Incl links?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
haha nou ik kan alleen het begin, dat tussenstuk lukt me niet, dus mij kan je op die manier wel winnen hoor
quote:
het hangt er vanaf, als ik een hele leuke date heb en het gaat over vroeger zou ik zoiets best weleens delen, alleen maar om de ander te laten lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doen
ik niet als dat het enige is,.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik ook wel kan vallen voor iemand die mooi/goed piano/gitaar/whatever kan spelen
Mijn date speelt dwarsfluit, ook nit heel spannend, totdat ze ging uitleggen dat qua kleppen e.d. de overstap naar saxofoon heel klein isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:00 schreef minthy het volgende:
Ik geloof dat ik beter kan verzwijgen dat ik goed blokfluit kon spelen, hè?
Vast welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik heb wel als eis dat je wel andere pluspunten hebt die gewaardeerd worden door de oppervlakkige man
Geen enkel ideequote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja potje poolen (tenzij jij in den haag een goeie tafelvoetbaltafel weet te staanliefst niet in een coffeeshop
). Iets met een weddenschap
Ik heb echt half Den Haag rondgebeld maar niemand weet hetquote:
Ha haquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.
Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'
Hij: Nee nee, ik ga nu thee voor je zetten!![]()
Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
Bedrijfskantine? Oh nee dat is niet echt romantischquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb echt half Den Haag rondgebeld maar niemand weet het
Ja we hebben er hier op kantoor een, maar ja, dan staan er meteen een paar hitsige collega's omheenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedrijfskantine? Oh nee dat is niet echt romantisch
Als een vrouw nou vertelde dat ze schuiftrombone speelde....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bedankt voor de mentale ondersteuning.
Of een concertzaalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef m1st1g het volgende:
Ik geloof dat we de meet moeten organiseren in het conservatorium
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:23 schreef Catch_me het volgende:
Krijg zojuist een bevestiging van de date van vanavond, gaat het toch eindelijk gebeuren
Straks nog even de chathistorie nalezen wat ze ook alweer deed enzo, just to be sure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |