Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi C_A![]()
En de anderen ook natuurlijk allemaal![]()
en een knuffel
sure?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Tot ik een keer bij de opnames was geweest
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Sowieso gewoon mee kappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Er zijn toch genoeg meiden die wel roken? Dus snap niet waarom hij het weg zou moeten halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik niet in datingsites geloof?
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daar
Nee. Ik heb er ook zeer weinig mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja en nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je graag rookt.... waarom zou je dan stoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
nee, ik hou ook meer van iemand spontaan ontmoeten dan krampachtig met iemand af te spreken omdat die ook online aan t alleen zijn is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Ik kreeg vanmiddag dus een lading appjes binnen, dus ik reageren. Zegt er 1: zo hallo late reactie, ik had je zondagochtend al geappt hoor
Nee, ik moet het zelf heel erg hebben van non-verbale shit. Kan me niet voorstellen dat ik op zo'n site ook maar iets serieus voor mekaar krijgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ouch. Kree heeft een Burn heal nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kans
Dat anderen zo falen? Zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kans
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik was vroeger een Superdude, cool stuff kudo's sparen, jeweetz.
We moesten 4 of 5 keer lachen om dezelfde grap, toen was het echt niet meer leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?
Jij was echt hip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |