abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:21:59 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115335179
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En weet je al wat jullie gaan doen?
Ja potje poolen (tenzij jij in den haag een goeie tafelvoetbaltafel weet te staan :P liefst niet in een coffeeshop :P). Iets met een weddenschap :Y)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115335368
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 09:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind gewoon lekker wijn drinken tijdens een eerste date ook aan te raden hoor. Samen hobbies uitoefenen is het fundament onder elke goede relaaaasie ^O^
Wij gaan als het weer een beetje meezit eerst gitaar spelen (waar ik helaas wel redelijk slecht in ben.. kuch) en hebben allebei besloten dat we daarna wel verder zien hoe het dan gaat. We willen er allebei niet te veel druk op zetten.
Ik denk ook niet dat het slim is om er meteen te veel van te verwachten.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:31:15 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115335564
Als je goed gitaar kan spelen wind je ze wel zo om je vingers hoor.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:31:39 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115335578
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:31 schreef Silenus het volgende:
Als je goed gitaar kan spelen wind je ze wel zo om je vingers hoor.
Hahaha, oh is dat het ^O^
Ben ik blij dat ik al 14 jaar speel :9
pi_115335624
Zou het ook lukken met drummen? :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:33:15 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115335651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
:Y

De drummer uit mijn band heeft ooit een date van mij "afgepakt" met z'n stokkies!
pi_115335663
Balen dat ik geen drumstel heb :P
pi_115335683
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zou ik persoonlijk minder sfeervol vinden :+
Maar goed, ik voel me al opgelaten als ik ergens zit te eten waar ze een gitarist langs de tafeltjes sturen _O-
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_115335731
Helaas ben ik er niet echt een ster mee. Ik zit mischien net onder Kurt Cobain niveau. :')
Maar goed, dat weet ze gelukkig al. Ze heeft ook aangeboden om mij als alles goed gaat muziekles te geven. 8-)
Zij speelt saxofoon en piano. _O_
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_115335740
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat zou ik persoonlijk minder sfeervol vinden :+
Maar goed, ik voel me al opgelaten als ik ergens zit te eten waar ze een gitarist langs de tafeltjes sturen _O-
Dat vind ik dus ook :P
Met een gitaar kun je in principe ook zonder band spelen, als drummer ben je zonder band nergens :P

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Helaas ben ik er niet echt een ster mee. Ik zit mischien net onder Kurt Cobain niveau. :')
Maar goed, dat weet ze gelukkig al. Ze heeft ook aangeboden om mij als alles goed gaat muziekles te geven. 8-)
Zij speelt saxofoon en piano. _O_
Saxofoon _O_ Ik vind dat zo'n geniaal instrument. M'n pa speelde vroeger zowat alles, maar voornamelijk hobo en xylofoon e.d.
pi_115335845
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef minthy het volgende:

als ik het gisteren goed begrepen heb voel jij je al opgelaten als er iemand naar je kijkt :P
pi_115335989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef rival het volgende:

[..]

als ik het gisteren goed begrepen heb voel jij je al opgelaten als er iemand naar je kijkt :P
Ja, zoiets :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:43:06 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336082
Ik heb tien jaar lang schuiftrombone gespeeld, nou...daar kregen de dames geen natte slip van hoor. :')

Had toch maar voor piano (daar versier je een beetje die saaie gevoelige tiepjes mee) of gitaar (de wat rauwere toffe chicks) moeten kiezen. En met saxofoon krijg je inderdaad echt hippe geile chickiebomba's.
pi_115336304
Schuiftrombone :D :') :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_115336315
Een stapje hoger dan bekkens :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_115336321
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Silenus het volgende:
Ik heb tien jaar lang schuiftrombone gespeeld, nou...daar kregen de dames geen natte slip van hoor. :')

Had toch maar voor piano (daar versier je een beetje die saaie gevoelige tiepjes mee) of gitaar (de wat rauwere toffe chicks) moeten kiezen. En met saxofoon krijg je inderdaad echt hippe geile chickiebomba's.
Ik weet niet of het komt doordat ik slechte films kijk, maar ik vind trombone voor de wat gezette mensen zeg maar _O-.

Altijd al zitten denken om een keer een mooi instrument te kopen later (piano, saxofoon), iets wat mooi staat in de huiskamer, maar als je een dame je dan eens vraagt of je wat kan spelen, en je kan het niet dan faal je behoorlijk hard _O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:48:36 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115336361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Silenus het volgende:

Ik en m'n accordeon dan? :9

:')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:49:01 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336379
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Schuiftrombone :D :') :D
Bedankt voor de mentale ondersteuning. :')
pi_115336454
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bedankt voor de mentale ondersteuning. :')
Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doen :D
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:51:29 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:47 schreef Vinniiee het volgende:

Altijd al zitten denken om een keer een mooi instrument te kopen later (piano, saxofoon), iets wat mooi staat in de huiskamer, maar als je een dame je dan eens vraagt of je wat kan spelen, en je kan het niet dan faal je behoorlijk hard _O-
Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.

Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'
Hij: Nee nee, ik ga nu thee voor je zetten! O-)

:') Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:53:12 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115336577
Ik kan vooral Fur Elise. Niet alleen het beginstuk, maar gewoon helemaal. Maar het is het toch net niet om kerels mee te winnen :+
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:53:31 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115336594
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik verzwijg ook alle genante feiten uit mijn jeugd tijdens het daten. Ik raad jou aan hetzelfde te doen :D
Oh, dit laat ik de eerste maanden zelfs weg hoor. :P Net als dat ik vroeger een groene bril had omdat ik fan was van de turtles.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115336597
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft een piano gekocht, en kan precies twee stukken. Het bekende stukje van Amelie, en 'Lopen tot de zon komt' van Acda&De Munnik.

Hij is echt zo'n natte wind, dan heeft ie een chickie in bed en gaat ie achter de piano zitten sochtends...Gaat ie Amelie spelen, en dat meisje natuurlijk van 'ohhh wauuwwwwww wat moooiiii'....Als ie klaar is...'Oh speel verder!'

:') Hij heeft natuurlijk geen idee hoe het verder gaat. Maar toch ben ik jaloers dat ie dat stukje kan. En een piano heeft.
Lijkt mij wel aardig knullig over komen als hij bij een volgende date dan uit moet leggen dat hij verder niks kan :')
pi_115336678
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Best wel sneu _O- Maar ik ben dan ook wel weer zo slim om op pianoles of wat dan ook te gaan. Je moet wel iéts kunnen spelen, in ieder geval meer als 2 liedjes.

Wel geniale oplossing btw :7 _O-
  donderdag 9 augustus 2012 @ 14:55:59 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115336703
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:53 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan vooral Fur Elise. Niet alleen het beginstuk, maar gewoon helemaal. Maar het is het toch net niet om kerels mee te winnen :+
haha nou ik kan alleen het begin, dat tussenstuk lukt me niet, dus mij kan je op die manier wel winnen hoor :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')