quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Komt geregeld voor dat ik 4 wedstrijden op een dag kijk
Je houdt van voetbal, of niet
Dat was spannend ja. Ging alleen volledig aan me voorbij toenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, De slot van de premier league vorig jaar.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Engels voetbal is mooi man dat commentaar er bij is altijd zo schitterend.
Wil zelf nog eens een wedstrijdje van Millwall vs West ham mee pikken ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat commentaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt niet echt gezellig te zijn als je daar als toerist tussen gaat staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil zelf nog eens een wedstrijdje van Millwall vs West ham mee pikken ofzo
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, Eredivisie Live GO ligt vandaag plat. Echt slim met vanavond Feyenoord op het programma.
Ja de ziggo knop werkt dus nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164
Ik hoef alleen nog in te loggen
'ns kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja de ziggo knop werkt dus nietWou het op mijn mobiel en iPad testen.
quote:Wegens onderhoudswerkzaamheden heeft Ziggo ervoor gekozen om vandaag het inlogplatform te verbeteren. Wij bieden onze excuses aan indien u hierdoor niet kunt inloggen.
Valt wel mee. Kwestie van mensen kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt niet echt gezellig te zijn als je daar als toerist tussen gaat staan.
En er niet uitzien als een toeristquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Kwestie van mensen kennen.
Dat is nogal lastig voor Hollanders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er niet uitzien als een toerist
Niet iedereen heeft een carrotsuitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig voor Hollanders.
Het juiste shirt dragen wil ook weleens helpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er niet uitzien als een toerist
Loop door een willekeurige stad in het buitenland en je haalt ze er zo uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een carrotsuit
Ik heb een Engels kankerhoofd, dus dat valt wel mee. En kleed me ook redelijk Engels. 3/4 van mijn garderobe komt daar vandaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig voor Hollanders.
Ik ben met jou. Le Tissier. De reden dat ik fan ben van the Saints. Ben ook nog ooit in the Dell geweest net voor dat Southampton verhuisde naar het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Le Tissier en z'n 100 wereldgoals
Het valt me hier in Brussel op hoeveel lelijke Nederlandse gasten hele mooie chicks hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Loop door een willekeurige stad in het buitenland en je haalt ze er zo uit
Dat weet ik niet, Antwerpen was trouwens een mooie stad. Vooral dat historisch centrum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het valt me hier in Brussel op hoeveel lelijke Nederlandse gasten hele mooie chicks hebben.
Die Joodse buurt is ook wel garpig om te zien. Antwerpse Zoo is ook wel mooi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Antwerpen was trouwens een mooie stad. Vooral dat historisch centrum.
Antwerpse Zoo vond ik juist echt nog zo'n dieronvriendelijk ding. Maar dat is al een jaar of 15 geleden dat ik daar ben geweest, misschien ondertussen wel verbeterd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Joodse buurt is ook wel garpig om te zien. Antwerpse Zoo is ook wel mooi.
Wordt door velen gezien als de mooiste stadszoo die er is. Verblijven zijn inderdaad wel wat klein.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Antwerpse Zoo vond ik juist echt nog zo'n dieronvriendelijk ding. Maar dat is al een jaar of 15 geleden dat ik daar ben geweest, misschien ondertussen wel verbeterd.
Dat daar sommige reptielen gewoon los lopen vind ik wel gaaf gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt door velen gezien als de mooiste stadszoo die er is. Verblijven zijn inderdaad wel wat klein.
4 jaar geleden voor het laatst geweest met de kids.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Antwerpse Zoo vond ik juist echt nog zo'n dieronvriendelijk ding. Maar dat is al een jaar of 15 geleden dat ik daar ben geweest, misschien ondertussen wel verbeterd.
Ja, het blijft altijd wat dubbel natuurlijk. Pas geleden nog naar aquarium geweest waar ze een walvishaai in een tank hadden rondzwemmen (ter grootte van een flinke bestelbus zeg maar). Werkelijk prachtig om te zien maar je zag wel dat dat beest al helemaal misvormd was omdat ie iedere keer hetzelfde rondje moest zwemmenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst geweest met de kids.
Ik had toen echt een rotperiode achter de rug en dat bezoekje aan de Zoo was net rond de ommekeer. Voor mijn gevoel is er dan ook geen mooiere dierentuin dan de Zoo in Antwerpen.
Ik ben een paar jaar geleden ook nog in Scheveningen langs die reuzenkreeft gegaan met de kids. We zijn er 3 langs gelopen zonder door te hebben dat we dat beest al hadden gezien. Wat een onzin was dat zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, het blijft altijd wat dubbel natuurlijk. Pas geleden nog naar aquarium geweest waar ze een walvishaai in een tank hadden rondzwemmen (ter grootte van een flinke bestelbus zeg maar). Werkelijk prachtig om te zien maar je zag wel dat dat beest al helemaal misvormd was omdat ie iedere keer hetzelfde rondje moest zwemmen
Ooit in Palmyre (Frankrijk) naar de zoo geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
4 jaar geleden voor het laatst geweest met de kids.
Ik had toen echt een rotperiode achter de rug en dat bezoekje aan de Zoo was net rond de ommekeer. Voor mijn gevoel is er dan ook geen mooiere dierentuin dan de Zoo in Antwerpen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel om dierentuinen geef, ging er ook enkel voor de kinderen heen. Al vond ik het Oceanium in Kuala Lumpur wel erg indrukwekkend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooit in Palmyre (Frankrijk) naar de zoo geweest.
Prachtige zoo! nog nooit zo dicht bij de dieren kunnen komen heel mooi opgezet ook als je ooit daar in de buurt bent zeker een aanrader mooiste zoo die ik gezien heb.
Zegt de Leidenaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutaccent hebben die hagenezen zeg.
Ik vind Haags nog wel geinig, beter dan dat spraakgebrek dat ze in het Noorden/Oosten van het land hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutaccent hebben die hagenezen zeg.
Stevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een leids accent heb
3-2 of zo al is een 1-0 ook goed zolang ze er in de ronde erop maar uitvliegen. Mijn Fok! een beetje vervuilen met Ron Vlaar zijn hoofdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Feyenoord, ik gun ze eigenlijk wel een overwinning.
Die is naar Engeland gegaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3-2 of zo al is een 1-0 ook goed zolang ze er in de ronde erop maar uitvliegen. Mijn Fok! een beetje vervuilen met Ron Vlaar zijn hoofd
Zou gunstig zijn voor Ajax als Kiev eruit vliegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3-2 of zo al is een 1-0 ook goed zolang ze er in de ronde erop maar uitvliegen. Mijn Fok! een beetje vervuilen met Ron Vlaar zijn hoofd
Alsof ajax iets gaat bereiken in de CLquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou gunstig zijn voor Ajax als Kiev eruit vliegt
Financieel is het beter voor Ajax, maar ik vind het leuker om 2 Nederlandse clubs in de Champions league te volgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus dan vervuilt Feyenoord mijn scherm ook nog eens met oude reclamesquote:
Gohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
als Feyenoord met 3-2 wint, liggen ze eruit hoor
zei je dat vorig jaar ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ajax iets gaat bereiken in de CL
Nope derde plek poule om de EL in eigenhuis te winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ajax iets gaat bereiken in de CL
Kan ook in de volgende ronde dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja finale is in de Arena... Leuk voor psvquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nope derde plek poule om de EL in eigenhuis te winnen
Wordt een leuke finale inderdaad ultieme wraak voor de JC schaal heb al dagen niet kunnen slapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oja finale is in de Arena... Leuk voor psv
Ik heb liggen huilen onder mijn dekbedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt een leuke finale inderdaad ultieme wraak voor de JC schaal heb al dagen niet kunnen slapen.
Ik denk er nog elke dag aan, net als 10 10 10 zal ik dit ook niet vergetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt een leuke finale inderdaad ultieme wraak voor de JC schaal heb al dagen niet kunnen slapen.
Nee, in de volgende ronde vliegt F'noord en kiev er soberso uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en dan halen ze de groepsronde.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, in de volgende ronde vliegt F'noord en kiev er soberso uit.
Maar gebeurde niet, life sucksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Ajax had gewoon in de volgende ronde van de CL moeten staat.
Het was idd één van de makkelijkste poules in jaren en opnieuw niet gelukt. Faal dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Ajax had gewoon in de volgende ronde van de CL moeten staat.
Nog 1 zo'n opmerking en ik knipoog naar je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was idd één van de makkelijkste poules in jaren en opnieuw niet gelukt. Faal dus.
kk ben al stilquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en ik knipoog naar je.
SCC houder onwaardig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
Ah, onder het bed.
Logische plek wel voor een nieuwe ongebruikte SCC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |