Hoe voelt dat nou om na twaalf jaar topsport zo te verliezen. 0.001, weet je hoeveel dat is? Dat is niets? En op niets heb je verloren, dat moet pijn doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
stel je voor dat ie 0,0001 te laat was geweest....
ZEKER WETUUUHHHquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
CONDOOMS ZIJN IN DE AANBIEDING HOOR!!!!!
Dat zag er mooi uit jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
Ook mooi die magnesiumstofwolken die wegstuiven bij zijn landing.
Mart weet nog goed, toen hij drie vluchtelementen achter elkaar deed, dat is niet makkelijk hoorquote:
Beetje jammer ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar wat zijn nou de foutjes? O hier! OEPS! OEPS!
quote:
Je zou maar astma hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Cee het volgende:
Ook mooi die magnesiumstofwolken die wegstuiven bij zijn landing.
Hij had daar bij moeten zitten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef marcodej het volgende:
20x Van Zetten noemen, maar hem niet laten horen. Penisnijd van Smeets?
Als topic openen Olympisch wordt heeft hij gegarandeerd goud.quote:
Tja Ankie is ook één al schoonheidsfoutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef henkde_j het volgende:
Wel veel schoonheidsfoutjes inderdaad
Ik zei nog tegen mijn ouders toen we keken dat hij te dicht op de stok zat en dus licht gebogen armen hadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef henkde_j het volgende:
Wel veel schoonheidsfoutjes inderdaad
Maar wij nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
EpkeAan Mart uitleggen hoe het zit.
Mart weet alles!
zijn amplitude was ook niet goed iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen mijn ouders toen ik keek dat hij te dicht op de stok zat en dus licht gebogen armen had
Marti van Bohemen. Zo heet ze echt ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Marit doet mij denken aan die vrouw uit die reclame van vroeger van: ik moet mijn moeder in bad doen, en "geweldig genoten". Weten jullie dan wat ik bedoel?
Marit van Bohemen... what's in a namequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Marit doet mij denken aan die vrouw uit die reclame van vroeger van: ik moet mijn moeder in bad doen, en "geweldig genoten". Weten jullie dan wat ik bedoel?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef YazooW het volgende:
lesbian 1on1 met Marit en zeilmeisje Laura zou wel epic zijn
Die heet ook Marit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Van Boheemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
verona vd leur mag trouwens ook mee doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef YazooW het volgende:
lesbian 1on1 met Marit en zeilmeisje Laura zou wel epic zijn
Marit van Bohemen in de Patureinreclame. 1999.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat die met een rekstok kanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
verona vd leur mag trouwens ook mee doen
Verrek ja, dat is zij! Maar in die reclame praat zij ook zo, als de andere Marit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Marit van Bohemen... what's in a name
Ja ze zijn alle 3 goed geluktquote:
Bij de Harkemase Boys?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef henkde_j het volgende:
Is profvoetballer geworden toch, die broer?
Al is het dan wel natuurlijk: jullie broertje heeft het wel gered. En jullIe?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Goeie genen in die familie.
Dat weten een heleboel Nederlanders nietMart tot een uur geleden waarschijnlijk ook niet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al is het dan wel natuurlijk: jullie broertje heeft het wel gered. En jullIe?
Hier welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij glijden er nu een aantal dames thuis van de bank met de broers Zonderland op de TV
Tijd om de genen van Epke en Ranomi te kruisen. Daar moet dan wel schoonspringgoud uit voorkomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
Goeie genen in die familie.
Dat weten een heleboel Nederlanders nietMart tot een uur geleden waarschijnlijk ook niet.
Pa Zonderland schreef:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Redefine het volgende:
Pa Zonderland heeft net zijn facebook status geüpdate.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tijd om de genen van Epke en Ranomi te kruisen. Daar moet dan wel schoonspringgoud uit voorkomen
dat kan hij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Zonderland geen meerkamp turnen eigenlijk?
Voor welk land dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Zonderland geen meerkamp turnen eigenlijk?
Ach, die deed ook gewoon z'n best en ging voor eigen kansen. Lijkt me normaal.quote:
En daarna: vanavond helemaal naar de kloten!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef Compliment het volgende:
[..]
Pa Zonderland schreef:
"Wat een lul die Mart, na de uitzending ff matten."
Grappen stelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Tijd om de genen van Epke en Ranomi te kruisen. Daar moet dan wel schoonspringgoud uit voorkomen
moet je gewoon wat in haar mond stoppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef TUFKAL het volgende:
Als je Marit zo ziet zou ik haar doen, alleen die stem
Huh? Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Wootism het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hebben KPN-gebruikers geen commentaar meer?
Wtf is dat nu weer?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ze is echt best mooi om te zien... jammer dat ze een stem heeft die vanuit Den Helder mensen in Limburg kan vertellen dat het mooi strandweer is
Wat verse mannenpap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je gewoon wat in haar mond stoppen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Ze is echt best mooi om te zien... jammer dat ze een stem heeft die vanuit Den Helder mensen in Limburg kan vertellen dat het mooi strandweer is
kan iemand haar vertellen dat ze een microfoon voor d'r mond heeft en dat ze niet hoeft te schreeuwenquote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef JC14 het volgende:
Ik kom net binnen. Wat heb ik allemaal gemist?
Das wel hendigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ze kan denk ik wel heel goed bier bestellen in een volle kroeg.
Op volle zee met windkracht 12 moet je gewoon wat harder praten.quote:
Lijkt op die gerrie van bnnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw lijkt veel ouder dan Epke![]()
Ben ik het mee eens. Ach ja, elk zijn meug he qua partner.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw lijkt veel ouder dan Epke![]()
Lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef TheVulture het volgende:
ben ainslie is niks voor niks doofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Djokotron het volgende:
Je zult er maar de hele dag naar moeten luisteren.
Echt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
Ze is Ireen Wüst na een mislukte 1500 meter in een overvolle Thialf. In drievoud.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
Ze is Ireen Wüst na een mislukte 1500 meter in een overvolle Thialf. In drievoud.
IK HOOR JE NIET, WAT ZEG JE?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een vreselijk mens hé, godver zeg
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Wootism het volgende:
Wat een kuttopic
Iedereen lult maar wat langs mekaar heen...
Gaat veel te snel allemaal
Nou ja smaken verschillen blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Bijna net zo erg als Britt Dekkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Nielsch het volgende:
ENNNUH MAARUH JA UHM GEWONUH ENNUH ZELFDUH JA MAARUH JA NEE JA ENNUH MAAR NEE UH JA OOK NOG HIHIHI JA
Ik begrijp wat je bedoeltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Wootism het volgende:
Wat een kuttopic
Arantxa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mani89 het volgende:
Damn ik ben echt verliefd op Marit, zo'n schattige tomboy net als Arrantxa.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Britt Dekker
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Malahide het volgende:
Die giek heeft ze wel vaker tegen dr bakkes gehad.
Ze moet oppassen voor mijn giek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Malahide het volgende:
Die giek heeft ze wel vaker tegen dr bakkes gehad.
Logisch, ze jankt niet, ze is veel te vrolijk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mestras het volgende:
Mart die kapt het af, heeft er ook genoeg van
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Poppiholla het volgende:
Nederlandse versie van:
[ afbeelding ]
tegen wie??? ze zit toch alleen in de boot.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Op volle zee met windkracht 12 moet je gewoon wat harder praten.
Braam is de naam van het plantengeslacht met de wetenschappelijke naam Rubus. Het is ook de naam van de vruchten van enkele belangrijke vertegenwoordigers van dit geslacht. Dit artikel behandelt beide begrippen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Wootism het volgende:
Wat een kuttopic
Tsja, het kan echt. Lang blond haar, blauwe ogen grote tieten, en NOG lelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is een soort Britt dekker maar dan minder grappig
Neuh, eerder: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef marcodej het volgende:
Ze kan zo in die Becel-reclame: "Daar zal je d'r hebben..." "WARRUME BREAUDJES!!!"
Tegen de mensen die aan de kant staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
tegen wie??? ze zit toch alleen in de boot.
Ze mag zometeen een Big Ben op tafel zetten en dat is een dildo van de lul van AInsliequote:
HEH hoezoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt iedereen walgt van haar ook
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef newsman01 het volgende:
Kom op Mart maak haar aan het janken
Laten we eerlijk zijn, God heeft haar gemaakt, dus tsja, wellicht moest deze stem zo zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt een vreselijk mens hé, godver zeg
Misschien praat ze met haar coach die in een andere boot zit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
tegen wie??? ze zit toch alleen in de boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |