quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... Ik heb ooit eens een man verteld dat ie heel gauw op zoek moest gaan naar z'n ballen. Dat hoeft van mij geen tweede keer
Ze bedoelt het figuurlijk, Vinnie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
! Hoe kun je als man nou geen ballen hebben (uitzonderingen daargelaten)
Volgens mij heb je dan niet eens het idee dat het een man is
Heb jij haar rond je lul?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wist dat er een addertje onder het gras zou zitten
Al kun je dit ook figuurlijk lezen
Op die fietsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij hebt toch een figuurlijk addertje onder het gras?
Nogal jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
God en zie hier een live demonstratie van wat er mis kan gaan met online communicatie
Dat is onderdeel van haar plan. Als ze afzegt voor de moet het wel op alle sociale netwerken kloppenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
Nogal ja
Overigens zie ik net op de facebook van mijn date dat ze hoofdpijn heeft. Als ze maar niet gaat cancellen voor morgen.
I know, maar ik heb alleen dr facebook. Maar ik weet niet of ze geen zin heb in dr eerste werkdag vandaag en daarom hoofdpijn heeft, of dat het random hoofdpijn is, of dat ze hoofdpijn heeft/faked voor morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van haar plan. Als ze afzegt voor de date, moet het wel op alle sociale netwerken kloppen
Op zich een heel normale insteek, dat je wel een relatie wil zolang het op je eigen manier gebeurd (alsin je laat je niet onder de duim nemen en je accepteert geen relatie die voor jezelf niet lekker voelt).quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze vindt het heel normaal om single te zijn, dus ze heeft vast geen moeite om 's ochtends gewoon te zorgen dat dat zo blijft.
Vrouwen die vinden dat relaties wel ok zijn, zolang het op hun manier gebeurd.
Joh het kan kan ook zo'n "allesdeler" zijn die iedere poep of scheet op haar facebook zet. Ga er nou maar vanuit dat het doorgaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar ik heb alleen dr facebook. Maar ik weet niet of ze geen zin heb in dr eerste werkdag vandaag en daarom hoofdpijn heeft, of dat het random hoofdpijn is, of dat ze hoofdpijn heeft/faked voor morgen
Ga ik uit vanuit hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Joh het kan kan ook zo'n "allesdeler" zijn die iedere poep of scheet op haar facebook zet. Ga er nou maar vanuit dat het doorgaat.
oh okequote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik uit vanuit hoorNog 24,5 uur en dan (weer) op naar huis voor de date
Dude seriously...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, maar ik heb alleen dr facebook. Maar ik weet niet of ze geen zin heb in dr eerste werkdag vandaag en daarom hoofdpijn heeft, of dat het random hoofdpijn is, of dat ze hoofdpijn heeft/faked voor morgen
Hehe toevalligquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dude seriously...HOU EENS OP!
Ik had het toevallig net nog in een DM erover dat mannen simpel denken en vooral niet complex. En hop.... hier heb je er een die het voor zichzelf zo moeilijk aan het maken is. Je leest dat ze hoofdpijn hebt en in je hoofd is het al waar: Ze gaat afzeggen... en wat voor hoofdpijn zou het zijn... faked ze het?!?
Get a grip on yourself. Ze heeft hoofdpijn. (<-- PUNT!) Vermaak je morgen gewoon en begin hier aub niet over... of er komt nooit een date 2.
Ik mag het hopen ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe toevallig. Ik zei het ook alleen maar omdat ik het hier laatst voorbij zag komen
En weet je al wat jullie gaan doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Nog 1 dagje ploeteren morgen en dan lekker morgenavond op naar m'n 3e date (met hetzelfde meisje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |