Hoe vinden je klanten het, dat je staat te internetten terwijl ze op hun bier wachten?quote:
Captain_Maximum.quote:
Ook altijd hetzelfde met WAquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn whatsapp doet al 4 dagen raarBerichten die niet binnenkomen enzo
Er zijn nog geen klanten, en verwacht ook niet dat het druk word.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vinden je klanten het, dat je staat te internetten terwijl ze op hun bier wachten?
[..]
Captain_Maximum.
Bij mij al ietsje langer. Tienduizend berichten in één keer iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
In je meth lab?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Mijn buisjes beginnen al lekker te stoken
-Engel-quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Hello allemaaaaaaaaaaaaalik typte net een bericht... en foetsie... pff
?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Owja, je klant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn nog geen klanten, en verwacht ook niet dat het druk word.
Denk dat bij veel mensen de gedachten er nu niet echt bij zijn.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Hiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Engel- het volgende:
Ja irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij mij al ietsje langer. Tienduizend berichten in één keer idd
misschien heeft niemand je iets gestuurd..?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
welke foto had je?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef kree het volgende:
haha dat paiq ook, geen match gevonden.
Ok nu eens met een andere foto erbij proberen
Onmogelijk!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien heeft niemand je iets gestuurd..?
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef kree het volgende:
haha dat paiq ook, geen match gevonden.
Ok nu eens met een andere foto erbij proberen
Oh leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef STING het volgende:
Ah, mooi, vanaf 18 augustus weer Koefnoen
Hey Engelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi C_A![]()
En de anderen ook natuurlijk allemaal![]()
en een knuffel
sure?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weghaalt dat je rookt heb je zo 1
Hoezo, sinds toen vindt je het niet meer leuk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Tot ik een keer bij de opnames was geweest
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Sowieso gewoon mee kappenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onmogelijk!!
c_a is te populair om geen appjes te krijgen!
Er zijn toch genoeg meiden die wel roken? Dus snap niet waarom hij het weg zou moeten halenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat ik niet in datingsites geloof?
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja verd...die appjes hopen zich gewoon op, staan te dringen daar
Nee. Ik heb er ook zeer weinig mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
ja en nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
als ie zn foto weghaalt is ook snellere kansquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je graag rookt.... waarom zou je dan stoppen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
sure?
Dat is de volgende optie dan, en voor een leuke meid wil ik best stoppen met roken
nee, ik hou ook meer van iemand spontaan ontmoeten dan krampachtig met iemand af te spreken omdat die ook online aan t alleen zijn is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dikke file en dat allemaal omdat c_a zo leuk en gezellig is enz
Nee... maar het is leuk vermaak of niet dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mjah als je zo populair bent kan je niet iedereen direct antwoorden he.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou
Ik kreeg vanmiddag dus een lading appjes binnen, dus ik reageren. Zegt er 1: zo hallo late reactie, ik had je zondagochtend al geappt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |