nee donderdag is de finale sorryquote:
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek m.i.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee donderdag is de finale sorry
10-kamp is awesome ja. Verwacht mij morgen in dit topic aanwezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek m.i.En dan nog met een Nederlander ook die een heel klein kansje op brons heeft en zelfs een 2e Nederlander.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek
De tienkampquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek m.i.En dan nog met een Nederlander ook die een heel klein kansje op brons heeft en zelfs een 2e Nederlander.
Nou ik had wel een rare vraag: ik zie opeens zoveel atleten met kniekousen, is dat nieuw? Vroeger hadden ze alleen maar sportsokken wat ik me kan herinneren. Bij deze dames zie ik het niet overigens, maar bijvoorbeeld net bij de hoogspringers en het viel me al eerder op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
Er zaten er een aantal in het verkeerde topic. De vragen zijn hier van iets minder simpel niveau gelukkig.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Drie, Nieto slaat zijn derde beurt over.
Weet het niet zeker. Maar ik gok dat ze dat doen om dat gedeelte warm te houden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik had wel een rare vraag: ik zie opeens zoveel atleten met kniekousen, is dat nieuw? Vroeger hadden ze alleen maar sportsokken wat ik me kan herinneren. Bij deze dames zie ik het niet overigens, maar bijvoorbeeld net bij de hoogspringers en het viel me al eerder op.
Zou goed kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Maar ik gok dat ze dat doen om dat gedeelte warm te houden.
Er zat dus toch nog wat in het vaatje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef TheArt het volgende:
Gedeeld brons met 3enGrabarz dus een medaille.
Het leek meer een plotselinge modetrend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet het niet zeker. Maar ik gok dat ze dat doen om dat gedeelte warm te houden.
mooiquote:
Nieto?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef TheArt het volgende:
Gedeeld brons met 3enGrabarz dus een medaille.
Dat ze in een pyjama loopt helpt daar ook niet echt bij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik vind die Carmelita Jeter een beetje engig
Zijn compressiekousen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje de Ronaldo's van het hoogspringen dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek meer een plotselinge modetrend.
Nee, ik ook niet. Maar hij is nog in de race.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat naar 2,36 voor zijn laatste poging. Lijkt me niet dat hij daar over gaat.
Ah ja, natuurlijkquote:
Het lijken net gewone kniekousen. Wat ik al zei: vroeger, of vroeger, paar jaar terug. Maar misschien valt het me nu meer op en dat het altijd al was.quote:
Hehe zoiets jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje de Ronaldo's van het hoogspringen dus?
quote:
Ja, dat krijg je vanzelf als alles daar mee zit en ze alles winnen.quote:
Het zijn de nieuwe Duitsersquote:
na deze heat dacht ikquote:
quote:
die kan uitquote:
Apart dat die dingen zo slobberen qua aerodynamicaquote:
Niets mis mee.quote:
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Hij beet de lat net toe: Als je straks niet blijf liggen, breek ik je doormiddenquote:
Dinkey Toy nog wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef Stranger het volgende:
Die ukhov is geweldig
Zit Fisher-Pryce nog in de 200m?
Fisher-Pryce niet, Fraser-Pryce welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef Stranger het volgende:
Die ukhov is geweldig
Zit Fisher-Pryce nog in de 200m?
Details, vanavond beesten in het dorpquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:36 schreef cap het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer dat het rennen niet zo wil lukken.
Helemaal me eens, gezien haar knie en de ervaringen met de meerkamp (erg zwaar altijd) EN haar uitstekende sprinttalent zou het het slimste zijn als ze nu echt voor de sprint kiest. Beter goed in de sprinttop dan net onder de top bij de meerkamp zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:36 schreef Wilskracht het volgende:
Schippers had toch beter de 200m kunnen lopen na een vermoeiende dag zevenkamp liep ze 22,83 dan had ze zeker de halve finale bereikt en ze had daar ook nog leuk mee kunnen doen.
Klopt ook omdat ze zo slecht kan Speerwerpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal me eens, gezien haar knie en de ervaringen met de meerkamp (erg zwaar altijd) EN haar uitstekende sprinttalent zou het het slimste zijn als ze nu echt voor de sprint kiest. Beter goed in de sprinttop dan net onder de top bij de meerkamp zou ik zeggen.
Bij de meerkamp kan ze nog zoveel groeien. Probleem is dat ze heel moet blijven. Blijft ze dat, moet ze gewoon meerkamp blijven doen. Blijft ze last krijgen met blessures, zou ik definitief overschakelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal me eens, gezien haar knie en de ervaringen met de meerkamp (erg zwaar altijd) EN haar uitstekende sprinttalent zou het het slimste zijn als ze nu echt voor de sprint kiest. Beter goed in de sprinttop dan net onder de top bij de meerkamp zou ik zeggen.
Bazenhoogte.quote:
Idd. Wat ik gisteren al zei. Ik zie meerkampers die talent hebben voor een bepaald onderdeel zich liever daar op focussen dan de meerkamp blijven doen. Die houden het vaak niet lang vol door blessures.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar valt op te trainen. Daar kan echt nog wel een meter of 5 bij t.o.v. haar PR en dan doe je gewoon mee op een gegeven moment voor de medailles. Op de sprint zie ik haar dat niet doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Klopt ook omdat ze zo slecht kan Speerwerpen.
Als je op haar leeftijd al zo'n hardnekkige knieblessure hebt lijkt me de keus makkelijk. Hoe leuk ze dan de meerkamp ook vindt....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij de meerkamp kan ze nog zoveel groeien. Probleem is dat ze heel moet blijven. Blijft ze dat, moet ze gewoon meerkamp blijven doen. Blijft ze last krijgen met blessures, zou ik definitief overschakelen.
Misschien voelt hij zich zo goed dat hij het record wil proberen? Waarom ook niet toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:39 schreef Neroje het volgende:
Jajaja, ik heb goud, maar ik ga eerst nog even over 2.40 springen
Ofzoiets?
Zeker, want de kans is gewoon aanwezig dat een blessure een keer te hardnekkig is. En dan is het einde carrière. Zie Keizer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je op haar leeftijd al zo'n hardnekkige knieblessure hebt lijkt me de keus makkelijk. Hoe leuk ze dan de meerkamp ook vindt....
45 meter speerwerpen is niet genoeg minimaal 48 meter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar valt op te trainen. Daar kan echt nog wel een meter of 5 bij t.o.v. haar PR en dan doe je gewoon mee op een gegeven moment voor de medailles. Op de sprint zie ik haar dat niet doen.
Weet je wel wat je zegt? Weet je wel hoe weinig ze helemaal op de sprint traint en daar nu al deze tijden mee neerzet??? Die heeft een gouden toekomst als sprintster!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar valt op te trainen. Daar kan echt nog wel een meter of 5 bij t.o.v. haar PR en dan doe je gewoon mee op een gegeven moment voor de medailles. Op de sprint zie ik haar dat niet doen.
Mhua, ze moeten er maar over denken. Ik zou er overigens niets op tegen hebben, aangezien we heel veel talent op de meerkamp hebben met dames die echt zullen gaan doorbreken nog (Nadine Visser, Anouk Vetter, Maureen Rots), dus een pure sprintster daarnaast is niet slecht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je op haar leeftijd al zo'n hardnekkige knieblessure hebt lijkt me de keus makkelijk. Hoe leuk ze dan de meerkamp ook vindt....
ik de Jamaicaansequote:
Sprinten Jonguhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef BlaZ het volgende:
Waarom op TV die 200m terwijl er gewoon finales bezig zijn
Stuyquote:
Stuy.quote:
Niet echt slim idd....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:42 schreef Redefine het volgende:
Waarom Richards nou zoveel energie verspild om per se te willen winnen
hoe harder je schreeuwt hoe verder die disc komtquote:
Ook allemaal mooie damesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Spannende eindstrijd zeg. Richards Ross, Fraser, Felix, Jeter, Brown pfff
Ontzettend gaaf idd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Spannende eindstrijd zeg. Richards Ross, Fraser, Felix, Jeter, Brown pfff
Harting staat voor het moment eerste, maar idem jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net geen goud voor de Est, zonde. Ik wil gewoon geen winnende Iranïer, schijtland.
Oh dan kan ik heeeel ver gooienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoe harder je schreeuwt hoe verder die disc komt
ik ga harting voor je regelenquote:
Hij stopt er meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jammer voor Ukhov, de eerste 2.40 mislukt.
De regering wel ja, maar daar kan de bevolking niets aan doen hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net geen goud voor de Est, zonde. Ik wil gewoon geen winnende Iranïer, schijtland.
Ja, erg leuk.quote:
Dat idd, Iraniërs zijn prima mensen, maarja dat bewind daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
De regering wel ja, maar daar kan de bevolking niets aan doen hè.
hij kijkt echt zo van "wa moeje nou, is rasiesme"quote:
Ja dat bewind vreselijk. De bevolking probeert er genoeg tegen te doen, maar het is echt onmacht. Daarom vind ik zeiken op Iran altijd wat makkelijk. Gewoon goede mensen zijn het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat idd, Iraniërs zijn prima mensen, maarja dat bewind daar
Hij stond er gewoon binnen, zn hak was in de lucht .... Volgens mij mag dat gewoonquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Oei, dat scheelt maar een paar centimer, maar hij ging er ruim overheen.
Zet Eurosport op danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben dat geouwehoer echt ZO ZAT op de NOS... flikker toch op met dat niets toevoegende geblaat![]()
![]()
Kijk Eurosportquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben dat geouwehoer echt ZO ZAT op de NOS... flikker toch op met dat niets toevoegende geblaat![]()
![]()
Nee, hij raakte de grond erbuiten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij stond er gewoon binnen, zn hak was in de lucht .... Volgens mij mag dat gewoon
Ja, en haar broer deed ook mee op de 200 meter.quote:
Eurosportquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Canvas nuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zet Eurosport op danIk kijk de hele tijd al via ES. Prima commentaar vind ik.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij raakte de grond erbuiten.
Mwah, die herhalingen zijn vrij kort en het commentaar is wat beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Kun je beter naar de Belg gaan, geen onderbrekingen
Eigenlijk is alleen het commentaar bij het turnen beter bij de NOS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zet Eurosport op danIk kijk de hele tijd al via ES. Prima commentaar vind ik.
Geen idee, wij kijken atletiek dus niet naar de NOS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Welk Duits spreekwoord gebruikte Mart?
Vooral vandaag uiteraardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eigenlijk is alleen het commentaar bij het turnen beter bij de NOS.
Grueter is ook beter dan de faal bij het zwemmen daar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zelfs bij het turnen vind ik het commentaar bij ES niet slecht, al is het geen Hans van Zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij Eurosport krijg je in ieder geval niet het enorm irritante geschakel naar de studio.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grueter is ook beter dan de faal bij het zwemmen daar.
Waarom kijk je naar reclame terwijl er op Sporza LIVE sport is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef henkde_j het volgende:
Wat faalt dat marketing bureau van C1000 toch hard. Keer op keer
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Welk Duits spreekwoord gebruikte Mart?
Omdat de nr 2 in theorie nog verder zou kunnen gooien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef alors het volgende:
Waarom gooit hij dan nog als hij al goud heeft?
Klopt, maar iedere keer schakelde ik tussen beide zenders met het zwemmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij Eurosport krijg je in ieder geval niet het enorm irritante geschakel naar de studio.
Recordje gooien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef alors het volgende:
Waarom gooit hij dan nog als hij al goud heeft?
Op de Belg ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Op de livestream online van de NOS is de laatste poging van Hadadi nu pas
Nee die kale aap van Albert Heyn schiet lekker op wou je zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:49 schreef henkde_j het volgende:
Wat faalt dat marketing bureau van C1000 toch hard. Keer op keer
AH doet het perfect. Geniaal gecast die gast.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die kale aap van Albert Heyn schiet lekker op wou je zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |