abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_115243064
Ter nagedachtenis aan alle overleden huisdieren en waar de baasjes hun verhaal kwijt kunnen, of het nu gisteren of twintig jaar geleden is gebeurd.

Laatste twee posten van het vorige topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef Strega het volgende:
Trovey, heel veel sterkte. Weet helaas hoe het voelt, drie honden in nog geen jaar is hier ook wat teveel geweest. :* En we missen Kundun vreselijk.

Zusjevan, jij ook heel veel sterkte. :*
Zelf ben ik altijd bij het dier gebleven. Ik heb het nooit als naar beschouwd, maar als het laatste stukje wat ik voor ze kon doen. Vandaag nu 2 weken geleden is mijn Kundun in mijn armen gestorven. Ook wij hebben nog een foto gemaakt. Een plukje van zijn haar heb ik in het medaillon van mijn oma.
quote:
Bedankt :* , drie is inderdaad te veel ook al weet je met dieren op leeftijd dat het kan gebeuren.
Ik ben ook altijd bij mijn dieren geweest als het einde nabij was (via de dierenarts of zonder hulp gewoon thuis op schoot) op eentje na maar dat was een poes die doodsbang was voor mensen (en dan echt als een wild dier dus ook wegrennen als ze een mens in zicht kreeg) dus haar heb ik 's avonds gewoon in een open bench achtergelaten bij de andere katten (waar ze dus heel goed mee kon opschieten) zodat ze in haar eigen tempo 's nachts kon sterven, het zou juist voor haar een nachtmerrie zijn geweest om op schoot te moeten ligggen tijdens het stervensproces. Het sterven hier thuis van dieren is altijd heel rustig verlopen, gewoon op mijn borstkas/schoot gelegd zodat ze mijn hartslag konden horen en zo zijn ze weggezakt het oneindige in. Bij de dieren die ingeslapen zijn heb ik eigenlijk maar één nare ervaring gehad namelijk een poes die begon te gillen toen ze de prik had gehad, was voor mij erg naar maar volgens de dierenarts had ze dat zelf totaal niet meer in de gaten. :{ De rest is in mijn armen rustig ingeslapen terwijl ik ze toesprak en aaide, voor mij een geruststelling dat ze zonder stress het tijdelijke voor het eeuwige hebben mogen verwisselen. Voor mezelf is het ook goed om zo afscheid te nemen, tot het laatste moment erbij zijn zodat je dieren ook weten dat het uiteindelijk allemaal goed zal komen. Zo is het bij Noelle uiteindelijk op 2 augustus ook gegaan, altijd angstige kat geweest maar in haar laatste uur vertrouwde ze volkomen op mij en was ze de rust zelve.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:39:22 #2
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115243959
Ja, je hebt het niet altijd voor het kiezen, maar zelf zou ik denk ik ook graag iemands hand vasthouden als ik ga. :@
En je lieveling nog dat laatste stukje kunnen vasthouden en helpen zacht te gaan is moeilijk, maar toch goed. O+

Wat ik het ergste heb gevonden was toen Pagan ruim vier jaar geleden met een klein dood hondje thuis kwam. Onze Frodo, doodgereden door een vrouw die daar niet mocht rijden en veel te hard reed. En daarna door reed, omdat ze " bang" was. Toen heb ik echt woedend en verdrietig en alles tegelijk drie uur met een dood hondje in mijn armen gezeten. Hij was nog geen jaar oud -O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:54:15 #3
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_115248326
Sterkte Trovey, ik hoop dat je een hele tijd niet meer in dit topic een triest bericht hoeft te posten. :*
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_115256398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:39 schreef Strega het volgende:
Ja, je hebt het niet altijd voor het kiezen, maar zelf zou ik denk ik ook graag iemands hand vasthouden als ik ga. :@
En je lieveling nog dat laatste stukje kunnen vasthouden en helpen zacht te gaan is moeilijk, maar toch goed. O+

Wat ik het ergste heb gevonden was toen Pagan ruim vier jaar geleden met een klein dood hondje thuis kwam. Onze Frodo, doodgereden door een vrouw die daar niet mocht rijden en veel te hard reed. En daarna door reed, omdat ze " bang" was. Toen heb ik echt woedend en verdrietig en alles tegelijk drie uur met een dood hondje in mijn armen gezeten. Hij was nog geen jaar oud -O-
Dieren die voor hun tijd gaan, zeker met zoiets als een ongeluk is altijd een nachtmerrie. ;( Hier ook wel te jong katten moeten wegbrengen(wel door ziektes), als ze oud zijn is het toch iets gemakkelijker om ze los te laten omdat je verstand nou eenmaal weet dat ze aan het einde van hun leven komen, hoe je ze tot het einde gaat begeleiden ook al zijn ze oud is wel belangrijk voor me.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:54 schreef Pagan het volgende:
Sterkte Trovey, ik hoop dat je een hele tijd niet meer in dit topic een triest bericht hoeft te posten. :*
Bedankt Pagan. Ik hoop het ook, was wel weer genoeg voor dit jaar. Waren dan wel dieren op leeftijd en twee hadden wel een kwaal waarvan je wist dat ze het fataal zou worden maar als het dan zover is is het toch nog steeds te vroeg. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115277699


Puck is gisteren rond de middag ingeslapen in het bijzijn van mijn zusje, vader en moeder. Ik ben er niet bij geweest en ik wist het pas toen ik vanuit het werk naar huis reed. Ik denk dat ik niet meer fatsoenlijk had kunnen functioneren als ik 's middags al had geweten dat het al gebeurd was.

Ze hebben gewacht met begraven zodat ik hem nog wel kon zien, hij lag er wel mooi bij. Maar toch raar, zo'n half-warm, hard, levenloos lichaam. Ik heb 'm nog mee begraven, hij ligt nu bij onze andere hond. 's Avonds begon het keihard te regenen, en dan ga je toch denken: shit, hij ligt buiten in de kou, in de regen.. stomme gedachte, maarja.

Wij zijn blij dat we hem thuis hebben laten inslapen, in het bijzijn van zijn baasjes (minus mij dan), en dat we hem ook thuis te rusten hebben. En nu komt dat besef, geen Puck meer die je 's ochtends begroet met een kwispel, die je een knuffel kan geven ;(. Dat eerste gemis is zwaar.. ;(.
pi_115278001
wat een leuk koppie had hij, zusjevan
Sterkte
pi_115280325
Heel veel sterkte Zusjevan! :*

Ik herken de gedachte van de regen en de kou heel goed.

En het gemis is vreselijk. Wij kregen hier nog een heel mooi kaartje van de DA met de tekst
'Het plezier dat je samen deelde neemt niemand je nog af'.
Daar probeer ik dan maar aan te denken. (Hoewel ik dan juist elke keer vol schiet.....maar ach, die tranen was/is ze natuurlijk meer dan waard. O+ )
pi_115280791
Heel veel sterkte :* , ik heb dat ook met het wegbrengen van mijn huisdieren naar het crematorium....het gevoel dat je ze achterlaat (alhoewel ik ze dan altijd weer ophaal ook al zijn ze dan in een andere vorm). Blijft moeilijk daarom maak ik ook altijd nog foto's van ze voordat ik de ruimte verlaat zodat je in ieder geval nog die laatste keer dat je ze zag naar voren kunt halen voordat het nooit meer kan. Bij mijn hondje van mei jl. zijn die foto's vreemd levensecht, het is dat haar tongetje (blauw en buiten het bekje) de situatie zit te verraden maar voor de rest ziet ze eruit alsof ze je zit aan te kijken terwijl ze lekker op haar zij ligt, ze straalt vreemd genoeg heel veel rust uit.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115303152
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:40 schreef computergirl het volgende:
wat een leuk koppie had hij, zusjevan
Sterkte
Dankje O+. Hij was voor het eerst in tijden ook weer eens echt mooi geknipt moet ik zeggen, dan was het gelijk zo'n snoepie. Hij kon sowieso hele grappige snoetjes trekken soms. Memories, memories..

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Candaasje het volgende:
Heel veel sterkte Zusjevan! :*

Ik herken de gedachte van de regen en de kou heel goed.

En het gemis is vreselijk. Wij kregen hier nog een heel mooi kaartje van de DA met de tekst
'Het plezier dat je samen deelde neemt niemand je nog af'.
Daar probeer ik dan maar aan te denken. (Hoewel ik dan juist elke keer vol schiet.....maar ach, die tranen was/is ze natuurlijk meer dan waard. O+ )
Dankje.. en wat een mooie tekst.. die ga ik zeker onthouden. Daar moeten we ons echt aan vasthouden. En vergeten doen we nooit. Ik heb gister nog een hoop herinneringen aan hem opgehaald, ik moest ineens zo sterk denken aan de dag dat we hem voor het eerst zagen als puppy. Zo gek. Ik vond het zo fijn om daar even aan terug te denken. Ik heb de hele tijd van die rare gedachtesprongen. Het doet zoveel met je hè?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:53 schreef trovey het volgende:
Heel veel sterkte :* , ik heb dat ook met het wegbrengen van mijn huisdieren naar het crematorium....het gevoel dat je ze achterlaat (alhoewel ik ze dan altijd weer ophaal ook al zijn ze dan in een andere vorm). Blijft moeilijk daarom maak ik ook altijd nog foto's van ze voordat ik de ruimte verlaat zodat je in ieder geval nog die laatste keer dat je ze zag naar voren kunt halen voordat het nooit meer kan. Bij mijn hondje van mei jl. zijn die foto's vreemd levensecht, het is dat haar tongetje (blauw en buiten het bekje) de situatie zit te verraden maar voor de rest ziet ze eruit alsof ze je zit aan te kijken terwijl ze lekker op haar zij ligt, ze straalt vreemd genoeg heel veel rust uit.
Wij hebben idd ook nog een paar foto's gemaakt. Ik weet niet of we er ooit nog naar kijken, maar dan hebben we ze in elk geval. En in mijn geval is het ook zo dat ik soms niets meer zag omdat ik zoveel traande. Nu kan ik nog eens nakijken hoe ie er bij lag. Wat fijn voor je dat jouw hondje zoveel rust uitstraalde, dat verzacht de pijn misschien een heel klein beetje? Misschien heb ik het gemist, maar ga je je hondje nog uitstrooien of heb je de urn een plekje gegeven?
pi_115303339
quote:
[img]

Wij hebben idd ook nog een paar foto's gemaakt. Ik weet niet of we er ooit nog naar kijken, maar dan hebben we ze in elk geval. En in mijn geval is het ook zo dat ik soms niets meer zag omdat ik zoveel traande. Nu kan ik nog eens nakijken hoe ie er bij lag. Wat fijn voor je dat jouw hondje zoveel rust uitstraalde, dat verzacht de pijn misschien een heel klein beetje? Misschien heb ik het gemist, maar ga je je hondje nog uitstrooien of heb je de urn een plekje gegeven?
Urn staat hier in huis (net als die van de katten trouwens, op eentje na een kitten waar ik door omstandigheden alleen maar kon begraven) en ze worden verstrooid als ik ook aan het einde ben aangekomen en gecremeerd ga worden. Samen uit en thuis zeg maar. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115313698
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Urn staat hier in huis (net als die van de katten trouwens, op eentje na een kitten waar ik door omstandigheden alleen maar kon begraven) en ze worden verstrooid als ik ook aan het einde ben aangekomen en gecremeerd ga worden. Samen uit en thuis zeg maar. ;)
Wat een mooie gedachte Trovey
pi_115314487
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Urn staat hier in huis (net als die van de katten trouwens, op eentje na een kitten waar ik door omstandigheden alleen maar kon begraven) en ze worden verstrooid als ik ook aan het einde ben aangekomen en gecremeerd ga worden. Samen uit en thuis zeg maar. ;)
Wat mooi. ik moest een traantje wegpinken. Ben echt een softie sorry.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 08:05:45 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115324702
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Urn staat hier in huis (net als die van de katten trouwens, op eentje na een kitten waar ik door omstandigheden alleen maar kon begraven) en ze worden verstrooid als ik ook aan het einde ben aangekomen en gecremeerd ga worden. Samen uit en thuis zeg maar. ;)
hee dat heb ik ook. mijn kat gaat mee de kist in.
pi_115330358
Dat is de enige voorwaarde die ik heb gesteld bij mijn crematie ;) , die beestjes gaan mee, ook als ik de laatste van de familie zou zijn is het al vastgelegd want ik zou het verschrikkelijk vinden dat ze in een afvalbak zouden belanden na al die jaren....voor de rest mag men mij in een kartonnen doos van de supermarkt cremeren :Y) ...zolang ik er onderweg maar niet uitval want dat is niet zo fijn voor de omstanders. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115351341

*19.07.1997 +09.08.2012

We wisten dat het zou gaan gebeuren, want hij was het laatste jaar volledig doof en blind, erg verzwakt, en heel veel last van atritis, zakte steeds vaker door zijn poten en kwam niet meer zonder hulp overeind, maar nu het gebeurde. Jezus nog aan toe, verschrikkelijk! 15 Jaar bij ons geweest.
Erg verdrietig nu.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 augustus 2012 @ 21:01:11 #16
163650 Greys
pi_115351780
Wat een prachtige foto van een prachtige hond...
Heel veel sterkte met je grote verlies :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_115351857
Ach de oude baas. ;( Hele mooie leeftijd weten te bereiken maar het blijft waardeloos als het moment er toch is. Heel veel sterkte gewenst ElizabethR :* en dat je hij maar mag voortleven in je hart. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:12:55 #18
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_115352517
Wat een mooierd O+
Sterkte....
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:34:01 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_115354091
Ach wat een schoonheid, en wat een leeftijd ook!
Maar ik weet maar al te goed dat die hoge leeftijd het niet makkelijker maakt, je hebt ze zo lang gehad en zo veel met ze gedeeld he ;( :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_115354810
Wat een mooie gedachte Trovey (en lady-wrb)! Altijd samen O+. Sterkte ElizabethR.. 15 jaar wat een tijd.. je kan je toch geen leven zonder meer voorstellen na zoveel jaren hè. Heel veel sterkte.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:45:59 #21
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_115354882
Die van mij worden ook gecremeerd en gaan ook mee mn kist in.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_115355676
Ik heb wel eens het idee dat de hele club boven op wolkjes zit en commentaar zit te geven hoe ik het allemaal wel doe hier beneden. :@ :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115357292
Dank iedereen, Het is inderdaad niets makkelijker als je hond een hoge leeftijd heeft bereikt. We hebben echt veel plezier van het beestje gehad. Hem zo te zien aftakelen was al vreselijk. Border Collie zijnde had ie een enorme will to please en luisterde hij perfect. Kleine en grappige anekdote die me nu te binnen schiet is dat wij vaak (toen we nog in nederland woonden) met Colin gingen wandelen terwijl er ook een mevrouw met een Boxer op dezelfde plek wandelde en speelde met haar hond. DIe heette Bas. En die luisterde voor geen meter. Onze Colin luisterde heel erg goed zo goed zelfs dat als wij aan hem vroegen, nadat het vrouwtje van Bas vruchteloos 10 minuten aan het proberen was geweest om Bas 'naast' te krijgen zodat ze hem mee naar huis kon nemen, om Bas even te gaan halen, hij er als een speer vandoor schoot. Schaapsherder als ie was, dreef ie boxer Bas dan perfect naar zijn bazinnetje. Op gegeven moment ging de bazin van Bas gewoon zelf aan Colin vragen:'Colin, ga Bas eens halen', als ze naar huis wilde. Echt lachen!!

Colin wordt gecremeerd, zodat we zijn as later op zijn favoriete cliff in Co. Clare in de zee kunnen laten waaien.

Ook veel sterkte voor alle anderen die hun huisdier hebben verloren. :*
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:46:38 #24
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115365661
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]

Puck is gisteren rond de middag ingeslapen in het bijzijn van mijn zusje, vader en moeder. Ik ben er niet bij geweest en ik wist het pas toen ik vanuit het werk naar huis reed. Ik denk dat ik niet meer fatsoenlijk had kunnen functioneren als ik 's middags al had geweten dat het al gebeurd was.

Ze hebben gewacht met begraven zodat ik hem nog wel kon zien, hij lag er wel mooi bij. Maar toch raar, zo'n half-warm, hard, levenloos lichaam. Ik heb 'm nog mee begraven, hij ligt nu bij onze andere hond. 's Avonds begon het keihard te regenen, en dan ga je toch denken: shit, hij ligt buiten in de kou, in de regen.. stomme gedachte, maarja.

Wij zijn blij dat we hem thuis hebben laten inslapen, in het bijzijn van zijn baasjes (minus mij dan), en dat we hem ook thuis te rusten hebben. En nu komt dat besef, geen Puck meer die je 's ochtends begroet met een kwispel, die je een knuffel kan geven ;(. Dat eerste gemis is zwaar.. ;(.
Heel zwaar. Sterkte Zusjevan. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:49:30 #25
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115365736
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Urn staat hier in huis (net als die van de katten trouwens, op eentje na een kitten waar ik door omstandigheden alleen maar kon begraven) en ze worden verstrooid als ik ook aan het einde ben aangekomen en gecremeerd ga worden. Samen uit en thuis zeg maar. ;)
Dat is wel een hele mooie gedachte Trovey! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:50:57 #26
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115365784
quote:
9s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:54 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
*19.07.1997 +09.08.2012

We wisten dat het zou gaan gebeuren, want hij was het laatste jaar volledig doof en blind, erg verzwakt, en heel veel last van atritis, zakte steeds vaker door zijn poten en kwam niet meer zonder hulp overeind, maar nu het gebeurde. Jezus nog aan toe, verschrikkelijk! 15 Jaar bij ons geweest.
Erg verdrietig nu.
Wat een lieverd O+
Vreselijk, je wilt ze niet missen. Sterkte :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_115390593
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:49 schreef Strega het volgende:

[..]

Dat is wel een hele mooie gedachte Trovey! :*
Noelle is vandaag weer thuisgekomen en heeft haar plekje tussen de anderen ingenomen, klaar om verder te gaan als ik zover ben.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:07:33 #28
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_115392958
Wat een mooi idee dit topic...ik ben mijn poes van 3 jaar gisteren ook verloren..door een gruwelijk ongeluk met de droger..ben er kapot van...schrijf later nog wel meer, ben net thuis na het begraven in mijn lege stille huisje ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:21:23 #29
163650 Greys
pi_115396281
Ohhhhhh, dat klinkt vreselijk :@
Ik voel hem al een beetje aankomen... brrrr.
Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 02:54:41 #30
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_115413855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:07 schreef zwartedoos het volgende:
Wat een mooi idee dit topic...ik ben mijn poes van 3 jaar gisteren ook verloren..door een gruwelijk ongeluk met de droger..ben er kapot van...schrijf later nog wel meer, ben net thuis na het begraven in mijn lege stille huisje ;(
Wat verschrikkelijk! ;(
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 08:38:08 #31
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_115416452
ik vond haar in de droger...ze is blijkbaar langs me geglipt en erin gaan liggen het was donker en ze is zwart dus ik heb het niet gezien, de droger maakte kabaal en hield er na 10 minuten mee op toen ik ging kijken stond de deur open en lag ze dood erin...ik vind t zo erg dat ik niet beter opgelet heb..ze kroop er altijd in ..of dat ik niet meteen ben gaan kijken waarom hij zo'n kabaal maakte en nu is ze er niet meer..
En ze was zo lief O+ Een enorme knuffelkont...ik mis haar nu al verschrikkelijk...als ik thuiskom is ze er niet meer om me te begroeten..
Jank me dood..dat schuldgevoel is nog het ergste...had ik maar dit..had ik maar dat.. :'(

sorrie voor de fotospam

















*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_115416636
Ach zwartedoos wat verschrikkelijk! ;( En dat schuldgevoel kan ik me zo goed voorstellen :'( Bah wat vreselijk!! Heel veel sterkte :*
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 09:08:28 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115416638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:38 schreef zwartedoos het volgende:
ik vond haar in de droger...ze is blijkbaar langs me geglipt en erin gaan liggen het was donker en ze is zwart dus ik heb het niet gezien, de droger maakte kabaal en hield er na 10 minuten mee op toen ik ging kijken stond de deur open en lag ze dood erin...ik vind t zo erg dat ik niet beter opgelet heb..ze kroop er altijd in ..of dat ik niet meteen ben gaan kijken waarom hij zo'n kabaal maakte en nu is ze er niet meer..
En ze was zo lief O+ Een enorme knuffelkont...ik mis haar nu al verschrikkelijk...als ik thuiskom is ze er niet meer om me te begroeten..
Jank me dood..dat schuldgevoel is nog het ergste...had ik maar dit..had ik maar dat.. :'(

sorrie voor de fotospam

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ojee wat een noodlottig ongeluk. Het lijkt me vreselijk wat je moet doorstaan maar je hebt het niet expres gedaan, het was een ongeluk hou dat goed in je hoofd. Ik wens je heel veel sterkte.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115416662
:'(
pi_115418239
Sterkte, wat een verschrikkelijke manier om een kat te verliezen. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_115419316
Heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_115421981
Shit.. ik moet hier niet meelezen als ik op mn werk ben...
Er rolde een traan over mn wang :(
Wat vreselijk lijkt me dat zeg, heel veel sterkte!!!
pi_115422084
Oh zwartedoos, wat verschrikkelijk ;( Heel veel sterkte :*
pi_115428426
Jemig zwartedoos ;( Heel erg veel sterkte gewenst
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_115437344
Pff.. een grote angst voor menig katten eigenaar. Veel sterkte zwartedoos :*
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:49:52 #41
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_115445012
Zwartedoos , wacht afschuwelijk, wat een nachtmerrie, oh man, ik zit er echt haast van mee te janken zeg. Heel veel sterkte :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 01:42:03 #42
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115448517
[quote]0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:38 schreef zwartedoos het volgende:
ik vond haar in de droger...ze is blijkbaar langs me geglipt en erin gaan liggen het was donker en ze is zwart dus ik heb het niet gezien, de droger maakte kabaal en hield er na 10 minuten mee op toen ik ging kijken stond de deur open en lag ze dood erin...ik vind t zo erg dat ik niet beter opgelet heb..ze kroop er altijd in ..of dat ik niet meteen ben gaan kijken waarom hij zo'n kabaal maakte en nu is ze er niet meer..
En ze was zo lief O+ Een enorme knuffelkont...ik mis haar nu al verschrikkelijk...als ik thuiskom is ze er niet meer om me te begroeten..
Jank me dood..dat schuldgevoel is nog het ergste...had ik maar dit..had ik maar dat.. :'(

sorrie voor de fotospam

Meid, godverdomme wat ontzettend kut voor je :*
Dat is echt de nachtmerrie van iedereen met katten -O-
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2012 @ 01:43:52 #43
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115448550
En ja, natuurlijk Zwarte Doos, heel veel sterkte :* :* :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 12 augustus 2012 @ 03:37:55 #44
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_115451481
Ik heb het op een zuipen gezet vandaag in de stad met vrienden, om een poging te doen het ff te vergeten, ik kom net thuis, en hou mn voet bij de deur omdat ze anders naar buiten glipt...fuck nee..dat hoeft niet meer...want ik heb mn eigen kat vermoord :{ ;( :'(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_115454543
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:37 schreef zwartedoos het volgende:
.want ik heb mn eigen kat vermoord :{ ;( :'(
:N je hebt hem niet vermoord, want hij is zelf in de droger gekropen.
  Moderator / Miss SHO zondag 12 augustus 2012 @ 09:28:04 #46
22592 crew  Ole
pi_115454681
Ik word altijd een beetje verdrietig hier :'(
Ik heb nl wel een stoere katerkerel die nog minstens 5 jaar meegaat :+

Oeh.. en check meestal ook de droger. Maar kan zomaar hoor, net die éne keer... Moet er niet aan denken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_115456100
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:37 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb het op een zuipen gezet vandaag in de stad met vrienden, om een poging te doen het ff te vergeten, ik kom net thuis, en hou mn voet bij de deur omdat ze anders naar buiten glipt...fuck nee..dat hoeft niet meer...want ik heb mn eigen kat vermoord :{ ;( :'(
Ach ;(
pi_115456213
Sjeesus wat klote! Voel je niet schuldig! Sterkte ;( :*
pi_115459189
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 08:38 schreef zwartedoos het volgende:
ik vond haar in de droger...ze is blijkbaar langs me geglipt en erin gaan liggen het was donker en ze is zwart dus ik heb het niet gezien, de droger maakte kabaal en hield er na 10 minuten mee op toen ik ging kijken stond de deur open en lag ze dood erin...ik vind t zo erg dat ik niet beter opgelet heb..ze kroop er altijd in ..of dat ik niet meteen ben gaan kijken waarom hij zo'n kabaal maakte en nu is ze er niet meer..
En ze was zo lief O+ Een enorme knuffelkont...ik mis haar nu al verschrikkelijk...als ik thuiskom is ze er niet meer om me te begroeten..
Jank me dood..dat schuldgevoel is nog het ergste...had ik maar dit..had ik maar dat.. :'(

sorrie voor de fotospam

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Och jeetje. :{ Toen ik las droger dacht ik in eerste instantie dat ze daar in was gekropen om te sterven, zoals katten daar wel vaker een plekje voor zoeken. Maar dit is wel heel kut. Sterkte!
  zondag 12 augustus 2012 @ 13:34:09 #50
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_115459982
Wat erg zwartedoos. Ik zit hier een potje mee te janken.

Maar het was een ongeluk. Je hebt het niet expres gedaan, het was echt een noodlottig ongeluk... Heel veel sterkte.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:41:16 #51
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_115466412
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:37 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb het op een zuipen gezet vandaag in de stad met vrienden, om een poging te doen het ff te vergeten, ik kom net thuis, en hou mn voet bij de deur omdat ze anders naar buiten glipt...fuck nee..dat hoeft niet meer...want ik heb mn eigen kat vermoord :{ ;( :'(
Jij hebt écht niet je kat vermoord hoor :*
Kaleidoscopiklimax
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:29:10 #52
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_115494778
quote:
17s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:41 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Jij hebt écht niet je kat vermoord hoor :*
Dit inderdaad.

Wat afschuwelijk voor je, dat je je katje kwijt bent, en op deze manier is helemaal afschuwelijk. Ik kan me je schuldgevoel wel voorstellen, maar je moet jezelf dit niet kwalijk blijven nemen hoor. Daar maak je jezelf gek mee en het is zo al erg genoeg.
Sterkte meid!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:42:34 #53
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_115495824
Ja ik weet het..ik probeer het..maar het is moeilijk...ze was nog zo jong...die stomme nieuwsgierigheid van haar is haar nu fataal geworden ;( Ik mis haar ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2012 @ 01:51:17 #54
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_115499304
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:42 schreef zwartedoos het volgende:
Ja ik weet het..ik probeer het..maar het is moeilijk...ze was nog zo jong...die stomme nieuwsgierigheid van haar is haar nu fataal geworden ;( Ik mis haar ;(
Ach lieverd, natuurlijk doe je dat. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_115507028
Oh jeetje....wat vreselijk! ;(
Heel veel sterkte zwartedoos. :* En het schuldgevoel kan ik me heel goed voorstellen, maar probeer het jezelf toch niet te sterk te verwijten. Drogers maken soms al herrie als je de was er te nonchalant in propt. En ongelukken zitten soms echt in een klein hoekje.In dit geval een heel triest hoekje weliswaar.

Sterkte!
pi_115572883
vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn grote liefde Yuma heb verloren..
3 en een half jaar is hij geworden en door een aanrijding met een auto overleden.
ik mis hem nog iedere dag.

home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:47:10 #57
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_115573444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef winterstorm666 het volgende:
vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn grote liefde Yuma heb verloren..
3 en een half jaar is hij geworden en door een aanrijding met een auto overleden.
ik mis hem nog iedere dag.
[ afbeelding ]
Prachtig dier...en geweldig die dikke zwarte neus O+ _O- Tranen liepen over mn wangen, zal ook wel komen door mijn eigen verse verlies...erg mooi zo'n compilatie..zou ik ook wel willen van mijn Izzy O+
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_115577608
Hij was mooi O+ en stierf veel te jong. ;( Sterkte met deze moeilijke dag. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:19:07 #59
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_115764705
Sterkte allemaal met het verlies!

Ik ben vandaag mijn konijn Snickers verloren... Hij is bezweken aan de warmte... en ik voel me heel schuldig er over. Heb van alles proberen te doen om het hem koeler te maken, hij hupte nog door zijn kooi heen, en een uur later ligt hij dood in zijn kooi. Hij is 7 jaar geworden. Morgenochtend word hij begraven in de tuin.

Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:23:49 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_115764941
Aw, Snickers, wat jammer ;(
Mijn eerste konijn is doodgevroren es, die was ook een jaar of 7.
Mijn vader was vergeten zijn hok open te zetten zodat ie een warm plekje kon vinden, en vond hem toen hij er midden in de nacht aan dacht doodgevroren in zijn hok, Oh wat vond hij dat erg, en wij ook...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † zondag 19 augustus 2012 @ 23:24:19 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115764964
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef winterstorm666 het volgende:
vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn grote liefde Yuma heb verloren..
3 en een half jaar is hij geworden en door een aanrijding met een auto overleden.
ik mis hem nog iedere dag.
[ afbeelding ]
ik weet nog dat ik je verhaal las.
vreselijk ;(
  zondag 19 augustus 2012 @ 23:36:32 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_115765533
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 23:23 schreef oh-oh het volgende:
Aw, Snickers, wat jammer ;(
Mijn eerste konijn is doodgevroren es, die was ook een jaar of 7.
Mijn vader was vergeten zijn hok open te zetten zodat ie een warm plekje kon vinden, en vond hem toen hij er midden in de nacht aan dacht doodgevroren in zijn hok, Oh wat vond hij dat erg, en wij ook...
Dat lijkt me ook echt vreselijk!

edit: Hij heeft vanmorgen een mooi plekje in de tuin van mijn vader gekregen, naast de prei en uien. wel naar om nu elke keer als ik naar buiten ga, om tegen een leeg hok te moeten kijken. zal hem van de week leeg gaan halen...

[ Bericht 12% gewijzigd door LPFAN op 20-08-2012 16:16:04 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_116033179
Zojuist is onze goudvis Botje overleden, hij was 17 jaar oud. Hoewel het voor sommige "maar" een goudvis is, vind ik het toch wel sneu omdat ik nu 24 ben en hij dus daarvan 17 jaar een onderdeel van is geweest. Hij leefde in een kleine vissenkom en heeft dus een behoorlijke leeftijd bereikt. RIP.
pi_116084267
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:35 schreef Wesley1988 het volgende:
Zojuist is onze goudvis Botje overleden, hij was 17 jaar oud. Hoewel het voor sommige "maar" een goudvis is, vind ik het toch wel sneu omdat ik nu 24 ben en hij dus daarvan 17 jaar een onderdeel van is geweest. Hij leefde in een kleine vissenkom en heeft dus een behoorlijke leeftijd bereikt. RIP.
Dat is heel oud voor een goudvis(ze kunnen 20 halen maar zeker is dat zeldzaam in een vissenkom) en ik kan me best voorstellen dat dat toch behoorlijk aankomt ook al is het een vis. Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 06:30:06 #65
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116095914
ieder huisdier waar een baasje van hield wordt gemist, dus ook een goudvis ;(
sterkte ermee wesley
pi_116099848
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 21:33 schreef winterstorm666 het volgende:
vandaag is het een jaar geleden dat ik mijn grote liefde Yuma heb verloren..
3 en een half jaar is hij geworden en door een aanrijding met een auto overleden.
ik mis hem nog iedere dag.
[ afbeelding ]
Wat een prachtige hond, echt een mooie lieve kop. Zonde zeg.
pi_117128140
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan.... -O- -O- ;( ;(

Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....


Rust zacht schatje.... :* Ik zal je nooit vergeten! O+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_117128230
sterkte outpost
pi_117128329
Sterkte Outpost, r.i.p Wodan, je hebt er hard voor gevochten. :*
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2012 @ 21:10:03 #70
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_117128360
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan.... -O- -O- ;( ;(

Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....

[ afbeelding ]
Rust zacht schatje.... :* Ik zal je nooit vergeten! O+
Auw, heel veel sterkte Outpost :*
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
  zaterdag 22 september 2012 @ 21:22:26 #71
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_117128821
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan.... -O- -O- ;( ;(

Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....

[ afbeelding ]
Rust zacht schatje.... :* Ik zal je nooit vergeten! O+
Awwwww :'(

Ik hoop dat Wodan het heerlijk naar zijn zin heeft in de kattenhemel.
Heel veel sterkte Outpost76! *knuffel* :*
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_117129023
Sterkte Outpost!!
pi_117130070
Sterkte Outpost en jij ook nog LPFAN. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117131516
Sterkte Outpost!
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 22 september 2012 @ 22:53:34 #75
74056 crew  ToT
pi_117132241
-O- Oh damn hee kerel, dat is kut om te lezen.
Sterkte er mee zeg, maar het kon ook echt niet langer meer zo he? -O-
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:57:05 #76
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_117132393
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan.... -O- -O- ;( ;(

Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....

[ afbeelding ]
Rust zacht schatje.... :* Ik zal je nooit vergeten! O+
Gecondoleerd joh :*

Geef hem maar een mooi plekje in je hart :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_117132458
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan.... -O- -O- ;( ;(

Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....

[ afbeelding ]
Rust zacht schatje.... :* Ik zal je nooit vergeten! O+
sterkte man echt kut ;(
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:00:52 #78
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_117132537
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
Na veel ups en voornamelijk downs de afgelopen maanden heb ik tot mijn spijt vandaag afscheid moeten nemen van mijn lieve knuffel kater Wodan.... -O- -O- ;( ;(

Sinds 27 juli alles gedaan wat er maar mogelijk was maar het was geen leven meer voor hem dus hoe pijn het me dan ook doet, moest ik deze beslissing nemen....

[ afbeelding ]
Rust zacht schatje.... :* Ik zal je nooit vergeten! O+
Oh Outpost wat vreselijk, je maatje! Heel veel sterkte en Wodan rust zacht. :*
pi_117133139
Sterkte, Outpost. Wat een prachtige kat.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_117143808
Sterkte Outpost
pi_117144485
Sterkte Outpost, je hebt alles voor hem gedaan wat maar kon...Zo zwaar k.t om je maatje te verliezen :'(
  zondag 23 september 2012 @ 15:22:03 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117151274
RIP Wodan, ik heb je in het echt mogen aanschouwen en je was een hele toffe kat :* -O-
:')
  zondag 23 september 2012 @ 16:03:45 #83
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_117153490
Thx allen. O+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 23 september 2012 @ 16:10:46 #84
385128 Aron
't is je boy
pi_117153947
Sterkte Outpost ;( :*
  zondag 23 september 2012 @ 16:53:44 #85
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_117156192
Wodan heeft zich op het eind nog best groot gehouden, helaas heeft het niet meer geholpen.
Ook van mijn kant sterkte toegewenst en vergeet niet dat ie in je gedachten gewoon voortleeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 23-09-2012 17:03:45 ]
pi_117156466
Wat zielig ;( Sterkte!!
  zondag 23 september 2012 @ 17:07:30 #87
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117156978
Wat was Wodan een mooie kat zeg... veel sterkte met het verlies!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 23 september 2012 @ 17:43:23 #88
120423 Melting
on Radio 49!
pi_117158583
Nogmaals heel veel sterkte Outpost..... het is altijd moeilijk je huisdier te verliezen. ;(
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_117160348
Sterkte possie, houd je taai.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zondag 23 september 2012 @ 18:43:59 #90
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_117161260
Bedankt voor t medeleven mensen. O+

Ik mis m zo ontzettend maar na zoveel strijd en wetende dat hij al jaren heeft geleefd in tijd die hij in de natuur nooit had gehad (hij was diabeet en ik moest m 2x per dag 3 eenheden insuline spuiten). Heb ik er ergens wel vrede mee.... Het doet pijn, het gemis en de knuffels maar zijn leven was geen goed en leuk leven meer voor hem... (de laatste anderhalve week dan) Hij zat woensdag bij zn water bakje en miauwde naar me zonder te kunnen drinken.... Ik heb m toen ook 'dwangmatig' water en eten gegeven... in de hoop dat hij er weer boven op kwam... Maar hoe graag hij zelf ook wilde, wilde zn lichaam (zn nieren) niet meer.... Tja als je dan in zn ogen kijkt en je ziet de beroerdheid.... -O- -O- (zelfs na dagen bij de DA aan t infuus) Hoe moeilijk t ook is... Dan moet je kiezen, ook al wil je m niet kwijt. Het was een lange strijd en uiteindelijk hebben we verloren maar het maakt t wel makkelijker voor me. Ik weet dat ik 100% alles heb gedaan om m er weer boven op te krijgen zonder de kwaliteit voor zijn leven uit t ogen te verliezen.

Bedankt voor de steun en de lieve posts Fokkers! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 23-09-2012 19:03:28 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_117164175
Zo te lezen heb je er alles aan gedaan om het zo lang als maar mogelijk is geweest een goed leven te geven. Het is dan ook alleen maar goed om dan ook op het juiste moment te beslissen dat het genoeg is geweest en dat leven lijden is geworden. Blijft moeilijk die stap maar geeft alleen maar voldoening en troost na het onvermijdelijke einde. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 23 september 2012 @ 20:42:30 #92
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_117167504
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 19:48 schreef trovey het volgende:
Zo te lezen heb je er alles aan gedaan om het zo lang als maar mogelijk is geweest een goed leven te geven. Het is dan ook alleen maar goed om dan ook op het juiste moment te beslissen dat het genoeg is geweest en dat leven lijden is geworden. Blijft moeilijk die stap maar geeft alleen maar voldoening en troost na het onvermijdelijke einde. :*
Ik spring echt van t realisme naar de andere hoek... Sorry... :@

Ik weet dat ik alles heb gedaan maar toch... Had ik maar dit of had ik maar dat... spookt ondanks alles door je hoofd... Voel me zelfs schuldig door dat ik de knoop voor hem heb door gehakt... Hij was zo ontzettend lief en verdiend alles wat ik geprobeerd heb maar voor mn gevoel was dat nog niet genoeg!!! Waarom nu al? Waarom nou juist hij... -O- -O- :'( :'(

Ik weet dat zn lichaam aan het einde was maar toch... hij wilde zelf ook nog zo graag... Dat zag je aan alles...

Ik weet er gaan katten of andere dieren op een triestere manier. Toch, waarom nou verdomme Wodan? :'( -O-
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_117168049
Hetzelfde had ik met een kat met nierfalen in 2010 Palle genaamd. Hij was vrolijk tot op de behandeltafel van de dierenarts waar hij zijn definitieve prik zou krijgen. Hij at en dronk maar zijn lichaam was compleet op na ruim 5 jaar nierfalen, echt alleen nog maar bot en vel en met 2 doorgelegen plekken op zijn hakken waar het gewricht doorheen kwam en wat niet meer wilde genezen. Hij was aan de onderkant van zijn lichaam helemaal kaal dus echt qua lichaam compleet versleten en ik moest de beslissing nemen dat het niet meer zo kon ondanks het feit dat zijn geest nog wel wilde. Die doorgesleten hakken gaven uiteindelijk de doorslag om er mee te stoppen, doorligplekken zijn gewoon zo pijnlijk zeker als het tot het bot is. Die beslissing was toen moeilijk maar als ik nu de foto's zie van zijn laatste weken dan weet ik dat het gewoon tijd was voor hem, het kon gewoon niet meer en gelukkig heb je dan de mogelijkheid om het lijden wat er dan echt is te stoppen. Moeielijk , ik weet het maar als je later terug gaat kijken zul je er ook zo over denken: alles gedaan wat mogelijk was om het leven aangenaam te maken en dan is het op en moet je de laatste daad van liefde naar je huisdier uitvoeren namelijk zorgen dat het einde dierwaardig en zonder verdere ellende en pijn is. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 23 september 2012 @ 20:55:43 #94
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117168407
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
Bedankt voor t medeleven mensen. O+

Ik mis m zo ontzettend maar na zoveel strijd en wetende dat hij al jaren heeft geleefd in tijd die hij in de natuur nooit had gehad (hij was diabeet en ik moest m 2x per dag 3 eenheden insuline spuiten). Heb ik er ergens wel vrede mee.... Het doet pijn, het gemis en de knuffels maar zijn leven was geen goed en leuk leven meer voor hem... (de laatste anderhalve week dan) Hij zat woensdag bij zn water bakje en miauwde naar me zonder te kunnen drinken.... Ik heb m toen ook 'dwangmatig' water en eten gegeven... in de hoop dat hij er weer boven op kwam... Maar hoe graag hij zelf ook wilde, wilde zn lichaam (zn nieren) niet meer.... Tja als je dan in zn ogen kijkt en je ziet de beroerdheid.... -O- -O- (zelfs na dagen bij de DA aan t infuus) Hoe moeilijk t ook is... Dan moet je kiezen, ook al wil je m niet kwijt. Het was een lange strijd en uiteindelijk hebben we verloren maar het maakt t wel makkelijker voor me. Ik weet dat ik 100% alles heb gedaan om m er weer boven op te krijgen zonder de kwaliteit voor zijn leven uit t ogen te verliezen.

Bedankt voor de steun en de lieve posts Fokkers! O+
Je had em ook al 10 jaar ofzo?
Moet wel eenzaam zijn nu ;(
:')
  zondag 23 september 2012 @ 20:55:46 #95
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_117168411
-dubbel-
:')
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 20:56:50 #96
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_117168484
Outpost, heel veel sterkte. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_117169488
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 20:42 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik spring echt van t realisme naar de andere hoek... Sorry... :@

Ik weet dat ik alles heb gedaan maar toch... Had ik maar dit of had ik maar dat... spookt ondanks alles door je hoofd... Voel me zelfs schuldig door dat ik de knoop voor hem heb door gehakt... Hij was zo ontzettend lief en verdiend alles wat ik geprobeerd heb maar voor mn gevoel was dat nog niet genoeg!!! Waarom nu al? Waarom nou juist hij... -O- -O- :'( :'(

Ik weet dat zn lichaam aan het einde was maar toch... hij wilde zelf ook nog zo graag... Dat zag je aan alles...

Ik weet er gaan katten of andere dieren op een triestere manier. Toch, waarom nou verdomme Wodan? :'( -O-
De juiste beslissing maakt het niet minder moeilijk helaas, heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117173643
Noooooes, niet wodan
;( ik heb die kat nog insuline gegeven, het was echt een hele toffe kat. O+

Sterkte, outpost
#TeamMiley
pi_117182599
Ohnee Wodan ;(
Sterkte Outpost :* *;
  maandag 24 september 2012 @ 09:35:50 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117183299
:* Veel sterkte Outpost. Wat een mooierd was Wodan, en wat een lieve foto van jullie samen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117187315
Heel veel sterkte Outpost! :*

Ik herken je gedachten/verwijten naar jezelf ('had ik maar dit, had ik maar dat.....') maar meer dan uit liefde met je dier meevechten, en uiteindelijk de moeilijkste beslssing moeten nemen, kun je niet doen. En dat is een stuk moeilijker te accepteren dan dat ik het hier nu neer zet hoor, daf weet ik. :{

Ik kan je hooguit de 'tip' geven, om bij elke twijfel of elk verwijt naar jezelf toe, jezelf even 'tot de orde' te roepen en aan een mooi moment uit Wodan's leven te denken, want dat heb je ook voor hem (mede) mogelijk gemaakt. :) (En zelf voelt het voor mij toch een stuk fijner om juist om het gemis van die mooie momenten te moeten huilen, dan om twijfels en verwijten. Omdat het eerste over - in mijn geval Puk, in jouw geval Wodan - gaat, en het laatste over mijn eigen angsten/'falen'/onmacht. :) )

Je mag mijn 'tip' ook gerust naast je neerleggen hoor, maar misschien heb je er ergens wat aan. Ik herkende je gevoelens en heb zojuist deze week 'besloten' dat ik Puk op een andere manier wilde herdenken dan ik de afgelopen weken voornamelijk heb gedaan; ik liet 17 jaar aan mooie herinneringen overspoelen door enkele nare momenten...vond ik toch ergens wel zonde.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 september 2012 @ 21:33:51 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117211732

Bellefleur heeft vandaag haar spuitje gekregen. 19 jaar(foto is al wat van langer geleden, maar dit is een van mijn favo foto's :) ).
Het was gewoon op. Kwam ik thuis uit school/universiteit was de eerste die aan kwam lopen Bellefleur O+. Eigenwijze en lieve bange poes. O+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117212254
Toch een mooie leeftijd Borisz. Was het een moeilijke beslissing?
pi_117212442
Sterkte borisz, het was een mooie poes. O+ Helaas komt dat moment inderdaad dat ze gewoon op zijn. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 september 2012 @ 21:46:38 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_117212477
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 21:42 schreef computergirl het volgende:
Toch een mooie leeftijd Borisz. Was het een moeilijke beslissing?
Nee. Alle signalen stonden op overlijden. Ze at niet meer, zwaar afgevallen, dronk nauwelijks, zocht de kleine plekjes op en kon niet echt meer lopen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_117213095
Ach ja. Nou ja, plekje in poezenhemel heeft ze verdiend na bijna 20 jaar trouwe 'dienst'
  dinsdag 25 september 2012 @ 00:59:49 #107
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117221235
Awwww... veel sterkte borisz!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2012 @ 01:08:12 #108
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_117221401
Heel veel sterkte Borisz. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_117221453
ocherm, sterkte borisz! :*
Ja doei.
pi_117223451
Ooit heb ik deze post gepost:

[Centraal] Katten mét foto's deel 21

En nu is mijn lieve tijger er niet meer...

Donderdagnacht is hij (waarschijnlijk) aangereden. Hij leek niets te hebben totdat ik vrijdag ontdekte dat hij in zijn eigen urine lag. Met de gebruikelijke moeite in de reismand gekregen (de krassen zitten nog op mijn armen) en naar de dierenarts gegaan.
Toen ik daar zat te vissen naar goed nieuws maar de dierenarts niets wilde zeggen besefte ik dat het waarschijnlijk echt mis was. Zijn staart was verlamd maar zo hoog dat ook zijn blaas en darmen niet werkten.
Hij moest worden opgenomen voor het weekend en zou een katheter krijgen. Na een weekend met kraag en katheter in een klein hokje bleken gisteren de medicijnen totaal niet aan te slaan. Daarnaast liet hij, of eigenlijk zijn lichaam, het niet toe zijn blaas leeg te drukken. Na second opinion van de faculteit dierengeneeskunde bleek de prognose niet goed. Maanden revalideren in een klein hokje met kraag en katheter zonder duidelijke verbetering.

Mijn tijger was mijn tijger niet meer in zo'n hokje, hij zag er slecht uit, zijn vacht was dof en spontaan op plekken grijs (of eigenlijk wit, hij was al grijs) geworden. Hij was ongelukkig. We hebben besloten om hem gisteren maar gelijk in te laten slapen. We hadden hem ook nog drie dagen langer met katheter kunnen laten zitten, maar voor hem is het niets en dan zouden we waarschijnlijk drie dagen later alsnog dezelfde keuzen hebben moeten maken.

Terwijl ik hem aaide is hij rustig in zijn hele diepe slaap gevallen.Ik mis hem verschrikkelijk, vooral als ik zo door huis loop, bedenk dat ik mijn dochtertje graag samen met hem groot had willen zien lopen of toen ik vanochtend wakker werd in een houding waarbij hij tussen mijn benen zou slapen als hij er nog geweest was.

Het is de eerste keer dat ik een huisdier dat me zo nabij stond heb verloren; ik kom er wel overheen, maar wat een leegte laat het na. Iedereen veel sterkte; laten we vooral aan de leuke herinneringen blijven denken!

pi_117228935
Mijn allerliefste Tijgertje is niet meer. 1 september is hij aangereden door een auto in de straat. Ik was zelf niet thuis, maar de overbuurman heeft hem bij ons voor het perkje gelegd. De aanrijder heeft aangebeld bij de buurman waardoor hij hem vond. Hij had nog gebeld met de dierenabulance en dierenarts maar het was met een paar minuten al gedaan. Hij heeft de leeftijd van 10 gehaald.Maar dat is veel te jong natuurlijk.
Ik mis hem verschrikkelijk, en heb natuurlijk de nodige "had ik maar" en "als ik nou" gedachten gehad, maar uiteindelijk is het wat het is. Vanmorgen op de fiets naar het werk, lieflijk liedje op de radio, ineens weer hard moeten huilen (en nu bijna weer).
Als ik thuis kom, roep ik altijd de namen van alle katjes. En dan soms roep ik Tijgertje, en dan besef ik het weer.



Tijgertje, ofwel Spinmaster. T. Omdat hij zo hard en intens tevreden kon spinnen. Een enorme kroelkont waar je alles mee kon doen. Hoeveel tranen ik wel niet in zijn vacht heb gehuild. En hij wist het als het nodig was, hij bleef net zolang in mn armen tot ik getroost was. En juist toen ik zo hard moest huilen en hem nodig had, was het om hem. Hij vocht nooit met de katten maar was wel de baas in huis. Als de andere katten knokten, kwam hij langzaam aangelopen om eens te zorgen dat het nou eens afgelopen was. Mijn vriend is van katten gaan houden door Tijgertje, hij is degene die hem heeft gevonden, hem een mooie begrafenis heeft gegeven, en later zo voorzichtig mogelijk mij heeft geinformeerd, Ik was zelf feesten bij vrienden waar vriend mee heen had gebracht.




RIP liefste Tijgertje.
pi_117230555
Sterkte zatoichi en miek :* ,....de tabbykatten doen het niet goed in dit topic de laatste tijd. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117231694
Heel veel sterkte Borisz, Zatoichi en miek ;(
pi_117248032
Ik zit hier met dikke tranen in mijn ogen te lezen...


Lieve baasjes, heel veel sterkte met het verlies van jullie geliefde dieren!
pi_117248576
Voor alle mensen die recent/minder recent een dier hebben verloren :* ...ik vind dit nummer zo treffend, zeker als je het besluit hebt moeten nemen om het dier te laten inslapen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117249780
Kennen jullie ook het verhaal van de regenboog brug? Een beetje klef, maar ik kan het momenteel niet lezen zonder flink te moeten huilen. De gedachte erachter is erg mooi.

En nu moet ik even flink huilen bij het liedje hierboven. Dieren geven ontzettend veel liefde, maar afstaan op wat voor manier dan ook, maar vooral bij overlijden doet zoveel pijn.
pi_117254552
Yep, regenboogbrug is mij bekend. Ik stel me wel eens voor dat al mijn beestjes daar zitten te wachten en ondertussen commentaar zitten te geven op hun wolkje wat er beneden gebeurd :@ , beetje klef maar wel mooi :@
Ik raak ook geëmotioneerd van dit nummer, helaas niet alleen i.v.m. de huisdieren die ik allemaal heb moeten wegbrengen. ;(

[ Bericht 21% gewijzigd door trovey op 25-09-2012 22:53:01 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117255543
Weer dit topic omhoog :'(

Iedereen heel veel sterkte.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_117266875
Dank allen, het is voor mij, gelukkig, lang geleden dat ik me zo rot heb gevoeld. Je gaat zo'n beest op de gekste momenten nog het meest missen. Vanochtend toen om zes uur de wekker ging en ik dus niet een half uur eerder van de kat die per se wilde eten wakker werd. Soms kon ik het beest wel vervloeken en nu mis ik hem alleen maar. Hopelijk slijt het nare gevoel een beetje snel.
pi_117267460
Ik bedenk me net dat het vandaag bijna op de kop af 8 jaar geleden is dat onze hond Nikky is ingeslapen.



Op dezelfde dag als Andre Hazes :X

Het was een Cairn Terriër en hij was ubertof 8-)

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 september 2012 @ 11:48:59 #121
163650 Greys
pi_117267564
Sterkte aan allen.

quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef vosss het volgende:
Ik bedenk me net dat het vandaag bijna op de kop af 8 jaar geleden is dat onze hond Nikky is ingeslapen.

[ afbeelding ]

Op dezelfde dag als Andre Hazes :X

Het was een Cairn Terriër en hij was ubertof 8-)

:)
Oeh ja cairn terriërs O+ Lekkere stoere hondjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117267702
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:48 schreef Greys het volgende:
Sterkte aan allen.
Die sterkte heb ik inmiddels al lang niet meer nodig, maar toch bedankt hoor. :)
quote:
Oeh ja cairn terriërs O+ Lekkere stoere hondjes.
Een echte rotzak (in de positieve zin van het woord dan) en zo eigenwijs als de neten.
Luisterde PERFECT, maar dan wel alleen als hij daar zelf zin in had.
Een echt boefje was het _O_

Nu heb ik 2 katten in huis rondlopen. Dat zijn ook een stel donderstenen bij elkaar :D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_117270390
Er waren genoeg momenten dat ik Tijgertje wel achter het behang wilde plakken. Hij had diep respect van alle beestjes omdat hij de koelkast kon openmaken. Kwam ik thuis, was de hele koelkast weer leeggegeten, of anders in elk geval van alle lekkers een hapje genomen. Nu mis ik het geluid van de opengaande koelkast, en wilde ik dat ik het weer eens zo aantrof. Al is het wel goedkoper zo..en de baksteen heb ik op kunnen ruimen :P

Sterkte aan iedereen.
pi_117270475
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Die sterkte heb ik inmiddels al lang niet meer nodig, maar toch bedankt hoor. :)

[..]

Een echte rotzak (in de positieve zin van het woord dan) en zo eigenwijs als de neten.
Luisterde PERFECT, maar dan wel alleen als hij daar zelf zin in had.
Een echt boefje was het _O_

Nu heb ik 2 katten in huis rondlopen. Dat zijn ook een stel donderstenen bij elkaar :D
Tja, terrrier wat wil je dan? :P Was een leuke ragebol. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 26 september 2012 @ 14:40:47 #125
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117273221
Weer twee poezels slachtoffer van het verkeer... :( :'(
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve dieren, mensen! :*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 26 september 2012 @ 15:53:16 #126
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_117275843
Heel veel sterkte iedereen... verschrikkelijk :'(

Over 3 daagjes is Homo alweer 3 jaar overleden. ;( Mocht maar 3 jaartjes worden.
Begin deze maand was het ook 9 jaar geleden dat onze geliefde kat Wodan werd ingeslapen. ;(

Shit man waarom kunnen katten nou niet zo oud worden als ons :{
Kaleidoscopiklimax
pi_117277369
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 14:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Weer twee poezels slachtoffer van het verkeer... :( :'(
Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve dieren, mensen! :*
Tja de dierenarts zij wel aanrijding, maar de manier waarop het gebroken is, doet mij toch ook wel anders vermoeden. Een van de hoogste wervels van zijn staart was gebroken en de zenuwen waren nog hoger gescheurd. Dat zou betekenen dat hij geen klap heeft gehad, maar dat er een trekkracht op zijn staart heeft gewerkt. Dat kan nog een auto zijn die op zijn staart kwam en hij hemzelf heeft losgetrokken, het kan ook zijn dat hij vast is komen te zitten en zichzelf zo heeft toegetakeld, maar ik acht het ook zeer waarschijnlijk dat iemand hem aan zijn staart getrokken/geslingerd heeft. We zullen het wel nooit weten...
pi_117277542
Zatoichi, dat is ook heel erg, als dat gebeurd zou zijn, hoe dan ook is het behoorlijk naar. Zo onverwachts, dat vind ik in elk geval het moelijkste eraan. Hopelijk heeft je katje niet teveel geleden.
pi_117277584
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef RadioSlut het volgende:
Heel veel sterkte iedereen... verschrikkelijk :'(

Over 3 daagjes is Homo alweer 3 jaar overleden. ;( Mocht maar 3 jaartjes worden.
Begin deze maand was het ook 9 jaar geleden dat onze geliefde kat Wodan werd ingeslapen. ;(

Shit man waarom kunnen katten nou niet zo oud worden als ons :{
Kon dat maar he. Ik vind het elke keer zo moeilijk en heb zoveel verdriet als er een beestje van me overlijd, maar ik zou echt niet zonder ze kunnen.
  zondag 30 september 2012 @ 21:01:51 #130
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_117438850
Bedankt voor alle lieve berichten Fokkers!

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 12:11 schreef Candaasje het volgende:
Heel veel sterkte Outpost! :*

Ik herken je gedachten/verwijten naar jezelf ('had ik maar dit, had ik maar dat.....') maar meer dan uit liefde met je dier meevechten, en uiteindelijk de moeilijkste beslssing moeten nemen, kun je niet doen. En dat is een stuk moeilijker te accepteren dan dat ik het hier nu neer zet hoor, daf weet ik. :{

Ik kan je hooguit de 'tip' geven, om bij elke twijfel of elk verwijt naar jezelf toe, jezelf even 'tot de orde' te roepen en aan een mooi moment uit Wodan's leven te denken, want dat heb je ook voor hem (mede) mogelijk gemaakt. :) (En zelf voelt het voor mij toch een stuk fijner om juist om het gemis van die mooie momenten te moeten huilen, dan om twijfels en verwijten. Omdat het eerste over - in mijn geval Puk, in jouw geval Wodan - gaat, en het laatste over mijn eigen angsten/'falen'/onmacht. :) )

Je mag mijn 'tip' ook gerust naast je neerleggen hoor, maar misschien heb je er ergens wat aan. Ik herkende je gevoelens en heb zojuist deze week 'besloten' dat ik Puk op een andere manier wilde herdenken dan ik de afgelopen weken voornamelijk heb gedaan; ik liet 17 jaar aan mooie herinneringen overspoelen door enkele nare momenten...vond ik toch ergens wel zonde.
Je hebt zo 100% gelijk! Pas het inm toe en t werkt echt. Vanacht gedroomt van mijn lieve Wodan.. Ik kwam thuis en hij was er ineens weer. (kwam waarschijnlijk even afscheid nemen) Weer even lekker met m geknuffeld en zo afscheid genomen. O+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 30 september 2012 @ 21:02:21 #131
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_117438885
Sterkte Borisz, Zatoichi en miek! Ik leef met jullie mee!
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 30 september 2012 @ 23:04:27 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117447593
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
Bedankt voor alle lieve berichten Fokkers!

[..]

Je hebt zo 100% gelijk! Pas het inm toe en t werkt echt. Vanacht gedroomt van mijn lieve Wodan.. Ik kwam thuis en hij was er ineens weer. (kwam waarschijnlijk even afscheid nemen) Weer even lekker met m geknuffeld en zo afscheid genomen. O+
O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 1 oktober 2012 @ 01:07:34 #133
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117452658
Heel veel sterkte lieve mensen met het verlies van een lief dier!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 09:08:25 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117454794
Sterkte voor iedereen hier :*

Het is hier ook al ruim een jaar geleden dat we afscheid moesten nemen van Elco, wat missen we hem nog. Mijn dochter van negen schrijft hem nog regelmatig briefjes of maakt tekeningen voor hem.

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:15:55 #135
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117454929
Ah Elco O+
Karel is ook al bijna een jaar dood ;(
Thessa zoekt nog steeds steentjes, elke wandeling, een voor Karel en een voor Frits. Die liggen op het balkon in bakken O+
Afgelopen woensdag is geheel onverwacht mijn Piet zomaar poef dood gegaan.
Mijn moeder zei dan wel het is maar een vogel maar poeh, ik mis hem echt heel erg!
Ik vond hem op hemelvaartdag op straat.

Hij was supertam en superleuk en hij was zo mooi aan het worden...

Ik was elke dag heel veel met hem bezig en ik schrok me echt rot toen ie zomaar dood ging.
Ik hoop dat ik ooit nog eens zo een toffe vogel krijg O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator maandag 1 oktober 2012 @ 09:23:24 #136
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_117455095
Och oh-oh :o Dat heb ik helemaal gemist :o Arme Piet, hij ging zo goed.

Kareltje O+ Ja dat was echt een drama, de arme, kleine man. Dat had gewoon niet mogen gebeuren ;( Wat mooi, die steentjes zoeken O+ Samara heeft ook nog steeds de behoefte om dingen voor Elco te doen of te maken. We doen het gewoon samen en ondertussen praten we over alle leuke, grappige dingetjes en dan voelen we ons beter.

Maar elke keer als ik een duitse herder tegen kom die zijn kleuren heeft dat voel ik het nog zo in mijn buik, pfoeh. We hadden hem moeten klonen :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 1 oktober 2012 @ 09:27:38 #137
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117455169
Echt, die mega grote lege kooi van Piet, tis niks, en het is zo stil, en ik heb 's avonds gewoon de hele avond mijn handen vrij, en mijn tafel wordt niet meer elke dag vol voer gesmeten, en hij schijt niet meer mn hele huis onder ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117455412
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Echt, die mega grote lege kooi van Piet, tis niks, en het is zo stil, en ik heb 's avonds gewoon de hele avond mijn handen vrij, en mijn tafel wordt niet meer elke dag vol voer gesmeten, en hij schijt niet meer mn hele huis onder ;(
Ja stom hè, dat mis je nog het meest van zo'n beest, waarschijnlijk juist omdat hij op zo'n moment het meest aanwezig was...

Senshi is nu een week geleden ingeslapen, en ik begin te wennen aan het feit dat hij dood is, niet dat ik hem minder mis, maar het wordt wel makkelijker. Gelukkig hadden we thuis allerlei leuke dingen te doen, dus dat hielp denk ik ook wel.

Sterkte iedereen met de verwerking; denk maar vooral aan de mooie momenten, bij mij helpt dat in ieder geval heel goed!
pi_117459792
Dat is een goede tip, om ipv aan de laatste momenten aan de mooie momenten te denken. Ik kan vanuit mijn raam de plek zien waar Tijgertje is aangereden dus ik heb gauw de neiging om dat te herinneren. Beter kan ik dan denken aan toen ik wegreed thuis. Hij zat zo mooi in het midden van een deksel voor het huis. Ik zei nog tegen vriend, zie hem daar tevreden zitten.
Ik kan wel spijt hebben dat ik hem buiten heb gelaten, maar het is tien jaar goed gegaan. Maar toch mogen mijn katjes pas weer buiten als ik de tuin heb afgezet.

Oh-oh, wat voor vogeltje was Piet? Wat een grappig, mooi vogeltje. Ook heel veel sterkte.
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:16:25 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117460036
Spreeuwtje, op straat gevonden toen ie een week of 2 oud was en al die maanden met de hand gevoerd O+ Hij zat tussen de hondjes op de bank, hij was echt zo leuk.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 1 oktober 2012 @ 12:41:23 #141
244933 trovey
Nachtoele
pi_117460766
Sterkte oh-oh. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117460943
Leuk hoor, vogeltjes. Die zou ik ook wel willen maar memijn kattenpopulatie zou ik hier veel te veel rip vogeltjes moeten plaatsen. Sterkte iig.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:07:44 #143
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117463210
Ik wil echt heel graag een nieuwe vogel.
Maar wel weer een die zo tam kan worden en liefst een die ook zingt en imiteert, ik ben er nog niet over uit wat.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117464026
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil echt heel graag een nieuwe vogel.
Maar wel weer een die zo tam kan worden en liefst een die ook zingt en imiteert, ik ben er nog niet over uit wat.
Ik heb ooit zo'n agarpornis colli gehad was een hilarisch beestje.

Zo een



Sterkte oh-oh
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:36:27 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117464158
:P No way in hell, dat zijn echt hele erge schreeuwlelijkies en ze slopen alles en ze praten niet eens :{w
Thnx :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:00:30 #146
244933 trovey
Nachtoele
pi_117477475
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil echt heel graag een nieuwe vogel.
Maar wel weer een die zo tam kan worden en liefst een die ook zingt en imiteert, ik ben er nog niet over uit wat.
Beo, lijkt zelfs op een spreeuw :P , zijn wel ontzettende schijterds...nee, letterlijk. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 1 oktober 2012 @ 20:03:54 #147
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117477681
:P te groot en te duur ook...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 16:58:48 #148
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117510497
Heel veel sterkte oh_oh, ik las altijd graag mee in het Pietje fantopic... :'(

quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef oh-oh het volgende:
:P te groot en te duur ook...
Jammer, een beo is wel de vogel die echt het dichtste bij een spreeuw staat (zowel als huisdier als als verwante soort). Ze zingen en imiteren als de besten!

Misschien is het een idee om eens te vragen bij de vogelopvang of zij nog spreeuwtjes hebben die wat persoonlijke verzorging nodig hebben?
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_117633164
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 17:21:58 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_117633198
O+ Aw, dag lieve kleine Taco.
Sterkte :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_117633419
Wat jammer Multi :'( was het onverwacht?
pi_117633677
Gecondoleerd Multi, wat verdrietig van zo'n mooi hondje!
pi_117633827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:29 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer Multi :'( was het onverwacht?
Naja hij was natuurlijk al best oud en niet een heel fit hondje meer toen hij hier kwam dus had ook niet verwacht dat hij nog jaren mee zou gaan. Zag hem de laatste tijd gewoon achteruit gaan en hij had er geen zin meer in, dus het was genoeg zo. Dierenarts was het er ook mee eens.. Heb hem daarna met een vriendin naar het crematorium gebracht.
pi_117633834
mijn rode kater is overleden een buurman vond hem :'( :'(
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_117635378
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
[ afbeelding ]
Ach Multi -O- , sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117635425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:43 schreef WhiteTiger1 het volgende:
mijn rode kater is overleden een buurman vond hem :'( :'(
[ afbeelding ]
Sterkte White Tiger :* , was hij al op leeftijd of is hij verongelukt ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117635472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:33 schreef indaha het volgende:

[..]

Sterkte White Tiger :* , was hij al op leeftijd of is hij verongelukt ?
nee zomaar was 10 jaartjes jong
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
pi_117635502
Nog vrij jong idd, al is het altijd te vroeg natuurlijk :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_117635551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef indaha het volgende:
Nog vrij jong idd, al is het altijd te vroeg natuurlijk :*
bedoel ik maar was ook al veel bij de buuren een graantje aant meepikken
zachtvoer enz is zeker hun schuld
Sollie ik heb last van spleekgeblek :D
gr
WT1
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:12:30 #160
244933 trovey
Nachtoele
pi_117636713
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:38 schreef WhiteTiger1 het volgende:

[..]

bedoel ik maar was ook al veel bij de buuren een graantje aant meepikken
zachtvoer enz is zeker hun schuld
Bij mij zijn er meerdere katten op die leeftijd overleden, gebeurt gewoon, net als mensen niet allemaal 80 worden worden katten ook niet allemaal 18. ;) Sterkte met het verlies. :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
[ afbeelding ]
Ah, jammer ;( ...Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:12:03 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_117646700
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
[ afbeelding ]
wat een mooi koppie O+

veel sterkte :*
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:14:20 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117646771
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
[ afbeelding ]
Aggos, wat een koppie! O+
***
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:19:43 #163
163650 Greys
pi_117646953
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
[ afbeelding ]
Prachtige foto O+
Dag lieve Taco. En sterkte Multi. Tacootje heeft het fijn bij jou gehad :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117649612
Ooj multi veel sterkte! T koppie doet me aan mijn boef toby denken, nu 8 maanden en ik hoop toch dat hij heeel oud mag worden met zijn broer!!

Onze POES is ook qlweer een jaar dood! En hoewel zijn echt niet goed in haar koppie was mis ik haar geschreeuw en gevaarlijke acties nog vaak!
S. 2014
J. 2016
pi_118378016
Precies 1 maand geleden mijn kat (Senshi) in laten slapen, en ik bedacht het me net pas! :o

Nou ja het geeft goed weer dat je er hoe heftig het ook is, je er ook weer over heen komt... Uiteraard mis je zo'n beestje nog steeds (ik hoor hem nog steeds door het huis lopen en dan blijkt het iets anders te zijn, en ik zie hem nog steeds liggen waar hij niet ligt). Eigenlijk kijk ik ook alweer uit naar nieuw gezelschap van een kat, maar ik wacht nog even, volgens mij ga ik veel te veel een vervanger zoeken... :D
  donderdag 1 november 2012 @ 17:57:50 #166
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_118712908
Kheb vorige week mijn cavia Fozzy laten inslapen. Hij is slechts 4,5 jaar geworden.
Zondag at hij wat minder goed, maandag naar de dierenarts gegaan. Gebit nagekeken en haakjes van zn kiezen gehaald. Helaas bleek dat niet de oorzaak, want hij at amper nog, en wat hij at, ging heel erg moeizaam.
Terug naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken. Bleek dat de wortels van zn kiezen doorgroeiden, wat eigenlijk lijdt tot artrose van het kaakbot en veel pijn. Helaas laten cavia's dat pas merken als ze echt niet meer kunnen eten.
Hij was voor mij echt superbelangrijk, bijna mn kindje. Heerlijk om voor te zorgen en (op de goede manier!) te verwennen. Hij at me altijd 'arm', was dol op alles wat vers was en snoepjes moest meneer niet, liever n vers bosje pepermunt. 'Gewone' hooi was niets voor hem, hij at alleen met pepermunt of rozenblaadjes.
Kon 's avonds geen kruidenthee drinken zonder dat hij er met zn kop in hing om toch zeker maar te proeven. Loslopen was niets voor hem, en geluid maken als de koelkast open ging ook niet. Waarom zou je ook, als je toch wel wat krijgt?

http://imageshack.us/a/img831/9509/espa0072.jpg (copy/paste deze link)

http://imageshack.us/a/img15/616/espa0024.jpg (copy/paste deze link)

Kheb vandaag zijn as opgehaald, nu nog n mooi doosje/urntje zoeken.
  donderdag 1 november 2012 @ 19:06:13 #167
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_118715098
Sterkte allemaal, ik heb een paar maanden geleden mijn lieve Izzy begraven, staat ook in dit topic, nu heb ik een andere kat, Sylvester, een ouder kereltje, en die is vandaag opgenomen, ligt aan infuus ed. Ziet er niet goed uit, ik wil niet weer afscheid moeten nemen zo snel ;(

*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_118724002
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef zwartedoos het volgende:
Sterkte allemaal, ik heb een paar maanden geleden mijn lieve Izzy begraven, staat ook in dit topic, nu heb ik een andere kat, Sylvester, een ouder kereltje, en die is vandaag opgenomen, ligt aan infuus ed. Ziet er niet goed uit, ik wil niet weer afscheid moeten nemen zo snel ;(

[ afbeelding ]
Wat afschuwelijk, dat is idd veel te snel. Heel veel sterkte voor jou en Syl.

Ik hoorde gisteren van de stalmeester dat één van mijn lievelingspaarden binnenkort moet inslapen. Ze is erg oud en in slechte conditie, ze is gewoon op. Het zou een lijdensweg voor haar worden om zo de winter door te moeten.

Over het algemeen heb ik er wel vrede mee wanneer hele oude dieren sterven, maar ben toch van slag. Ik heb zoveel lol gehad met dat rare beest, Tasca tuthola met haar debiele gallopje ;(
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_118726237
Ik zag dit topic weer omhoogkomen en dacht ;( ...sterkte allemaal. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 02:25:35 #170
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_118731872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:57 schreef NijntjesUk het volgende:
Kheb vorige week mijn cavia Fozzy laten inslapen. Hij is slechts 4,5 jaar geworden.
Zondag at hij wat minder goed, maandag naar de dierenarts gegaan. Gebit nagekeken en haakjes van zn kiezen gehaald. Helaas bleek dat niet de oorzaak, want hij at amper nog, en wat hij at, ging heel erg moeizaam.
Terug naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken. Bleek dat de wortels van zn kiezen doorgroeiden, wat eigenlijk lijdt tot artrose van het kaakbot en veel pijn. Helaas laten cavia's dat pas merken als ze echt niet meer kunnen eten.
Hij was voor mij echt superbelangrijk, bijna mn kindje. Heerlijk om voor te zorgen en (op de goede manier!) te verwennen. Hij at me altijd 'arm', was dol op alles wat vers was en snoepjes moest meneer niet, liever n vers bosje pepermunt. 'Gewone' hooi was niets voor hem, hij at alleen met pepermunt of rozenblaadjes.
Kon 's avonds geen kruidenthee drinken zonder dat hij er met zn kop in hing om toch zeker maar te proeven. Loslopen was niets voor hem, en geluid maken als de koelkast open ging ook niet. Waarom zou je ook, als je toch wel wat krijgt?

[ http://imageshack.us/a/img831/9509/espa0072.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://imageshack.us/a/img15/616/espa0024.jpg (copy/paste deze link) ]

Kheb vandaag zijn as opgehaald, nu nog n mooi doosje/urntje zoeken.
Ach Nijntje, wat triest. Dikke kus voor je :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2012 @ 02:27:26 #171
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_118731879
En ook voor de andere verdrietige mensen. Droom over je beestjes vannacht, het is Allerzielen. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_118732274
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 17:57 schreef NijntjesUk het volgende:
Kheb vorige week mijn cavia Fozzy laten inslapen. Hij is slechts 4,5 jaar geworden.
Zondag at hij wat minder goed, maandag naar de dierenarts gegaan. Gebit nagekeken en haakjes van zn kiezen gehaald. Helaas bleek dat niet de oorzaak, want hij at amper nog, en wat hij at, ging heel erg moeizaam.
Terug naar de dierenarts, röntgenfoto laten maken. Bleek dat de wortels van zn kiezen doorgroeiden, wat eigenlijk lijdt tot artrose van het kaakbot en veel pijn. Helaas laten cavia's dat pas merken als ze echt niet meer kunnen eten.
Hij was voor mij echt superbelangrijk, bijna mn kindje. Heerlijk om voor te zorgen en (op de goede manier!) te verwennen. Hij at me altijd 'arm', was dol op alles wat vers was en snoepjes moest meneer niet, liever n vers bosje pepermunt. 'Gewone' hooi was niets voor hem, hij at alleen met pepermunt of rozenblaadjes.
Kon 's avonds geen kruidenthee drinken zonder dat hij er met zn kop in hing om toch zeker maar te proeven. Loslopen was niets voor hem, en geluid maken als de koelkast open ging ook niet. Waarom zou je ook, als je toch wel wat krijgt?

[ http://imageshack.us/a/img831/9509/espa0072.jpg (copy/paste deze link) ]

[ http://imageshack.us/a/img15/616/espa0024.jpg (copy/paste deze link) ]

Kheb vandaag zijn as opgehaald, nu nog n mooi doosje/urntje zoeken.
Sterkte Nijntjes :*

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 19:06 schreef zwartedoos het volgende:
Sterkte allemaal, ik heb een paar maanden geleden mijn lieve Izzy begraven, staat ook in dit topic, nu heb ik een andere kat, Sylvester, een ouder kereltje, en die is vandaag opgenomen, ligt aan infuus ed. Ziet er niet goed uit, ik wil niet weer afscheid moeten nemen zo snel ;(

[ afbeelding ]
Ik hoop dat hij het redt veel sterkte :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 02:27 schreef Strega het volgende:
En ook voor de andere verdrietige mensen. Droom over je beestjes vannacht, het is Allerzielen. :*
Allerzielen om mensen en dieren te herdenken O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_118733663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 17:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Taco is vanmiddag ingeslapen, 8 maanden mocht hij bij mij wonen. hij is 14 jaar en 9 maanden geworden,... Dag klein kereltje..
[ afbeelding ]
Ach :'(
Heel veel sterkte..

Wat een mooie foto trouwens, heel lief koppie O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_118742337
Sterkte weer allemaal, wat verdrietig allemaal, al de overleden beestjes altijd te jong, en te snel :'(

Ik heb voor mijn lieve Tijgertje een pompoen, met uitgesneden kat voor het huis gezet, om hem te herdenken. Met allerheiligen. Precies twee maanden later. Wat moest ik huilen weer onderweg naar huis op de fiets. Mensen allemaal kijken natuurlijk.
Gisteren hoorde ik hem, niet dus, maar het geluidje van een andere kat deed me een fractie van een seconden aan Tijgertje denken.

Ik hoop dat Sylvester het gaat redden, ik duim voor jullie :*
pi_118761695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 09:22 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ach :'(
Heel veel sterkte..

Wat een mooie foto trouwens, heel lief koppie O+
Thanx..vandaag alweer 4 weken geleden ;(
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2012 @ 15:13:19 #176
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_118774558
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2012 23:42 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

Thanx..vandaag alweer 4 weken geleden ;(
Ja, :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zaterdag 3 november 2012 @ 15:21:54 #177
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_118774829
Ik heb Sylvester vanmiddag moeten laten inslapen :'(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_118775933
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:21 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb Sylvester vanmiddag moeten laten inslapen :'(
Ach toch niet gered -O- , sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † zondag 4 november 2012 @ 02:05:39 #179
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_118796859
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:21 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb Sylvester vanmiddag moeten laten inslapen :'(
Ach, heel veel sterkte. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_118802043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 15:21 schreef zwartedoos het volgende:
Ik heb Sylvester vanmiddag moeten laten inslapen :'(
Ah nee toch :'( . Veel sterkte :*
  zondag 4 november 2012 @ 12:46:56 #181
244933 trovey
Nachtoele
pi_118802650
Jammer zwartedoos. Sterkte met het verlies. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119209557
Rip Jip. Onze 3 jaar oude rat die vanmiddag in coma is geraakt en daarna rustig is heengegaan. Ze heeft te veel moeten meemaken...
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_119209986
Sterkte :* , 3 jaar is wel een mooie leeftijd voor een tegenwoordige rat maar ja, het gemis blijft. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119213630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:16 schreef trovey het volgende:
Sterkte :* , 3 jaar is wel een mooie leeftijd voor een tegenwoordige rat maar ja, het gemis blijft. ;(
Het zware is vooral dat we onze groep uit laten leven. Katten en ratten gaan nou eenmaal niet door een deur... De zware realiteit isdt we er nog maar 2 (dikkedames) hebben
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 14 november 2012 @ 20:40:36 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_119213847
Sterkte voor iedereen hier weer, O+ ;(. Zo verdrietig word ik hier van!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_119215215
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef kipptje het volgende:

[..]

Het zware is vooral dat we onze groep uit laten leven. Katten en ratten gaan nou eenmaal niet door een deur... De zware realiteit isdt we er nog maar 2 (dikkedames) hebben
Ken het probleem, moet ik met mijn katten i.v.m. FIP, daarna een half tot een jaar helemaal geen kat in huis omdat de ziektekiemen hier uit huis moeten. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119220204
ik heb selam de schildpad poes die ik 6 jaar geleden in huis gehaald heb is maandagnacht heengegaan. Ze had alles stuk van binnen was in shock en verlamd na een aanrijding.
Mis er wel je kijkt en zoekt steeds
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 15 november 2012 @ 10:18:04 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_119230738
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:31 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb selam de schildpad poes die ik 6 jaar geleden in huis gehaald heb is maandagnacht heengegaan. Ze had alles stuk van binnen was in shock en verlamd na een aanrijding.
Mis er wel je kijkt en zoekt steeds
Awwgossie, ;(. Wat sneu! Heel veel sterkte, :*.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_119230780
Sterkte allemaal. :{ Altijd moeilijk zo'n verlies van een geliefd huisdier.
pi_119640011
Ik moet straks weer naar de dierenarts toe. ;( Mijn jongste kat Solvfaks ligt in coma, uiteindelijk heeft hij het op moeten geven na jarenlang "klungelen"met zijn darmen (en wellicht ook nog de nieren). Gisteren was hij al niet goed en vanmorgen vond ik hem al heel ver weg "slapend" in zijn mandje. Wij gaan hem even een zetje geven richting het oneindige want uit ervaring weet ik dat het nog zo uren kan duren. Hij lijdt niet(gelukkig maar) maar wij des te meer op dit moment. Dus straks in de auto en richting dierenarts....voor de vierde keer dit jaar. :'(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 november 2012 @ 15:38:57 #191
163650 Greys
pi_119640306
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef trovey het volgende:
Ik moet straks weer naar de dierenarts toe. ;( Mijn jongste kat Solvfaks ligt in coma, uiteindelijk heeft hij het op moeten geven na jarenlang "klungelen"met zijn darmen (en wellicht ook nog de nieren). Gisteren was hij al niet goed en vanmorgen vond ik hem al heel ver weg "slapend" in zijn mandje. Wij gaan hem even een zetje geven richting het oneindige want uit ervaring weet ik dat het nog zo uren kan duren. Hij lijdt niet(gelukkig maar) maar wij des te meer op dit moment. Dus straks in de auto en richting dierenarts....voor de vierde keer dit jaar. :'(
Oeh ;(
Heel veel sterkte trovey :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_119640626
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh ;(
Heel veel sterkte trovey :*
Bedankt. :* Had gehoopt dat ik het bij 3 kon laten dit jaar maar helaas. :{ Gelukkig merkt hij zelf er weinig meer van wat er om hem heen gebeurd(af en toe beweegt hij een poot of zijn kopje even maar ik heb niet het idee dat hij nog wat waarneemt van zijn omgeving). Uiteindelijk was hij wel de volgende in de rij met al zijn problemen maar je hoopt toch dat hij het net even langer blijft volhouden dan eigenlijk kan maar wellicht was dat ook al zo de laatste jaren want hij zat echt al jaren te klungelen. De andere kater ziet hem blijkbaar ook al niet meer als kameraadje aangezien hij gewoon steeds bovenop op hem gaat zitten. 8)7 Heb hem al 3 keer van hem af moeten halen want echt aangenaam lijkt het me niet voor de stervende.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_119641288
Dit moment voor het naar de dierenarts gaan vond ik het zwaarst... sterkte!
  maandag 26 november 2012 @ 16:14:03 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_119641342
Sterkte Trovey :*
De beslissing nemen is heel zwaar maar in dit geval mss iets minder, omdat hij echt al zo ver heen is.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 26 november 2012 @ 16:20:27 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119641555
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † maandag 26 november 2012 @ 17:01:37 #196
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_119643171
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:29 schreef trovey het volgende:
Ik moet straks weer naar de dierenarts toe. ;( Mijn jongste kat Solvfaks ligt in coma, uiteindelijk heeft hij het op moeten geven na jarenlang "klungelen"met zijn darmen (en wellicht ook nog de nieren). Gisteren was hij al niet goed en vanmorgen vond ik hem al heel ver weg "slapend" in zijn mandje. Wij gaan hem even een zetje geven richting het oneindige want uit ervaring weet ik dat het nog zo uren kan duren. Hij lijdt niet(gelukkig maar) maar wij des te meer op dit moment. Dus straks in de auto en richting dierenarts....voor de vierde keer dit jaar. :'(
Heel veel sterkte Trovey. Het went nooit en ze gaan altijd te vroeg. -O- :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_119644441
Jeetje weer Trovey :'( Wat ontzettend kut! Heel veel sterkte maar weer :*
  maandag 26 november 2012 @ 18:16:38 #198
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_119645673
Sterkte Trovey...... 4x is wel heftig zeg!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_119646028
Ah potverdikkie Trovey, alweer, wat ontzettend klote ;( Dikke knuffel! Veel sterkte :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 november 2012 @ 18:28:20 #200
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_119646038
Ach Trovey, sterkte :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 26 november 2012 @ 19:04:14 #201
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_119647438
Sterkte Trovey. :* Jij hebt wel een abonnement op dit topic zeg. -O- Hoeveel katten heb je nog als Solvfaks er niet meer is?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  † In Memoriam † maandag 26 november 2012 @ 19:21:33 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119648105
trovey, wat erg, de vierde dit jaar :'(
heel veel sterkte
pi_119650219
En toen waren het er twee. :{ Vanmiddag om 16.45 is Solvfaks voor altijd ingeslapen. Hij heeft nog even bij de dierenarts het kopje opgetild en me aangekeken, daarna kwam de spuit en seconden later was het al voorbij, absoluut geen reserve meer over. ;( Goed dat we uiteindelijk hebben ingegrepen want dit had zelf nog wel een paar dagen kunnen duren volgens de dierenarts. Morgenmiddag richting dierencrematorium en nu ligt hij in het mandje in de kamer zodat de andere katten eventueel nog afscheid van hem kunnen nemen.

Solvfaks in betere tijden.



Bedankt voor jullie medeleven. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2012 @ 07:57:06 #204
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119664580
ahhhh wat een mooierd O+
en hoe zijn de katten eronder? vinden ze het niet vreemd dat ze met steeds minder zijn?
heel veel sterkte nogmaals, trovey. het wordt steeds stiller bij jou thuis ;(
pi_119664596
Trovey sterkte.
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:14:33 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_119664673
Tjee trovey... ;(
Sterkte.
***
  dinsdag 27 november 2012 @ 08:52:01 #207
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_119665019
:* Sterkte!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_119669735
Sterkte Trovey :* , wat was Solfvaks een mooie kat .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_119669869
Heel veel sterkte Trovey! ;( :*
pi_119672157
Bedankt allemaal voor het medeleven, doet me goed nadat ik dit jaar er voor de vierde keer moet meemaken dat er afscheid van een dier genomen moet worden want dat hakt er stevig in. :{
Tickel, de andere kater (ook een Noor) is duidelijk onrustig. Solvfaks was zijn maatje en broeder in het kwaad en nu heeft hij alleen nog maar slome Emily (die in april 18 wordt, heel veel slaapt en een tikje dement is) en Conchita de hond (die hem steeds bespring) dus zoekt hij nu het gezelschap op van mijn broer als die hier is....zal wel iets met kerels onder elkaar zijn. We gaan nu Solvfaks wegbrengen richting crematorium.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:07:07 #211
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_119685247
Trovey, heel veel sterkte :* Verschrikkelijk dat je dat zo vaak moet meemaken. :{
Kaleidoscopiklimax
pi_119686221
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:07 schreef RadioSlut het volgende:
Trovey, heel veel sterkte :* Verschrikkelijk dat je dat zo vaak moet meemaken. :{
Bedankt. :* Het is inderdaad duidelijk teveel als je bij het crematorium komt en je naam niet meer hoeft te noemen als de papieren ingevuld worden. Vrijdagmiddag Solvfaks weer ophalen, morgen is om 12.00 uur de crematie.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 3 december 2012 @ 19:08:37 #213
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_119890203
We kunnen het niet meer aanzien, altijd buikpijn. En nu begint zijn lijf het ook op te geven.
Nu hij ook erg is uitgedroogd en hij zich terug begint te trekken weten we dat we hem moeten helpen bij zijn laatste reis.
Het is goed geweest.

Zijn levensstart was slecht, maar we hebben hem een mooi leven gegeven, maar nu is hij op.
12 1/2 jaar heeft hij ons gezelschap gehouden en blij gemaakt. We zullen hem vreselijk missen.

De beslissing is zwaar, maar eindelijk genomen.

Rampie is vanmiddag om half 6 ingeslapen.
pi_119890815
Sterkte Baniekje, je hebt hem toch wel 12 jaar een heel fijn en geliefd huisje gegeven. :*
pi_119891051
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef baniekje het volgende:
We kunnen het niet meer aanzien, altijd buikpijn. En nu begint zijn lijf het ook op te geven.
Nu hij ook erg is uitgedroogd en hij zich terug begint te trekken weten we dat we hem moeten helpen bij zijn laatste reis.
Het is goed geweest.

Zijn levensstart was slecht, maar we hebben hem een mooi leven gegeven, maar nu is hij op.
12 1/2 jaar heeft hij ons gezelschap gehouden en blij gemaakt. We zullen hem vreselijk missen.

De beslissing is zwaar, maar eindelijk genomen.

Rampie is vanmiddag om half 6 ingeslapen.
Heel veel sterkte , een moeilijke maar goede beslissing :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_119891096
Sterkte baniekje :* , zo te lezen was hij inderdaad blijkbaar op en moest je ingrijpen. Je hebt hem alle tijd gegeven en een goed leven. O+

Solvfaks is sinds vrijdag weer thuis.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 3 december 2012 @ 19:35:59 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119891291
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † maandag 3 december 2012 @ 19:44:51 #218
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_119891698
Sterkte Baniekje. :* Het blijft altijd zo k*t. -O-

Trovey, ik weet hoe het voelt. Hier drie oude honden binnen een jaar. Klapte er ook hard in. ;(
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_119902419
Vandaag mijn poes in laten slapen, ze was 18(en een half). Destijds toen ze elf was opgehaald uit het asiel. Toch 7 jaar lief en leed met haar gedeeld.
And the druids turn to stone...
pi_119902715
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Strega het volgende:
Sterkte Baniekje. :* Het blijft altijd zo k*t. -O-

Trovey, ik weet hoe het voelt. Hier drie oude honden binnen een jaar. Klapte er ook hard in. ;(
:*
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Vandaag mijn poes in laten slapen, ze was 18(en een half). Destijds toen ze elf was opgehaald uit het asiel. Toch 7 jaar lief en leed met haar gedeeld.
[ afbeelding ]
Ach. ;( Gelukkig heb je haar nog 7 jaar een heel fijn leven kunnen geven want 11 jaar en dan meenemen uit het asiel is voor veel mensen een bezwaar, de meesten gaan liever voor een kitten/jonge kat. Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 00:24:01 #221
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_119905397
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef Panthera1984 het volgende:
Vandaag mijn poes in laten slapen, ze was 18(en een half). Destijds toen ze elf was opgehaald uit het asiel. Toch 7 jaar lief en leed met haar gedeeld.
[ afbeelding ]
Dan heeft ze het die zeven jaren goed bij je gehad. Ruim 18 is echt wel oud. Sterkte :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 4 december 2012 @ 07:53:06 #222
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_119907632
Sterkte Panthera.
En allen die een huisdier moeten missen.
pi_119915035
Dank jullie wel. Vandaag wakker worden in een leeg huis. Standaard handelingen zijn ineens heel anders als er geen poes bij komt kijken of dat je als je langs de bank loopt, standaard een aai geeft maar nu is het een lege plek...
And the druids turn to stone...
pi_119968962
Veel sterkte voor iedereen. Het is en blijft ontzettend klote om een dier af te moeten staan.
pi_120652102
Dag lieve May... Je was n lieverd en ongelofelijk klote dat jij zo en ongeneeslijk ziek moest zijn in je leventje, het is goed zo..
*15-4-2008 +22-12-2012

vanavond lieve May laten gaan... ze was op

(ze had AIHA, al 3,5 jaar)
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:26 #226
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_120652401
Heel veel sterkte.
  † In Memoriam † zondag 23 december 2012 @ 00:02:13 #227
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_120654437
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve May... Je was n lieverd en ongelofelijk klote dat jij zo en ongeneeslijk ziek moest zijn in je leventje, het is goed zo..
*15-4-2008 +22-12-2012
[ afbeelding ]
vanavond lieve May laten gaan... ze was op

(ze had AIHA, al 3,5 jaar)
Ach M-M, toch zo snel nog . Heel veel sterkte, May leek me een heel bijzondere poes :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  zondag 23 december 2012 @ 00:02:50 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_120654462
XXX MM :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 december 2012 @ 00:05:10 #229
163650 Greys
pi_120654576
Hier ook nog een dikke knuffel MM :*
Heel veel sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_120654747
Allemaal heel veel sterkte.
Liefs Vronie
  zondag 23 december 2012 @ 00:27:23 #231
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_120655706
MM :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 23 december 2012 @ 00:29:12 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120655809
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_120657952
Wat jammer MM, zo jong nog. ;( Sterkte. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120661914
sterkte mm. :*
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 12:25:47 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_120665326
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve May... Je was n lieverd en ongelofelijk klote dat jij zo en ongeneeslijk ziek moest zijn in je leventje, het is goed zo..
*15-4-2008 +22-12-2012
[ afbeelding ]
vanavond lieve May laten gaan... ze was op

(ze had AIHA, al 3,5 jaar)
Sterkte M-M, ik vind het zo sneu en oneerlijk. Maar jullie hebben samen alles gedaan wat mogelijk was.

Goede reis May...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_120665363
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve May... Je was n lieverd en ongelofelijk klote dat jij zo en ongeneeslijk ziek moest zijn in je leventje, het is goed zo..
*15-4-2008 +22-12-2012
[ afbeelding ]
vanavond lieve May laten gaan... ze was op

(ze had AIHA, al 3,5 jaar)
Heel veel sterkte MM ;( :* , je mooie gevlekte O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_120665690
May koetjespoes. O+ ;(

Ondanks haar slechte prognose nog lang bij je geweest maar evengoed heb je haar veel te vroeg moeten laten gaan. Sterkte MM. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120675052
Dank jullie wel allemaal. Tis nog wel onwerkelijk en t nooit meer doet pijn maar tis t beste voor haar, ze was op
pi_120677344
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve May... Je was n lieverd en ongelofelijk klote dat jij zo en ongeneeslijk ziek moest zijn in je leventje, het is goed zo..
*15-4-2008 +22-12-2012
[ afbeelding ]
vanavond lieve May laten gaan... ze was op

(ze had AIHA, al 3,5 jaar)
;(

Een schatje was het!
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 24 december 2012 @ 12:40:57 #240
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120713810
Later kittekat, kutkat, poezels, miauwbeest.
Je was een toffe poes! :)

R.I.P Poezels zonder naam (?) - 24-12-'12
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 24 december 2012 @ 12:59:33 #241
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120714455
Doei poes, het was beter zo.
Het ging al een paar jaar terug niet zo goed, met je eerste hersenbloeding, later had je er meer gekregen.
Op een dag ergens in oktober vond ik je verlamd op de bank, maar ik had haast en dacht dat er niks was.
Ik dacht dat je gewoon aan het liggen was en gewoon zoals gebruikelijk moeilijk deed.
Nee, toen ik thuis kwam was je verlamd.
Het ging heel slecht, we hebben je geholpen.
Het ging gelukkig beter. Toen weer opeens heel slecht, daarna weer beter.
Toen weer heel slecht. Het ging echt slecht met je.
Je kon niet meer zelfstandig eten en drinken, en opeens wilde je niets meer, je lag alleen op de bank, en af en toe kwam er een mauwtje uit je..
Je kreeg pijn. Het was het beste.
We waren van plan om je te laten inslapen, maar je stierf al onderweg.
Bedankt voor de toffe tijd poezels!

(?) - 24-12-'12

SPOILER: poezels
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_120723017


De laatste weken enorm veel afgevallen en weigerde de laatste dagen te eten. De dierenarts had goed nieuws en slecht nieuws na de bloedtest. De nieren waren goed. De lever was goed. De bloeddruk was goed.

Het slechte nieuws, een tumor.

Dus na 13 jaar mijn kleine trouwe vriend te zijn geweest, vanmiddag in mijn armen ingeslapen.
  maandag 24 december 2012 @ 16:49:14 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_120723151
Ah, wat verdrietig. Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 24 december 2012 @ 17:52:41 #244
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120726456
Jemig, wat een slecht nieuws de laatste dagen :{
Heel veel sterkte. :*
Kaleidoscopiklimax
  maandag 24 december 2012 @ 17:58:18 #245
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_120726737
Sterkte allemaal :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_120729051
Heel veel sterkte Bobbernaut en Myraela. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120729799
sterkte Myraela en Bobbernaut
  maandag 24 december 2012 @ 19:35:12 #248
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120730610
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 18:59 schreef trovey het volgende:
Heel veel sterkte Bobbernaut en Myraela. :*
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
sterkte Myraela en Bobbernaut
quote:
9s.gif Op maandag 24 december 2012 17:58 schreef MissBliss het volgende:
Sterkte allemaal :*
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2012 17:52 schreef RadioSlut het volgende:
Jemig, wat een slecht nieuws de laatste dagen :{
Heel veel sterkte. :*
quote:
9s.gif Op maandag 24 december 2012 16:49 schreef Lienekien het volgende:
Ah, wat verdrietig. Sterkte.
Thanks
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  † In Memoriam † maandag 24 december 2012 @ 20:23:52 #249
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_120733041
Heel veel sterkte voor jullie allebei. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 25 december 2012 @ 21:58:57 #250
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_120766745
Bedankt
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_120778476
Heel veel sterkte. :* wat een gemis deze dagen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 december 2012 @ 12:02:13 #252
22592 crew  Ole
pi_120779128
Sterkte allemaal :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_121142332
De witte Jack Russel van mijn vriend... :'(

Hij was al heel oud (14 sinds vorige maand) en had deze nacht zo verschrikkelijk veel ademnhalingsproblemen dat m'n schoonouders hem gewoon naar de dierenarts hebben moeten doen om.... :'(

Het was al langer niet zo goed met hem, natuurlijk. Hij moest al geruime tijd vochtafdrijvende pillen nemen tegen het vocht op z'n longen.

We zullen hem verschrikkelijk missen! :'(

Het was misschien mijn eigen hond niet, maar ik heb hem zo vaak geaaid, zo vaak om hem gelachen... ;( :'(

Slaap zacht... :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Little_Dolls op 04-01-2013 10:18:05 ]
  vrijdag 4 januari 2013 @ 12:40:07 #254
244933 trovey
Nachtoele
pi_121147291
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Little_Dolls het volgende:
De witte Jack Russel van mijn vriend... :'(

Hij was al heel oud (14 sinds vorige maand) en had deze nacht zo verschrikkelijk veel ademnhalingsproblemen dat m'n schoonouders hem gewoon naar de dierenarts hebben moeten doen om.... :'(

Het was al langer niet zo goed met hem, natuurlijk. Hij moest al geruime tijd vochtafdrijvende pillen nemen tegen het vocht op z'n longen.

We zullen hem verschrikkelijk missen! :'(

Het was misschien mijn eigen hond niet, maar ik heb hem zo vaak geaaid, zo vaak om hem gelachen... ;( :'(

Slaap zacht... :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte :* , was het een hartkwaal? Klinkt namelijk precies hetzelfde als mijn oudste hondje wat het in 2012 moest opgeven. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121148247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:40 schreef trovey het volgende:

[..]

Sterkte :* , was het een hartkwaal? Klinkt namelijk precies hetzelfde als mijn oudste hondje wat het in 2012 moest opgeven. :{
Ja en ook vocht op de longen.

Oh zeg, jij ook nog veel sterkte. ;( :*
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:22:01 #256
244933 trovey
Nachtoele
pi_121148637
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:12 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ja en ook vocht op de longen.

Oh zeg, jij ook nog veel sterkte. ;( :*
Bedankt, de mijne was bijna 14 en ik mis haar nog elke dag, gelukkig heb ik haar dochter nog en die heeft de kwaal gelukkig niet van haar moeder gekregen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121148732
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Bedankt, de mijne was bijna 14 en ik mis haar nog elke dag, gelukkig heb ik haar dochter nog en die heeft de kwaal gelukkig niet van haar moeder gekregen.
Ook die leeftijd... ;( Ik vermoed ook een kleine hond, want die kunnen zo oud worden?
Welk ras was het?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:29:28 #258
244933 trovey
Nachtoele
pi_121148981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ook die leeftijd... ;( Ik vermoed ook een kleine hond, want die kunnen zo oud worden?
Welk ras was het?
Een chihuahua van net onder de 3 kilo, ze had het al vanaf een jaar of 6 (terugkijkend in het overzicht van de dierenarts) dus ze heeft er nog behoorlijk lang mee weten te leven. Dochter is nu ruim 12,5 en heeft wel een ruisje maar dat is niets in vergelijking met moeders op die leeftijd. Helaas moet je met kleine honden ook een beetje geluk hebben. Een kennis van mij heeft een Jack Russel die sprekend op de hond van je vriend lijkt en die gaat dit jaar 14 worden maar heeft nergens last van, zo fit als een hoentje. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121149057
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef trovey het volgende:

[..]

Een chihuahua van net onder de 3 kilo, ze had het al vanaf een jaar of 6 (terugkijkend in het overzicht van de dierenarts) dus ze heeft er nog behoorlijk lang mee weten te leven. Dochter is nu ruim 12,5 en heeft wel een ruisje maar dat is niets in vergelijking met moeders op die leeftijd. Helaas moet je met kleine honden ook een beetje geluk hebben. Een kennis van mij heeft een Jack Russel die sprekend op de hond van je vriend lijkt en die gaat dit jaar 14 worden maar heeft nergens last van, zo fit als een hoentje. O+
Ah, dat is fijn voor 'm. ;( O+ Je hebt toevallig nergens een foto?

En de dochter vindt het waarschijnlijk heel erg dat haar moeder overleden is...? ;(
  vrijdag 4 januari 2013 @ 15:16:26 #260
244933 trovey
Nachtoele
pi_121153647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Ah, dat is fijn voor 'm. ;( O+ Je hebt toevallig nergens een foto?

En de dochter vindt het waarschijnlijk heel erg dat haar moeder overleden is...? ;(
Stuur je even een PM. ;)
2 weken getreurd en toen was het voorbij, gelukkig had ze de hondjes van mijn kennis als afleiding. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 4 januari 2013 @ 17:03:28 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_121158577
Aw sterkte LD :*
Mijn eerste eigen hondje is daar ook aan overleden, hartkwaal, vocht op de longen, jaar medicijnen, maar tegen die benauwdheid was niet op te dokteren helaas.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_121160664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Aw sterkte LD :*
Mijn eerste eigen hondje is daar ook aan overleden, hartkwaal, vocht op de longen, jaar medicijnen, maar tegen die benauwdheid was niet op te dokteren helaas.
Inderdaad, hier van hetzelfde... ;(
pi_121185646
Z'n laatste foto, nog van vorige maand...
Hier is het ook al min of meer duidelijk dat hij zich moe voelde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet al heel veel dat ik niet heel vaak in de woonkamer kom waar hij altijd zat (hier beneden). Dat verzacht de pijn wel.
Ik heb nu vooral te doen met mijn vriend. Hij is erg kalm, maar ik weet dat hij vanbinnen erg triest is... ;(

Vanmorgen bij het opstaan zei hij nog: "Raar hé... Normaal gezien ga ik nu naar de witte. 14 jaar was dat zo, en nu..."

:{ ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door Little_Dolls op 05-01-2013 11:04:02 ]
pi_122757379
Wat een mooi topic dit, mijn Abby is nu iets langer dan een jaar naar de regenboogbrug maar mis haar elke dag. Het was echt mijn knuffelpoes en maar zo kort van elkaar kunnen genieten :'(

Abby:


Met haar vriendinnetje:


[ Bericht 21% gewijzigd door Cindy1988 op 12-02-2013 08:50:03 ]
pi_122760489
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Little_Dolls het volgende:
De witte Jack Russel van mijn vriend... :'(

Hij was al heel oud (14 sinds vorige maand) en had deze nacht zo verschrikkelijk veel ademnhalingsproblemen dat m'n schoonouders hem gewoon naar de dierenarts hebben moeten doen om.... :'(

Het was al langer niet zo goed met hem, natuurlijk. Hij moest al geruime tijd vochtafdrijvende pillen nemen tegen het vocht op z'n longen.

We zullen hem verschrikkelijk missen! :'(

Het was misschien mijn eigen hond niet, maar ik heb hem zo vaak geaaid, zo vaak om hem gelachen... ;( :'(

Slaap zacht... :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schatje.. gecondoleerd :*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_122761069
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat een schatje.. gecondoleerd :*
Bedankt. Gelukkig ben ikzelf er al best over, maar in het geval van mijn vriend weet ik het niet zo goed (het was dan ook zijn hond). Ik durf niet makkelijk over beginnen, want "dan denk hij weer aan hem" (en zou het mijn schuld nog zijn)...
pi_122850584
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef Cindy1988 het volgende:
Wat een mooi topic dit, mijn Abby is nu iets langer dan een jaar naar de regenboogbrug maar mis haar elke dag. Het was echt mijn knuffelpoes en maar zo kort van elkaar kunnen genieten :'(

Abby:
[ afbeelding ]

Met haar vriendinnetje:
[ afbeelding ]
aahww, wat een schatjes O+ . Hoe oud is ze geworden?

Sterkte met het verlies ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_122850704
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 10:49 schreef Little_Dolls het volgende:
Z'n laatste foto, nog van vorige maand...
Hier is het ook al min of meer duidelijk dat hij zich moe voelde...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het doet al heel veel dat ik niet heel vaak in de woonkamer kom waar hij altijd zat (hier beneden). Dat verzacht de pijn wel.
Ik heb nu vooral te doen met mijn vriend. Hij is erg kalm, maar ik weet dat hij vanbinnen erg triest is... ;(

Vanmorgen bij het opstaan zei hij nog: "Raar hé... Normaal gezien ga ik nu naar de witte. 14 jaar was dat zo, en nu..."

:{ ;(
Dit is zo herkenbaar, wij hebben 4 jack russels gehad, en nu ze er allem 4 niet meer zijn betrap ik me er soms nog weleens op als ik beneden kom, of laat thuis. Dat ik mn hondjes (wil) begroet(en)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_122850722
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef Cindy1988 het volgende:
Wat een mooi topic dit, mijn Abby is nu iets langer dan een jaar naar de regenboogbrug maar mis haar elke dag. Het was echt mijn knuffelpoes en maar zo kort van elkaar kunnen genieten :'(

Abby:
[ afbeelding ]

Met haar vriendinnetje:
[ afbeelding ]
Sterkte ;( :*

Zo jong, wat is er gebeurd?
pi_122850814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dit is zo herkenbaar, wij hebben 4 jack russels gehad, en nu ze er allem 4 niet meer zijn betrap ik me er soms nog weleens op als ik beneden kom, of laat thuis. Dat ik mn hondjes (wil) begroet(en)
4?! Dat moet daar een druk boeltje geweest zijn dan O+ ;)

Het is nooit makkelijk.. ;(
pi_122869953
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:16 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

aahww, wat een schatjes O+ . Hoe oud is ze geworden?

Sterkte met het verlies ;(
Abby is 1 jaar en 1 week geworden :( veel te jong
pi_122870108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Abby is 1 jaar en 1 week geworden :( veel te jong
Waaraan? ;(
pi_122870509
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Sterkte ;( :*

Zo jong, wat is er gebeurd?
Wat er is gebeurd is niet helemaal duidelijk voor mij. Ze had een keer wat aan haar oortje, wij naar de DA en kregen een zalfje. Toen kreeg ze wat aan haar oogje, kregen hetzelfde zalfje. Toen ging ze overal plassen, wij weer naar de DA, geen blaasontsteking maar waarschijnlijk territoriumdrift dus laten steriliseren.

Ze bleef na haar sterilisatie overal plassen dus naar andere DA omdat ik geen vertrouwen meer had in m'n eigen DA. Daar blaasontsteking en suikerziekte geconstateerd. Antibiotica en 2x daags insuline spuiten. Veel hulp gehad via het suikerkattenforum en het ging goed, ze gaf na verloop van tijd waardes waarbij ze geen insuline nodig had en toen ging het mis ;'(
Abby wilde niet meer eten en leefde op de deurmat in de gang, ze was totaal niet zichzelf. Drangvoeren geprobeerd maar hielp niet. Ze zag er niet uit dus ik het forum om tips gevraagd, 1 persoon bood aan langs te komen en ik greep alle hulp aan. Ze kwam hier, zag Abby en we zijn direct naar de nood DA gegaan (was zondagavond) uit een onderzoek daar bleek dat haar leverwaarden 545 waren ipv de 145 die normaal zijn.
Ze was niet meer bij en lag op de behandeltafel maar was eigenlijk niet meer daar dus toen heb ik moeten besluiten haar uit haar lijden te verlossen ;'(

Ik mis Abby nog elke dag ontzettend maar weet dat ik alles voor haar gedaan heb dat binnen mijn macht lag.

Boendy (rode poesje) misde haar heel erg dus besloten een nieuw maatje voor haar bij stichting WEBA te halen. Ze zijn lief samen en ik ben ook weg van Bandit maar niemand kan Abby vervangen
pi_122870601
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:19 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Wat er is gebeurd is niet helemaal duidelijk voor mij. Ze had een keer wat aan haar oortje, wij naar de DA en kregen een zalfje. Toen kreeg ze wat aan haar oogje, kregen hetzelfde zalfje. Toen ging ze overal plassen, wij weer naar de DA, geen blaasontsteking maar waarschijnlijk territoriumdrift dus laten steriliseren.

Ze bleef na haar sterilisatie overal plassen dus naar andere DA omdat ik geen vertrouwen meer had in m'n eigen DA. Daar blaasontsteking en suikerziekte geconstateerd. Antibiotica en 2x daags insuline spuiten. Veel hulp gehad via het suikerkattenforum en het ging goed, ze gaf na verloop van tijd waardes waarbij ze geen insuline nodig had en toen ging het mis ;'(
Abby wilde niet meer eten en leefde op de deurmat in de gang, ze was totaal niet zichzelf. Drangvoeren geprobeerd maar hielp niet. Ze zag er niet uit dus ik het forum om tips gevraagd, 1 persoon bood aan langs te komen en ik greep alle hulp aan. Ze kwam hier, zag Abby en we zijn direct naar de nood DA gegaan (was zondagavond) uit een onderzoek daar bleek dat haar leverwaarden 545 waren ipv de 145 die normaal zijn.
Ze was niet meer bij en lag op de behandeltafel maar was eigenlijk niet meer daar dus toen heb ik moeten besluiten haar uit haar lijden te verlossen ;'(

Ik mis Abby nog elke dag ontzettend maar weet dat ik alles voor haar gedaan heb dat binnen mijn macht lag.

Boendy (rode poesje) misde haar heel erg dus besloten een nieuw maatje voor haar bij stichting WEBA te halen. Ze zijn lief samen en ik ben ook weg van Bandit maar niemand kan Abby vervangen
Godver :r

Dat je die dierenarts niet aangeklaagd hebt!
pi_122870782
quote:
8s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:21 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Godver :r

Dat je die dierenarts niet aangeklaagd hebt!
Ja zat ik toen ook aan te denken maar ik zou haar er niet mee terug krijgen. Kreeg van het crematorium ook een kaart waar echt opstond: Abby is 1 jaar en 1 week geworden :(

Dit is Abby zoals ik haar wil blijven herinneren.

http://i1226.photobucket.(...)sdkaart/MOV00656.mp4
pi_122871335
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ja zat ik toen ook aan te denken maar ik zou haar er niet mee terug krijgen. Kreeg van het crematorium ook een kaart waar echt opstond: Abby is 1 jaar en 1 week geworden :(

Dit is Abby zoals ik haar wil blijven herinneren.

http://i1226.photobucket.(...)sdkaart/MOV00656.mp4
Kan dit niet uitzien, of ik begin gewoon zelf te huilen. }:|
Zo'n mensen zouden gewoon geen dierenarts mogen zijn... Meteen gaan er nog meer katten dood door de schuld van deze kwakzalver. :X
pi_122960627
Heb vandaag mijn Lotje begraven in de tuin...
Ze was al 2 dagen vermist en gisteren gingen we rond met fto's om te vragen
of iemand haar mss gezien had....en toen zagen we haar liggen, amper 5 meter van ons huis
aan de overkant van de straat op het trottoir.
Normaal ben ik me heel bewust van wat anderen denken over me maar dit keer trok ik er mij geen zak van aan en ben beginnen wenen als een gek.
Pure hysterie. Ik kon en kan het nu nog niet geloven. Mijn kleine meid.. ze was amper 5, op 21 maart(begin van de lente) zou ze 6 worden.En moest ik niet beter geweten hebben zou ik gedacht hebben dat ze sliep, er was echt niets aan haar te zien. Ze was waarschijnlijk op slag dood en ik weet dat dit een soort van troost zou moeten zijn, maar dat is het niet. Ik heb enkel pijn, verdriet en bovenal een groot schuldgevoel.
Ik ben er de laatste maanden niet altijd geweest voor haar, we hebben namelijk 2 kittens die het grootste deel van mijn aandacht opeisen.
Iedereen zegt wel dat ze een prachtig leven heeft gehad maar dat neemt de pijn niet weg, dit had niet mogen gebeuren, als iedereen zich nu eens gvd aan die snelheidsbeperking van 50/h in een bebouwde kom hield.....

Dit is mijn eerste verlies, en ik weet niet hoe en wanneer ik dit een plaats ga kunnen geven.
Ik vind het zo erg dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, en ik blijf maar denken dat ze elk moment
kan toekomen met haar nieuwste slachtoffer dat ze vervolgens als een soort trofee voor de deur legt.(ja,zelfs dít mis ik Lotje)

Hier is mijn kleine meid, voor altijd :




en iets recenter:



Kan het gewoon niet geloven...
Kzal je missen Lot <3


Edit: Geen idee hoe die foto's ook bovenaan de pg zijn geraakt...

[ Bericht 1% gewijzigd door Auroria op 16-02-2013 20:11:19 ]
pi_122961175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:03 schreef Auroria het volgende:
Heb vandaag mijn Lotje begraven in de tuin...
Ze was al 2 dagen vermist en gisteren gingen we rond met fto's om te vragen
of iemand haar mss gezien had....en toen zagen we haar liggen, amper 5 meter van ons huis
aan de overkant van de straat op het trottoir.
Normaal ben ik me heel bewust van wat anderen denken over me maar dit keer trok ik er mij geen zak van aan en ben beginnen wenen als een gek.
Pure hysterie. Ik kon en kan het nu nog niet geloven. Mijn kleine meid.. ze was amper 5, op 21 maart(begin van de lente) zou ze 6 worden.En moest ik niet beter geweten hebben zou ik gedacht hebben dat ze sliep, er was echt niets aan haar te zien. Ze was waarschijnlijk op slag dood en ik weet dat dit een soort van troost zou moeten zijn, maar dat is het niet. Ik heb enkel pijn, verdriet en bovenal een groot schuldgevoel.
Ik ben er de laatste maanden niet altijd geweest voor haar, we hebben namelijk 2 kittens die het grootste deel van mijn aandacht opeisen.
Iedereen zegt wel dat ze een prachtig leven heeft gehad maar dat neemt de pijn niet weg, dit had niet mogen gebeuren, als iedereen zich nu eens gvd aan die snelheidsbeperking van 50/h in een bebouwde kom hield.....

Dit is mijn eerste verlies, en ik weet niet hoe en wanneer ik dit een plaats ga kunnen geven.
Ik vind het zo erg dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, en ik blijf maar denken dat ze elk moment
kan toekomen met haar nieuwste slachtoffer dat ze vervolgens als een soort trofee voor de deur legt.(ja,zelfs dít mis ik Lotje)

Hier is mijn kleine meid, voor altijd :
[ [url=http://i46.tinypic.com/t71ve8.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://i48.tinypic.com/2vn5gtt.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>]afbeelding[/url] ]

en iets recenter:

[ [url=http://i47.tinypic.com/b6x1dg.jpg" border="0" alt="Image and video hosting by TinyPic"></a>]afbeelding[/url] ]

Kan het gewoon niet geloven...
Kzal je missen Lot <3

Edit: Geen idee hoe die foto's ook bovenaan de pg zijn geraakt...
Wat verschrikkelijk! :( ;( Ken je de oorzaak of ben je er zeker van dat ze overreden is?
Een dier op zo'n manier verliezen lijkt me nog pakken erger dan om het even welke andere manier...

1000x sterkte! :* :* :*
pi_122961880
Ben er vrij zeker van dat ze overreden is, ze was altijd al het nieuwsgierige type,graag op pad, hoe verder hoe liever.
Combineer dat dan nog is met het feit dat ze totaal geen schrik had voor auto's...
Mijn moeder zegt dat het eigenlijk al een wonder is dat ze zo oud geworden is

En vind ik ook ja, zo zou het nooit mogen gaan . Zo abrupt.
Hoewel ik het waarschijnlijk ook ontzettend moeilijk zou hebben om een van onze katten te laten inslapen

En bedankt! Ik zal er wel door geraken..maar toch nu nog niet
  zondag 17 februari 2013 @ 00:29:59 #280
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_122973805
Ook met 10 km/h kan een dier dood gereden worden. Ligt niet aan of mensen te hard rijden. Neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is om zo je dier te verliezen.

Heel veel sterkte ermee :* ;( ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_123027547


Nu al een jaartje geleden, maar mis hem nog wel :(
Creatief met de waarheid
pi_123027889
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Auroria het volgende:
Ben er vrij zeker van dat ze overreden is, ze was altijd al het nieuwsgierige type,graag op pad, hoe verder hoe liever.
Combineer dat dan nog is met het feit dat ze totaal geen schrik had voor auto's...
Mijn moeder zegt dat het eigenlijk al een wonder is dat ze zo oud geworden is

En vind ik ook ja, zo zou het nooit mogen gaan . Zo abrupt.
Hoewel ik het waarschijnlijk ook ontzettend moeilijk zou hebben om een van onze katten te laten inslapen

En bedankt! Ik zal er wel door geraken..maar toch nu nog niet
Sterkte ;( verschrikkelijk.

En daarom heb ik een binnenkat, of nou ja mag onder toezicht naar buiten. Als ik dit soort verhalen lees moet ik er niet aan denken dat dat met mijn kat gebeurd. :@
All good things are wild and free.
pi_123030292
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:13 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Sterkte ;( verschrikkelijk.

En daarom heb ik een binnenkat, of nou ja mag onder toezicht naar buiten. Als ik dit soort verhalen lees moet ik er niet aan denken dat dat met mijn kat gebeurdt. :@
Onze is ook een binnenkat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123030693
Sterkte Auroria en ook alle anderen die nog zo'n verdriet hebben. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 18 februari 2013 @ 14:40:20 #285
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123030859
Auroria, echt heel rot, veel sterkte met je verlies, maar het lijkt me toch niks wat je een ander kan verwijten, dat je kat doodgereden wordt op straat...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 18:17:36 #286
88815 The_Emotion
98.3
pi_123038809
Het is 2 weken geleden dat mijn grote vriend Rex is ingeslapen.

Het was een grote indrukwekkende hond, maar met een zacht karakter.
Soms wel eens wild met stoeien, maar hij straalde veel rust en liefde uit.
Altijd enhausiast als ik thuis kwam, moest vaak geknuffeld en geaaid worden en kreeg een flinke dosis liefde van hem terug, tot op het laatste moment.

"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_123039052
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:17 schreef Remqo het volgende:
Het is 2 weken geleden dat mijn grote vriend Rex is ingeslapen.

Het was een grote indrukwekkende hond, maar met een zacht karakter.
Soms wel eens wild met stoeien, maar hij straalde veel rust en liefde uit.
Altijd enhausiast als ik thuis kwam, moest vaak geknuffeld en geaaid worden en kreeg een flinke dosis liefde van hem terug, tot op het laatste moment.

[ afbeelding ]
Flapoor O+
Hij heeft nog geen grijs baardje ,oude foto of ....?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 18:30:29 #288
88815 The_Emotion
98.3
pi_123039203
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Flapoor O+
Hij heeft nog geen grijs baardje ,oude foto of ....?
Het is een foto uit 2007 dus hij is daar nog een stuk jonger, maar het is de mooiste foto van hem die ik heb.
Die heeft een plaatsje aan de muur gekregen :)

En dat flapoortje had wel iets ondeugends O+
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_123039432
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef Remqo het volgende:

[..]

Het is een foto uit 2007 dus hij is daar nog een stuk jonger, maar het is de mooiste foto van hem die ik heb.
Die heeft een plaatsje aan de muur gekregen :)

En dat flapoortje had wel iets ondeugends O+
Mijn overleden flapoor



1 april 2009 ,die datums vergeet je nooit meer
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2013 @ 18:58:55 #290
88815 The_Emotion
98.3
pi_123040341
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Mijn overleden flapoor

[ afbeelding ]

1 april 2009 ,die datums vergeet je nooit meer
Leuke foto van jouw flapoor, en een mooie hond.

En je hebt gelijk, data zullen altijd wel bijblijven.

Ik troost me met de gedachten dat onze vrienden, om het zo even te noemen, een fijn leven hebben gehad en beslist geen hondenleven ;)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_123047251
@pl4kkie:
Bedankt
en misschien had ze aan 10km/h sneller kunnen reageren en weglopen...misschien
maar idd, één foute tik is genoeg :'(

@tliciouz:
Je weet wel dat zo'n dingen gebeuren, maar je verwacht nooit dat het je eigen kat overkomt...
Ja dat is een serieus voordeel bij een binnenkat, moet je geen zorgen maken over waar ze uithangt.
Moest ik vaker thuis zou ik ook eerder een binnenkat nemen.En dankje voor de steun

@trovey: Dankjewel, ik doe mn best

@oh-oh: Nja das waar, uiteindelijk was het een ongeluk en heeft de bestuurder haar niet gewoon zo op de straat laten liggen. Maar toch... mensen rijden veels te hard en ik heb schrik voor onze twee kleintjes die deze lente voor het eerst buitengaan


hier hadden ze nog blauwe oogjes, broer en zus btw
pi_123047597
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef Auroria het volgende:
@pl4kkie:
Bedankt
en misschien had ze aan 10km/h sneller kunnen reageren en weglopen...misschien
maar idd, één foute tik is genoeg :'(

@tliciouz:
Je weet wel dat zo'n dingen gebeuren, maar je verwacht nooit dat het je eigen kat overkomt...
Ja dat is een serieus voordeel bij een binnenkat, moet je geen zorgen maken over waar ze uithangt.
Moest ik vaker thuis zou ik ook eerder een binnenkat nemen.En dankje voor de steun

@trovey: Dankjewel, ik doe mn best

@oh-oh: Nja das waar, uiteindelijk was het een ongeluk en heeft de bestuurder haar niet gewoon zo op de straat laten liggen. Maar toch... mensen rijden veels te hard en ik heb schrik voor onze twee kleintjes die deze lente voor het eerst buitengaan

[ afbeelding ]
hier hadden ze nog blauwe oogjes, broer en zus btw
Waarom laat je die 2 kleintjes niet gewoon binnen dan? Vooral omdat ze met z'n 2e zijn moet dat prima kunnen.
All good things are wild and free.
pi_123050855
De katten mogen hier van mn ouders maar in een bepaald deel van het huis omwille van het haar enz, zou wat te druk zijn om ze met zn drieën (ik heb nog een kat van 10) daar steeds te houden.
Ik heb wel gelezen dat er van die halsbanden voor katten bestaan die hun de grenzen van hun territorium leren dmv schokjes...
  dinsdag 19 februari 2013 @ 13:53:46 #294
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123070443
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Auroria het volgende:
De katten mogen hier van mn ouders maar in een bepaald deel van het huis omwille van het haar enz, zou wat te druk zijn om ze met zn drieën (ik heb nog een kat van 10) daar steeds te houden.
Ik heb wel gelezen dat er van die halsbanden voor katten bestaan die hun de grenzen van hun territorium leren dmv schokjes...
Ik snap niet dat jullie het risico gewoon willen nemen hoor, echt niet. Hou ze gewoon binnen, weet je dat je dieren veilig zijn en dat ze geen overlast bezorgen. Denk je dat het voor mensen leuk is om een kat dood te rijden ook? Zo te zien hebben jullie ook zelf jonkies, dus ze lopen ongeholpen buiten ook nog eens?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 19 februari 2013 @ 14:30:47 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_123072280
Zullen we deze discussie ergens anders verder voeren?
Ik vind het zo zonde van dit topic.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:32:34 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123072343
:') WMB niet hoor, ik heb er al teveel woorden aan vuil gemaakt, ze gaan dr vast toch niet anders over denken :{w
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123179373
Kijk, moest het nu mijn huis zijn en mijn regels dan zou ik idd mn kat binnenhouden
maar voorlopig gelden die van mn ouders. Plus onze tuin is groot genoeg en ergens is het ook zonde
als ze de hele tijd 'opgesloten' zitten, maar ik snap natuurlijk wel dat het voor velen een hele zorg minder is al ze weten dat hun beestje steeds thuis veilig zit.

Lotje had idd langer kunnen leven moest ze binnen gebleven zijn maar ze heeft wel ten volle geleefd en daar denk ik nu vaak aan terug.
:)

En voorlopig lopen die kittens nog nergens onbeholpen, pas over een paar maanden gaan we hen de tuin voor het eerst laten zien.


Toch bedankt voor de steun en idd, een beetje zonde van dit topic.

[ Bericht 5% gewijzigd door Auroria op 21-02-2013 22:25:51 ]
pi_123182508
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Auroria het volgende:
Kijk, moest het nu mijn huis zijn en mijn regels dan zou ik idd mn kat binnenhouden
maar voorlopig gelden die van mn ouders. Plus onze tuin is groot genoeg en ergens is het ook zonde
als ze de hele tijd 'opgesloten' zitten, maar ik snap natuurlijk wel dat het voor velen een hele zorg minder is al ze weten dat hun beestje steeds thuis veilig zit.

Lotje had idd langer kunnen leven moest ze binnen gebleven zijn maar ze heeft wel ten volle geleefd en daar denk ik nu vaak aan terug.
:)


En voorlopig lopen die kittens nog nergens onbeholpen, pas over een paar maanden gaan we hen de tuin voor het eerst laten zien.

Toch bedankt voor de steun en idd, een beetje zonde van dit topic.
Wel een beetje een dooddoener hoor, alsof binnenkatten niet volledig van het leven kunnen genieten. :{ Enfin, het is gelopen zoals het gelopen is, nogmaals sterkte. :*

[ Bericht 7% gewijzigd door trovey op 21-02-2013 22:56:10 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  roze maandag 25 februari 2013 @ 14:00:12 #299
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_123323188
Ze zijn al anderhalf jaar tot een jaar dood maar wou toch even erbij stilstaan omdat ze alle vier nog enorm mis en nooit echt bij stil heb gestaan. Vooral Wiskey omdat die ook echt mee kon naar buiten voor lange tijd en ik een enorme band met dat beestje had. Gizmo was echt een aansteller maar wel een schatje en Fabio en Kiano heb ik genomen nadat Wiskey was overleden en Gizmo alleen achterbleef. Heb ze uiteindelijk weg moeten doen omdat ik niet meer thuis kon zijn en ik ze niet mee kon verhuizen ;(


(sorry voor het lange verhaal en het feit dat het niet recent is). Op een dag neem ik weer ratten, geweldige beestjes zijn het
Your beauty never ever scared me.
pi_123331743
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Amarantha het volgende:
Ze zijn al anderhalf jaar tot een jaar dood maar wou toch even erbij stilstaan omdat ze alle vier nog enorm mis en nooit echt bij stil heb gestaan. Vooral Wiskey omdat die ook echt mee kon naar buiten voor lange tijd en ik een enorme band met dat beestje had. Gizmo was echt een aansteller maar wel een schatje en Fabio en Kiano heb ik genomen nadat Wiskey was overleden en Gizmo alleen achterbleef. Heb ze uiteindelijk weg moeten doen omdat ik niet meer thuis kon zijn en ik ze niet mee kon verhuizen ;(
[ afbeelding ]

(sorry voor het lange verhaal en het feit dat het niet recent is). Op een dag neem ik weer ratten, geweldige beestjes zijn het
Geen probleem elk gemis en verlies mag gedeeld worden. Wat een schatjes
pi_123506219
Gisteren is na 13 jaar trouwe dienst mijn poes Heras overleden :'(
Ze was zaterdagavond wat grieperig samen met het jongere schildpadje dat we hebben.
Zondag dus naar de dierenarts geweest en die heeft haar wat middeltjes tegen de griep gegeven.
Die zondag heeft ze nog wel zelf gegeten en dat was ook de laatste keer dat ze zelf zou gaan eten.
Maandag weer teruggegaan want ik was er niet helemaal gerust op (En we moesten toch op controle voor een andere kat van ons die was geopereerd aan blaasstenen.) maar ook toen was de diagnose dat het wel zou komen door de griep.
Dinsdag en Woensdag wilde ze niet eten, zelfs geen slagroom of verse tonijn. Ik wist dus dat het al goed mis zat. Woensdag dus weer gelijk naar de dierenarts gegaan en die zag een verdikking in haar kaak. Dat kon dus een ontsteking zijn of in het slechtere geval een tumor. Helaas was het een combinatie van beide. Gelukkig kwam die uitslag al snel en hebben we haar gisteren vredig in laten slapen. Wat ben ik hier stuk van, en ook al hebben we nog 2 super lieve katten, ik mis haar echt enorm.
Net hebben we haar weggebracht naar het Dieren Uitvaart Centrum in Amsterdam waar ze gecremeerd en uitgestrooid gaat worden.
Rust zacht Herasje.





:'( O+ :'(
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')