abonnement Unibet Coolblue
pi_115237712




About the Show

Breaking Bad follows protagonist Walter White (Bryan Cranston), a chemistry teacher who lives in New Mexico with his wife (Anna Gunn) and teenage son (RJ Mitte) who has cerebral palsy. White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live. With a new sense of fearlessness based on his medical prognosis, and a desire to secure his family's financial security, White chooses to enter a dangerous world of drugs and crime and ascends to power in this world. The series explores how a fatal diagnosis such as White's releases a typical man from the daily concerns and constraints of normal society and follows his transformation from mild family man to a kingpin of the drug trade.

Het eerste en vorige topic: [USA] Breaking Bad: Change the equation.

Posters en info S1 t/m 5 op een rij



Wikipedia

AMC Homepage

















<O)
pi_115237724
nieuwe :)
pi_115238309
Als ze nou dood zou gaan in de serie mag ze van mij die emmy hebben
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_115238588
Skyler speelt zeker dit laatste zijn seizoen haar rol echt fantastisch. Grappig ook dat in eerdere seizoenen Walt alsnog sympathiek was en zij eigenlijk vaak het zeikwijf leek.

Nu ben ik zelf op een punt dat ik Skyler inmiddels wel snap, en Walt steeds meer een ontzettende dickhead wordt.

Was weer een toffe aflevering iig! O+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115238957
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef darktower het volgende:

[..]

Ik denk dat je je nog niet realiseert dat juist de combinatie van al die factoren (belichting, camerawerk, acteerwerk, regie, verhaallijn, etc) er voor zorgt dát het zo verslavend is. Als het alleen maar een goed verhaal zou zijn, zou dat nog steeds vreselijk verpest kunnen worden als al die andere factoren niet in orde waren. Juist de combi maakt Breaking Bad zo speciaal. Die laatste aflevering had dat heel sterk. Neem die scène waar Skyler het water in loopt. De traagheid daarvan, dat Walt daar doorheen praat, dat de camera langzaam steeds verder schuift, dat maakt het dat je er zo in mee wordt gezogen... en dat is knap gedaan. :)
Hmmm misschien heb je gelijk, zo heb ik er nog niet over gedacht. Aan de andere kant: ik kom ook posts tegen over hoe mooi die scéne was dat Walt in bed ligt met Skyler, haar aanraakt maar dat je dan zijn hoofd niet ziet. Of dat 'ie geen afwasmachine koopt en nog steeds met de hand de afwas doet, en wat daar dan weer voor symboliek achter zit. Zulke dingen vind ik dan wat ver gezocht, alsof we allemaal op de filmacademie zitten en elk detail moeten snappen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:40:58 #6
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_115239052
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:38 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Hmmm misschien heb je gelijk, zo heb ik er nog niet over gedacht. Aan de andere kant: ik kom ook posts tegen over hoe mooi die scéne was dat Walt in bed ligt met Skyler, haar aanraakt maar dat je dan zijn hoofd niet ziet. Of dat 'ie geen afwasmachine koopt en nog steeds met de hand de afwas doet, en wat daar dan weer voor symboliek achter zit. Zulke dingen vind ik dan wat ver gezocht, alsof we allemaal op de filmacademie zitten en elk detail moeten snappen.
Misschien is dat dan juist weer de kracht van de serie. De één kijkt echt met details ernaar en de ander laat zich meesleuren in het verhaal.
pi_115239654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:40 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Misschien is dat dan juist weer de kracht van de serie. De één kijkt echt met details ernaar en de ander laat zich meesleuren in het verhaal.
Ik vind het idd juist leuk dat, hoevaak je een aflevering ook bekijkt, hoe meer dingen je opvallen.
Sommige zaken zijn wel degelijk relevant voor het verhaal, andere dingen misschien niet direct, maar ik vind het erg leuk dat ze echt oog voor detail hebben.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115240121
Heb het vorige topic even geskipt om spoilers te voorkomen, en ben inmiddels weer helemaal bij met kijken. Als ik heel eerlijk ben, moet ik bekennen dat dit het eerste seizoen is waarin ik merk dat ik vaak afgeleid raak tijdens het kijken. De vorige seizoenen wisten met altijd bij de strot te grijpen en ik keek soms episode na episode, maar nu heb ik dat totaal niet. Nóg niet in ieder geval...
pi_115240169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Omniej het volgende:
Heb het vorige topic even geskipt om spoilers te voorkomen, en ben inmiddels weer helemaal bij met kijken. Als ik heel eerlijk ben, moet ik bekennen dat dit het eerste seizoen is waarin ik merk dat ik vaak afgeleid raak tijdens het kijken. De vorige seizoenen wisten met altijd bij de strot te grijpen en ik keek soms episode na episode, maar nu heb ik dat totaal niet. Nóg niet in ieder geval...
Onbegrijpelijk, zeker na EP04.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115240591
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:38 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Hmmm misschien heb je gelijk, zo heb ik er nog niet over gedacht. Aan de andere kant: ik kom ook posts tegen over hoe mooi die scéne was dat Walt in bed ligt met Skyler, haar aanraakt maar dat je dan zijn hoofd niet ziet. Of dat 'ie geen afwasmachine koopt en nog steeds met de hand de afwas doet, en wat daar dan weer voor symboliek achter zit. Zulke dingen vind ik dan wat ver gezocht, alsof we allemaal op de filmacademie zitten en elk detail moeten snappen.
Die details schijnen er anders wel echt met opzet in te zijn verwerkt. Als je de producer hoort praten over eerdere seizoenen (die interviews zijn vast ook wel op YT te vinden) heeft hij het veel over die bepaalde details die het verhaal ondersteunen/bepaalde onderwerpen symboliseren.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_115240808
Beter was Walt niet achter haar aan in het water gesprongen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:29:07 #12
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_115240866
Skyler verdient een kogel, geen emmy.
Ben nooit lid geweest van de Skyler haatclub, maar ik was wel echt teleurgesteld toen Walt haar uit het water haalde :'(

Anna Gunn verdient wel een Emmy hoor. Als mensen je in het echt gaan haten om een personage dat je in een televisieserie speelt, dan weet je dat je het goed doet (kijk naar Joffrey uit GoT!)
pi_115241332
Anderzijds leek Walt deze aflevering eindelijk weer een beetje van het leven te genieten, met zijn auto. Komt Skyler weer roet in het eten gooien.
Hat zal natuurlijk fout gaan met dat mens van Madrigal.
anonieme razernist
pi_115241432
Reacties hier over Skyler zijn altijd geweldig, lachmateriaal O+

Bedankt jongens!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:44:34 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115241476
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:38 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Hmmm misschien heb je gelijk, zo heb ik er nog niet over gedacht. Aan de andere kant: ik kom ook posts tegen over hoe mooi die scéne was dat Walt in bed ligt met Skyler, haar aanraakt maar dat je dan zijn hoofd niet ziet. Of dat 'ie geen afwasmachine koopt en nog steeds met de hand de afwas doet, en wat daar dan weer voor symboliek achter zit. Zulke dingen vind ik dan wat ver gezocht, alsof we allemaal op de filmacademie zitten en elk detail moeten snappen.
Ik ga naar huis.
pi_115241980
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:40 schreef NoCigar het volgende:
Anderzijds leek Walt deze aflevering eindelijk weer een beetje van het leven te genieten, met zijn auto. Komt Skyler weer roet in het eten gooien.
Hat zal natuurlijk fout gaan met dat mens van Madrigal.
Op zich heeft Skyler inmiddels wel een punt hoor.

Daarnaast is het juist behoorlijk dom van Walt om zo te koop te lopen met dat soort zaken.
Hoogmoed...

En dat mens van Madrigal gingen ze toch afmaken?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:59:49 #17
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115242155
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je hem gevonden hebt dan wil ik graag een linkje. :P
http://www.hats.com/p/136824/Bollman-Collection-1940's-Pork-Pie-Hat.aspx?c=1803

Die is het. :)
Carpe Libertatem
pi_115242640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Kluts het volgende:

[..]

Op zich heeft Skyler inmiddels wel een punt hoor.

Daarnaast is het juist behoorlijk dom van Walt om zo te koop te lopen met dat soort zaken.
Hoogmoed...

En dat mens van Madrigal gingen ze toch afmaken?
Jawel, ik begrijp Skyler ook wel, maar ik vind het zelf wat leuker als karakters niet zo zwart-wit zijn: Walter die nu niets goeds meer kan doen bijvoorbeeld, en door zo te redeneren houd ik dat nog wat langer vast, ook al gaat het de andere kant op.
Ik dacht dat dat mens juist bleef leven? Jesse bedankte Walt er nog voor meen ik. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
anonieme razernist
pi_115242880
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:10 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Jawel, ik begrijp Skyler ook wel, maar ik vind het zelf wat leuker als karakters niet zo zwart-wit zijn: Walter die nu niets goeds meer kan doen bijvoorbeeld, en door zo te redeneren houd ik dat nog wat langer vast, ook al gaat het de andere kant op.
Ik dacht dat dat mens juist bleef leven? Jesse bedankte Walt er nog voor meen ik. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Ja, ik twijfel nu ook, ik heb dat stukje volgens mij niet heel goed opgelet, want ik weet nu niet meer of Walt dat goedkeurde of niet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:18:14 #20
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115243001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, ik twijfel nu ook, ik heb dat stukje volgens mij niet heel goed opgelet, want ik weet nu niet meer of Walt dat goedkeurde of niet.
Van Walt moest de methylamine blijven vloeien, dus ze moet blijven leven.
Carpe Libertatem
pi_115243245
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Van Walt moest de methylamine blijven vloeien, dus ze moet blijven leven.
Ik vatte dat juist zo op dat het hem geen reet uitmaakt hoe dat dan gebeurd, als het maar gebeurd.
Ofwel, dat het hem om het even was of zij afgemaakt werd of niet.

Maar dat is puur hoe ik het opgevat heb hoor. :D
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115243352
Walt nam het juist op voor haar. Maar als er een andere manier is om aan dat spul te komen dan mag ze dood.
pi_115243464
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef vault_tec het volgende:
Walt nam het juist op voor haar. Maar als er een andere manier is om aan dat spul te komen dan mag ze dood.
Ah, dan is dat weer helder.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:15:41 #24
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115246386
Na dat Walt zegt dat deze trein niet mag stoppen, wordt er meteen overgegaan naar een scène waarin Walt en Jesse naar buiten komen en Jesse zegt dat hij Walt's idee goed vind. Walt is (denk ik) weer met een geniaal idee is gekomen betreft die Lucia en de methylamine. Maar dat wordt natuurlijk expres voor ons kijkers nog niet duidelijk gemaakt.
pi_115246820
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Na dat Walt zegt dat deze trein niet mag stoppen, wordt er meteen overgegaan naar een scène waarin Walt en Jesse naar buiten komen en Jesse zegt dat hij Walt's idee goed vind. Walt is (denk ik) weer met een geniaal idee is gekomen betreft die Lucia en de methylamine. Maar dat wordt natuurlijk expres voor ons kijkers nog niet duidelijk gemaakt.
Ah, ik heb dus niet persé zitten slapen. :D
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:24:09 #26
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_115246876
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef tuut-chips het volgende:

Anna Gunn verdient wel een Emmy hoor. Als mensen je in het echt gaan haten om een personage dat je in een televisieserie speelt, dan weet je dat je het goed doet (kijk naar Joffrey uit GoT!)
Ik vind Skyler nog wel meevallen, ik zit me altijd mateloos te ergeren aan die bemoeizuchtige zus van haar.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:25:19 #27
66083 Platina
78th Element
pi_115246942
topic is nummer 17 ipv 18.

Erg goede aflevering gisteren. Zeer sterke karakterontwikkeling.

Zag net Bryan Cranston in King of Queens, deze keer was hij waterfilters aan het slijten ipv crystal meth :P
pi_115249932
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:10 schreef Omniej het volgende:
Heb het vorige topic even geskipt om spoilers te voorkomen, en ben inmiddels weer helemaal bij met kijken. Als ik heel eerlijk ben, moet ik bekennen dat dit het eerste seizoen is waarin ik merk dat ik vaak afgeleid raak tijdens het kijken. De vorige seizoenen wisten met altijd bij de strot te grijpen en ik keek soms episode na episode, maar nu heb ik dat totaal niet. Nóg niet in ieder geval...
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel, dit seizoen komt een beetje langzaam van start.
Al hebben ze in de eerste paar afleveringen wel de tijd genomen om dingen goed op te bouwen waardoor ik nu voor het eerst sympathie voel voor Skyler en ik hoop dat Jesse Walt dood gaat knallen. :D
pi_115251457
Skyler :r
Stom wijf, niet zeiken maar je man pleasen.
Eerst gaat ze vreemd, maakt ze al het geld van Walt op en nog zeiken :r
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:01:11 #30
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115254590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 19:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Skyler :r
Stom wijf, niet zeiken maar je man pleasen.
Eerst gaat ze vreemd, maakt ze al het geld van Walt op en nog zeiken :r
Feit is wel dat ze zonder dat geld van Walt nogal in de problemen was gekomen. En 'cooking the books' zoals ze dat daar zo mooi zeggen deed ze ver voor Walt zijn chemische experimentjes begon.
Carpe Libertatem
pi_115255167
Dat niet alleen. Walt deed er alles aan om ervoor te zorgen dat z'n familie alles kon betalen. Al dat geld had hij voor hun gedaan, niet voor zichzelf en dan gaat Skyler lekker arrogant lopen doen. :r
pi_115255308
Ik heb een grotere hekel aan Skylar, dan aan Geoffrey (GoT). Marie mag trouwens ook een goede dood sterven..

Dit seizoen boeit mij overigens meer dan voorgaande seizoenen. Mooi begin in vele opzichten!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:14:43 #33
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115255359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat niet alleen. Walt deed er alles aan om ervoor te zorgen dat z'n familie alles kon betalen. Al dat geld had hij voor hun gedaan, niet voor zichzelf en dan gaat Skyler lekker arrogant lopen doen. :r
Ze begon zich meer te ergeren aan Walt toen hij steeds gewelddadiger werd.
When all else fails, you always have delusion.
pi_115256452
en natuurlijk dat walt juist doorgaat waar zij dacht dat het allemaal over was. Bovendien merkt ze dat Walt aan hoogmoedswaanzin lijdt en niet meer dezelfde is als een jaar geleden
pi_115257065
Het feit dat ik me stoor aan Skyler is juist wat het zo goed maakt, ze acteert heel goed en heel realistisch.. Maar mensen gaan zich meer en meer storen aan Walt en hem minder sympathie geven omdat hij steeds lomper wordt.. maar vergeet niet dat Skyler ook geen lieverdje is en het gezin in gevaar brengt of het moeilijk maakte. Ze ging vreemd, ze vervalse de boeken bij Beneke, gaf EVEN meer dan 6 ton weg zonder overleg..

Het is gewoon geweldig, ik stoor me wel aan die kop van Skyler maar dat is persoonlijk maar ze speelt goed, ze ziet dat Walter steeds gekker en gekker wordt, steeds meer macht wilt en alle mensen om hun heen manipuleert en ze is bang.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:08:08 #36
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115258376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Het feit dat ik me stoor aan Skyler is juist wat het zo goed maakt, ze acteert heel goed en heel realistisch.. Maar mensen gaan zich meer en meer storen aan Walt en hem minder sympathie geven omdat hij steeds lomper wordt.. maar vergeet niet dat Skyler ook geen lieverdje is en het gezin in gevaar brengt of het moeilijk maakte. Ze ging vreemd, ze vervalse de boeken bij Beneke, gaf EVEN meer dan 6 ton weg zonder overleg..

Het is gewoon geweldig, ik stoor me wel aan die kop van Skyler maar dat is persoonlijk maar ze speelt goed, ze ziet dat Walter steeds gekker en gekker wordt, steeds meer macht wilt en alle mensen om hun heen manipuleert en ze is bang.
Tuurlijk Skyler is echt niet zonder blaam. Dat geeft ze zelfs zelf toe.Het is (gelukkig) niet zo simplistisch dat Skyler puur goed is en Walt puur slecht. Maar als ik moet kiezen tussen iemand die totaal geen respect meer heeft voor andere mensenlevens en iemand die vreemd gaat en in opdracht van haar baas wat met de boekhoudkundige regeltjes speelt, dan kies ik zonder twijfel voor de laatste.
Walt is al mijn sympathie aan het verliezen sinds hij die junkievriendin van Jesse liet doodgaan.
pi_115258658
Ik heb juist een hekel aan series waarin iedereen zo freaking perfect is, dat is in Breaking Bad absoluut niet het geval, behalve Gus.

Wat een geweldige aflevering weer! :) Zwembadscene was echt geniaal gedaan en de discussie tussen Walt en Skyler was top notch acteerwerk!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:15:22 #38
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115258801
Over de TT. Ik vond Anna Gunn natuurlijk ook in die confrontatie scene geweldig. In scene met teksten is ze meestal sterk. Maar in de tekstloze scene's, zoals de zwembadscène, als ze alleen met haar gezichtuitdrukking haar gevoelens moet overbrengen vind ik haar maar matig.
pi_115259006
Ik vond 't wel goed gedaan moet ik zeggen, het is een lastig iets om geloofwaardig neer te zetten en in mijn optiek is het haar goed gelukt..
  Spellchecker dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:46:17 #40
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_115260804
"Waar..."-TT's :')

Het was wederom een goede aflevering overigens. Inderdaad ijzersterk acteerwerk, zoals al een aantal keren gemeld.
Tevens -purist.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:19:26 #41
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115263126
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:12 schreef Grimmson het volgende:
Ik heb juist een hekel aan series waarin iedereen zo freaking perfect is, dat is in Breaking Bad absoluut niet het geval, behalve Gus.
Ook Gus niet, anders had hij de andere helft van zijn gezicht nog.
Carpe Libertatem
pi_115263621
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ook Gus niet, anders had hij de andere helft van zijn gezicht nog.
...je snapt wat ik bedoel. }:|
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:27:38 #43
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115263694
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Grimmson het volgende:

[..]

...je snapt wat ik bedoel. }:|
Het grappige was dat die Madrigal-gast met z'n defribilator op dezelfde manier netjes was.
Carpe Libertatem
pi_115263910
Klopt, zo georganiseerd dat-ie was ging hij ook ten onder, rustig alles netjes ophangen en zonder twijfel z'n dood tegemoet.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:40:33 #45
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115264664
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef Grimmson het volgende:
Klopt, zo georganiseerd dat-ie was ging hij ook ten onder, rustig alles netjes ophangen en zonder twijfel z'n dood tegemoet.
Dikke kans dat ik een Breaking Bad feestje ga regelen voor de tweede helft van dit seizoen. Dan moet ik maar ook franch gaan serveren :P
Carpe Libertatem
pi_115264806
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dikke kans dat ik een Breaking Bad feestje ga regelen voor de tweede helft van dit seizoen. Dan moet ik maar ook franch gaan serveren :P
Ik nodig bij deze mijzelf uit.. :P
pi_115266981
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dikke kans dat ik een Breaking Bad feestje ga regelen voor de tweede helft van dit seizoen. Dan moet ik maar ook franch gaan serveren :P
Lekker met z'n allen aan de meth :7
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:10:52 #48
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115267127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Lekker met z'n allen aan de meth :7
Met wat voedselkleuring is wel alles blauw te maken.
Carpe Libertatem
pi_115267162
Blauwe ijsklontjes voor in je drinken :Y
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:55:47 #50
300718 Kenju
Say It!!??
pi_115270005
Als je een games leuk vind en een PS3 of Xbox360hebt of je PC kan doorlussen naar je TV: Sonic and Sega Arcade Racing (soort Mariokart) gaan spelen. Heb de game nu al twee of drie keer voorbij zien komen. Een keer als Jesse dat hele huis vol met mensen heeft, en hij gaar met zo'n wijf naar boven gaat, en het dan met haar gaat zitten spelen, in de eerste aflevering van dit seizoen weer, waar Brock het zit te spelen. En volgens mij nog een keer....

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:42 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Ik nodig bij deze mijzelf uit.. :P
Uuuh, die post is toch gewoon al een uitnodiging voor ons allen? Laat je even het adres weten, Boze_Appel?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115272635
Zo, de aflevering gekeken, en dit is voor mij de ommezwaai. Ik hoop dat Walt gepakt gaat worden. Ik ben mijn sympathie voor hem verloren. Hij doet de naam van de serie eer aan en is voor mij dus echt "bad".
De mooiste scene vond ik dat Skyler vertelde dat ze maar gewoon ging wachten..waarop Walt vroeg waarop, en zij zei "Tot de kanker terug komt". BAM!
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 00:52:17 #52
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115273414
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Apache4U het volgende:
Zo, de aflevering gekeken, en dit is voor mij de ommezwaai. Ik hoop dat Walt gepakt gaat worden. Ik ben mijn sympathie voor hem verloren. Hij doet de naam van de serie eer aan en is voor mij dus echt "bad".
De mooiste scene vond ik dat Skyler vertelde dat ze maar gewoon ging wachten..waarop Walt vroeg waarop, en zij zei "Tot de kanker terug komt". BAM!
Ik zat te wachten tot ze iets zou zeggen als dat hetzelfde zou gebeuren als met Gus ... maar die opmerking had ik niet verwacht. Mooi wel.
Carpe Libertatem
pi_115276204
Die was haaaardddddddddddddddddddtttttttttttttttttttttttttt
pi_115276611
Goede aflevering weer! Ik ben benieuwd of lydia nog lang blijft leven. Irritant mens zeg. En Mike: O+
pi_115277789
Wel mooi dat walt echt nog maar een ding voor ogen heeft, de king worden. Mensen boeien hem niet meer (walt jr misschien). Natuurlijk mag lydia dood van hem. Hij neemt het totaal niet op voor der.
pi_115278003
Lydia _O_ _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:22:07 #57
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115279928
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:40 schreef Norrage het volgende:
Lydia _O_ _O-
Lydia is geweldig
pi_115280088
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 08:16 schreef keepoww het volgende:
Wel mooi dat walt echt nog maar een ding voor ogen heeft, de king worden. Mensen boeien hem niet meer (walt jr misschien). Natuurlijk mag lydia dood van hem. Hij neemt het totaal niet op voor der.
Denk dat Walt inziet ondertussen toch ook veel voor Jesse voelt. Moment dat Jesse die horloge koopt voor Walt was echt prachtig. Na alles wat ze hebben meegemaakt samen, en dan vooral nasty Walt die zoveel dingen heeft uitgehaald wat Jesse niet weet (Brock). Voor dat het seizoen begon dacht ik dat Walt tegenover Jesse zou komen te staan, maar verwacht dat eerlijk gezegd niet meer.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_115280114
Zou Jesse er nog ooit achter komen dat Walt niks heeft gedaan om zijn vriendin te redden toen die stikte in haar kots?
pi_115280149
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat niet alleen. Walt deed er alles aan om ervoor te zorgen dat z'n familie alles kon betalen. Al dat geld had hij voor hun gedaan, niet voor zichzelf en dan gaat Skyler lekker arrogant lopen doen. :r
als skyler niet had ingegrepen waren ze ook in de problemen geraakt

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 08-08-2012 10:44:47 ]
pi_115280494
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Jesse er nog ooit achter komen dat Walt niks heeft gedaan om zijn vriendin te redden toen die stikte in haar kots?
ik hoop het niet zeg :') ik kijk liever naar de band tussen die 2 op dit moment.
Ook grappig om te zien hoe Jesie in de 4 seizoenen is gegroeid van onnozele en niet al te slimme tiener (en de reacties van Walt op het gedrag van Jesse toendertijd :') ) tot een volwassen jonge vent.
Die twee zijn inmiddels onafscheidelijk, Walt doet alles voor z'n gezin, maar ook voor Jesse.
En ja Brock is dood maar Jessie is nu tenminste geen junk, Walt heeft juist zijn leven gered door niet in te grijpen.
En ja hij heeft dat kind net niet gedood maar anders was hij zelf dood geweest.
pi_115280629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik hoop het niet zeg :') ik kijk liever naar de band tussen die 2 op dit moment.
Ook grappig om te zien hoe Jesie in de 4 seizoenen is gegroeid van onnozele en niet al te slimme tiener (en de reacties van Walt op het gedrag van Jesse toendertijd :') ) tot een volwassen jonge vent.
Die twee zijn inmiddels onafscheidelijk, Walt doet alles voor z'n gezin, maar ook voor Jesse.
En ja Brock is dood maar Jessie is nu tenminste geen junk, Walt heeft juist zijn leven gered door niet in te grijpen.
En ja hij heeft dat kind net niet gedood maar anders was hij zelf dood geweest.
Het feit dat hij zijn vrienden die voor hem die instrumenten koffers zo 'wegjaagde' gaf veel aan, dat hij dat wereld niet meer in wil, dat hij beter is dan dat :) Hij is inderdaad veranderd, het is ook wel fijn om niet meer over dat ge-'yo' bij te horen _O- .. BITCH!

En Brock is niet dood hoor..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 10:51:43 ]
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 10:48:52 #63
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115280678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik hoop het niet zeg :') ik kijk liever naar de band tussen die 2 op dit moment.
Ook grappig om te zien hoe Jesie in de 4 seizoenen is gegroeid van onnozele en niet al te slimme tiener (en de reacties van Walt op het gedrag van Jesse toendertijd :') ) tot een volwassen jonge vent.
Die twee zijn inmiddels onafscheidelijk, Walt doet alles voor z'n gezin, maar ook voor Jesse.
En ja Brock is dood maar Jessie is nu tenminste geen junk, Walt heeft juist zijn leven gered door niet in te grijpen.
En ja hij heeft dat kind net niet gedood maar anders was hij zelf dood geweest.
Best knap dat je Jesse op drie verschillende manieren schrijft in een paar zinnen.
Carpe Libertatem
pi_115281307

Hele conversatie was echt machtig. _O_
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_115283377
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:30 schreef Geo4kant het volgende:
Zou Jesse er nog ooit achter komen dat Walt niks heeft gedaan om zijn vriendin te redden toen die stikte in haar kots?
Ik verwacht wel dat Walt en Jesse tegenover elkaar komen te staan, dat dat zeg maar de climax wordt.

Eigenlijk is Jesse nu ook degene die het betrouwbaarste en slimste bezig is van die twee. Walt is nu de loose cannon, dat was in het begin juist andersom. Jesse kan ook meth koken nu en heeft goed contact met Mike, en heeft nog z'n eigen handlangers ook. In het begin was Walt echt de onmisbare persoon en deed Jesse enigszins voor spek en bonen mee, of om het vuile werk op te knappen. Nu is Jesse de onmisbare persoon, de spil ook tussen Walt en Mike. Heeft ook gewoon het nieuwe begin gefinancierd omdat de rest blut was. Als je naar zijn karakter verandering kijkt dan is Jesse gewoon de toekomstige kingpin, terwijl het met Walt alleen maar fout af kan lopen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:04:10 #66
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_115287600
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:29 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Denk dat Walt inziet ondertussen toch ook veel voor Jesse voelt. Moment dat Jesse die horloge koopt voor Walt was echt prachtig. Na alles wat ze hebben meegemaakt samen, en dan vooral nasty Walt die zoveel dingen heeft uitgehaald wat Jesse niet weet (Brock). Voor dat het seizoen begon dacht ik dat Walt tegenover Jesse zou komen te staan, maar verwacht dat eerlijk gezegd niet meer.
In de slotscene begint dat horloge ineens snel(ler) te tikken. Zou er met dat horloge geknoeid zijn? Door Mike misschien omdat die een tijdje wil wachten tot de storm over is. Beetje semtex er in bijvoorbeeld. Direct naast je hoofd op het nachtkastje zou je niet eens zoveel nodig hebben.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:06:00 #67
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115287666
Ik denk dat Jesse helemaal niet zo blij is met Walt.
pi_115287700
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:04 schreef Pagan het volgende:

[..]

In de slotscene begint dat horloge ineens snel(ler) te tikken. Zou er met dat horloge geknoeid zijn? Door Mike misschien omdat die een tijdje wil wachten tot de storm over is. Beetje semtex er in bijvoorbeeld. Direct naast je hoofd op het nachtkastje zou je niet eens zoveel nodig hebben.
Nee, dat lijkt me niet. Veel te ver gezocht. Het is denk ik meer een symbolische boodschap aan de kijker.
pi_115287779
Eventueel foreshadowing, tiktaktik, tijdbom dat Walt is. Zowel met zijn acties die op een gegeven moment helemaal los gaan, alsmede de kanker dat ongetwijfeld terug gaat komen.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_115287845
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:08 schreef ROFLOL het volgende:
Eventueel foreshadowing, tiktaktik, tijdbom dat Walt is. Zowel met zijn acties die op een gegeven moment helemaal los gaan, alsmede de kanker dat ongetwijfeld terug gaat komen.
Hij loopt op zijn 52ste met een mooi bosje haar, en koopt een M60.. lijkt me niet dat hij chemo dus heeft gedaan in het komende jaar.

Kan natuurlijk wel weer terug zijn gekomen, maar hij zag er wel goed uit in episode 1.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_115287974
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hij loopt op zijn 52ste met een mooi bosje haar, en koopt een M60.. lijkt me niet dat hij chemo dus heeft gedaan in het komende jaar.

Kan natuurlijk wel weer terug zijn gekomen, maar hij zag er wel goed uit in episode 1.
Hij heeft inderdaad haar, en een epic baard, maar voor de rest vond ik Walt er echt gigantisch slecht uit zien in dat stuk. Hele sombere man om te zien, volgens mij viel er in trailers te zien dat Walt hoe dan ook weer pillen gaat slikken/en hoest bloed?
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:14:55 #72
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115288087
Volgens mij slikt (en hoest?) hij in de eerste ep.
pi_115288132
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef ROFLOL het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad haar, en een epic baard, maar voor de rest vond ik Walt er echt gigantisch slecht uit zien in dat stuk. Hele sombere man om te zien, volgens mij viel er in trailers te zien dat Walt hoe dan ook weer pillen gaat slikken/en hoest bloed?
Klopt was ik al weer vergeten dat hij pillen gebruikte op het toilet.. maandje terug :*
Maar denk dat hij dan "on-the-run" is of gaat, als hij ook geen chemo meer doet dus.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_115288255
Klopt, hij is daar zwaar ziek. Die caught of death is aanwezig.

Denk daarbij dat Walt niet dood gaat maar alleen achterblijft zonder geld, familie (skyler, walt junior) allemaal dood of gevlucht. Hank dood politie naar Heisenberg op zoek en Jesse heeft al eerder een way out gekozen door te stoppen en een one way ticket naar de bahamas te boeken oid.
pi_115288276
Waarschijnlijk dat gewoon een flashforward naar dat ie weer ziek is, en waarschijnlijk eindigt de serie dat ie dood gaat nadat hij gevlucht is voor Hank. ofzo :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:21:35 #76
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115288410
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:09 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat Walt en Jesse tegenover elkaar komen te staan, dat dat zeg maar de climax wordt.

Eigenlijk is Jesse nu ook degene die het betrouwbaarste en slimste bezig is van die twee. Walt is nu de loose cannon, dat was in het begin juist andersom. Jesse kan ook meth koken nu en heeft goed contact met Mike, en heeft nog z'n eigen handlangers ook. In het begin was Walt echt de onmisbare persoon en deed Jesse enigszins voor spek en bonen mee, of om het vuile werk op te knappen. Nu is Jesse de onmisbare persoon, de spil ook tussen Walt en Mike. Heeft ook gewoon het nieuwe begin gefinancierd omdat de rest blut was. Als je naar zijn karakter verandering kijkt dan is Jesse gewoon de toekomstige kingpin, terwijl het met Walt alleen maar fout af kan lopen.
Precies en daarom is Walt nog geïnteresseerd in Jesse. Niet omdat hij echt om hem geeft, maar omdat hij weet dat hij anders nooit Mike had over kunnen halen en Jesse verder nog nodig heeft.
Als hij echt om Jesse gaf, zou hij Jesse niet zo manipuleren dat hij het uitmaakt met zijn vriendin en daarmee één van zijn grootste geluk in tijden opgeeft.
pi_115294647
Weet niet of deze al langs is gekomen.

Weer een stukje van de volgende aflevering
pi_115295222
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Precies en daarom is Walt nog geïnteresseerd in Jesse. Niet omdat hij echt om hem geeft, maar omdat hij weet dat hij anders nooit Mike had over kunnen halen en Jesse verder nog nodig heeft.
Als hij echt om Jesse gaf, zou hij Jesse niet zo manipuleren dat hij het uitmaakt met zijn vriendin en daarmee één van zijn grootste geluk in tijden opgeeft.
Volgens mij heeft walt het wel goed voor met jesse hoor? Hij heeft hem sowieso van de dood gered in seizoen 2. Toen Jesse zelf nog absoluut waardeloos was. Daarbij had ik meer het idee dat hij zichzelf zo overschat. Dat hij denkt dat zijn huwelijk nog wel redelijk gaat en dat het dus voor hem heeft gewerkt om het te vertellen.

Heb trouwens wat oude afleveringen zitten kijken en ik hoop echt dat er een spin-off komt met Saul. Die gast is echt te cool.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:55:18 #79
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115295462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Volgens mij heeft walt het wel goed voor met jesse hoor? Hij heeft hem sowieso van de dood gered in seizoen 2. Toen Jesse zelf nog absoluut waardeloos was. Daarbij had ik meer het idee dat hij zichzelf zo overschat. Dat hij denkt dat zijn huwelijk nog wel redelijk gaat en dat het dus voor hem heeft gewerkt om het te vertellen.

Heb trouwens wat oude afleveringen zitten kijken en ik hoop echt dat er een spin-off komt met Saul. Die gast is echt te cool.
Toen gaf hij inderdaad nog wel. om Jesse en zag hij hem als een soort zoon. Maar sinds Crawl Space niet meer imo. Sindsdien is Walt eigenlijk ook geen Walt meer, maar gewoon volop Heisenberg.
pi_115295531
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Toen nog wel. Maar sinds Crawl Space niet meer imo. Sindsdien is Walt eigenlijk ook geen Walt meer, maar gewoon volop Heisenberg.
Tja volgens mij is walt sinds Crawl space zo erg met zichzelf bezig dat hij tot de laatste aflevering helemaal niet door had dat skyler hem al tijden haat. Dat hij zelfs denkt dat het beter gaat tot voor ze wilden scheiden.
pi_115295691
Zo, seizoen 4 zit er op! Briljant seizoen.

Maar dit vond ik zo ontzettend flauw:



Wie heeft dit bedacht? 8)7
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:01:16 #82
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115295721
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Tja volgens mij is walt sinds Crawl space zo erg met zichzelf bezig dat hij tot de laatste aflevering helemaal niet door had dat skyler hem al tijden haat. Dat hij zelfs denkt dat het beter gaat tot voor ze wilden scheiden.
Tot ze hun kinderen uit huis wilde krijgen tegen alles en hem de kanker wenste, was hij inderdaad onbewust van Skyler hekel en de ware stand van zijn huwelijk.
Nu ziet hij haar gewoon als de zoveelste die hij kan manipuleren naar zijn eigen genoegen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:02:25 #83
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115295771
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, seizoen 4 zit er op! Briljant seizoen.

Maar dit vond ik zo ontzettend flauw:

[ afbeelding ]

Wie heeft dit bedacht? 8)7
snel nog even de laatste 4 kijken en je kan ook mee praten. ;)
pi_115295773
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, seizoen 4 zit er op! Briljant seizoen.

Maar dit vond ik zo ontzettend flauw:

[ afbeelding ]

Wie heeft dit bedacht? 8)7
Dat was juist geniaal imo, het blijft fictie he.

al heb ik rond die aflevering zelfs nog wetenschappelijk onderbouwde artikelen gelezen waaruit bleek dat het daadwerkelijk mogelijk zou zijn
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115295896
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

snel nog even de laatste 4 kijken en je kan ook mee praten. ;)
Ga ik vanavond waarschijnlijk ff doen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat was juist geniaal imo, het blijft fictie he.

al heb ik rond die aflevering zelfs nog wetenschappelijk onderbouwde artikelen gelezen waaruit bleek dat het daadwerkelijk mogelijk zou zijn
Ik dacht heel even dat ie een robot bleek te zijn... toen ie doodleuk dat geëxplodeerde kamertje uit kwam lopen en zijn stropdas nog even rechttrok. :')

Nee, dat was gewoon slecht in mijn optiek. Maar goed, verder wel een briljante actie van Walt en Hector.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:06:27 #86
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_115295989
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik dacht heel even dat ie een robot bleek te zijn... toen ie doodleuk dat geëxplodeerde kamertje uit kwam lopen en zijn stropdas nog even rechttrok. :')
Dat heb ik vaker gelezen, en dat had ik echt verschrikkelijk lame gevonden :').
pi_115296010
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik dacht heel even dat ie een robot bleek te zijn... toen ie doodleuk dat geëxplodeerde kamertje uit kwam lopen en zijn stropdas nog even rechttrok. :')

Nee, dat was gewoon slecht in mijn optiek. Maar goed, verder wel een briljante actie van Walt en Hector.
Dat eerste dacht ik ook heel eventjes. :D

Gilligan wilde een belangrijk karakter als Gus niet zomaar dood laten gaan, verder was hij natuurlijk HET voorbeeld van een man met 2 gezichten, ik snapte uiteindeljik wel waarom ie voor deze scene koos.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115296189
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ga ik vanavond waarschijnlijk ff doen :)

[..]

Ik dacht heel even dat ie een robot bleek te zijn... toen ie doodleuk dat geëxplodeerde kamertje uit kwam lopen en zijn stropdas nog even rechttrok. :')

Nee, dat was gewoon slecht in mijn optiek. Maar goed, verder wel een briljante actie van Walt en Hector.
Paste gewoon bij zijn karakter. Nog net even stropdas goed doen voor die dood neer valt.
pi_115296237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gelezen, en dat had ik echt verschrikkelijk lame gevonden :').
Haha... voor een seconde besloop me het gevoel dat de serie ineens een sci-fi wending zou gaan krijgen... gelukkig niet gebeurd. :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat eerste dacht ik ook heel eventjes. :D

Gilligan wilde een belangrijk karakter als Gus niet zomaar dood laten gaan, verder was hij natuurlijk HET voorbeeld van een man met 2 gezichten, ik snapte uiteindeljik wel waarom ie voor deze scene koos.
Mja, ik vond het eigenlijk niet nodig op deze manier, maar verder doet het in mijn optiek ook niet teveel afbreuk. :)

Overigens vond ik Gus Fring echt briljant neergezet in de serie. Wat een karakter!
Geldt ook voor Mike trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 17:11:48 ]
pi_115296445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat heb ik vaker gelezen, en dat had ik echt verschrikkelijk lame gevonden :').
Was wel geniaal geweest, een soort From Dusk Till Dawn _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115296671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Volgens mij heeft walt het wel goed voor met jesse hoor? Hij heeft hem sowieso van de dood gered in seizoen 2. Toen Jesse zelf nog absoluut waardeloos was. Daarbij had ik meer het idee dat hij zichzelf zo overschat. Dat hij denkt dat zijn huwelijk nog wel redelijk gaat en dat het dus voor hem heeft gewerkt om het te vertellen.
Totaal niet volgens mij. net zo min als met Skyler. Walt is een pure egoist nu, en alleen op macht belust. Dat zag je ook met Jesse's vriendin, als hij Jesse dat geluk echt gunde had hij z'n mond gehouden. En hij had dat zoontje nooit vergiftigd en Jesse op die manier gebruikt als hij ook maar iets om Jesse gaf. Daarom juist ook toen hij dat horloge kreeg, daar kickt hij alleen maar op omdat hij het krijgt na alles wat hij geflikt heeft. Walt is meedogenloos.
pi_115296939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Totaal niet volgens mij. net zo min als met Skyler. Walt is een pure egoist nu, en alleen op macht belust. Dat zag je ook met Jesse's vriendin, als hij Jesse dat geluk echt gunde had hij z'n mond gehouden. En hij had dat zoontje nooit vergiftigd en Jesse op die manier gebruikt als hij ook maar iets om Jesse gaf. Daarom juist ook toen hij dat horloge kreeg, daar kickt hij alleen maar op omdat hij het krijgt na alles wat hij geflikt heeft. Walt is meedogenloos.
:Y
pi_115296985
Nadat Walt in elkaar is geslagen door Jesse en Jr. komt hem opzoeken omdat ie niet op zijn verjaardag is op komen dagen, noemt Walt hem wel per ongeluk Jesse. Dat zou misschien wel op kunnen duiden dat ie wat vaderlijke gevoelens voor hem heeft.
pi_115297206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef JackHerrer het volgende:
Nadat Walt in elkaar is geslagen door Jesse en Jr. komt hem opzoeken omdat ie niet op zijn verjaardag is op komen dagen, noemt Walt hem wel per ongeluk Jesse. Dat zou misschien wel op kunnen duiden dat ie wat vaderlijke gevoelens voor hem heeft.
Alleen moeten ze wel allemaal doen wat hij wil, en steeds meer. Dat zie je nu met Skyler, maar ook ten opzichte van Mike. Walt houdt steeds minder rekening met de wensen van anderen. Jesse heeft hij tot nu toe kunnen manipuleren, in zoverre zelfs dat hij alles deed wat Walt wilde. Dat duurt niet lang meer denk ik. En hij heeft al meerdere keren bewezen hoe ver hij gaat om z'n zin te krijgen. Dat doe je niet als je echt om iemand geeft, of misschien wel, maar dan spoort hij gewoon niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door BankAardappel op 08-08-2012 17:37:57 ]
pi_115297647
quote:
2s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Tot ze hun kinderen uit huis wilde krijgen tegen alles en hem de kanker wenste, was hij inderdaad onbewust van Skyler hekel en de ware stand van zijn huwelijk.
Nu ziet hij haar gewoon als de zoveelste die hij kan manipuleren naar zijn eigen genoegen.
Ja maar als hij toch niet door had hoe hij ervoor stond toen hij Jesse zijn advies gaf.
Kan het toch gewoon dat hij zijn eelijke mening erover gaf. Omdat hij zo in zijn nopjes was dat hij skyler die van hem had willen scheiden toch weer gemanipuleerd had tot haar mond houden geld voor hem witwassen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 17:52:23 #96
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115298301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja maar als hij toch niet door had hoe hij ervoor stond toen hij Jesse zijn advies gaf.
Kan het toch gewoon dat hij zijn eelijke mening erover gaf. Omdat hij zo in zijn nopjes was dat hij skyler die van hem had willen scheiden toch weer gemanipuleerd had tot haar mond houden geld voor hem witwassen.
Dat kan, maar was niet mijn interpretatie. De manier waarop hij het doorging met zijn advies, was voor mij meer een teken dat hij Jesse probeerde zo te manipuleren dat hij de enige andere band die hij heeft op zou geven en dat alleen Walt echt om hem geeft, begrijpt en zijn acties vergeeft. Ook hoe hij totaal ongeïnteresseerd en onbekommerd was in het nieuws dat Jesse het uit had gemaakt, laat zien dat hij niet echt om Jesse meer geeft.
pi_115303089
Ik denk dat het fout was van Walter om Skyler over die horloge (kado van Jesse) te vertellen. De bonnetje die in dat doosje zit dat op nachtkastje ligt is misschien te herleiden naar Jesse.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 19:45:12 #98
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115303288
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk dat het fout was van Walter om Skyler over die horloge (kado van Jesse) te vertellen. De bonnetje die in dat doosje zit dat op nachtkastje ligt is misschien te herleiden naar Jesse.
En dan?
Carpe Libertatem
  woensdag 8 augustus 2012 @ 19:56:47 #99
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115303755
Mooi geschoten :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_115304008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Mirel het volgende:
Mooi geschoten :)
[ afbeelding ]
Wauw _O_
  woensdag 8 augustus 2012 @ 20:13:02 #101
66083 Platina
78th Element
pi_115304508
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk dat het fout was van Walter om Skyler over die horloge (kado van Jesse) te vertellen. De bonnetje die in dat doosje zit dat op nachtkastje ligt is misschien te herleiden naar Jesse.
Wolla jong, ik zweer jou.

Zou die flashforward van aflevering 1 voor dit seizoen gelden of voor seizoen 6? 4 afleveringen lijkt mij ietwat aan de krappe kant om tot Walt zijn 52ste verjaardag te komen (+ een geweer, valse identiteit en een volle bos haar).
pi_115304546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, seizoen 4 zit er op! Briljant seizoen.

Maar dit vond ik zo ontzettend flauw:

[ afbeelding ]

Wie heeft dit bedacht? 8)7
Ik vond dat ook helemaal niks!
Vond het totaal niet passen, ik moest ook aan een Terminator oid denken of Two-Face. :') Vond het erg slecht.
pi_115305129
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Wolla jong, ik zweer jou.

Zou die flashforward van aflevering 1 voor dit seizoen gelden of voor seizoen 6? 4 afleveringen lijkt mij ietwat aan de krappe kant om tot Walt zijn 52ste verjaardag te komen (+ een geweer, valse identiteit en een volle bos haar).
Seizoen 5 is 16 afleveringen, deel 2 komt in de zomer van 2013
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_115307880
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ik vond dat ook helemaal niks!
Vond het totaal niet passen, ik moest ook aan een Terminator oid denken of Two-Face. :') Vond het erg slecht.
De meningen hierover zijn zeer verdeeld, ik bijvoorbeeld vond het geweldig gedaan en juist een stijlvolle manier van sterven voor een stijlvol karakter. De symbolisme erachter ook, als een kip zonder kop en de gespleten persoonlijke vertoning naar de wereld toe.
pi_115308738
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Mirel het volgende:
Mooi geschoten :)
[ afbeelding ]
Ook een mooie dramatische rok aan!

Ik dacht eigenlijk dat het Hank was die haar uit het water viste haha!
pi_115308902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Seizoen 5 is 16 afleveringen, deel 2 komt in de zomer van 2013
IN DE ZOMER? Ik dacht in januari :o
pi_115308960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

IN DE ZOMER? Ik dacht in januari :o
Ik dacht in dezelfde periode als dat er nu uitgezonden wordt. Juli - September dus ongeveer.
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_115308974
Ben nu met aflevering 3 van seizoen 5 bezig. Dat wordt afkicken na vanavond. :(
pi_115309084
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:39 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Ik dacht in dezelfde periode als dat er nu uitgezonden wordt. Juli - September dus ongeveer.
Google zegt het ook.. Dat is even omschakelen, met januari kon ik best dealen maar bijna een heel jaar lang wachten pfff
pi_115311992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Google zegt het ook.. Dat is even omschakelen, met januari kon ik best dealen maar bijna een heel jaar lang wachten pfff
Met natuurlijk een dikke cliffhanger vanjewelste..
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 22:59:05 #111
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115313548
We moeten het er maar mee doen. De andere optie was geweest, geen afleveringen meer na seizoen 4 en in eerste instatie zou het met dat einde geen probleem geweest zijn, maar na de afleveringen van seizoen 5 tot nu ..... dan maar even een jaartje doorbijten en wat andere series zoeken om het gat een klein beetje op te vullen.
Carpe Libertatem
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:01:24 #112
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115313679
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 22:59 schreef Boze_Appel het volgende:
We moeten het er maar mee doen. De andere optie was geweest, geen afleveringen meer na seizoen 4 en in eerste instatie zou het met dat einde geen probleem geweest zijn, maar na de afleveringen van seizoen 5 tot nu ..... dan maar even een jaartje doorbijten en wat andere series zoeken om het gat een klein beetje op te vullen.
Ik vind het wel vreemd. Er werd telkens gesproken van een tussenstop van 4 maanden, en nu ineens BAM een heel jaar wachten.
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 23:03:26 #113
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115313805
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd. Er werd telkens gesproken van een tussenstop van 4 maanden, en nu ineens BAM een heel jaar wachten.
Die tussenstop heb ik niet meegekregen, alleen de tweedeling en zomer 2013. Maar als je eerst dacht 4 maanden en dat het opeens 3x zo lang is kan ik mij de teleurstelling voorstellen.
Carpe Libertatem
pi_115315947
quote:
7s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

En dan?
Skyler heeft nu bewijs dat Jesse gelinkt kan worden aan Walter, chantagemiddel? Laat ik het anders zeggen, niets gebeurd zomaar in BB. Als Jesse vanuit het niets een horloge plus bonnetje ervan geeft als verjaardagskadootje en Walter vertelt erover tegen zijn vrouw en de aflevering eindigt ook met die horloge en doosje op de nachtkastje gok ik zo dat we er meer over horen krijgen in de komende afleveringen?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 23:35:17 #115
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115316043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Skyler heeft nu bewijs dat Jesse gelinkt kan worden aan Walter, chantagemiddel? Laat ik het anders zeggen, niets gebeurd zomaar in BB. Als Jesse vanuit het niets een horloge plus bonnetje ervan geeft als verjaardagskadootje en Walter vertelt erover tegen zijn vrouw en de aflevering eindigt ook met die horloge en doosje op de nachtkastje gok ik zo dat we er meer over horen krijgen in de komende afleveringen?
Ik denk eerder dat Hank het bonnetje tegenkomt.
Carpe Libertatem
pi_115316082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Wolla jong, ik zweer jou.
Waar slaat dit op? Zie je me aan voor een Marokkaan of schrijf ik gebrekkig of wat?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115316252
quote:
6s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Hank het bonnetje tegenkomt.
Dan al niet met een beetje hulp van Skylar?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2012 @ 23:40:23 #118
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115316403
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan al niet met een beetje hulp van Skylar?
Kan kan, maar ik na wat gezien te hebben van BB op Conan zie ik dat niet gebeuren.
Carpe Libertatem
pi_115316415
Walt had het in aflevering 3 of 4 nog even over de dood van Victor. Dat Gus Victor misschien wel doodde omdat hij het kookproces aan het kopiëren was om misschien wel voor zichzelf te beginnen en dat hierom zijn keel werd doorgesneden. Uit voorzorg dus.

Dat Walt dit tegen Jesse zei kwam op mij als een dreigement over. Jesse had dat door en gaat iets flikken. Let maar op. :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2012 23:40:57 ]
  woensdag 8 augustus 2012 @ 23:43:37 #120
66083 Platina
78th Element
pi_115316606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:35 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Waar slaat dit op? Zie je me aan voor een Marokkaan of schrijf ik gebrekkig of wat?
Je schreef nogal gebrekkig, vandaar mijn wolla :')

Overigens leuk bedacht met het bonnetje, wordt er inderdaad expliciet bij gezegd. Het is maar de vraag of Jesse herkenbaar op de camera van de winkel staat, aangezien hij waarschijnlijk contant betaald zal hebben.

Denk overigens niet dat Skylar Walt (nu al) gaat verlinken en ik zie Hank niet zo snel op de slaapkamer van Walt komen (waar het doosje ligt).
pi_115318134
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:43 schreef Platina het volgende:

[..]

Je schreef nogal gebrekkig, vandaar mijn wolla :')
Vertel eens waar de fouten zitten? Wijs eens aan waardoor je ineens dacht van: wo daseenmocro, effe gedag segge, joepoe poepoe. Ik heb de post herlezen maar ik zie het niet zo. De ipv Het? Dat is alles?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk dat het fout was van Walter om Skyler over die horloge (kado van Jesse) te vertellen. De bonnetje die in dat doosje zit dat op nachtkastje ligt is misschien te herleiden naar Jesse.


[ Bericht 14% gewijzigd door Kloonhommel op 09-08-2012 00:16:48 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115319802
Skyler is zelf toch ook medeplichtig dus ze zal Walt of Jesse echt niet verlinken.
pi_115320398
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Tijz het volgende:
Skyler is zelf toch ook medeplichtig dus ze zal Walt of Jesse echt niet verlinken.
We zullen zien welke kant het op zal gaan met die horloge en of ie nog eens ter sprake zal komen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115321043
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vertel eens waar de fouten zitten? Wijs eens aan waardoor je ineens dacht van: wo daseenmocro, effe gedag segge, joepoe poepoe. Ik heb de post herlezen maar ik zie het niet zo. De ipv Het? Dat is alles?

[..]

Wat dacht je van "HET bonnetje DAT" ipv "de bonnetje die"?

Overigens ben ik het met je eens dat er vast wel iets mee gaat gebeuren. Anders zou het niet zo duidelijk vermeld worden. Zou grappig zijn als dat bonnetje ervoor zorgt dat Walt gepakt/verdacht wordt.
pi_115322977
Denk wel dat dat horloge een staartje gaat krijgen. Moet wel als het concreet gebruikt wordt in een andere scene. Ik dacht ook dat Wlat hem zou weggooien oid. Valt nog mee dat hij hem draagt. Of misschien ziet hij het als een soort van trofee ofzo...
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef Mirel het volgende:
Mooi geschoten :)
[ afbeelding ]
Lijkt op een soort van walvis, met Walt als vin zegmaar. Niets in Breaking Bad is toevallig, dus de makers vinden Skylar ook maar een beest.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 9 augustus 2012 @ 07:42:35 #126
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_115324517
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 19:40 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk dat het fout was van Walter om Skyler over die horloge (kado van Jesse) te vertellen. De bonnetje die in dat doosje zit dat op nachtkastje ligt is misschien te herleiden naar Jesse.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:33 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Skyler heeft nu bewijs dat Jesse gelinkt kan worden aan Walter, chantagemiddel? Laat ik het anders zeggen, niets gebeurd zomaar in BB. Als Jesse vanuit het niets een horloge plus bonnetje ervan geeft als verjaardagskadootje en Walter vertelt erover tegen zijn vrouw en de aflevering eindigt ook met die horloge en doosje op de nachtkastje gok ik zo dat we er meer over horen krijgen in de komende afleveringen?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan al niet met een beetje hulp van Skylar?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:56 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

We zullen zien welke kant het op zal gaan met die horloge en of ie nog eens ter sprake zal komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Vertel eens waar de fouten zitten? Wijs eens aan waardoor je ineens dacht van: wo daseenmocro, effe gedag segge, joepoe poepoe. Ik heb de post herlezen maar ik zie het niet zo. De ipv Het? Dat is alles?

[..]

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_115325534
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:

[..]

Ik vind het wel vreemd. Er werd telkens gesproken van een tussenstop van 4 maanden, en nu ineens BAM een heel jaar wachten.
tussenstop in de opnames misschien? AMC heeft nooit gezegd dat het in januari weer zou beginnen. Wel dat de opnames dan verder gaan
pi_115327882
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 07:42 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Met de helft van de geclaimde fouten is niets mis mee. Die/dat/dit vergis ik me wel vaker in, net als De/Het. Kado/kadootje/cadeau en "dan al niet" is wederom niets mis mee. "dat ie" is gewoon spreekvorm net als dattus,

Maar goed, kunnen we weer ontopic verder lullen over BB?? Dan ga ik ff scooters stelen of oude dametjes van hun tas beroven met mijn neefjes en broertjes.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115329835
Kan die Walt Junior zichzelf in de volgende episode niet ff tegen een muur kapot rijden met zijn Dodge Challenger. Erger me mateloos aan dat mannetje.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 11:58:57 #130
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115330034
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan die Walt Junior zichzelf in de volgende episode niet ff tegen een muur kapot rijden met zijn Dodge Challenger. Erger me mateloos aan dat mannetje.
Dat doen we volgens mij allemaal al sinds seizoen 1 :D
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115331198
Ik vind eigenlijk alleen Marie echt irritant
pi_115331963
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat doen we volgens mij allemaal al sinds seizoen 1 :D
Ik niet hoor. Maar daarin zal ik wel ver in de minderheid zijn verwacht ik zo.
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 12:58:09 #133
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115331985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 12:35 schreef Tijz het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Marie echt irritant
Met d'r paars. :')
Carpe Libertatem
pi_115332325
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat doen we volgens mij allemaal al sinds seizoen 1 :D
The fuck...

Wie zou dit aan zijn sleutelbos willen?



:')
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:11:20 #135
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_115332459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Met de helft van de geclaimde fouten is niets mis mee. Die/dat/dit vergis ik me wel vaker in, net als De/Het. Kado/kadootje/cadeau en "dan al niet" is wederom niets mis mee. "dat ie" is gewoon spreekvorm net als dattus,

Maar goed, kunnen we weer ontopic verder lullen over BB?? Dan ga ik ff scooters stelen of oude dametjes van hun tas beroven met mijn neefjes en broertjes.
Ik onderstreep het toch niet voor niets? :')
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_115332530
Ik mis met uitzondering van Hank wel echt de leuke karakters in de serie. Ok, je hebt Jesse en Mike en zo...maar Mike heeft tot nu toe nog geen hele grote rol gehad en Jesse is ook vaak erg irritant/dom geweest. Dat is het enige smetje dat deze serie heeft, er is niet echt 1 persoon waar je ontzettend mee meeleeft ofzo, die je al het goede gunt ofzo...ik mis een echte held, een echte hoofdpersoon. Er zijn stiekem iets teveel hoofdpersonages, en Walt is gewoon te weinig likeable :P

Daarom hoop ik dat Hank gewoon keihard gaat heersen dit seizoen, maar zelfs nu was er al een aflevering waar hij niet eens in voorkwam...

Just my opinion...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115332895
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef Norrage het volgende:
Ik mis met uitzondering van Hank wel echt de leuke karakters in de serie. Ok, je hebt Jesse en Mike en zo...maar Mike heeft tot nu toe nog geen hele grote rol gehad en Jesse is ook vaak erg irritant/dom geweest. Dat is het enige smetje dat deze serie heeft, er is niet echt 1 persoon waar je ontzettend mee meeleeft ofzo, die je al het goede gunt ofzo...ik mis een echte held, een echte hoofdpersoon. Er zijn stiekem iets teveel hoofdpersonages, en Walt is gewoon te weinig likeable :P

Daarom hoop ik dat Hank gewoon keihard gaat heersen dit seizoen, maar zelfs nu was er al een aflevering waar hij niet eens in voorkwam...

Just my opinion...
Nog nooit zo over na gedacht, ben het er niet helemaal mee eens maar er is zeker iets voor te zeggen.

Meer mensen die denken dat dit 'seizoen' (deel 1, seizoen 5), wat kort is 8 aflevering nu al bij ep 4 en nog een idee wat er komen gaat.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:32:09 #138
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_115333267
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:12 schreef Norrage het volgende:
Ik mis met uitzondering van Hank wel echt de leuke karakters in de serie. Ok, je hebt Jesse en Mike en zo...maar Mike heeft tot nu toe nog geen hele grote rol gehad en Jesse is ook vaak erg irritant/dom geweest. Dat is het enige smetje dat deze serie heeft, er is niet echt 1 persoon waar je ontzettend mee meeleeft ofzo, die je al het goede gunt ofzo...ik mis een echte held, een echte hoofdpersoon. Er zijn stiekem iets teveel hoofdpersonages, en Walt is gewoon te weinig likeable :P

Daarom hoop ik dat Hank gewoon keihard gaat heersen dit seizoen, maar zelfs nu was er al een aflevering waar hij niet eens in voorkwam...

Just my opinion...
Ik vond Hank in het begin juist irritant en arrogant. Dat werd later pas minder, eerst na die schildpad en later natuurlijk na de aanslag door de broers.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_115333548
Mijn punt is een beetje dat deze serie voornamelijk een artistiek wonder is. Alles zit perfect in elkaar, de karakterontwikkeling is geniaal, de montage fantastisch...maar je kijkt er een beetje naar zonder een echt doel, er is niet echt iets waarvan je hoopt dat het gaat gebeuren (behalve dan dus dat Hank Walt gaat snappen...) en dat maakt de beleving wat minder intens dan bij andere series. Ik zeg niet dat het slecht is, het is eigenlijk precies wat deze serie zo goed en uniek maakt, maar ergens vind ik het wel jammer.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:43:51 #140
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_115333763
de kracht van deze serie is juist dat er maar weinig puur slechte of puur goede mensen in zitten, net als in het echte leven is iedereen grijs. De ene dag doen we iets goeds voor een ander, de volgende weer iets voor onszelf uit puur egocentrisme.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_115333831
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
de kracht van deze serie is juist dat er maar weinig puur slechte of puur goede mensen in zitten, net als in het echte leven is iedereen grijs. De ene dag doen we iets goeds voor een ander, de volgende weer iets voor onszelf uit puur egocentrisme.
Eens.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 13:53:43 #142
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115334155
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
de kracht van deze serie is juist dat er maar weinig puur slechte of puur goede mensen in zitten, net als in het echte leven is iedereen grijs. De ene dag doen we iets goeds voor een ander, de volgende weer iets voor onszelf uit puur egocentrisme.
Precies.
pi_115334168
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 21:21 schreef Grimmson het volgende:

[..]

De meningen hierover zijn zeer verdeeld, ik bijvoorbeeld vond het geweldig gedaan en juist een stijlvolle manier van sterven voor een stijlvol karakter. De symbolisme erachter ook, als een kip zonder kop en de gespleten persoonlijke vertoning naar de wereld toe.
Dat was nog het mooiste idd.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115335414
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat was nog het mooiste idd.
Dat ie een man met 2 gezichten was, was me al duidelijk. Daar was dit ongeloofwaardige en absurde fragment niet voor nodig geweest.
pi_115335452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat ie een man met 2 gezichten was, was me al duidelijk. Daar was dit ongeloofwaardige en absurde fragment niet voor nodig geweest.
Ik had het over het doorlopen als een kip zonder kop.
En ik vond het absurde aan dat fragment juist tof.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115346883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

The fuck...

Wie zou dit aan zijn sleutelbos willen?

[ afbeelding ]

:')
Ja, die Walt Jr. is echt de kneus van de serie :@.
Amen.
pi_115346900
Die awkward dineetjes met Hank en Marie zijn altijd wel lachen trouwens :').
Amen.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:21:49 #148
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115346917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat was nog het mooiste idd.
Was het wel de bedoeling? Hij was nooit de spreekwoordelijke kip zonder kop. Nou ja, misschien op dat moment, maar ja, hoe had hij dat kunnen weten?
When all else fails, you always have delusion.
pi_115347575
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Mirel het volgende:

[..]

Was het wel de bedoeling? Hij was nooit de spreekwoordelijke kip zonder kop. Nou ja, misschien op dat moment, maar ja, hoe had hij dat kunnen weten?
Los Pollos Hermanos, een kiprestaurant. :P
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115348009
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Jivis het volgende:
Die awkward dineetjes met Hank en Marie zijn altijd wel lachen trouwens :').
Altijd mooi hoe geforceerd happy ze voor de deur staan als er open wordt gedaan. :')
pi_115348494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Altijd mooi hoe geforceerd happy ze voor de deur staan als er open wordt gedaan. :')
Typisch Amerikaans.. :P
  † In Memoriam † donderdag 9 augustus 2012 @ 20:00:19 #152
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115348518
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Jivis het volgende:
Die awkward dineetjes met Hank en Marie zijn altijd wel lachen trouwens :').
Ik kan het niet laten om te schelden op Walt als hij weer teveel alcohol gaat drinken en weer van alles eruitgooid.
Carpe Libertatem
pi_115348601
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten om te schelden op Walt als hij weer teveel alcohol gaat drinken en weer van alles eruitgooid.
Ik betwijfel of er nog familie dineetjes gaan komen na afgelopen ep..
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:30:31 #155
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_115350046
quote:
deze dus:
pi_115350123
Ipad he, dan kan je zulk soort dingen niet ;)
pi_115350629
Is het al Maandag? :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115351158
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
de kracht van deze serie is juist dat er maar weinig puur slechte of puur goede mensen in zitten, net als in het echte leven is iedereen grijs. De ene dag doen we iets goeds voor een ander, de volgende weer iets voor onszelf uit puur egocentrisme.
Maar eerst hoopte je toch gewoon dat Walts dingetjes gingen lukken, dat wordt er nu een beetje uit geramd :P
  donderdag 9 augustus 2012 @ 20:52:05 #159
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_115351176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:40 schreef Kluts het volgende:

[..]

Los Pollos Hermanos, een kiprestaurant. :P
nou en
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:11:51 #160
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_115352448
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 20:51 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Maar eerst hoopte je toch gewoon dat Walts dingetjes gingen lukken, dat wordt er nu een beetje uit geramd :P
Ja tuurlijk, omdat het in het begin een underdog was die uit noodzaak (tot op zekere hoogte) drugs ging brouwen... en hij was ook maar een simpele kok zo te zeggen...

Inmiddels heeft hij al mensen doodgereden, bedreigd, kinderen vergiftigd, afgestoten, voorgelogen etc...
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_115353987
Ja, en dat is prima, maar ik begrijp het wel als iemand zegt dat er nu helaas niemand is om voor te rooten.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:37:22 #162
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115354330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Xrenity het volgende:
Ja, en dat is prima, maar ik begrijp het wel als iemand zegt dat er nu helaas niemand is om voor te rooten.
Jesse
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 21:44:43 #163
256829 Sokz
Livin' the life
pi_115354800
Jesse heeft mijn sympathie nu ook ja. En mike natuurlijk omdat hij uberbaas is. Ook dat hele gesprek met jesse en mike. Eerst half uur betoog van Jesse en dan Mike eiskoud: 'Okay, she's dead.'
pi_115354873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:32 schreef Xrenity het volgende:
Ja, en dat is prima, maar ik begrijp het wel als iemand zegt dat er nu helaas niemand is om voor te rooten.
Saul. Die gast is echt koning altijd positief
pi_115354895
Wat plakt Walter achter die stopcontact in ep2? De ricine die hij terugkreeg van Saul?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115354928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat plakt Walter achter die stopcontact in ep2? De ricine die hij terugkreeg van Saul?
ja
pi_115355127
Hoop zo erg dat walt blijft leven, dikke vinger van vinxe zou dat zijn :). Ligt de karakter change van jesse er niet heel erg boven op?
pi_115355313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Saul. Die gast is echt koning altijd positief
Ja, maar geen hoofdpersoon :P

Jesse en Hank komen idd het dichtste bij.
pi_115355789
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 21:49 schreef keepoww het volgende:
Hoop zo erg dat walt blijft leven, dikke vinger van vinxe zou dat zijn :). Ligt de karakter change van jesse er niet heel erg boven op?
Karakter change?
pi_115356097
Ten op zichtte van seizoen 1 en 2 misschien 3, hij wordt nu softer zakelijk. Gevoeliger etc.
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:04:25 #171
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115356301
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:02 schreef keepoww het volgende:
Ten op zichtte van seizoen 1 en 2 misschien 3, hij wordt nu softer zakelijk. Gevoeliger etc.
Rebelse puber -> jongeman ?
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115356450
Zou kunnen. Iig leuk te zien. Iedereen heeft t altijd over walt$
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:05:50 #173
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115356491
Hij is zeker een stuk verantwoordelijker geworden :P
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115356815
Nou dat is toch best begrijpelijk. In seizoen 3 heeft hij net zijn vriendin verloren en aan het einde van seizoen 3 moet hij een 'onschuldig' iemand vermoorden. Ik kan me voorstellen dat je karakter door dat soort dingen wel verandert.
pi_115356937
Dat maakt de serie zo goed. Kan niet wachten tot maandag.
pi_115357173
Wat duurt een week toch lang, gelukkig heb ik gisteren Game of Thrones ontdekt. _O_
pi_115357331
Meh, vind dit echt een stuk cooler. Dexter game of thrones vind het stuk minder vooral dexter slecht geworden zeg. Alleen six feet under en oz komen in de buurt.
pi_115358781
Iedereen heeft het over hoe manipulatief Walter is maar Skyler kan er ook wat van. Dat met die zwembad deed ze heel bewust.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115358933
Totaal niet skyler is emotioneel kapot. Op en gebroken.
pi_115359175
Het was wel een manipulatieve actie. Ze wil er toch voor zorgen dat haar kinderen niet meer in de buurt van Walt zijn.
Maar ik ben van mening dat dat altijd nog een moreel juistere actie is dan de manipulatieve acties van Walt.
pi_115361315
Ik vind dat ze zich aanstelt. Ze gedraagt zich al zo sinds gus vermoord is. Ze heeft het geld wat nodig was om te onderduiken zomaar zonder overleg uitgegeven. En dat met beneke was een ongeluk. Walt heeft haar niet bedreigd en laat haar en de kinderen buiten het drugswereldje. Zij drong binnen door met drugsgeld een autowasserij te kopen.


Alles wat eerst geen probleem was is nu ineens een fikse probleem.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115361654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:40 schreef Tijz het volgende:
Het was wel een manipulatieve actie. Ze wil er toch voor zorgen dat haar kinderen niet meer in de buurt van Walt zijn.
klopt

quote:
Maar ik ben van mening dat dat altijd nog een moreel juistere actie is dan de manipulatieve acties van Walt.
Nou nee, Walt red zijn eigen nek of die van anderen. Dus hoezo nis Skyler beter bezig dan Walter?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:39:47 #183
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115362593
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

klopt

[..]

Nou nee, Walt red zijn eigen nek of die van anderen. Dus hoezo nis Skyler beter bezig dan Walter?
Hij maakt gewoon keuzes die gevaarlijk zijn voor z'n gezin. Gus had hen bijna allemaal uitgemoord. Nu had hij een kans om eruit te stappen en weer eerlijk te leven maar hij ruikt geld en is arrogant geworden.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:53:03 #184
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115363452
Bovendien had Skyler tot Walt de moord op Gus bekende geen weet van hoe ver Walt betrokken was met al het geweld in de drugshandel. Tot dan dacht ze dat hij maar gewoon een chemicus was die het spul maakte min of meer onder dwang, niet dat hij ook echt mensen vermoordde. Dat is een grote reden, volgens mij, voor haar veranderde houding.
pi_115363519
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bovendien had Skyler tot Walt de moord op Gus bekende geen weet van hoe ver Walt betrokken was met al het geweld in de drugshandel. Tot dan dacht ze dat hij maar gewoon een chemicus was die het spul maakte min of meer onder dwang, niet dat hij ook echt mensen vermoordde. Dat is een grote reden, volgens mij, voor haar veranderde houding.
Zo heb ik het ook begrepen idd.
pi_115363564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:39 schreef Baszh het volgende:

[..]

Hij maakt gewoon keuzes die gevaarlijk zijn voor z'n gezin. Gus had hen bijna allemaal uitgemoord. Nu had hij een kans om eruit te stappen en weer eerlijk te leven maar hij ruikt geld en is arrogant geworden.
Dat klopt wel ja, hij had ook goed kunnen leven van de auto wasserette. Al vanaf de aller1e aflevering weigert hij hulp en wilt hij perse zelf zijn geld verdienen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 9 augustus 2012 @ 23:55:55 #187
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115363609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat klopt wel ja, hij had ook goed kunnen leven van de auto wasserette. Al vanaf de aller1e aflevering weigert hij hulp en wilt hij perse zelf zijn geld verdienen.
Hij kreeg een baan aangeboden bij Gray Matter maar sloeg het af door zijn trots :')
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115363645
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bovendien had Skyler tot Walt de moord op Gus bekende geen weet van hoe ver Walt betrokken was met al het geweld in de drugshandel. Tot dan dacht ze dat hij maar gewoon een chemicus was die het spul maakte min of meer onder dwang, niet dat hij ook echt mensen vermoordde. Dat is een grote reden, volgens mij, voor haar veranderde houding.
Als Walt niet zo was, waren ze nu onderhand allemaal dood. (Hank bijv heeft paar keren heel dichtbij de dood gezeten)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115363717
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef Baszh het volgende:

[..]

Hij kreeg een baan aangeboden bij Gray Matter maar sloeg het af door zijn trots :')
Klopt, refereer ik ook naar. Hij weigert alle hulp. Die baan werd hem aangeboden uit liefdadigheid en daar moest ie niks van hebben.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:12:07 #190
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_115364460
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat klopt wel ja, hij had ook goed kunnen leven van de auto wasserette. Al vanaf de aller1e aflevering weigert hij hulp en wilt hij perse zelf zijn geld verdienen.
Precies. En je kan mij niet wijsmaken dat Walt met zijn intelligentie en vaardigheden als chemicus niet gewoon een (goede) baan zou kunnen vinden. Die hele "smoes" van ik moet veel geld verdienen voor mijn familie voordat ik sterf aan kanker gaat nu natuurlijk niet meer op.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:56 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Als Walt niet zo was, waren ze nu onderhand allemaal dood. (Hank bijv heeft paar keren heel dichtbij de dood gezeten)
Tuurlijk. (Al is Walt's band met Hank ook één van de redenen waarom hij in levensgevaar is gekomen) Maar dat verandert nog niks aan de redenen waarom Skyler nu Walt zo anders ziet, dat hij geen "onschuldige" chemicus is en gewoon zelfs nu hij de kans heeft om uit de handel te stappen er mee doorgaat. Het gaat erom dat ze nu inziet dat Walt niet meer is die hij was en het vermoorden van mensen af doet als "shit happens".
pi_115364910
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 23:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind dat ze zich aanstelt. Ze gedraagt zich al zo sinds gus vermoord is. Ze heeft het geld wat nodig was om te onderduiken zomaar zonder overleg uitgegeven. En dat met beneke was een ongeluk. Walt heeft haar niet bedreigd en laat haar en de kinderen buiten het drugswereldje. Zij drong binnen door met drugsgeld een autowasserij te kopen.

Alles wat eerst geen probleem was is nu ineens een fikse probleem.
Walt kan zijn gezin dan wel buiten het drugswereldje willen houden, maar dat is toch echt niet gelukt. Door met Gus te gaan werken heeft hij zijn gezin ("I will kill your wife, I will kill your son, I will kill your infant daughter.") en Hank in gevaar gebracht. Je wilt toch niet beweren dat dat eigenlijk Skylers fout was.
En over de autowasserij, ik kan me herinneren dat dat wel moest omdat Walt al dat geld anders niet kon witwassen. En toen beweerde Walt trouwens telkens opnieuw dat ze helemaal veilig waren. Nu is ze erachter gekomen dat Walt voor iemand werkte die er niet voor terugdeinsde heel zijn gezin uit te moorden, dat Walt nu zelf ook een moordenaar is en dat hij nu gewoon vrolijk verder wil gaan in dat wereldje alsof er niets gebeurd is.
pi_115377040
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:23 schreef Tijz het volgende:

[..]

Walt kan zijn gezin dan wel buiten het drugswereldje willen houden, maar dat is toch echt niet gelukt. Door met Gus te gaan werken heeft hij zijn gezin ("I will kill your wife, I will kill your son, I will kill your infant daughter.") en Hank in gevaar gebracht. Je wilt toch niet beweren dat dat eigenlijk Skylers fout was.
En over de autowasserij, ik kan me herinneren dat dat wel moest omdat Walt al dat geld anders niet kon witwassen. En toen beweerde Walt trouwens telkens opnieuw dat ze helemaal veilig waren. Nu is ze erachter gekomen dat Walt voor iemand werkte die er niet voor terugdeinsde heel zijn gezin uit te moorden, dat Walt nu zelf ook een moordenaar is en dat hij nu gewoon vrolijk verder wil gaan in dat wereldje alsof er niets gebeurd is.
Precies. Je realiseren dat je man niet een gelegenheidscrimineel is, maar een man wordt die voor niets terugdeinst. Ik kan me voorstellen dat je daar dan wel even van onder de indruk bent.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115382353
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:09 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies. Je realiseren dat je man niet een gelegenheidscrimineel is, maar een man wordt die voor niets terugdeinst. Ik kan me voorstellen dat je daar dan wel even van onder de indruk bent.
Ze beseft denk ik nu pas dat hij keihard doorgaat koste wat kost en dat hij wat betreft wat hij vertelt voor geen cent te vertrouwen is. Walt zit tegelijkertijd in een powertrip, denkt dat hij alles kan maken, en heeft een bord voor zijn kop waar het haar gevoelens betreft, wat haar afkeer van hem weer versterkt. Die hele verwachting van hem voor zijn verjaardag bijvoorbeeld, als een klein kind geen enkel oog hebben voor iets of iemand anders. En dan krijgt ie nog een horloge ook en dat draait hij in zijn hoofd weer zo dat iedereen hem uiteindelijk gelijk zal geven en geweldig gaat vinden.

Wat betreft Walt zijn ego door de seizoenen heen zag je vanaf het begin al narcistische trekjes die door de omstandigheden toen resulteerden in een timide sul (ene eind van het spectrum) en nu in een monsterachtig iemand (het andere eind). Zoals hij bijvoorbeeld keihard "Fuck you, Gretchen" zegt om te voorkomen dat uitkomt dat hij het geld van Elliot en haar niet heeft aangenomen, alles om zijn plannen door te kunnen voeren. Zwager bijna geëxecuteerd? Het is dat ie zijn geld met een goede smoes van Skyler kon gebruiken anders was het alleen een extra schep schuldgevoel geweest wat hij toch nauwelijks meer heeft omdat hij vindt dat hij niet anders heeft gekund ("I provide for my family, is all"). Dat ie die baan en het geld gewoon had kunnen krijgen is ie allang uit het oog verloren.

Wat trouwens erg grappig is nu ik het voor de tweede keer kijk met mijn vriend, is dat hij dingen compleet anders ziet vaak. Er zitten dus genoeg lagen en kanten aan de karakters. Zo blijft hij bijvoorbeeld maar stug voor Walt pleiten. We zitten nu halverwege seizoen 4. Ben benieuwd of hij er nog zo over denkt nadat hij heeft gezien wat Walt met Brock heeft gedaan >:)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_115382454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ze beseft denk ik nu pas dat hij keihard doorgaat koste wat kost en dat hij wat betreft wat hij vertelt voor geen cent te vertrouwen is. Walt zit tegelijkertijd in een powertrip, denkt dat hij alles kan maken, en heeft een bord voor zijn kop waar het haar gevoelens betreft, wat haar afkeer van hem weer versterkt. Die hele verwachting van hem voor zijn verjaardag bijvoorbeeld, als een klein kind geen enkel oog hebben voor iets of iemand anders. En dan krijgt ie nog een horloge ook en dat draait hij in zijn hoofd weer zo dat iedereen hem uiteindelijk gelijk zal geven en geweldig gaat vinden.

Wat betreft Walt zijn ego door de seizoenen heen zag je vanaf het begin al narcistische trekjes die door de omstandigheden toen resulteerden in een timide sul (ene eind van het spectrum) en nu in een monsterachtig iemand (het andere eind). Zoals hij bijvoorbeeld keihard "Fuck you, Gretchen" zegt om te voorkomen dat uitkomt dat hij het geld van Elliot en haar niet heeft aangenomen, alles om zijn plannen door te kunnen voeren. Zwager bijna geëxecuteerd? Het is dat ie zijn geld met een goede smoes van Skyler kon gebruiken anders was het alleen een extra schep schuldgevoel geweest wat hij toch nauwelijks meer heeft omdat hij vindt dat hij niet anders heeft gekund ("I provide for my family, is all"). Dat ie die baan en het geld gewoon had kunnen krijgen is ie allang uit het oog verloren.

Wat trouwens erg grappig is nu ik het voor de tweede keer kijk met mijn vriend, is dat hij dingen compleet anders ziet vaak. Er zitten dus genoeg lagen en kanten aan de karakters. Zo blijft hij bijvoorbeeld maar stug voor Walt pleiten. We zitten nu halverwege seizoen 4. Ben benieuwd of hij er nog zo over denkt nadat hij heeft gezien wat Walt met Brock heeft gedaan >:)
Wat jij zegt klopt idd. Ik heb zelf ook nog wel heel lang aan de kant van Walt gestaan, maar in dit seizoen komt naar mijn idee pas echt goed naar voren dat het allang niet meer dezelfde Walt is van het begin. Dat begon idd eigenlijk al vorig seizoen met dat hij Brock vergiftigde. Inderdaad een narcistische man die totaal geen oog meer heeft voor zijn omgeving of wat dan ook.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115382664
Wat was dat eigenlijk aan het begin van seizoen 5? Walt (met baard en haar) die een auto koopt met in de kofferbak een M60:

pi_115382732
Een FlashForward van een jaar verder. Hij werd 52.
Nu weet je net zoveel als de rest.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_115382776
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:45 schreef THeeF het volgende:
Een FlashForward van een jaar verder. Hij werd 52.
Nu weet je net zoveel als de rest.
Hij werd 52? Hoe weet je dat?
pi_115382829
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hij werd 52? Hoe weet je dat?
Omdat die serveerster in bacon 52 op zijn ei legde.
Net als Skyler altijd bij zijn verjaardag deed.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115382831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat jij zegt klopt idd. Ik heb zelf ook nog wel heel lang aan de kant van Walt gestaan, maar in dit seizoen komt naar mijn idee pas echt goed naar voren dat het allang niet meer dezelfde Walt is van het begin. Dat begon idd eigenlijk al vorig seizoen met dat hij Brock vergiftigde. Inderdaad een narcistische man die totaal geen oog meer heeft voor zijn omgeving of wat dan ook.
Ik vind de serie vooral zo geniaal omdat de lijnen door blijven lopen. Mensen kunnen totaal veranderen maar het blijft in het verhaal passen en blijft begrijpelijk. En elke begrijpelijke keuze heeft een consequentie gehad als je terug kijkt. In het begin was er die beslissing om meth te gaan maken. Een jaar later zijn er links en rechts mensen dood, gewond, gehandicapt geraakt of gewoon kapot gegaan om Walt heen en vraag je je af wie de volgende is die hij de stront in trapt.

Als dit seizoen mijn verwachtingen zo in blijft lossen komt BB naast The Wire te staan in mijn lijstje. Totaal andere serie qua realisme natuurlijk maar net zo'n goede opbouw en ook geen grote namen maar gewoon goed acteerwerk.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_115382880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat die serveerster in bacon 52 op zijn ei legde.
Net als Skyler altijd bij zijn verjaardag deed.
Ah. Thanks! Heb dat gemist, volgens mij. Kan het me iig niet herinneren dat ik dat gezien heb.

Wel dat Skyler dat bij zijn verjaardag deed idd. :)
pi_115382887
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik vind de serie vooral zo geniaal omdat de lijnen door blijven lopen. Mensen kunnen totaal veranderen maar het blijft in het verhaal passen en blijft begrijpelijk. En elke begrijpelijke keuze heeft een consequentie gehad als je terug kijkt. In het begin was er die beslissing om meth te gaan maken. Een jaar later zijn er links en rechts mensen dood, gewond, gehandicapt geraakt of gewoon kapot gegaan om Walt heen en vraag je je af wie de volgende is die hij de stront in trapt.

Als dit seizoen mijn verwachtingen zo in blijft lossen komt BB naast The Wire te staan in mijn lijstje. Totaal andere serie qua realisme natuurlijk maar net zo'n goede opbouw en ook geen grote namen maar gewoon goed acteerwerk.
The Wire ben ik wel aan begonnen, maar ben blijven steken, vond BB zo geweldig dat op dat moment niets daaraan kon tippen.

BB is idd wel goed gedaan, je kan nooit voorspellen hoe het nu weer zal lopen, niets is zwart-wit.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115382912
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah. Thanks! Heb dat gemist, volgens mij. Kan het me iig niet herinneren dat ik dat gezien heb.

Wel dat Skyler dat bij zijn verjaardag deed idd. :)
Nog even hard bewijs! :D

[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115382949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nog even hard bewijs! :D

[ afbeelding ]
_O_
pi_115383097
De serveerster deed die 52 bacon er niet op maar dat deed Walt zelf. Wat het betekend zullen we pas zien aan eind van dit seizoen of het 2e deel van volgend seizoen ben ik bang. Lijkt met niet dat ze in de resterende 4 episodes nu ineens 1jaar voorbij laten gaan.


pi_115383143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 15:57 schreef FredVleespet het volgende:
De serveerster deed die 52 bacon er niet op maar dat deed Walt zelf. Wat het betekend zullen we pas zien aan eind van dit seizoen of de 2e deel van volgend seizoen ben ik bang. Lijkt met niet dat ze in de resterende 4 episodes nu ineens 1jaar voorbij laten gaan.
Nou ja, klein detail. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115383200
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115383654
Weet niet of deze al voorbij is gekomen:



Sluit wel leuk aan op de discussie hierboven over hoe Walt zich ontwikkelt.

Oh.. en deze wil ik:



[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2012 16:13:41 ]
pi_115384202
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen:
...

Oh.. en deze wil ik:

[ afbeelding ]
_O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_115384224
En als we toch plaatjes doen:



Mike _O_
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_115384335
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen:

[ afbeelding ]

Ze zijn vergeten dat hij die chick laat stikken in d'r eigen kots.. Ook niet echt het meest vriendelijke om te doen..
pi_115384446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Ze zijn vergeten dat hij die chick laat stikken in d'r eigen kots.. Ook niet echt het meest vriendelijke om te doen..
Yup!





[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2012 16:31:35 ]
pi_115384657
De serveerster deed dat niet, dat deed Walt zelf. Ook zei Walt dat ie jarig was en de serveerster wilde bewijs zien en hij liet zijn ID zien waarop vreemd genoeg een andere naam stond maar wel zijn foto en geboortedatum blijkbaar.

Hij kocht ook geen auto volgens mij maar een gun en de auto kreeg ie erbij. De vraag is wel wat hij met zo ontzettend zwaar wapen moet? Beetje zoals al pacino film op de tv die hij samen met junior bekeek alles en iedereen kapotschieten? (ik ken die film trouwens ook, hele lange tijd geleden dat ik hem heb gezien).

Wie vond hem nog narcistisch overkomen in de flashforward? Hij kwam iig niet als een lul over...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115384720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:37 schreef Kloonhommel het volgende:
De serveerster deed dat niet, dat deed Walt zelf. Ook zei Walt dat ie jarig was en de serveerster wilde bewijs zien en hij liet zijn ID zien waarop vreemd genoeg een andere naam stond maar wel zijn foto en geboortedatum blijkbaar.

Hij kocht ook geen auto volgens mij maar een gun en de auto kreeg ie erbij. De vraag is wel wat hij met zo ontzettend zwaar wapen moet? Beetje zoals al pacino film op de tv die hij samen met junior bekeek alles en iedereen kapotschieten? (ik ken die film trouwens ook, hele lange tijd geleden dat ik hem heb gezien).

Wie vond hem nog narcistisch overkomen in de flashforward? Hij kwam iig niet als een lul over...
Hij kwam in die flashforward juist heel normaal en rustig over. Kwam op mij over alsof hij de ellende achter zich had gelaten en opnieuw was begonnen ofzo.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_115384877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef Grimmson het volgende:

[..]

Ze zijn vergeten dat hij die chick laat stikken in d'r eigen kots.. Ook niet echt het meest vriendelijke om te doen..
Zelfbescherming he? Zij maakte Jesse opstandig en liet zien niet terug te deinsen voor chantage.

Overigens staat het doodrijden en doodschieten van die 2 dealertjes niet op dit lijstje, alhoewel Jesse die 2 wilde neerschieten (moordenaars van die broertje van zijn nieuwe chick momenteel)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115384925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:38 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hij kwam in die flashforward juist heel normaal en rustig over. Kwam op mij over alsof hij de ellende achter zich had gelaten en opnieuw was begonnen ofzo.
Dat idee heb ik ook ja.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115385289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook ja.
En dan schaf je een M60 aan?
pi_115385571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En dan schaf je een M60 aan?
Heftig wapen ja. Maar voor de rest kwam hij normaal over. Wie weet waarvoor hij dat wapen nodig heeft. Wraak? Zelfbescherming?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115386563
Eigenlijk komen tot nu toe alle 'gruwelijke' daden van Walt voort uit zelfbescherming. Ga ze allemaal maar na. Aan de ene kant is hij natuurlijk de gewetenloze klootzaak, maar daarnaast doet hij eigenlijk wat nodig is om te overleven. En het blijkt dat hij bereid is om daarin ver te gaan.
pi_115387384
Ik vraag me trouwens af wat de betekenis is van dat doorlaad-geluid aan het einde van de laatste episode, vlak na de laatste tik van dat horloge.
pi_115387897
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef Tijz het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de betekenis is van dat doorlaad-geluid aan het einde van de laatste episode, vlak na de laatste tik van dat horloge.
Viel me ook op ja, geen flauw idee..
pi_115388389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 17:39 schreef Tijz het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de betekenis is van dat doorlaad-geluid aan het einde van de laatste episode, vlak na de laatste tik van dat horloge.
Ik neem aan dat dat te maken heeft met Walt, die een soort tikkende tijdbom is...
Amen.
pi_115388471
Ik snap zelf de focus op dat horloge, tijdstip en uiteindelijk de secondenwijzer ook niet zo... In 24 werd dit ook vrij vaak gedaan om aan te duiden dat de tijd aan het opraken was. Die hele serie draaide om (het gebrek aan) tijd. Dat is bij BB niet echt zo.

De minutenwijzer lijkt op 51 of 52 te staan. Misschien is het een easteregg, misschien gewoon toeval.

@Jivis: dat zou een goede verklaring zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115388657
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:02 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat te maken heeft met Walt, die een soort tikkende tijdbom is...
Ja maar het eindigt met het geluid van een pistool dat geladen wordt.
pi_115388697
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:10 schreef Tijz het volgende:

[..]

Ja maar het eindigt met het geluid van een pistool dat geladen wordt.
Dat past wel in die lijn toch? Al zou het ongetwijfeld een verwijzing naar iets zijn.
Amen.
pi_115388770
Misschien dat er een bom in dat horloge zit. ;)

Denk het niet hoor, maar ik vermoed wel dat Jesse en Mike Walt uit de weg willen gaan ruimen.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:14:09 #226
230491 Zith
pls tip
pi_115388787
Tik-tak-tik-tak, thats the sound of Walts life ticking away...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_115388830
Hihi al deze discussies/analyses O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_115388838
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien dat er een bom in dat horloge zit. ;)

Denk het niet hoor, maar ik vermoed wel dat Jesse en Mike Walt uit de weg willen gaan ruimen.
Nee, dat zou een hele slechte twist zijn. Van Mike kan ik het me nog een beetje voorstellen, maar Jesse heeft al eens de kans gehad Walt neer te schieten. Waarom zou die dat dan nu ineens opnieuw willen doen?
Amen.
pi_115389509
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nee, dat zou een hele slechte twist zijn. Van Mike kan ik het me nog een beetje voorstellen, maar Jesse heeft al eens de kans gehad Walt neer te schieten. Waarom zou die dat dan nu ineens opnieuw willen doen?
Herinner je je dat fragment niet dat Walt suggereerde dat Gus Victor zijn strot doorsneed omdat Victor het kookproces aan het afkijken was? Dat Gus hem uit voorzorg doodde voor Victor wellicht voor zichzelf zou gaan beginnen....

Ik zag dat als een dreigement tegen Jesse. Je zag Jesse daarna ook flink nadenken over wat Walt zojuist zei. Volgens mij had Jesse hem door.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:43:25 #230
202546 Baszh
The Dude abides
pi_115389795
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Herinner je je dat fragment niet dat Walt suggereerde dat Gus Victor zijn strot doorsneed omdat Victor het kookproces aan het afkijken was? Dat Gus hem uit voorzorg doodde voor Victor wellicht voor zichzelf zou gaan beginnen....

Ik zag dat als een dreigement tegen Jesse. Je zag Jesse daarna ook flink nadenken over wat Walt zojuist zei. Volgens mij had Jesse hem door.
Ik denk niet dat hij op Jesse doelde, meer op concurrentie of mensen die voor hem een gevaar zijn. Jesse ziet hij als een partner
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_115389885
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:43 schreef Baszh het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij op Jesse doelde, meer op concurrentie of mensen die voor hem een gevaar zijn. Jesse ziet hij als een partner
Zou kunnen. We gaan het zien. :)
pi_115390085
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Herinner je je dat fragment niet dat Walt suggereerde dat Gus Victor zijn strot doorsneed omdat Victor het kookproces aan het afkijken was? Dat Gus hem uit voorzorg doodde voor Victor wellicht voor zichzelf zou gaan beginnen....

Ik zag dat als een dreigement tegen Jesse. Je zag Jesse daarna ook flink nadenken over wat Walt zojuist zei. Volgens mij had Jesse hem door.
Dat was omdat Victor besloot een beslissing te nemen die niet aan hem was. Plus hij was gezien door getuigen. En Gus is nogal voorzichtig zeg maar. Zo is het ook uitgelegd in een interview door de acteur die Gus speelt.
pi_115390540
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 18:51 schreef nikk het volgende:

[..]

Dat was omdat Victor besloot een beslissing te nemen die niet aan hem was. Plus hij was gezien door getuigen. En Gus is nogal voorzichtig zeg maar. Zo is het ook uitgelegd in een interview door de acteur die Gus speelt.
Dat kan natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat Walt dat ook weet.
pi_115390563
ik denk dat tegen de tijd hij 52 is walt er alleen voor staat. Zijn familie is vermoord oid
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_115390583
Ontzettende anti-climax zou het zijn, mocht Walt door toedoen van Jesse sterven. Die clash hebben we vorig seizoen al gehad. Ik denk dat Walt of doodgaat aan kanker, of weer kanker krijgt, zorgt dat zijn familie genoeg centen heeft en er dan vandoor gaat.
Amen.
pi_115390597
De klok stopte op 60 en was volgens mij wat Mike al zei. Walt is een tijdbom tick ticking. Althans zo kwam het op mij over.
pi_115390648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef sjeppert het volgende:
ik denk dat tegen de tijd hij 52 is walt er alleen voor staat. Zijn familie is vermoord oid
Ohja, in die flashforward 'viert' hij zijn 52e verjaardag. Ik denk dan dat hij weer kanker krijgt en gewoon de wijde wereld intrekt. Of iets dergelijks.
Amen.
pi_115390677
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:04 schreef Jivis het volgende:
Ontzettende anti-climax zou het zijn, mocht Walt door toedoen van Jesse sterven. Die clash hebben we vorig seizoen al gehad. Ik denk dat Walt of doodgaat aan kanker, of weer kanker krijgt, zorgt dat zijn familie genoeg centen heeft en er dan vandoor gaat.
Als Jesse Walt wil vermoorden, dan mislukt dat natuurlijk.
pi_115390748
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:06 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ohja, in die flashforward 'viert' hij zijn 52e verjaardag. Ik denk dan dat hij weer kanker krijgt en gewoon de wijde wereld intrekt. Of iets dergelijks.
De wijde wereld intrekken met een M60 in je kofferbak? Neuh, er is dan nog genoeg aan de hand. Die M60 koopt ie niet voor niets.
pi_115391002
Nu ik er verder over nadenk... Jesse heeft Walt natuurlijk dat horloge gegeven. Dat getik zou er ook op kunnen duiden dat de relatie tussen Walt en hem op knappen staat.

Maar toch zie ik Skylar eerder iets ondernemen. Een gruwelijke twist zou natuurlijk zijn als Walt jr. of Skylar er op een of andere manier in verwikkeld raken en een van de twee (of allebei) het loodje leggen. Dan kan Walt in New Hampshire de killer gevonden hebben en wil hij met de M60 wraak nemen.
Amen.
pi_115393093
Is het al maandag?? }:|


Belooft me nog eens een episode te worden zo aan de promo te zien..
pi_115393468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:11 schreef Grimmson het volgende:
Is het al maandag?? }:|


Belooft me nog eens een episode te worden zo aan de promo te zien..
Kom op zeg... Eerst ff weekend ;)
pi_115393668
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kom op zeg... Eerst ff weekend ;)
True.. :P
pi_115394192
Wachten tot zondag is niet zo erg, ik zie meer meer op tegen een jaar wachten. Ook omdat de achtste aflevering waarschijnlijk een dikke vette cliffhanger krijgt.
Amen.
pi_115396415
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:17 schreef Jivis het volgende:
Nu ik er verder over nadenk... Jesse heeft Walt natuurlijk dat horloge gegeven. Dat getik zou er ook op kunnen duiden dat de relatie tussen Walt en hem op knappen staat.

Denk je dit nou echt over een gozer die snikkend vertelt wat een spijt hij heeft van het bijna doodschieten van Walter na het vinden van die ricinesigaretje?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 21:42:56 #246
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_115397763
Wat een ellende met Skyler zeg maar na de laatste aflevering is het wel duidelijk waarom. En die nerveuze vos haha wat een mooie serie.

quote:
9s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:40 schreef Jivis het volgende:
Wachten tot zondag is niet zo erg, ik zie meer meer op tegen een jaar wachten. Ook omdat de achtste aflevering waarschijnlijk een dikke vette cliffhanger krijgt.
Al dat gespeculeer, wel een mooie _O-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_115398964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Denk je dit nou echt over een gozer die snikkend vertelt wat een spijt hij heeft van het bijna doodschieten van Walter na het vinden van die ricinesigaretje?
Nee, dat denk ik niet nee. Dat blijkt ook mijn andere posts in dit topic :P.
Amen.
pi_115408223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat een ellende met Skyler zeg maar na de laatste aflevering is het wel duidelijk waarom.
...nu pas ?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:16:57 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_115408359
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 00:15 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

...nu pas ?
Ja ik dacht dat zij weer zo'n overdreven reactie vertoonde om niets zoals in het begin. Dit is de enige keer dat ik haar wel gelijk geef. Al vind ik dat ze toch zwaar overdrijft met de mogelijke gevolgen vandien.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:32:41 #250
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115457887
Seizoen 5 wordt steeds slechter, ik hoop dat het nog ergens op uitdraait. Alleen Skylers woorden op het eind waren wel goed, maar voor de rest was de hele episode domme filler en stoerdoenerij met die wagens.
This isn't even my final form.
pi_115458101
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Levolution het volgende:
Seizoen 5 wordt steeds slechter, ik hoop dat het nog ergens op uitdraait. Alleen Skylers woorden op het eind waren wel goed, maar voor de rest was de hele episode domme filler en stoerdoenerij met die wagens.
Dat is altijd zo geweest, de seizoenen bouwen altijd toe naar een grote climax. Als er één serie geen fillers heeft, is het BB wel. Elke aflevering bevat juist belangrijke elementen voor latere gebeurtenissen.
Amen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 12:52:34 #252
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115458505
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:39 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat is altijd zo geweest, de seizoenen bouwen altijd toe naar een grote climax. Als er één serie geen fillers heeft, is het BB wel. Elke aflevering bevat juist belangrijke elementen voor latere gebeurtenissen.
Daarom geef ik het ook een kans, in principe staan de verhaallijnen voldoende open om op iets heel goeds uit te draaien. Maar die ontzettende fanpleasing (die autoscène) begint me te populair te worden.
This isn't even my final form.
pi_115461657
Same met boven genoemde reacties. Blijf de serie wel volgen maar vindt de acteer prestaties van skyler echt dramatisch slecht. Oef, zo verschrikkelijk. Zo naief, bah!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_115463206
Wat houdt naïef acteren in?
  zondag 12 augustus 2012 @ 16:01:18 #255
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115464949
Enige mooie aan dat de week zo snel voorbij gaat is dat de Breaking Bad-afleveringen sneller lijken te komen :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115468011
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Same met boven genoemde reacties. Blijf de serie wel volgen maar vindt de acteer prestaties van skyler echt dramatisch slecht. Oef, zo verschrikkelijk. Zo naief, bah!
Als je haar naïef vindt overkomen is dat juist goed geacteerd en vind je het dus een goede acteerprestatie, toch? :').
Amen.
pi_115468818
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 16:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Enige mooie aan dat de week zo snel voorbij gaat is dat de Breaking Bad-afleveringen sneller lijken te komen :D
Het enige lichtpunt aan een weekend dat voorbij is gegaan :Y
  zondag 12 augustus 2012 @ 17:58:17 #258
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115469461
Je moet niet alleen voor het weekend leven.
This isn't even my final form.
pi_115469751
Mee eens.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:16:34 #260
66083 Platina
78th Element
pi_115474850
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Levolution het volgende:
Seizoen 5 wordt steeds slechter, ik hoop dat het nog ergens op uitdraait. Alleen Skylers woorden op het eind waren wel goed, maar voor de rest was de hele episode domme filler en stoerdoenerij met die wagens.
Mjah, gelukkig verschillen meningen he.
pi_115474945
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 17:20 schreef Jivis het volgende:

[..]

Als je haar naïef vindt overkomen is dat juist goed geacteerd en vind je het dus een goede acteerprestatie, toch? :').
Oke. Ik bedoelde eigenlijk dat haar naïeve spel super slecht geacteerd was :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_115475942
aaronpaul_8 twitterde op zondag 12-08-2012 om 20:36:48 On tonight's episode of Breaking Bad shit gets crazy. reageer retweet
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:00:30 #263
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115476855
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef FredVleespet het volgende:
aaronpaul_8 twitterde op zondag 12-08-2012 om 20:36:48 On tonight's episode of Breaking Bad shit gets crazy. reageer retweet
Ben benieuwd.
This isn't even my final form.
pi_115478256
nogmaals, ik hoop dat mike lydia alsnog opruimt
pi_115483018
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef Grimmson het volgende:

En Tufkal, een kleine afrader: Dit topic. Kijk eerst alles en lul daarna gezellig mee, tenzij je grandioos gespoiled wilt worden.. ;)
Ik ben helemaal bij nu :P en niets gelezen hier.
Geweldige serie. Is het elke maandag op tv in de USA?
pi_115484429
Het is elke zondag avond op tv in de US (4:00 's nachts bij ons) dus op maandag te downloaden
pi_115489352
betsy_brandt twitterde op zaterdag 11-08-2012 om 18:01:34 I am SO giddy about tomorrow's episode...I cannot WAIT for all of you to see it! Tell me what you think after you've watched. reageer retweet
Er staat dus wel wat te gebeuren deze episode als ik haar tweets en die van Aaron Paul zo lees :9 .
pi_115489805
Mag ook wel, we zijn al over de helft :P
pi_115491261
Wie gaat er morgen dood, place your bets :P
  maandag 13 augustus 2012 @ 00:39:30 #270
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115495613
Dit is wat er volgens mij morgen gaat gebeuren:

Skyler draait door nadat ze beseft dat Walt als wife-beater bekend laten staan geen indruk maakt. Ze besluit andere maatregelen te treffen. Met behulp van het horloge volgt ze de geurspoor terug naar Jesse. Ze duwt hem met haar monsterkaak tegen een tafel met sinaasappelen en steelt zijn geld. Van dat geld bouwt ze Gus' lijk om tot een verwoestende androïde, waarbij ze onderdelen gebruikt uit Junior's nieuwe auto. Mecha Gus opent de jacht op Walt met zijn laserstropdas. Een spectaculaire achtervolging ontstaat als Walt probeert te vluchten in zijn nieuwe bak, terwijl de dubstep beats keihard droppen en Mike vanuit de kofferbak het vuur opent op Mecha Gus.

Open plekken:
- Leeft Jesse nog en zal hij verlamd in een ziekenhuis opduiken in het volgende seizoen?
- Vindt Walter Jr. Ratatouille een betere film dan Scarface?
- Wordt Skylers technologie gebruikt om Mecha Jane Margolis te ontwikkelen zodat de veel gewilde lesbische liefdesscène tussen haar en Lydia tot stand komt?
This isn't even my final form.
pi_115495902
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:39 schreef Levolution het volgende:
Dit is wat er volgens mij morgen gaat gebeuren:

Skyler draait door nadat ze beseft dat Walt als wife-beater bekend laten staan geen indruk maakt. Ze besluit andere maatregelen te treffen. Met behulp van het horloge volgt ze de geurspoor terug naar Jesse. Ze duwt hem met haar monsterkaak tegen een tafel met sinaasappelen en steelt zijn geld. Van dat geld bouwt ze Gus' lijk om tot een verwoestende androïde, waarbij ze onderdelen gebruikt uit Junior's nieuwe auto. Mecha Gus opent de jacht op Walt met zijn laserstropdas. Een spectaculaire achtervolging ontstaat als Walt probeert te vluchten in zijn nieuwe bak, terwijl de dubstep beats keihard droppen en Mike vanuit de kofferbak het vuur opent op Mecha Gus.

Open plekken:
- Leeft Jesse nog en zal hij verlamd in een ziekenhuis opduiken in het volgende seizoen?
- Vindt Walter Jr. Ratatouille een betere film dan Scarface?
- Wordt Skylers technologie gebruikt om Mecha Jane Margolis te ontwikkelen zodat de veel gewilde lesbische liefdesscène tussen haar en Lydia tot stand komt?
Spoiler tags graag! :(
  maandag 13 augustus 2012 @ 01:51:13 #272
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_115499303
Er was vorige week ook al wel gezegd dat er deze week iets (heel) speciaals ging gebeuren volgensmij, dus ben benieuwd.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_115501235
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 12:32 schreef Levolution het volgende:
Seizoen 5 wordt steeds slechter, ik hoop dat het nog ergens op uitdraait. Alleen Skylers woorden op het eind waren wel goed, maar voor de rest was de hele episode domme filler en stoerdoenerij met die wagens.
:') meen je dit nou?
&lt;hr&gt;
pi_115501395
Laatste 8 afleveringen pas begin volgend jaar ;(
pi_115501468
Breaking Bad S05E05 720p HDTV x264-EVOLVE

w/
pi_115502519
quote:
6s.gif Op maandag 13 augustus 2012 00:43 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Spoiler tags graag! :(
Waarom ?

Omdat Walt aangevallen wordt door Jesse en hij Ricine drinkt door n rietje ?
pi_115503155
weer een fijnnnnnne aflevering *O* c_/
jammer alleen van die jongen
pi_115503390
Die jongen _O-
pi_115503875
wat een aflevering, eindelijk wat actie :9 ik was dat kind van het begin ook alweer vergeten.
pi_115505179
Soms zit ik echt met verbazing naar Walt te kijken... hoe erg zijn hele doen en laten is veranderd....
Hij is nu enkel nog Heisenberg..
pi_115505258
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 11:10 schreef kossikvassik2 het volgende:
Soms zit ik echt met verbazing naar Walt te kijken... hoe erg zijn hele doen en laten is veranderd....
Hij is nu enkel nog Heisenberg.. (sinds Skyler hem aan de kant heeft gezet)... heel zijn houding is intimiderend
pi_115505425
Net nog even Episode4 gekeken (dit keer met NL ondertiteling). Nu viel mij 1 ding ineens meer op dan dat ik het de eerste keer zag. Plus gelijk even wat speculatie erbij :P .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115505912
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:39:48 #284
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115506002
Waarom schoten ze de spin niet dood?

En weer die spoilers :')
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 13 augustus 2012 @ 11:45:40 #285
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115506181
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 13 augustus 2012 @ 12:28:15 #286
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_115507500
Todd _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_115507631
Holy shit! Wat een aflevering, wat een einde!! 0_0

_O_
pi_115508047
Everybody souds like meryl streep with a gun to their head!

One-liner van de dag ;)
pi_115511005
Wat een aflevering idd _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Waarom niet?
pi_115512314
Wat een coole aflevering, coole heist ook hoe ze dat bedachten :D
En walt die bij zijn dea broer afluisterapparatuur installeert, heel veel actie deze aflevering weer lekker.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_115512320
Tijdens die trein heist leefde iedereen natuurlijk met Walt en zijn crew mee... maar op het einde ontnuchteren de makers ons toch... een fucking onschuldig kind dat helemaal blij was met zijn spin koelbloedig doodmaken... kom op zeg...
Walt en co zijn echt de bad guys... de enige normale persoon is Jesse...
pi_115512423
Eerste wat ik dacht was maak dat kind dood voordat hij hem wegcrosst op zn brommer :@ . Walt en Jesse schrokken wel. Maar Walt zal er minder problemen mee hebben vermoed ik.
  maandag 13 augustus 2012 @ 14:51:52 #293
256829 Sokz
Livin' the life
pi_115512429
Denk dat dit ook hét breekpunt voor Jesse is.
pi_115512507
Ik begin Walt echt te haten... zijn arrogantie...koelbloedigheid....

weten jullie nog hoe Jesse en Walt er een paar seizoenen terug een probleem van maakten dat Gus kinderen liet dealen... wat zij nu gedaan hebben is natuurlijk veel erger... ze zijn echt ontmenselijkt...

Ik denk dat we aan het einde van seizoen 5 geen traan om Walt zullen laten als die doodgaat :P
pi_115512533
Maar wat me later ook weer naar boven schoot, was dat hank aan walt jr vraagt of die heat wil kijken. een film waar ze ook een heist doen met een nieuwe kerel die ook zomaar opeens iemand doodschiet :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:00:33 #296
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_115512798
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef FredVleespet het volgende:
Eerste wat ik dacht was maak dat kind dood voordat hij hem wegcrosst op zn brommer :@ . Walt en Jesse schrokken wel. Maar Walt zal er minder problemen mee hebben vermoed ik.
Klopt. Dit is beter dan wanneer het kind was ontsnapt.
Plus Hank hoeft het afluisterapparaat maar te ontdekken en hij weet dat het Walt is.
pi_115513175
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 14:53 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ik begin Walt echt te haten... zijn arrogantie...koelbloedigheid....

weten jullie nog hoe Jesse en Walt er een paar seizoenen terug een probleem van maakten dat Gus kinderen liet dealen... wat zij nu gedaan hebben is natuurlijk veel erger... ze zijn echt ontmenselijkt...

Ik denk dat we aan het einde van seizoen 5 geen traan om Walt zullen laten als die doodgaat :P
Walt schoot hem niet dood :+ .
Wat Walt ook flikt ik blijf van hem houden .. denk ik O-)

  maandag 13 augustus 2012 @ 15:23:56 #298
256829 Sokz
Livin' the life
pi_115513833
ooh schoot todd, wat een baas
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:25:08 #299
256829 Sokz
Livin' the life
pi_115513880
Die's ook dood dus, gevalletje gus/victor.
pi_115514420
Top aflevering!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 13 augustus 2012 @ 15:45:54 #301
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115514645
slotje
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')