Twee dagen geleden wat last van knie gekregen, ingooien bij kwalificatie ging totaal niet, verrast over nog redelijk goede worp die hem naar de finale bracht.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Cadee![]()
Niet laatste worden![]()
Of is dat te fatalistisch?
106de.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben de tel kwijt, hoeveelste goud gaat dit voor ons worden?
107e toch?quote:
goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lolo Jones liep wel eens 11,24 over 100m.
okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
goed
maar ik denk niet dat ze een medaille wint
Erg is dan nog zachtjes uitgedrukt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het wereldrecord hoogspringen is toch 2.45 ofzo? Als hier tuim het halve veld over 2.29 gaat, is het dan erg optimistisch om te denken dat dat in gevaar komt?
Die was er toch uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef Redefine het volgende:
We schrijven Okoye alvast even met potlood op, want met die Britten weet je het nooit.
101quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
We hadden er toch 100 voor deze Spelen?
Ja. Het is namelijk precies recht tegen de zwaartekracht in. Als er 8 man over 2,29 gaan is het nog LANG niet gezegd dat er ook maar IEMAND over de 2,32 heen gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het wereldrecord hoogspringen is toch 2.45 ofzo? Als hier nu ruim het halve veld over 2.29 gaat, is het dan erg optimistisch om te denken dat dat in gevaar komt?
Hij werd net nog voorgesteld.quote:
Nee, 101. Eind 2011 hadden we er inderdaad 100, dat klopt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
99 als het goed is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef Nober het volgende:
[..]
gewoon via België kijkenquote:
Altijd al geweest. Al was dat zelden het geval bij de technische nummers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
sinds wanneer zijn die britten goed in atletiek
Altijd wel aardig geweest, maar gastlanden zijn altijd beter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
Dat was een andere ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er was zo'n enorme bokito die er in de voorronde uitging. Of was dat een andere?
Sauerbrij haalde nummertje 100.quote:
Thuisvoordeel, jurybeslissingen vallen hun kant op en zo kom je er wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Anonymousz het volgende:
Oh ja, my bad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sauerbrij haalde nummertje 100.
sowieso gaat hij een medaille winnen imoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd wel aardig geweest, maar gastlanden zijn altijd beter.
Alekna2e Lietouws goud?
Behalve vandaag dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Thuisvoordeel, jurybeslissingen vallen hun kant op en zo kom je er wel.
Sauerbreij was 100 en net voor de spelen werd er nog een gouden medialle uit 1900 aan Nederland toegekendquote:
En een paar roeiers uit 1900 de 101stequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sauerbrij haalde nummertje 100.
Maar goud winnen, doet Harting lijkt me.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sowieso gaat hij een medaille winnen imo
Pendleton doel je op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nou was die beslissing van vandaag volgens de BBC dan ook weer volledig onterecht.
Nee, die krijgt juist wel alle voordelen. Pendleton heb ik het over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dujardin voor Cornelissen (Dressuur).
In principe heeft Sauerbrij daarom medaille 101 behaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een paar roeiers uit 1900 de 101ste
Pendleton?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
Nou was die beslissing van vandaag volgens de BBC dan ook weer volledig onterecht.
Ik zag het al direct en na de herhaling was het zeker. Maar ja Brits chauvinisme he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pendleton doel je op?
Dat hebben we allemaal kunnen zien toch?
Hadden ook nog maar 6 gouden bij het baanwielrennen, en 1 zilveren en 1 bronzen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die krijgt juist wel alle voordelen. Pendleton heb ik het over.
Ja, maar dat was nog niet genoeg voor ze. Verder een volkomen terechte beslissing, al was de BBC het er dus niet mee eens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden ook nog maar 6 gouden bij het baanwielrennen, en 1 zilveren en 1 bronzen.
ik had het over die Russische hoogspringert. Stephanie heeft prachtig haarquote:
en dan ook nog baan 9quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:53 schreef TheArt het volgende:
Poe wat een moeilijke halve finale heeft Robert zeg.
Go Robert
De helft+50.quote:
Kaki is goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:53 schreef TheArt het volgende:
Poe wat een moeilijke halve finale heeft Robert zeg.
Go Robert
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, best of 5 sets nog geen breaks, man met geweer serveert.
is hij favo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Nederlander. Hij is toch favoriet
Hmm, 1.43 is misschien ook wat snel voor 1500 m.quote:
quote:
Die zijn pas donderdag (v) en zaterdag (m), zie OP.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hmm, 1.43 is misschien ook wat snel voor 1500 m.![]()
Komt de finale van de 5000 zo ook of is die al geweest?
Nou hij deed het tactisch prima. Hij moet het altijd van die eindsprint hebben, alleen had hij niets extra's over. Jammer, maar helaas.quote:
Beste 2 gaan toch door?quote:
Grotendeels waar, maar hij had wel wat meer naar voren mogen zitten als je ziet wat hij toch nog over had.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou hij deed het tactisch prima. Hij moet het altijd van die eindsprint hebben, alleen had hij niets extra's over. Jammer, maar helaas.
En tijdsnelsten.quote:
Dat gevoel had ik dus ook. Hij had kennelijk energie over voor een eindschot. Ik denk dat er meer in heeft gezeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
Als ik die eindsprint zie, dan denk ik dat hij wel wat over had, en verder van voren had moeten zitten.
Was het een choke, hebben we m gejinxed, heeft die swagg, en uiteraard heeft hij gefaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alle clichés van anderhalve week OS en 2 maanden sportzomer komen weer voorbij hoor
Hij is 800 meter loper, dat zijn in Nederland de Arjen Robben's van de sport. Als je er naar kijkt, scheurt er wel ergens een spierquote:
Vrijwel alle records zijn al zo oud en ouder toen doping nog mocht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Tjesus dat wereldrecord hoogspringen is al 19 jaar oud. en staat op 2.45....kun je nagaan
Ja Joop Zoetemelk won de tour ook terwijl ie 3x betrapt was. Tis helaas waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Vrijwel alle records zijn al zo oud en ouder toen doping nog mocht.
BARSHIM Mquote:
Die zijn toch wel 3 m?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Over een voetbalgoal heenspringen. Respect hoor!
2.44quote:
Dank!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
BARSHIM M
DROUIN D
GRABARZ R
KYNARD E
NIETO J
UKHOV I
BONDARENKO B
MASON M
2,44. Plus de dikte van de lat natuurlijkquote:
Ja google vertelde me het net. Maar dan nog, dat is het record, komen ze niet nog niet aan.quote:
wat een vrouwenopmerking. een lange keeper kan de lat aanraken. zou hij dat echt kunnen als een doel 3 meter hoog zou zijn?quote:
Dan zou geen enkele keeper lat kunnen raken.quote:
Behalve dan die gast 19 jaar terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja google vertelde me het net. Maar dan nog, dat is het record, komen ze niet nog niet aan.
Gomes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat een vrouwenopmerking. een lange keeper kan de lat aanraken. zou hij dat echt kunnen als een doel 3 meter hoog zou zijn?
Het doet me anders 3x niks hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
We mogen blij zijn dat er weinig vrouwen in dit topic zitten nu, want anders was het weer een gekwijl van jewelste.
Ik kom net binnen hier, even goed opletten dus blijkbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
We mogen blij zijn dat er weinig vrouwen in dit topic zitten nu, want anders was het weer een gekwijl van jewelste.
Moet jij niet onder aanvoering van Hans van Zetten de afwas doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kom net binnen hier, even goed opletten dus blijkbaar
wie die andere spanjaard door?quote:
Nou nog? Man dat heb ik al lang gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Moet jij niet onder aanvoering van Hans van Zetten de afwas doen?
Die werd 6e.quote:
Haha, okquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nog? Man dat heb ik al lang gedaan
Uiteraard zal het niet voor iedereen gelden. Maar ik hoor altijd Nick Symonds voor en na.quote:
welke neger?quote:
Die dekselse visserszoon uit Teheran?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Columbiafan het volgende:
Je gaat me toch niet gaan zeggen dat dekselse Iranier hier gaat winnen he
Vanmorgen zijn ze drie atleten door blessures kwijtgeraakt he?quote:
Die was toch al uitgeschakeld, is dit niet een andere?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Redefine het volgende:
Borzakovsky vooraan de groep bij het passeren van de 400 meter, ik geloof nog steeds mijn ogen niet
de regie mist wel veel dingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef TheArt het volgende:
62,77 tweede poging voor Cadee. Nu 10e.
Geef mij maar een Baltiërquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:06 schreef Columbiafan het volgende:
Je gaat me toch niet gaan zeggen dat dekselse Iranier hier gaat winnen he
bijna hopelijkquote:
Nee, hij had het ternauwernood gered. Daardoor liep hij maar wat attenter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Die was toch al uitgeschakeld, is dit niet een andere?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ukhov is weer dronken, daarom verkeerd truitje
Dat is zuur natuurlijk, maar er kan er toch ook wel een keer een gewoon niet doorgaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vanmorgen zijn ze drie atleten door blessures kwijtgeraakt he?
Tja, ik heb er wel genoeg van, maar ik bang dat ze dat niet gaat tegenhoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ach, thuisnaties doen het altijd goed op de Spelen. Tis niet anders.
Komt omdat de Sovjetunie toen niet meedeed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
de VS haalden in 1984 in Los Angeles 83 gouden medailles. Roemenie werd tweede met 20
Paar posts hierbove, 9e.quote:
True, maar die hadden dat ook niet gehaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat de Sovjetunie toen niet meedeed.
Toen deden bijna geen enkele ploegen mee uit het oostenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
de VS haalden in 1984 in Los Angeles 83 gouden medailles. Roemenie werd tweede met 20
deden china en rusland niet mee ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nee, maar dat had zeker wel een medaille of 25 gescheeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
True, maar die hadden dat ook niet gehaald.
Sovjetunie niet nee, China is pas veel later echt zo bizar goed geworden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:10 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
deden china en rusland niet mee ofzo
Toen deed de USA dus weer niet mee..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
klopt wel, maar het was meer om aan te geven dat een thuisnatie het altijd goed doet op de OS. In 1980 was het 80x goud voor Rusland in Moskou.
Alleen Montréal viel tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
klopt wel, maar het was meer om aan te geven dat een thuisnatie het altijd goed doet op de OS. In 1980 was het 80x goud voor Rusland in Moskou.
Daar ging het me niet om lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen deed de USA dus weer niet mee..
Nou ja, dat zou ook wel echt bizar zijn als ze zelfs bij het discuswerpen een medaille zouden halen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
Okoye eruit, 11e na drie pogingen. Weg Britse medaillehoop
Klopt, maar dat is beperkt representatief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om lol
hij had sowieso geen kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef TheArt het volgende:
Okoye eruit, 11e na drie pogingen. Weg Britse medaillehoop
Kan wel, maar het gaat me om het FEIT dat thuislanden het gewoon altijd goed doen op de OS.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is beperkt representatief.
Waar het jou om ging was niet echt boeiend. Het was wel degelijk een relevant argumentquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om lol
nopequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar het jou om ging was niet echt boeiend. Het was wel degelijk een relevant argument
Ook publiekssteunquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Kan wel, maar het gaat me om het FEIT dat thuislanden het gewoon altijd goed doen op de OS.
Zal wel met motivatie te maken hebben
Altijd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Kan wel, maar het gaat me om het FEIT dat thuislanden het gewoon altijd goed doen op de OS.
Zal wel met motivatie te maken hebben
Ja dus.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef VreemdeEend het volgende:
Is het Churandy effect in het Nederlandse kamp. Gewoon altijd blij zijn ook al gaat het klote
Ik doe het niet eens meer. Het is nog slechter dan bij het zwemmen. Daar hebben ze 'slechts' twee nummers gemist. Bij atletiek laten ze bijna niets zien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 seconden de NOS opgezet, gaan ze terug naar de studio
Vind het knap dat je het nog probeertquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 seconden de NOS opgezet, gaan ze terug naar de studio
Beide zijn aan elkaar gewaagd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
maar is eigenlijk over het algemeen beter smith of cadee?
Churandy is een heldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef VreemdeEend het volgende:
Is het Churandy effect in het Nederlandse kamp. Gewoon altijd blij zijn ook al gaat het klote
Morgen denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Churandy is een heldwanneer moet hij weer?
Die ene werd wel later nog herhaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doe het niet eens meer. Het is nog slechter dan bij het zwemmen. Daar hebben ze 'slechts' twee nummers gemist. Bij atletiek laten ze bijna niets zien.
Morgen de halve finale.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Churandy is een heldwanneer moet hij weer?
Een olympisch kampioen, Robert nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is die Ellen van langen om te bepalen of Robert Lathouwers blij mag zijn?
Krijg de pest wijf
NOS 'live sport' bedoel je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ene werd wel later nog herhaald.
Anders de Wereldomroep opzetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah, oke. kan ik de finale niet mee maken helaas.
halve finale en finale morgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is dan de halve finale toch? of de finale?
Ja fijn. Mag je dan maar alles over iedereen zeggen? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Een olympisch kampioen, Robert niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |