Nee, ik moet het zelf heel erg hebben van non-verbale shit. Kan me niet voorstellen dat ik op zo'n site ook maar iets serieus voor mekaar krijgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik niet in datingsites geloof?
Ouch. Kree heeft een Burn heal nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kans
Dat anderen zo falen? Zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef xFriendx het volgende:
Ik was vroeger een Superdude, cool stuff kudo's sparen, jeweetz.
We moesten 4 of 5 keer lachen om dezelfde grap, toen was het echt niet meer leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[..]
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?
Jij was echt hip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had een cu2, xhale en sugababes!!
Nee meer op het vlak ik moet wat te doen hebben en dit lijkt nog een beetje op sociaal contact....quote:
Dat is onzin, ben echt geen supermodel maar dat zijn al die meiden ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een keer 10 kudo's gedropt tussen je voorgevel, whoop whoop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Of het bij mij zo hard gaat ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef kree het volgende:
typisch dat je een meid bent die dit zegt, want ja dat is het voor jullie denk ik.
Iedere week een nieuwe CU2 maken .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik niet in datingsites geloof?
Geen idee, ik ken je niet dat krijg je met het samenvoegen van de SC.quote:
Eens. Ik vind datingsites altijd wat creepy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Werkt gewoon veel beter vind ik
Dat heb ik 3 dagen gehad en toen was ik het zat dat vieze ouwe mannetjes me aansprakenquote:
Partyflockquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |