quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Hartingsoort Hansie Hansie van het atletiek.
Daar zijn de omstandigheden niet goed genoeg voor. Dan moeten ze nog meters verder gooienquote:
Het is toch de eerste Olympische medaille voor Iranquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:51 schreef alors het volgende:
Zonder van die Iraniër zeg, die had ik het best gegund.
Doen er nog meer mee dan? Ik mis alleen Broersen en Kip lagatquote:
Nee, de eerste die een discus medaille wint.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is toch de eerste Olympische medaille voor Iran
De vent krijgt bij terugkomst een hoge functie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
1.73quote:
Eh, nee? Hooguit in het atletiek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Alleen als hij pro-Khomeini is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De vent krijgt bij terugkomst een hoge functie.
hebben deze spelen al 4x goud hoor? Landje kan best eens beter presteren dan Nederlandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
bij worstelen winnen ze wel eens wat, toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Eh, nee? Hooguit in het atletiek.
liever dat dan dat Oooh Seej Ken Joe Sieeee wat ik nu al 80 keer gehoord hebquote:
Grenada, Grenada oh Grenada eiland zo klein, u bent kleiner dan Canada maar in atletiek mag u groter zijn, oh Grenada.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Niets mis met dit volksliedWat zou de tekst zijn?
quote:
Ja en met gewichtheffenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:55 schreef Guard het volgende:
[..]
bij worstelen winnen ze wel eens wat, toch?
Heerlijke midi uitvoeringquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Niets mis met dit volksliedWat zou de tekst zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |