Hoe vinden je klanten het, dat je staat te internetten terwijl ze op hun bier wachten?quote:
Captain_Maximum.quote:
Ook altijd hetzelfde met WAquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn whatsapp doet al 4 dagen raarBerichten die niet binnenkomen enzo
Er zijn nog geen klanten, en verwacht ook niet dat het druk word.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vinden je klanten het, dat je staat te internetten terwijl ze op hun bier wachten?
[..]
Captain_Maximum.
Bij mij al ietsje langer. Tienduizend berichten in één keer iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
In je meth lab?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Mijn buisjes beginnen al lekker te stoken
-Engel-quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Hello allemaaaaaaaaaaaaalik typte net een bericht... en foetsie... pff
?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Owja, je klant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen klanten, en verwacht ook niet dat het druk word.
Denk dat bij veel mensen de gedachten er nu niet echt bij zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Hiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Ja irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mij al ietsje langer. Tienduizend berichten in één keer idd
misschien heeft niemand je iets gestuurd..?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
welke foto had je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef kree het volgende:
haha dat paiq ook, geen match gevonden.
Ok nu eens met een andere foto erbij proberen
Onmogelijk!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien heeft niemand je iets gestuurd..?
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef kree het volgende:
haha dat paiq ook, geen match gevonden.
Ok nu eens met een andere foto erbij proberen
Oh leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef STING het volgende:
Ah, mooi, vanaf 18 augustus weer Koefnoen
Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi C_A![]()
En de anderen ook natuurlijk allemaal![]()
en een knuffel
sure?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Tot ik een keer bij de opnames was geweest
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Sowieso gewoon mee kappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Er zijn toch genoeg meiden die wel roken? Dus snap niet waarom hij het weg zou moeten halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik niet in datingsites geloof?
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daar
Nee. Ik heb er ook zeer weinig mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja en nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je graag rookt.... waarom zou je dan stoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
nee, ik hou ook meer van iemand spontaan ontmoeten dan krampachtig met iemand af te spreken omdat die ook online aan t alleen zijn is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Ik kreeg vanmiddag dus een lading appjes binnen, dus ik reageren. Zegt er 1: zo hallo late reactie, ik had je zondagochtend al geappt hoor
Nee, ik moet het zelf heel erg hebben van non-verbale shit. Kan me niet voorstellen dat ik op zo'n site ook maar iets serieus voor mekaar krijgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ouch. Kree heeft een Burn heal nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kans
Dat anderen zo falen? Zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik was vroeger een Superdude, cool stuff kudo's sparen, jeweetz.
We moesten 4 of 5 keer lachen om dezelfde grap, toen was het echt niet meer leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?
Jij was echt hip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!
Nee meer op het vlak ik moet wat te doen hebben en dit lijkt nog een beetje op sociaal contact....quote:
Dat is onzin, ben echt geen supermodel maar dat zijn al die meiden ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een keer 10 kudo's gedropt tussen je voorgevel, whoop whoop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Of het bij mij zo hard gaat ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef kree het volgende:
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.
Iedere week een nieuwe CU2 maken .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee, ik ken je niet dat krijg je met het samenvoegen van de SC.quote:
Eens. Ik vind datingsites altijd wat creepy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Werkt gewoon veel beter vind ik
Dat heb ik 3 dagen gehad en toen was ik het zat dat vieze ouwe mannetjes me aansprakenquote:
Partyflockquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?
Of dat hadden ze gewoon niet in Grunn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Al die dingen die jullie noemen, voor mijn tijd
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Ook Groningen zit op www ipv gwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of dat hadden ze gewoon niet in Grunn.
Ik word al nat bij de gedachte!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een keer 10 kudo's gedropt tussen je voorgevel, whoop whoop!
PF heb ik ook en FB ook en hyves ook!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?
Wij kunnen dit nooit meer winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus!![]()
Het is gewoon een battle
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.
Wel jammer dat je Superdudes niet had, daar had je best mee kunnen doen aan de battle.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook Groningen zit op www ipv gw
Niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan he
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.
Been there, done that, voor mij werkt dat niet. Datingsites ook niet overigensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
We moeten niet opgevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij kunnen dit nooit meer winnen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel jammer dat je Superdudes niet had, daar had je best mee kunnen doen aan de battle.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je niet dat krijg je met het samenvoegen van de SC.
Maar doe maar korte samenvatting dan.
En op internet is iedereen op zoek naar een serieuze relatie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Wat dan wel snarf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ooit zal het ons lukken!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat was sarcasmequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Zelfverzekerd de kroeg binnenstappen, beetje dansen, en lekker open zijn
Hij wil je maten ook wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
Pas op voor Kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
tis een beginquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die kom je vanzelf gewoon tegen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
Mn Hertogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pas op voor Kree![]()
Ow wacht je bent geen 16
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kom je vanzelf gewoon tegen...
Dat hangt er vanaf wat voor type je dan aantrekt denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Genoeg 'oudere' (vind het nog steeds jong) vrijgezellen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
zoiets als Fok!/Hyves maar dan met de insteek dat je in 6 stappen de hele wereld kent... men nemen een bekend figuur omdat die toevallig een vriend is, die kent weer andere mensen and so on... internationaal was dat...quote:
inb4 buiten Groningen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn hosselkunsten hangen wel deels van de plek af, sommige plekken voel ik het gewoon niet
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsitequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik probeer Kree te helpen
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?
Kree zag jou wel zitten eerst, jij hem niet?
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Mijn dansskills zijn beneden de maat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
ik wil me best inzetten voor iemand, maar ga niet zoeken... op t oment dak iemand tegenkom waarvan ik denk "goh... kan interessant worden" is t heel wat anders dan wanneer ik in een kroeg of online wanhopig iedereen aanspreekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En met mij wou je ook al niet trouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hij
Buffyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Geen chocola en tissues?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Dat is niet waar of althans niet altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En met mij wou je ook al niet trouwen
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En ga je het doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsite. Vroeg hij gisteren aan mij of ik open stond voor een blind date met een vriendin van zijn vriendin
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar of althans niet altijd.
het is voor meiden makkelijker want die hoeven alleen lief te lachen in een kroeg en dan is het al geregeld.
Dat ik er niet handig in ben mag duidelijk zijn. Ben niet zo versierderig gewoon weet ik veel.
En als ik uit ga dan heb ik er ook geneens zin in of het moet een meid zijn die zelf ook beetje toenadering zoekt.
En die zijn er niet veel denk.
2 vragen en maar 1 beantwoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kree weet niet hoe huppel er uit ziet dus dat zegt hem niks
Nee je moet er wel bij knipogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachendas waar....
o... ik doe wel eens gymoefeningtje ja... zonnegroetje hier en daar je kent het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
Ik denk niks hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
*kras*quote:
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijn
Que?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.quote:
squirt? ooh squat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*kras*
[..]
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87
Hoe kan ie die nu gemist hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.
[..]
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.
Wat?quote:
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
Awwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |