Ik wilde niet te gretig klinkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik dan?
[..]
IK WIL OOHOOK!!
[..]
Wat denk je zelf?
Mag wel hoorquote:
niet he? Moeten we maar eens gaan regelen dan!quote:
Relaxing all cool. Just shooting some b-ball outside of the school.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Chillin'
[ afbeelding ]
En hoe gaat het daar?
Ook_gek wil er vast een kwartet van maken !quote:
meisjes die vragen......quote:
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niet he? Moeten we maar eens gaan regelen dan!
Ik mag mee an miauw!quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou in de randstad zijn die zeldzaam!!
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhoodquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relaxing all cool. Just shooting some b-ball outside of the school.
Maak jij een lijstje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon met alle single vrouwen en single mannen van FOK! gaan speeddaten
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jacq wilde wel een keer gaan stappen met mij en jou (en jouw aanhang). maar dan moeten we wel een slaapplaats hebben
(voor mij is een bank goed genoeg)
Blij dat ik niet single ben danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Gewoon met alle single vrouwen en single mannen van FOK! gaan speeddaten
hoehoe... OLD Skoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhood
Dan gaat Jacq lekker tusseninquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met ook_gek gaat stappen zorgt hij wel dat zn bank opeens in de opslag staat zodat je bij hem in bed moet
Will!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Then a couple of guys they were up to no good. Starting making trouble in the neighbourhood
Alsof ook_gek dat erg vindtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan gaat Jacq lekker tussenin![]()
Dat topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Vrouwen die 'lekker gek' zijn, deel 6
Omfgquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, kijk wat ik vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |