous af te spreken, dan ga ik daar wel in mee. Ik heb meestal wat langer de tijd nodig om los te komen
Ik kan juist ontzettend kletsen (krijg vaak te horen dat ik m''n kwebbel wel even dicht mag houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat laatste geldt ook voor mij, hoor. Ik ben ook alles behalve een babbelkous
Vroeger ging dat idd gemakkelijker, maar ik drink geen alcohol meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Same here. Doe er gelijk wat drank bij, dan gaat t net ff iets makkelijker xD
Gelukkig hoef je dan ook niet per se veel te praten tijdens zo'n eerste date. Ik heb wel de ervaring dat het ook heel leuk kan zijn zonder dat er veel gezegd wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan juist ontzettend kletsen (krijg vaak te horen dat ik m''n kwebbel wel even dicht mag houden), maar niet met iemand die ik (nog) niet goed ken...
Hoezo zou dat vroeger makkelijker gaan dan nu?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Vroeger ging dat idd gemakkelijker, maar ik drink geen alcohol meer
Nja, ik voel me dan wat ongemakkelijk. Zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je dan ook niet per se veel te praten tijdens zo'n eerste date. Ik heb wel de ervaring dat het ook heel leuk kan zijn zonder dat er veel gezegd wordt
Toen dronk ik nog wel, word je toch wel wat losser vanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo zou dat vroeger makkelijker gaan dan nu?Ik drink sowieso weinig alcohol, en als ik het drink is het alleen wanneer ik niet hoef te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |