Ja potje poolen (tenzij jij in den haag een goeie tafelvoetbaltafel weet te staanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En weet je al wat jullie gaan doen?
Wij gaan als het weer een beetje meezit eerst gitaar spelen (waar ik helaas wel redelijk slecht in ben.. kuch) en hebben allebei besloten dat we daarna wel verder zien hoe het dan gaat. We willen er allebei niet te veel druk op zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind gewoon lekker wijn drinken tijdens een eerste date ook aan te raden hoor. Samen hobbies uitoefenen is het fundament onder elke goede relaaaasie
Hahaha, oh is dat hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef Silenus het volgende:
Als je goed gitaar kan spelen wind je ze wel zo om je vingers hoor.
quote:
Dat zou ik persoonlijk minder sfeervol vindenquote:
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou ik persoonlijk minder sfeervol vinden![]()
Maar goed, ik voel me al opgelaten als ik ergens zit te eten waar ze een gitarist langs de tafeltjes sturen
Saxofoonquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Helaas ben ik er niet echt een ster mee. Ik zit mischien net onder Kurt Cobain niveau.![]()
Maar goed, dat weet ze gelukkig al. Ze heeft ook aangeboden om mij als alles goed gaat muziekles te geven.![]()
Zij speelt saxofoon en piano.
als ik het gisteren goed begrepen heb voel jij je al opgelaten als er iemand naar je kijktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef minthy het volgende:
Maar goed, ik voel me al opgelaten als ik ergens zit te eten waar ze een gitarist langs de tafeltjes sturen
Ja, zoietsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
als ik het gisteren goed begrepen heb voel jij je al opgelaten als er iemand naar je kijkt
Ik weet niet of het komt doordat ik slechte films kijk, maar ik vind trombone voor de wat gezette mensen zeg maarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Silenus het volgende:
Ik heb tien jaar lang schuiftrombone gespeeld, nou...daar kregen de dames geen natte slip van hoor.
Had toch maar voor piano (daar versier je een beetje die saaie gevoelige tiepjes mee) of gitaar (de wat rauwere toffe chicks) moeten kiezen. En met saxofoon krijg je inderdaad echt hippe geile chickiebomba's.
Ik en m'n accordeon dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Silenus het volgende:
Ik heb tien jaar lang schuiftrombone gespeeld, nou...daar kregen de dames geen natte slip van hoor.
Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bedankt voor de mentale ondersteuning.
Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
Altijd al zitten denken om een keer een mooi instrument te kopen later (piano, saxofoon), iets wat mooi staat in de huiskamer, maar als je een dame je dan eens vraagt of je wat kan spelen, en je kan het niet dan faal je behoorlijk hard
Oh, dit laat ik de eerste maanden zelfs weg hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Lijkt mij wel aardig knullig over komen als hij bij een volgende date dan uit moet leggen dat hij verder niks kanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.
Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'
Hij: Nee nee, ik ga nu thee voor je zetten!![]()
Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
Best wel sneuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.
Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'
Hij: Nee nee, ik ga nu thee voor je zetten!![]()
Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
haha nou ik kan alleen het begin, dat tussenstuk lukt me niet, dus mij kan je op die manier wel winnen hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan vooral Fur Elise. Niet alleen het beginstuk, maar gewoon helemaal. Maar het is het toch net niet om kerels mee te winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |