Hoe vinden je klanten het, dat je staat te internetten terwijl ze op hun bier wachten?quote:
Captain_Maximum.quote:
Ook altijd hetzelfde met WAquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn whatsapp doet al 4 dagen raarBerichten die niet binnenkomen enzo
Er zijn nog geen klanten, en verwacht ook niet dat het druk word.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vinden je klanten het, dat je staat te internetten terwijl ze op hun bier wachten?
[..]
Captain_Maximum.
Bij mij al ietsje langer. Tienduizend berichten in één keer iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
In je meth lab?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Mijn buisjes beginnen al lekker te stoken
-Engel-quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Hello allemaaaaaaaaaaaaalik typte net een bericht... en foetsie... pff
?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Owja, je klant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen klanten, en verwacht ook niet dat het druk word.
Denk dat bij veel mensen de gedachten er nu niet echt bij zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Hiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Ja irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mij al ietsje langer. Tienduizend berichten in één keer idd
misschien heeft niemand je iets gestuurd..?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
welke foto had je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef kree het volgende:
haha dat paiq ook, geen match gevonden.
Ok nu eens met een andere foto erbij proberen
Onmogelijk!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien heeft niemand je iets gestuurd..?
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef kree het volgende:
haha dat paiq ook, geen match gevonden.
Ok nu eens met een andere foto erbij proberen
Oh leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef STING het volgende:
Ah, mooi, vanaf 18 augustus weer Koefnoen
Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi C_A![]()
En de anderen ook natuurlijk allemaal![]()
en een knuffel
sure?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Tot ik een keer bij de opnames was geweest
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Sowieso gewoon mee kappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Er zijn toch genoeg meiden die wel roken? Dus snap niet waarom hij het weg zou moeten halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik niet in datingsites geloof?
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daar
Nee. Ik heb er ook zeer weinig mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja en nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je graag rookt.... waarom zou je dan stoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
nee, ik hou ook meer van iemand spontaan ontmoeten dan krampachtig met iemand af te spreken omdat die ook online aan t alleen zijn is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Ik kreeg vanmiddag dus een lading appjes binnen, dus ik reageren. Zegt er 1: zo hallo late reactie, ik had je zondagochtend al geappt hoor
Nee, ik moet het zelf heel erg hebben van non-verbale shit. Kan me niet voorstellen dat ik op zo'n site ook maar iets serieus voor mekaar krijgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ouch. Kree heeft een Burn heal nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kans
Dat anderen zo falen? Zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik was vroeger een Superdude, cool stuff kudo's sparen, jeweetz.
We moesten 4 of 5 keer lachen om dezelfde grap, toen was het echt niet meer leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?
Jij was echt hip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!
Nee meer op het vlak ik moet wat te doen hebben en dit lijkt nog een beetje op sociaal contact....quote:
Dat is onzin, ben echt geen supermodel maar dat zijn al die meiden ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een keer 10 kudo's gedropt tussen je voorgevel, whoop whoop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Of het bij mij zo hard gaat ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef kree het volgende:
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.
Iedere week een nieuwe CU2 maken .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee, ik ken je niet dat krijg je met het samenvoegen van de SC.quote:
Eens. Ik vind datingsites altijd wat creepy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Werkt gewoon veel beter vind ik
Dat heb ik 3 dagen gehad en toen was ik het zat dat vieze ouwe mannetjes me aansprakenquote:
Partyflockquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?
Of dat hadden ze gewoon niet in Grunn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Al die dingen die jullie noemen, voor mijn tijd
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Ook Groningen zit op www ipv gwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of dat hadden ze gewoon niet in Grunn.
Ik word al nat bij de gedachte!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een keer 10 kudo's gedropt tussen je voorgevel, whoop whoop!
PF heb ik ook en FB ook en hyves ook!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?
Wij kunnen dit nooit meer winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus!![]()
Het is gewoon een battle
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.
Wel jammer dat je Superdudes niet had, daar had je best mee kunnen doen aan de battle.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook Groningen zit op www ipv gw
Niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan he
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.
Been there, done that, voor mij werkt dat niet. Datingsites ook niet overigensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
We moeten niet opgevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij kunnen dit nooit meer winnen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel jammer dat je Superdudes niet had, daar had je best mee kunnen doen aan de battle.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je niet dat krijg je met het samenvoegen van de SC.
Maar doe maar korte samenvatting dan.
En op internet is iedereen op zoek naar een serieuze relatie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Wat dan wel snarf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ooit zal het ons lukken!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat was sarcasmequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Zelfverzekerd de kroeg binnenstappen, beetje dansen, en lekker open zijn
Hij wil je maten ook wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
Pas op voor Kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
tis een beginquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die kom je vanzelf gewoon tegen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
Mn Hertogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pas op voor Kree![]()
Ow wacht je bent geen 16
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kom je vanzelf gewoon tegen...
Dat hangt er vanaf wat voor type je dan aantrekt denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Genoeg 'oudere' (vind het nog steeds jong) vrijgezellen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
zoiets als Fok!/Hyves maar dan met de insteek dat je in 6 stappen de hele wereld kent... men nemen een bekend figuur omdat die toevallig een vriend is, die kent weer andere mensen and so on... internationaal was dat...quote:
inb4 buiten Groningen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn hosselkunsten hangen wel deels van de plek af, sommige plekken voel ik het gewoon niet
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsitequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik probeer Kree te helpen
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?
Kree zag jou wel zitten eerst, jij hem niet?
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Mijn dansskills zijn beneden de maat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
ik wil me best inzetten voor iemand, maar ga niet zoeken... op t oment dak iemand tegenkom waarvan ik denk "goh... kan interessant worden" is t heel wat anders dan wanneer ik in een kroeg of online wanhopig iedereen aanspreekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En met mij wou je ook al niet trouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hij
Buffyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Geen chocola en tissues?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Dat is niet waar of althans niet altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En met mij wou je ook al niet trouwen
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En ga je het doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsite. Vroeg hij gisteren aan mij of ik open stond voor een blind date met een vriendin van zijn vriendin
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar of althans niet altijd.
het is voor meiden makkelijker want die hoeven alleen lief te lachen in een kroeg en dan is het al geregeld.
Dat ik er niet handig in ben mag duidelijk zijn. Ben niet zo versierderig gewoon weet ik veel.
En als ik uit ga dan heb ik er ook geneens zin in of het moet een meid zijn die zelf ook beetje toenadering zoekt.
En die zijn er niet veel denk.
2 vragen en maar 1 beantwoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kree weet niet hoe huppel er uit ziet dus dat zegt hem niks
Nee je moet er wel bij knipogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachendas waar....
o... ik doe wel eens gymoefeningtje ja... zonnegroetje hier en daar je kent het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
Ik denk niks hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
*kras*quote:
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijn
Que?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.quote:
squirt? ooh squat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*kras*
[..]
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87
Hoe kan ie die nu gemist hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.
[..]
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.
Wat?quote:
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
Awwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
)
heeft die vriendin geen FB ofzo? Waar ze met die vriendin op staat? Kan je alvast foto's bekijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
)
Het gaat over mijn tettenquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft die vriendin geen FB ofzo? Waar ze met die vriendin op staat? Kan je alvast foto's bekijken
Ja, jij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?
sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat over mijn tetten![]()
Op zich vind ik dat niet erg. Maar liever net tegen kree
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vinden
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee. Dan is het ook geen blind date meer he
. Nah ik moet gewoon op mijn bek gaan
Geeft niks schatquote:
Ik niet, dus heel anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.
Gewoon doen man, wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.
Lekker gek is altijd beter dan compleet gestoord!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn het is nog een tof wijf ook
Ze is ouder dan hem, lekker gek
Volgens Engel heb jij grotere tetten dan haarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat over mijn tetten![]()
Op zich vind ik dat niet erg. Maar liever net tegen kree
Gek in de goede zin van het woord hoop ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn het is nog een tof wijf ook
Ze is ouder dan hem, lekker gek
Ja daarom! Het is gewoon mogelijk in een kroeg, maar je moet je wel openstellenquote:
Mwah, dat kippe-eindje kan er ook nog wel bij danquote:
Feitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Engel heb jij grotere tetten dan haar
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?
Rotterdam is wel groter ja. Keer of 4. Dus dan moet er meer te hosselen zijn. Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
)
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet, dus heel anders.
Moet haar aardig en lief vinden en uiterlijk is voor mij echt niet het enige wat telt.
Ja lekkere meid is leuk hoor, maar als dat dan het enige is wat telt dan kom je ook niet ver als je een relatie wil denk ik.
Er leuk uitzien is +je maar dat weegt niet op tegen karakter.
Tofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom! Het is gewoon mogelijk in een kroeg, maar je moet je wel openstellen
En hij was niet op zoek ofzo... ze kwam aanwaaien... in de kroeg dat dan weer wel
Samen waaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik moet ook maar wat vaker naar de kroeg denk ik. Aanwaaien tegen leuke mannen
Tuurlijk en dan verklein je je kansenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kree
Je weet me te vinden hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik moet ook maar wat vaker naar de kroeg denk ik. Aanwaaien tegen leuke mannen
Welk gedeelte van "leuke mannen" snap jij niet?quote:
Oke, niet voor iedereen haalbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk en dan verklein je je kansen
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker gek is altijd beter dan compleet gestoord!!
Baas, doe je ook een calf raise voor me?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
Tijd om te gaan sporten (met squatten erbij![]()
)
Tot straks allemaal
uiteraardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gek in de goede zin van het woord hoop ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "leuke mannen" snap jij niet?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "leuke mannen" snap jij niet?
Kom jij zaterdag ook? Nee zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes!![]()
Ik ga zometeen een heel klein beetje waaien
Je hebt nog steeds erg weinig ambitie kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk en dan verklein je je kansen
Na je vakantie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil mee! Ik wil keuren voor jullie
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kree
Ja leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil mee! Ik wil keuren voor jullie
Sinji, whut up, dawg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds erg weinig ambitie kree
Gewoon gaan voor die mooie edoch lieve meid!
mag ik een keer je date zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een date met Miauw na de vakantie
Liever zo'n lekker gek wijf dan een labiel ding dat moord, brand en verkrachting roept als ze dr zin niet krijgt toch?quote:
Met pittig kort kapselquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet mijn types idd
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is maar 1 probleem, die heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds erg weinig ambitie kree
Gewoon gaan voor die mooie edoch lieve meid!
wel een beetje, want je laats eerst een leuke vriendin naar me bellen hihi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
Ik was niet verlegen zaterdag
En ik dan?quote:
IK WIL OOHOOK!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:
Die zijn er nog zat. Maar ik ga niet vertellen waar want dan wil iedereen ze inpikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever zo'n lekker gek wijf dan een labiel ding dat moord, brand en verkrachting roept als ze dr zin niet krijgt toch?
Ik bedoel als je dan toch moet kiezen. Normaal is tegenwoordig niet meer te vinden dus...
Nou in de randstad zijn die zeldzaam!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die zijn er nog zat. Maar ik ga niet vertellen waar want dan wil iedereen ze inpikken
Nee ze zei: met wie app je. Ik zeg: ook_gek. En toen zei ze: ik ga hem bellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel een beetje, want je laats eerst een leuke vriendin naar me bellen hihi.
Ze moet haar vriend echt gaan dumpen hoor!
Ik wil haar hebben!
Ik wilde niet te gretig klinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan?
[..]
IK WIL OOHOOK!!
[..]
Wat denk je zelf?
Mag wel hoorquote:
niet he? Moeten we maar eens gaan regelen dan!quote:
Relaxing all cool. Just shooting some b-ball outside of the school.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Chillin'
[ afbeelding ]
En hoe gaat het daar?
Ook_gek wil er vast een kwartet van maken !quote:
meisjes die vragen......quote:
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet he? Moeten we maar eens gaan regelen dan!
Ik mag mee an miauw!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou in de randstad zijn die zeldzaam!!
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhoodquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relaxing all cool. Just shooting some b-ball outside of the school.
Maak jij een lijstje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon met alle single vrouwen en single mannen van FOK! gaan speeddaten
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebben
(voor mij is een bank goed genoeg)
Blij dat ik niet single ben danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
hoehoe... OLD Skoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhood
Dan gaat Jacq lekker tusseninquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moet
Will!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhood
Alsof ook_gek dat erg vindtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gaat Jacq lekker tussenin![]()
Dat topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 6
Omfgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Deze nigga weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Fuck yeah!!quote:
Nou, jij hebt me doorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij graait alles binnen met je klauwtjes.
Dude.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Uhmz Rob is ziek thuis, maar moet wel even eten maken voor hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
c_a!!!
Ik heb morgen om half 4 een afspraak in Dordt tot uur of half 5. Dan pak ik de trein naar Rotterdam, denk dat ik daar rond half 6 ben.
Hoe laat wil jij afspreken?
zit zij op fok dan? En waarom weet ze wie ook_gek is, en zie je wel! ze wild mijn stem horen omdat ze me wild. 6 jaar is lang genoeg en leuk geweest. Op naar de volgende!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze zei: met wie app je. Ik zeg: ook_gek. En toen zei ze: ik ga hem bellen
Ze heeft een vriend al 6 jaar en woont samen
Oh ja hoor, ik kan wel 3 vrouwen aanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook_gek wil er vast een kwartet van maken !
We gaan gewoon met ze 3en op stap. En dan met ze 3en in 1 bed in een leuk hotel! Handjes boven de dekens natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebben
(voor mij is een bank goed genoeg)
zo ben ik toch helemaal niet.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moet
hoezo, ben je bang dat jij je zelf niet kan beheersen en niet van me af kan blijven nee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gaat Jacq lekker tussenin![]()
nee vind ik niet erg nee.quote:
kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk niet dat hij dat erg vindt
Ik ga je echte naam hier toch niet neerzetten drolliequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef ook_gek het volgende:
UBER QUOTE!!!!
[..]
zit zij op fok dan? En waarom weet ze wie ook_gek is, en zie je wel! ze wild mijn stem horen omdat ze me wild. 6 jaar is lang genoeg en leuk geweest. Op naar de volgende!
[..]
Oh ja hoor, ik kan wel 3 vrouwen aan
[..]
We gaan gewoon met ze 3en op stap. En dan met ze 3en in 1 bed in een leuk hotel! Handjes boven de dekens natuurlijk....
[..]
zo ben ik toch helemaal niet.......
[..]
hoezo, ben je bang dat jij je zelf niet kan beheersen en niet van me af kan blijven nee?
[..]
nee vind ik niet erg nee.
[..]
klopt
oh nee hihihquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga je echte naam hier toch niet neerzetten drollie
Zeg het maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz Rob is ziek thuis, maar moet wel even eten maken voor hem.
Ik ga even kijken op 9292ov ok?
Blaak afspreken of R''dam CS?
En weer zonder mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:59 schreef ook_gek het volgende:
UBER QUOTE!!!!
[..]
zit zij op fok dan? En waarom weet ze wie ook_gek is, en zie je wel! ze wild mijn stem horen omdat ze me wild. 6 jaar is lang genoeg en leuk geweest. Op naar de volgende!
[..]
Oh ja hoor, ik kan wel 3 vrouwen aan
[..]
We gaan gewoon met ze 3en op stap. En dan met ze 3en in 1 bed in een leuk hotel! Handjes boven de dekens natuurlijk....
[..]
zo ben ik toch helemaal niet.......
[..]
hoezo, ben je bang dat jij je zelf niet kan beheersen en niet van me af kan blijven nee?
[..]
nee vind ik niet erg nee.
[..]
klopt
Maakt geen verschil. Mijn trein stopt in blaak en dan CSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is makkelijker voor jou?
huh wat zonder jou? Ik heb jou toch ook gequote?quote:
Met zn 3en op stap. Jij, c_a en jacqquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
huh wat zonder jou? Ik heb jou toch ook gequote?
Ik zat te denken om met de auto naar Lombardijen te gaan, en dan het laatste stukje met de trein.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt geen verschil. Mijn trein stopt in blaak en dan CS
Troost je met de gedachte dat er ook mensen zoals ik zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:00 schreef STING het volgende:
Drommel, met elke post van jou verlies ik weer een beetje hoop in de mensheid
Dolletjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga met OV, heb weinig zin in hoge parkeerkosten. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat te denken om met de auto naar Lombardijen te gaan, en dan het laatste stukje met de trein.
Ik ga toch niet drinken![]()
Hmzzzz effe verder kijken
Das geen troostquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat er ook mensen zoals ik zijn.
Ja maar bij Lombardijen is het gratis parkeren geloof ik.... even aan vriendinnetje vragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga met OV, heb weinig zin in hoge parkeerkosten. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Ja maar ik ga sowieso met het OV. Moet ook nog ff een fiets naar Dordrecht brengen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar bij Lombardijen is het gratis parkeren geloof ik.... even aan vriendinnetje vragen
En je gaat bier drinken natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga sowieso met het OV. Moet ook nog ff een fiets naar Dordrecht brengen dus
ja maar ben beetje bang voor jou......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zn 3en op stap. Jij, c_a en jacq
Volgens mij wordt jullie twee in een ruimte dolle pret. Heb jullie beide meegemaakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ben beetje bang voor jou......
Terechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En bedanktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo natuurlijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je gaat bier drinken natuurlijk
Ik moet even wachten tot Rob er is. Moet weten of hij morgenavond de auto heeft of niet
Je houdt van mequote:
man wij hebben al lang samen in 1 ruimte gezeten, de drukste was haar hond die denkt dat die 6maanden oud is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jullie twee in een ruimte dolle pret. Heb jullie beide meegemaak
Brrrr als ik er aan terug denk......quote:
ja hallo wie vond ons 2en trok bijna mijn kop van m'n romp af onder het motto... masseren!quote:
Dat moet je me dan toch even uitleggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat er ook mensen zoals ik zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hallo wie vond ons 2en trok bijna mijn kop van m'n romp af onder het motto... masseren!
Dat viel reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jullie twee in een ruimte dolle pret. Heb jullie beide meegemaak
ik was net een uil, ik kon bijna 180 graden om me heen kijkenquote:
Ja hallo wie wil er dan ook een massage met kleding aan en zonder oliequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja hallo wie vond ons 2en trok bijna mijn kop van m'n romp af onder het motto... masseren!
Ik zie het ook helemaal voor mequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was net een uil, ik kon bijna 180 graden om me heen kijken
Hij stelt zn eigen aan hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me
Hun zijn anders dan ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef STING het volgende:
[..]
Dat moet je me dan toch even uitleggen
jij kan mijn goddelijke lichaam zonder kleren niet eens aan schat!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo wie wil er dan ook een massage met kleding aan en zonder olie
heb geen accent!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee hoor.
Ik lig wel dubbel om zijn accent
ja en ik zag opeens veel meer dan een normaal mens zijn / haar gezichtsveld laat zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie het ook helemaal voor me
heul niet waar!quote:
Kakkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee hoor.
Ik lig wel dubbel om zijn accent
Alleenquote:
Lieverd, als jij naakt voor me zou staan dan nog is het enige waar ik kan denken de afwas, het stofzuigen en het dweilenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij kan mijn goddelijke lichaam zonder kleren niet eens aan schat!
[..]
heb geen accent!
[..]
ja en ik zag opeens veel meer dan een normaal mens zijn / haar gezichtsveld laat zien
[..]
heul niet waar!
Ben je wel!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
AlleenJacq
mag dat zeggen.
Ben trouwens geen kakker.
DEFF!!! Alle ballen verzamelenquote:
Plat haags jaquote:
Lieg je weer, op dat moment had je niet eens servies voor de afwas hahaha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, als jij naakt voor me zou staan dan nog is het enige waar ik kan denken de afwas, het stofzuigen en het dweilen
NEEEHEEEEEEE niet waar!quote:
Ik ken het, had t zelfs op video ooitquote:
Inmiddels heb ik dat wel en toen wilde je niet eens naaktquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lieg je weer, op dat moment had je niet eens servies voor de afwas hahaha.
[..]
NEEEHEEEEEEE niet waar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |