abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:43:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_115236528
London Late Night met Mart Smeets en tafelgasten [elke dag 22:25 NL1]
Tijdens de Spelen komt NOS Sportzomer uit een 'eigen' studio in het Holland Heineken House in Londen.
Met de hoogte- en dieptepunten van de dag, maar vooral ook met de hoofdrolspelers en andere gasten aan tafel.
En natuurlijk is er aandacht voor eventuele huldigingen van Nederlandse sporters, die in hetzelfde Holland Heineken House plaatsvinden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:43:57 #2
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115236549
Niveautje hier hoor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115236562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik post hetzelfde als de jaren ervoor. Ik ben altijd al kritisch geweest. Dat is wat anders dan verzuurd en continue negatief.

Tja, over kritisch en verzuurd/negatief zullen we het hier maar niet meer hebben... ;).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:45:27 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_115236625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tja, over kritisch en verzuurd/negatief zullen we het hier maar niet meer hebben... ;).
Ik heb plezier in het Fokken. Ik zal best wel eens te kritisch zijn of negatief overkomen. Maar je kent me goed genoeg om te weten dat ik een positivo ben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:46:48 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_115236675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef tong80 het volgende:

Nog een positieve post van hem ontdekt de laatste tijd ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 01:35 schreef golfer het volgende:
Deze uitzending was stukken beter dan de afgelopen dagen.
Hij liet zowaar z'n gasten af-en-toe uitspreken en het leek soms net of hij ook luisterde naar de antwoorden.

Zou Mart de kritiek ook hebben gelezen of heeft z'n redactie hem erop gewezen?
De tenenkrommende momenten waren in ieder geval stukken minder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_115236728
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sorry, maar dit is toch wel overdreven mag ik hopen...
Nee, dit is niet overdreven. Als jij aan m'n trainingspak gaat trekken en neerbuigend gaat staan doen, dan heb je echt een probleem. Het getuigt van een totaal gebrek aan respect en inlevingsvermogen. Als hij alleen had gezegd: "Jij had hier ook wel in zo'n oranje trainingspak willen zitten, hè?" Dan had ik 't een domme opmerking gevonden maar niet stuitend. Nu begint hij gewoon gemeen te lachen en gaat hij trekken aan haar trainingspak en blijft hij maar doorzagen tegen Manon Flier. Niet met één opmerking maar met meerdere achter elkaar alleen maar over dat trainingspak.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_115236739
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ik vind toch vrij bizar. "Je had veel liever dit pakkie aangehad. Kijk eens".

EDIT: kun je hier niet linken naar een specifieke tijd in een yt-video? Het gaat om de paar seconden na 2:20.
Raar wellicht maar die hetze over het verbaal aanranden van zijn gasten en dergelijke vind ik raarder zoveel anders dan anders stelt Mart zich niet op dit jaar hoor.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 13:49:28 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_115236800
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Deze uitzending was stukken beter dan de afgelopen dagen.
Hij liet zowaar z'n gasten af-en-toe uitspreken en het leek soms net of hij ook luisterde naar de antwoorden.

Zou Mart de kritiek ook hebben gelezen of heeft z'n redactie hem erop gewezen?
De tenenkrommende momenten waren in ieder geval stukken minder

De Bagwan is er niks bij.

pi_115236941
"Je vermaakt je wel maar je had veel liever hier in trainingspak aan tafel gezeten."
-Grijpt jasje en sjort aan mouw-
"Je had veel liever dit pakkie aangehad, kijk eens!" (Vooral die "kijk eens!")
"Dit oranje had je graag aangehad."
-Verbeten gezicht Manon-
"Dat zat er niet in."
Manon: "Nee."
"NEE! En dan moet je hier als partner naartoe gaan, toch?"

Ik heb me gewoon zitten schamen voor 'm. Zie je ook dat er maar één vraag is gesteld in dat hele stuk? En die vraag kan je alleen beantwoorden met ja of nee. Gewoon weer een stukje Mart-show.
pi_115236970
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Raar wellicht maar die hetze over het verbaal aanranden van zijn gasten en dergelijke vind ik raarder zoveel anders dan anders stelt Mart zich niet op dit jaar hoor.
Vanaf 2:20 slaat nergens op. Hij stelt trouwens ook twee keer de vraag wat haar rol hier is. Ook een beetje dom.
pi_115237028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, dit is niet overdreven. Als jij aan m'n trainingspak gaat trekken en neerbuigend gaat staan doen, dan heb je echt een probleem. Het getuigt van een totaal gebrek aan respect en inlevingsvermogen. Als hij alleen had gezegd: "Jij had hier ook wel in zo'n oranje trainingspak willen zitten, hè?" Dan had ik 't een domme opmerking gevonden maar niet stuitend. Nu begint hij gewoon gemeen te lachen en gaat hij trekken aan haar trainingspak en blijft hij maar doorzagen tegen Manon Flier. Niet met één opmerking maar met meerdere achter elkaar alleen maar over dat trainingspak.
Hij zit heel even aan dat trainingspak. Noemt het ook eerst een trainingspak, en noemt het daarna een pakkie. Wat in jezusnaam is daar nou zo ontzéttend erg aan dat jij 'm wellicht wel aan zou vliegen.

Verder noemt hij één keer dat trainingspak. Dus waar je vandaan haalt dat hij meerdere keren achter elkaar alleen maar over dat pakkie opmerkingen plaatst... Vlak daarna gaat het alweer over of het voor haar moeilijk is haar man te steunen.
In Southern Sun
pi_115237054
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij zit heel even aan dat trainingspak. Noemt het ook eerst een trainingspak, en noemt het daarna een pakkie. Wat in jezusnaam is daar nou zo ontzéttend erg aan dat jij 'm wellicht wel aan zou vliegen.

Verder noemt hij één keer dat trainingspak. Dus waar je vandaan haalt dat hij meerdere keren achter elkaar alleen maar over dat pakkie opmerkingen plaatst... Vlak daarna gaat het alweer over of het voor haar moeilijk is haar man te steunen.
Zie mijn transcript hierboven. Je hebt het waarschijnlijk niet gekeken als ik jou zo hoor.
pi_115237068
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:53 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vanaf 2:20 slaat nergens op. Hij stelt trouwens ook twee keer de vraag wat haar rol hier is. Ook een beetje dom.
Ik kan mij jaren herinneren dat Mart 1 en dezelfde vraag 5x herhaalde totdat hij bij 1 van zijn gasten het voor hem gewenste antwoord gaf. Hij is altijd een lul geweest waar de show om moest draaien maar klaarblijkelijk is Nederland op hem uitgekeken en vallen dit soort dingen nu eerder op.
pi_115237101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij had al 2 en halve minuut vragen gesteld uit een negatieve invalshoek en dat gaat ie dit doen. Dit is echt niet journalistiek, dit is zuigen.
pi_115237130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niveautje hier hoor.
Knotsgek niveautje.
pi_115237144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik kan mij jaren herinneren dat Mart 1 en dezelfde vraag 5x herhaalde totdat hij bij 1 van zijn gasten het voor hem gewenste antwoord gaf. Hij is altijd een lul geweest waar de show om moest draaien maar klaarblijkelijk is Nederland op hem uitgekeken en vallen dit soort dingen nu eerder op.
Wel mooi dat WA hem te slim af was. Onverstoord een promotieverhaaltje ophangen en dan ook Smeets nog een hak zetten :D
pi_115237240
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Zie mijn transcript hierboven. Je hebt het waarschijnlijk niet gekeken als ik jou zo hoor.
Je moet eens ophouden zulke conclusies te trekken. Deed je in het vorige topic ook al. Ik heb gekeken en het nu drie keer teruggezien. Maar goed, jij ziet dingen in dat stukje die er niet zijn. Het enige dat ik deel is dat Mart te veel praat en soms zijn gasten daar mee in de weg zit, maar dat heb ik al eerder gezegd. Dat jij het moet gebruiken om je punt te onderbouwen, zegt mij genoeg.
In Southern Sun
pi_115237325
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hij had al 2 en halve minuut vragen gesteld uit een negatieve invalshoek en dat gaat ie dit doen. Dit is echt niet journalistiek, dit is zuigen.
Er kleeft ook een negatieve invalshoek aan haar. Ze had dolgraag op die Spelen willen zijn maar is er niet. Want ploeg niet goed genoeg. Maar ze is er nu wel, omdat ze haar man komt steunen. Hij noemt haar op een gegeven moment SuperSupporter (zie SuperHarregarre, ik heb gekeken!). Dat lijkt me verre van negatief.
In Southern Sun
pi_115237338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je moet eens ophouden zulke conclusies te trekken. Deed je in het vorige topic ook al. Ik heb gekeken en het nu drie keer teruggezien. Maar goed, jij ziet dingen in dat stukje die er niet zijn. Het enige dat ik deel is dat Mart te veel praat en soms zijn gasten daar mee in de weg zit, maar dat heb ik al eerder gezegd. Dat jij het moet gebruiken om je punt te onderbouwen, zegt mij genoeg.
Nou, laat ik dan maar ophouden met de discussie. Jij hebt blijkbaar andere normen en waarden. Ik hoop voor je dat je niet de verkeerde tegen 't lijf loopt.
pi_115237383
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nou, laat ik dan maar ophouden met de discussie. Jij hebt blijkbaar andere normen en waarden. Ik hoop voor je dat je niet de verkeerde tegen 't lijf loopt.
Iemand die een ander zou willen aanvallen wegens het aanraken van een trainingspak die mij iets over normen en waarden gaat vertellen. Juist.
In Southern Sun
pi_115237428
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iemand die een ander zou willen aanvallen wegens het aanraken van een trainingspak die mij iets over normen en waarden gaat vertellen. Juist.
Waarom toch weer doorzuigen? Je hebt wel veel weg van Mart. Het gaat om de manier waarop je met mensen omgaat. Als je denkt dat je ongelimiteerd kunt zuigen zonder wroeging te creëeren ben je gewoon gestoord bezig.
pi_115237457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom toch weer doorzuigen? Je hebt wel veel weg van Mart. Het gaat om de manier waarop je met mensen omgaat. Als je denkt dat je ongelimiteerd kunt zuigen zonder wroeging te creëeren ben je gewoon gestoord bezig.
Waarom doorzuigen? Waarom moet jij die laatste opmerking na 'ophouden met de discussie' nog plaatsen? Spiegeltje...
In Southern Sun
pi_115237499
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom doorzuigen? Waarom moet jij die laatste opmerking na 'ophouden met de discussie' nog plaatsen? Spiegeltje...
He, lul, jij postte in 't laatste topic dat je zou stoppen met posten. Jij moet dus echt je grote zuigende waffel houden als je 't hebt over doorgaan met de discussie.
pi_115237524
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

He, lul, jij postte in 't laatste topic dat je zou stoppen met posten. Jij moet dus echt je grote zuigende waffel houden als je 't hebt over doorgaan met de discussie.
Oh, en nu gaan we schelden.

Normen en waarden, right.
In Southern Sun
pi_115237566
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh, en nu gaan we schelden.

Normen en waarden, right.
Ah flikker toch op man. :') Je bent wel de grootste zuiger op dit forum zeg. Allemachtig, nog nooit iemand hier gezien die zo irritant is. :')

Chapeau daarvoor man. Chapeau. Ik hoop dat je 't leuk vond.
pi_115237725
SH, DS, kunnen jullie hier gewoon mee ophouden? Stelletje kleuters (ja, beiden).

Jullie zijn het niet eens en jullie gaan het ook niet eens worden. Big deal. Move on. Nobody cares.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:50:01 #27
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_115239373
Vanavond Dorian in LLN?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_115240275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef Perrin het volgende:
Vanavond Dorian in LLN?
Zou hij Bolt kennen?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:17:07 #29
38496 Perrin
pi_115240378
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:14 schreef tralalala het volgende:

[..]

Zou hij Bolt kennen?
o|O
pi_115240748
Nog een weekje Mart en dan zijn we van hem af.

Positief blijven denken he. *O*
★★★
pi_115240954
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog een weekje Mart en dan zijn we van hem af.

Positief blijven denken he. *O*
_O-
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:38:11 #33
38496 Perrin
pi_115241258
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:41:01 #34
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_115241335
Robin Haase heeft zijn gal ook lekker gespuwd.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:42:39 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_115241404
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef BVO het volgende:
Robin Haase heeft zijn gal ook lekker gespuwd.
Nu Edward nog vanavond.

dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:43:50 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_115241449
robin_haase twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:09:17 Het interview met prins willem alexander moet mart smeets pijn doen. Merken jullie ook het verschil??? reageer retweet
robin_haase twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:15:19 Ach, laat ik maar niks meer zeggen verder. Wordt al genoeg gedaan. reageer retweet
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:44:56 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_115241491
quote:
Vanavond Dorian in LLN?
Nee, die komt morgen. Althans dat was afgelopen week al afgesproken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_115241661
robin haase _O- ga trailors kijken ofzo, held

Mart *O*
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:51:33 #39
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115241753
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115242095
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef BVO het volgende:
robin_haase twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:09:17 Het interview met prins willem alexander moet mart smeets pijn doen. Merken jullie ook het verschil??? reageer retweet
Ik snap 'm niet. :{ ;(
★★★
pi_115242317
Even buiten de hele Smeets-discussie, maar Robin Haase was toch wel één van de meest zouteloze gasten tijdens LLN. En dan een week later nog even een sneer uitdelen, vind ik dan weer wat zielig.
In Southern Sun
pi_115242542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115242754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Even buiten de hele Smeets-discussie, maar Robin Haase was toch wel één van de meest zouteloze gasten tijdens LLN. En dan een week later nog even een sneer uitdelen, vind ik dan weer wat zielig.
Mart verdiend het dat vanaf nu alle gasten dat mogen doen. *O*
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:19:52 #44
11102 knep
Mountainfreak
pi_115243071
quote:
:D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:25:53 #45
11102 knep
Mountainfreak
pi_115243341
Mart op 3fm bij Coen en Sander nu :')
pi_115243651
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef knep het volgende:
Mart op 3fm bij Coen en Sander nu :')
Jammer dat ik het niet kan beluisteren, wat zegt ie "ik benoem de feiten zoals het is, daar wordt ik voor betaald?"
pi_115244240
quote:
Gedeelde (s)Mart

- Waar een goede interviewer vragen stelt en naar het antwoord luistert, vertelt Smeets het verhaal van zijn tafelgasten het liefste helemaal zelf. -

Wie mijn tweets de laatste dagen heeft gevolgd, zal het niet ontgaan zijn: ik ben nogal kritisch over Mart Smeets. "Waarom kijk je er dan naar, Marc? Er zit een knop op je tv!". Klopt helemaal... maar ik wil graag de verhalen van onze Nederlandse topsporters horen, en zij schuiven nou eenmaal, na hun moment van euforie of deceptie, aan bij Mart Smeets.

Smeets is ongetwijfeld een vakman: hij is vast een van Nederlands beste sportcommentatoren. En hij schreef goede boekjes met vaak heel interessante sportverhalen. Maar Mart Smeets is een ont-hut-send slechte interviewer. En in die rol zit hij deze zomer op zijn troon. Waar een goede interviewer vragen stelt en naar het antwoord luistert, vertelt Smeets het verhaal van zijn tafelgasten het liefste helemaal zelf. Zodoende is hij continu aan het woord. Hij vraagt de 'geinterviewde' hoogstens om zijn lezing van de gebeurtenissen te bevestigen: "Ja?" "Zo is het toch?".

Waar bij andere interviewers het hoogste percentage gesproken woord door de geinterviewde wordt uitgesproken, houdt Smeets het liefste ‘balbezit’. Gisteravond waren ‘we’ getuige van het dieptepunt van Londen Late Night tot nu toe: de verbale aanranding van volleyballster Manon Flier.

Manon Flier - een van de beste volleybalsters ter wereld - is op de Olympische Spelen in Londen om haar vriend (beachvolleyballer Reinder Nummerdor) aan te moedigen. Veel liever was ze zelf in Londen in actie gekomen met het Nederlands volleybalteam. De volleybaldames hebben een driedubbel trauma: vier jaar lang getraind voor Athene, maar niet geplaatst. Toen het traject weer in richting Peking, het team behoorde tot de wereldtop, maar ze wisten zich net niet te kwalificeren. Daarna hebben de dames toch weer opnieuw vier jaar alles in hun leven opzij gezet om Londen te halen. Op de valreep werd coach Selinger ontslagen, viel het team uit elkaar, en werd ook deze kwalificatie niet gehaald. 12 jaar je leven in het teken zetten van trainen voor de Olympische Spelen, en er nooit naar toe gaan.

Het is de keerzijde van de Olympische droom. Voor elke sporter die nu op de Spelen in actie komt, zijn er zeker tien die er alles voor over hebben gehad om daar ook te staan. Op een paar seconden de limiet niet halen, de blessure op het verkeerde moment of op de valreep niet geselecteerd door de bondscoach: het zijn dieptragische sportverhalen.

Zelf kan ik er sinds kort over meepraten: sinds drie jaar train ik met het Nederlands rolstoelbasketbalteam. Vier volle dagen per week trainen op Papendal en dan nog een bij mijn club. Wij liepen op het EK op een haar na kwalificatie voor de Paralympics mis. Ook mijn vriendin Remona gaat niet naar Londen. Ze ging er vol voor, gaf haar baan op, kreeg dit voorjaar een kleine blessure, die net ernstig genoeg was om haar aan de kant te houden bij de wedstrijden waarin ze zich wilde plaatsen voor de zevenkamp. Jarenlang net zo hard en veel getraind als de medaillewinnaars: maar geen beloning. Thuis op de bank kijken naar de wedstrijd waar je zelf had willen staan. Of – zoals Manon Flier – toch naar Londen om daar je vriend aan te moedigen.

Smeets begint met een vraag: "Voel jij je hier thuis?" Manon bevestigt. Dat is niet het gewenste antwoord: "Je vermaakt je wel, maar je had veel liever in trainingspak aan tafel gezeten. Je had veel liever dit pakkie aan gehad, he? Kijk eens, dit oranje had je graag aan gehad. Maar het zat er niet in, he? Toch? En dan moet je hier als partner naar toe gaan – en dan doe je dat, toch?" Manon vertelt dat ze de knop vrij snel heeft omgezet, de teleurstelling was vier jaar geleden groter. Nu heeft ze het snel verwerkt.

Maar dit gaat Smeets veel te snel: "Kijk, deze beelden? Of wil je die liever niet zien? Sovjetunie, of Rusland heet dat geloof ik nu. Ja, Rusland? En jullie aan de andere kant. En dan halen jullie het niet. Die droom, die zij dus wel hebben en zij gaan dus. 25-14. Jullie dus niet. En dat levert de volgende beelden op: dat kunnen mensen zich niet indenken, dat een mens zo klein ineens kan worden, zo klein dat een grote handdoek te klein is. Ja toch?" We zien beelden van de huilende volleybaldames. "Je hebt het er nog steeds moeilijk mee. Ik ga u laten zien waar ze nu zit: ze is een face in the crowd. We gaan naar de tribune toe, en dan moet je heel goed kijken, waar zit onze Manon? Daar dus. Ze is een face in the crowd, en daar moet ze kijken naar de man met wie zij het leven deelt. Ja toch, zo is het toch?"

Smeets oreert ongestoord verder, en draagt Flier letterlijk op: "zeg maar als het niet waar is". In het vervolg van het gesprek, waarin de spreekverhouding – niet gechargeerd – ligt op 75% Smeets aan het woord tegenover 25% Flier, wordt het mislopen van de Spelen steeds opnieuw door hem ingepeperd. Om vervolgens tot een ongevraagd advies te komen: Flier moet gaan beachvolleyballen.

Ik zie altijd het positieve van mensen, en ben er daarom van overtuigd dat Smeets niet expres in open wonden wroet. Hij heeft zo een groot respect voor het offer dat topsporters moeten brengen om hun doelen te bereiken, dat hij het belangrijk vindt dat hun verhalen groots en meeslepend tot het Nederlands publiek doordringen. Jarenlange ervaring heeft Smeets ervan overtuigd dat de meeste topsporters geen geweldige verhalenvertellers zijn. Het tegendeel wordt bewezen door Caroline Wensink, die in de Volleybalkrant ontroerend schrijft over de pijn die een sporter voelt als hij de Olympische Spelen misloopt. Een verhaal dat Manon Flier gisteren ook had kunnen vertellen. Als Mart Smeets haar daartoe de kans had gegeven.

Bron: Weblog Marc de Hond
Helemaal mee eens! _O_
pi_115246679
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_115247970
quote:
Ironisch dat Mart zegt dat het om de atleten gaat en niet om hem.
pi_115248592
Moraal van het verhaal..

Wij zijn klein en Mart is groot :|W .
pi_115250546
:)
you tokkie to me?
pi_115252039
quote:
Vanavond Dorian in LLN?
Nee morgen, dan komt Florian.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 19:31:41 #53
11102 knep
Mountainfreak
pi_115253082
Gedeelte van een interview met Manon Flier:
quote:
Tot slot. Er is wat ophef ontstaan over jouw optreden bij Mart Smeets tijdens London Late Night. Pakte hij je te hard aan?
“Mensen in mijn omgeving vonden inderdaad dat hij wat streng was. Het was hier en daar wel tenenkrommend wat hij zei, maar hij wilde mij misschien ook een beetje uit de tent lokken. Ik heb drie keer tevergeefs geprobeerd om de Spelen te halen, dus dan kan het wel eens hard aankomen. Het was best wel emotioneel, maar ik heb gewoon leuk met hem gesproken na afloop hoor. No hard feelings.”
Volledige versie: http://www.nusport.nl/lon(...)zit-er-zeker-in.html
pi_115255123
Epke Zonderland, Teun Mulder, Marit Bouwmeester en Bert van Marwijk de gasten.
  ESF Reporter dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:11:05 #55
87554 Cee
Welluk?
pi_115255144
Holy crap. Vanavond Bert van Marwijk te gast. Ik ga alvast popcorn halen.
Oh ja, en Epke dus ik ga ook een waaier halen om mezelf mee af te koelen. O+
pi_115255146
Bert v. Marwijk vanavond :D Die kan niet tegen irritante mensen, dus heb er zin in _O-
★★★
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:11:14 #57
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115255155
Bertje van Oranje straks te gast *O*
pi_115255213
Van Marwijk :')
En moeten we weer de stem van Marit aanhoren :')

Maar ik ga kijken voor Teun en Epke.
pi_115255283
Van Marwijk mag van mij voor de verandering wel een keer afgekraakt worden door Mart.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:14:04 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_115255325
Wat voor Olympische prestatie heeft Van Marwijk geleverd :?
Poef.....gone! ©golfer
pi_115255398
Beter geeft Mart van Marwijk niet te veel spreektijd en geeft hij de winnaars veel spreektijd.
pi_115255410
"Bert, hoe voelt dat nou dat je het niet haalt?"
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_115255440
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Beach het volgende:
"Bert, hoe voelt dat nou dat je het niet haalt?"
Wat zegt dat nou 0 punten :P
Dat zijn 3 nederlagen Bert dat moet pijn doen :P
pi_115255456
[quote]6s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef plerda het volgende:

[..]

-foutje-
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:17:16 #65
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_115255506
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:14 schreef golfer het volgende:
Wat voor Olympische prestatie heeft Van Marwijk geleverd :?
WA en Louis hebben op Olympisch niveau ook niets gepresteerd. Ook zij mochten aan tafel schuiven.
pi_115255568
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

WA en Louis hebben op Olympisch niveau ook niets gepresteerd. Ook zij mochten aan tafel schuiven.
BN-er en in London aanwezig zijn, dat zijn de kwalificatie eisen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_115255695
Oei Marrit Bouwmeester te gast.
Kan dit even in de OP?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:20:56 #68
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_115255735
van Marwijk :')_!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_115255792
Als er nu iemand door de AMrtmangel mag in het die van Marwijk wel.
Maar dat durft ie echt niet :')
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_115255804
Nou, voor de liefhebbers dan alvast.

you tokkie to me?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:24:46 #71
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_115255961
Bert is de ideale gast om te vragen welke mensen hij allemaal kent.
Géén kloon van tvlxd!
pi_115257068
MARIT BOUWMEESTER KOMT OOK!! KENT U DIE?
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:49:46 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_115257306
Ik zeg het niet snel, maar dit wordt een topshow, ik voel het w/

Epke voor de :9~
Marit voor de :X helaas geen handen voor je oren smiley
Bert voor de ~O>
Teun voor de O+
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:50:45 #74
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115257361
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115257362
En vergeet Mart niet, voor de topvragen:
Ken je die?
Hoe laat stond je op?
Wat was het ontbijt?
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:51:56 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_115257432
En natuurlijk: WE hebben goud!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 20:58:47 #77
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115257846
Jaaaa Marit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:20:27 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_115259093
Als Bouwmeester vandaag komt, waarom moest Postma dan gisteren haar Big Ben neerzetten? :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_115259105
quote:
Die kennen wij niet! Wij kennen alleen MART
you tokkie to me?
  ESF Reporter dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:24:08 #80
87554 Cee
Welluk?
pi_115259341
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:20 schreef rubbereend het volgende:
Als Bouwmeester vandaag komt, waarom moest Postma dan gisteren haar Big Ben neerzetten? :')
Ultieme troll-actie.
pi_115259536
Beter begint Mart weer wat later net als gisteren.
pi_115260290
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:26 schreef tralalala het volgende:
Beter begint Mart weer wat later net als gisteren.
Gisteren begon hij juist eerder. Begon al een paar keer om 23.00, gisteren een kwartier eerder.
sig verwijderd door FA
pi_115260512
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:38 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Gisteren begon hij juist eerder. Begon al een paar keer om 23.00, gisteren een kwartier eerder.
Klopt maar er stond 22:20 in de gids. Ik moet werken tot 22:00 en dan half uurtje rijden dus dan mis ik niets van Mart TV.
pi_115260898
"We maken allemaal fouten. Ik ook" - Mart Smeets _O_ _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115261053
Nee! Mart weet het ook niet meer hoor ik net! Want WE hebben goud en zoveel sporters die aan het woord moeten komen... :) Weinig tijd voor Mart zelf ben ik bang :)
you tokkie to me?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:50:34 #86
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_115261068
Smeets geeft wewer aan dat de sporters voorrang krijgen. Maar het moet wel herhaaldelijk worden genoemd dat hij heel weinig zendtijd daardoor heeft.
Géén kloon van tvlxd!
pi_115261233
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:50 schreef Montov het volgende:
Smeets geeft wewer aan dat de sporters voorrang krijgen. Maar het moet wel herhaaldelijk worden genoemd dat hij heel weinig zendtijd daardoor heeft.
Waarom gaat Mart niet gewoon lekker een half uurtje extra door? Alleen het Journaal zit er nog achter.
pi_115261736
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef tralalala het volgende:

[..]

Waarom gaat Mart niet gewoon lekker een half uurtje extra door? Alleen het Journaal zit er nog achter.
Nee om 24.00 uur is de halve finale beach volley.
pi_115261816
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:52 schreef tralalala het volgende:

[..]

Nee, want WIJ moeten daarna live naar het beachvolley! , aldus Mart. Dus dit worden korte interviews met veel bruggetjes van Mart tussendoor denk ik.
you tokkie to me?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:06:07 #90
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:07:44 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_115262286
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik zeg het niet snel, maar dit wordt een topshow, ik voel het w/

Epke voor de :9~
Marit voor de :X helaas geen handen voor je oren smiley
Bert voor de ~O>
Teun voor de O+
Yes helemaal eens met jou..Epke en Bert.
pi_115262859
Ik denk dat De Mart Bert kort gaat houden. Hij moet ergens ruimte vinden voor zichzelf.
you tokkie to me?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:17:34 #93
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115262987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:47 schreef henkde_j het volgende:
"We maken allemaal fouten. Ik ook" - Mart Smeets _O_ _O_
Mag hij dat zeggen?

Ja, dat mag hij zeggen.
pi_115263066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef schetterklep het volgende:
Ik denk dat De Mart Bert kort gaat houden. Hij moet ergens ruimte vinden voor zichzelf.
En hij moet opschieten voor de beachvolleyballers.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:19:02 #95
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115263099
Trouwens Kromo die Mart basht op radio 538. _O_
  Redactie Sport dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:29:48 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115263839
Ennnnn we gaan weer beginnen *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  ESF Reporter dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:30:14 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_115263865
Mart, laat je foto zien! *O*
pi_115263888
Jammer kiezen tussen Mart of de volleybalsters van Zuid-Korea nu.
pi_115263895
Maar weer eens kijken, met de oogst van vandaag zal het wel een hosanna stemming zijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_115263904
Het zijn weer pijpweken *O*

Gaylord II meldt zich O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')