tis een beginquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
die kom je vanzelf gewoon tegen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
Mn Hertogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pas op voor Kree![]()
Ow wacht je bent geen 16
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kom je vanzelf gewoon tegen...
Dat hangt er vanaf wat voor type je dan aantrekt denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan he
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Genoeg 'oudere' (vind het nog steeds jong) vrijgezellen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
zoiets als Fok!/Hyves maar dan met de insteek dat je in 6 stappen de hele wereld kent... men nemen een bekend figuur omdat die toevallig een vriend is, die kent weer andere mensen and so on... internationaal was dat...quote:
inb4 buiten Groningen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn hosselkunsten hangen wel deels van de plek af, sommige plekken voel ik het gewoon niet
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsitequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik probeer Kree te helpen
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?
Kree zag jou wel zitten eerst, jij hem niet?
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Mijn dansskills zijn beneden de maat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
ik wil me best inzetten voor iemand, maar ga niet zoeken... op t oment dak iemand tegenkom waarvan ik denk "goh... kan interessant worden" is t heel wat anders dan wanneer ik in een kroeg of online wanhopig iedereen aanspreekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En met mij wou je ook al niet trouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hij
Buffyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Geen chocola en tissues?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Dat is niet waar of althans niet altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En met mij wou je ook al niet trouwen
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En ga je het doen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsite. Vroeg hij gisteren aan mij of ik open stond voor een blind date met een vriendin van zijn vriendin
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet waar of althans niet altijd.
het is voor meiden makkelijker want die hoeven alleen lief te lachen in een kroeg en dan is het al geregeld.
Dat ik er niet handig in ben mag duidelijk zijn. Ben niet zo versierderig gewoon weet ik veel.
En als ik uit ga dan heb ik er ook geneens zin in of het moet een meid zijn die zelf ook beetje toenadering zoekt.
En die zijn er niet veel denk.
2 vragen en maar 1 beantwoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kree weet niet hoe huppel er uit ziet dus dat zegt hem niks
Nee je moet er wel bij knipogenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohja... ik hoef alleen te glimlachendas waar....
o... ik doe wel eens gymoefeningtje ja... zonnegroetje hier en daar je kent het welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
Ik denk niks hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
*kras*quote:
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ook wel. Op z'n minst zelf een beetje charming zijn
Que?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.quote:
squirt? ooh squat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Engel, je moet er wel bij zeggen dat je ook squat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
*kras*
[..]
Dat ben ik ook al niet volgens Cassandra87
Hoe kan ie die nu gemist hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.
[..]
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.
Wat?quote:
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat het eerste ik waar ik op baseer of iemand leuk is of niet dan heb je het compleet mis.
Awwwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
)
heeft die vriendin geen FB ofzo? Waar ze met die vriendin op staat? Kan je alvast foto's bekijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
)
Het gaat over mijn tettenquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft die vriendin geen FB ofzo? Waar ze met die vriendin op staat? Kan je alvast foto's bekijken
Ja, jij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?
sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat over mijn tetten![]()
Op zich vind ik dat niet erg. Maar liever net tegen kree
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vinden
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee. Dan is het ook geen blind date meer he
. Nah ik moet gewoon op mijn bek gaan
Geeft niks schatquote:
Ik niet, dus heel anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.
Gewoon doen man, wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.
Lekker gek is altijd beter dan compleet gestoord!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn het is nog een tof wijf ook
Ze is ouder dan hem, lekker gek
Volgens Engel heb jij grotere tetten dan haarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat over mijn tetten![]()
Op zich vind ik dat niet erg. Maar liever net tegen kree
Gek in de goede zin van het woord hoop ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn het is nog een tof wijf ook
Ze is ouder dan hem, lekker gek
Ja daarom! Het is gewoon mogelijk in een kroeg, maar je moet je wel openstellenquote:
Mwah, dat kippe-eindje kan er ook nog wel bij danquote:
Feitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Engel heb jij grotere tetten dan haar
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?
Rotterdam is wel groter ja. Keer of 4. Dus dan moet er meer te hosselen zijn. Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
)
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet, dus heel anders.
Moet haar aardig en lief vinden en uiterlijk is voor mij echt niet het enige wat telt.
Ja lekkere meid is leuk hoor, maar als dat dan het enige is wat telt dan kom je ook niet ver als je een relatie wil denk ik.
Er leuk uitzien is +je maar dat weegt niet op tegen karakter.
Tofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom! Het is gewoon mogelijk in een kroeg, maar je moet je wel openstellen
En hij was niet op zoek ofzo... ze kwam aanwaaien... in de kroeg dat dan weer wel
Samen waaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik moet ook maar wat vaker naar de kroeg denk ik. Aanwaaien tegen leuke mannen
Tuurlijk en dan verklein je je kansenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kree
Je weet me te vinden hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik moet ook maar wat vaker naar de kroeg denk ik. Aanwaaien tegen leuke mannen
Welk gedeelte van "leuke mannen" snap jij niet?quote:
Oke, niet voor iedereen haalbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk en dan verklein je je kansen
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker gek is altijd beter dan compleet gestoord!!
Baas, doe je ook een calf raise voor me?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef muhahaha het volgende:
Tijd om te gaan sporten (met squatten erbij![]()
)
Tot straks allemaal
uiteraardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gek in de goede zin van het woord hoop ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "leuke mannen" snap jij niet?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "leuke mannen" snap jij niet?
Kom jij zaterdag ook? Nee zeker?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yes!![]()
Ik ga zometeen een heel klein beetje waaien
Je hebt nog steeds erg weinig ambitie kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Tuurlijk en dan verklein je je kansen
Na je vakantie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil mee! Ik wil keuren voor jullie
Dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kree
Ja leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil mee! Ik wil keuren voor jullie
Sinji, whut up, dawg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds erg weinig ambitie kree
Gewoon gaan voor die mooie edoch lieve meid!
mag ik een keer je date zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een date met Miauw na de vakantie
Liever zo'n lekker gek wijf dan een labiel ding dat moord, brand en verkrachting roept als ze dr zin niet krijgt toch?quote:
Met pittig kort kapselquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zijn vaak niet mijn types idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |