Als je via het legale traject gaat, kom je bij de UKG, MCD of EDZ Arnhem uit. Daar lopen inderdaad studies (om het traject te verkorten van 12 weken naar 6) maar dat gaat wel met de geregistreerde medicatie (GS- 451544). Andere praktijken mogen geen FIP trajecten aanbieden. (Het werd/wordt wel gedaan via FIP warriors, maar dat dus niet meer de legale weg)quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover mij bekend is dat enkel nog te verkrijgen als onderdeel van studie. Het kán wel, maar dan maakt het deel uit van een studie. Zover ik weet, is het dus niet automatisch zo dat je dat maar voorgeschreven krijgt als reguliere, standaardmedicatie.
Jij hebt het beste gedaan wat je kon doen, hem laten gaan. Dat is zo ontzettend moeilijk maar de juiste beslissing, veel sterktequote:Op woensdag 4 februari 2026 13:02 schreef LPFAN het volgende:
Pfff had het ook op een katten Facebook gezet en ik krijg allemaal gezeur over behandeling.
Alsof ik me nog niet schuldig genoeg voel... Ten eerste kost dat duizenden euros wat ik gewoon echt niet heb en hij was gister al zo dood en dood ziek. Hij reageerde al niet eens meer op de prik om hem te laten slapen.
Mijn arme manneke. Het is zo vreselijk stil in huis
De mensen in die Facebook groepen kunnen nogal dwingend zijn. Een van mijn katertjes kreeg begin 2024 FIP en ik wilde informatie van de mensen uit die groepen (die de illegale weg volgen en via internet ongeveer dezelfde middelen bestellen). Ze praatten me een enorm schuldgevoel aan over bijna elke keuze die ik maakte. Ook zitten er nogal eens types in die anti wetenschap zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:02 schreef LPFAN het volgende:
Pfff had het ook op een katten Facebook gezet en ik krijg allemaal gezeur over behandeling.
Alsof ik me nog niet schuldig genoeg voel... Ten eerste kost dat duizenden euros wat ik gewoon echt niet heb en hij was gister al zo dood en dood ziek. Hij reageerde al niet eens meer op de prik om hem te laten slapen.
Mijn arme manneke. Het is zo vreselijk stil in huis
Nee geen idee waarom, bij mij doet ie het gewoon, aleen op fok nietquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:33 schreef Solotovski het volgende:
Heel veel sterkte man. 20 jaar is een prachtige leeftijd
Je foto doet het niet trouwens
| 1 | [img]https://i.imgur.com/hhEOG76_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand[/img] |
Kan je me nou vertellen wat ik precies fout deed?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
Sterkte, Donderkonijn![]()
Kopieer dit om de foto zichtbaar te maken:
[ code verwijderd ]
Je plaatste een link naar de pagina waar de foto staat. Dat is niet de link naar de foto zelf.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kan je me nou vertellen wat ik precies fout deed?
Och, arm beestje.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn Cleo. Niet de beste foto, deze heb ik gemaakt vlak voordat ze insliep. 20 jaar en1 maand was ze.
Ze kwam bij me toen ze 4 was, omdat mijn broer een kind kreeg en ging verhuizen, dus toen kwam ze bij mij.
Cleo was een hele lieve knuffelkat, kwam altijd bij je liggen en wilde altijd in dezelfde kamer als ik zijn.Ze begroette me ook standaard als ik thuis kwam en maakte me elke dag wakker (voor eten ).
2 jaar geleden werd er chronisch nierfalen bij haar geconstateerd, en dat ging een tijdje goed met speciaal dieetvoer, maar sinds een tijdje at ze heel weinig en dronk ook bijna niet meer, heel onkarakteristiek van haar, want normaal ging haar etens bakje in 1 keer leeg.
Bij de DA bleek dat het goed fout zat, ik kon haar nog wel laten behandelen maar dan zou ze misschien nog 3-4 maandjes leven en pijn hebben. Daarom de keuze gemaakt haar in te laten slapen, moeilijkste beslissing die ik ooit genomen heb.
Ik heb me er nog niet toe kunnen brengen haar spulletjes op te ruimen,de waterfontein staat nog gewoon zijn ding te doen,de krabpaal en de bak staan er nog. Soms verwacht ik ik nog gewoon haar zo de kamer binnen zien lopen. Ik mis haar nu al enorm.....
Dat weet ik dat was expres omdat de directe link ook niet werkte. ik heb geen idee waarom niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je plaatste een link naar de pagina waar de foto staat. Dat is niet de link naar de foto zelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |