abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115237578
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, Antwerpen was trouwens een mooie stad. Vooral dat historisch centrum.
Die Joodse buurt is ook wel garpig om te zien. Antwerpse Zoo is ook wel mooi.
pi_115237906
Ik moet echt eerder gaan slapen... :O
pi_115237910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die Joodse buurt is ook wel garpig om te zien. Antwerpse Zoo is ook wel mooi.
Antwerpse Zoo vond ik juist echt nog zo'n dieronvriendelijk ding. Maar dat is al een jaar of 15 geleden dat ik daar ben geweest, misschien ondertussen wel verbeterd.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:14:17 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115237936
in de joodse buurt ging mijn vriendin vroeger naar school.
Leuke buurt om in rond te lopen inderdaad. die Zoo vind ik wel oke beetje klein naar mijn mening.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115237985
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Antwerpse Zoo vond ik juist echt nog zo'n dieronvriendelijk ding. Maar dat is al een jaar of 15 geleden dat ik daar ben geweest, misschien ondertussen wel verbeterd.
Wordt door velen gezien als de mooiste stadszoo die er is. Verblijven zijn inderdaad wel wat klein.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:18:52 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115238139
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik moet echt eerder gaan slapen... :O
Of vroeger opstaan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:19:54 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115238190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wordt door velen gezien als de mooiste stadszoo die er is. Verblijven zijn inderdaad wel wat klein.
Dat daar sommige reptielen gewoon los lopen vind ik wel gaaf gedaan.
Maar helaas ook al eens meegemaakt dat mensen dachten dat ze nep waren en die beesten gingen lopen porren etc. lijkt me niet gezond voor het dier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115238236
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Antwerpse Zoo vond ik juist echt nog zo'n dieronvriendelijk ding. Maar dat is al een jaar of 15 geleden dat ik daar ben geweest, misschien ondertussen wel verbeterd.
4 jaar geleden voor het laatst geweest met de kids.
Ik had toen echt een rotperiode achter de rug en dat bezoekje aan de Zoo was net rond de ommekeer. Voor mijn gevoel is er dan ook geen mooiere dierentuin dan de Zoo in Antwerpen. O+
BFF met GGMM
pi_115238337
Wat een kutaccent hebben die hagenezen zeg. :')
pi_115238371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

4 jaar geleden voor het laatst geweest met de kids.
Ik had toen echt een rotperiode achter de rug en dat bezoekje aan de Zoo was net rond de ommekeer. Voor mijn gevoel is er dan ook geen mooiere dierentuin dan de Zoo in Antwerpen. O+
Ja, het blijft altijd wat dubbel natuurlijk. Pas geleden nog naar aquarium geweest waar ze een walvishaai in een tank hadden rondzwemmen (ter grootte van een flinke bestelbus zeg maar). Werkelijk prachtig om te zien maar je zag wel dat dat beest al helemaal misvormd was omdat ie iedere keer hetzelfde rondje moest zwemmen :')
pi_115238468
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, het blijft altijd wat dubbel natuurlijk. Pas geleden nog naar aquarium geweest waar ze een walvishaai in een tank hadden rondzwemmen (ter grootte van een flinke bestelbus zeg maar). Werkelijk prachtig om te zien maar je zag wel dat dat beest al helemaal misvormd was omdat ie iedere keer hetzelfde rondje moest zwemmen :')
Ik ben een paar jaar geleden ook nog in Scheveningen langs die reuzenkreeft gegaan met de kids. We zijn er 3 langs gelopen zonder door te hebben dat we dat beest al hadden gezien. Wat een onzin was dat zeg :')
BFF met GGMM
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:27:34 #187
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115238554
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

4 jaar geleden voor het laatst geweest met de kids.
Ik had toen echt een rotperiode achter de rug en dat bezoekje aan de Zoo was net rond de ommekeer. Voor mijn gevoel is er dan ook geen mooiere dierentuin dan de Zoo in Antwerpen. O+
Ooit in Palmyre (Frankrijk) naar de zoo geweest.
Prachtige zoo! nog nooit zo dicht bij de dieren kunnen komen heel mooi opgezet ook als je ooit daar in de buurt bent zeker een aanrader mooiste zoo die ik gezien heb.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115238649
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ooit in Palmyre (Frankrijk) naar de zoo geweest.
Prachtige zoo! nog nooit zo dicht bij de dieren kunnen komen heel mooi opgezet ook als je ooit daar in de buurt bent zeker een aanrader mooiste zoo die ik gezien heb.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet veel om dierentuinen geef, ging er ook enkel voor de kinderen heen. Al vond ik het Oceanium in Kuala Lumpur wel erg indrukwekkend.
BFF met GGMM
pi_115238715
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutaccent hebben die hagenezen zeg. :')
Zegt de Leidenaar :')
pi_115238755
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutaccent hebben die hagenezen zeg. :')
Ik vind Haags nog wel geinig, beter dan dat spraakgebrek dat ze in het Noorden/Oosten van het land hebben.
BFF met GGMM
pi_115238980
Accenten zijn sowieso kut :')
pi_115239008
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Zegt de Leidenaar :')
wie zegt dat ik een leids accent heb :')
pi_115239025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

wie zegt dat ik een leids accent heb :')
Steven
pi_115239042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Steven
:')
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:43:29 #195
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115239139
Vanavond Feyenoord, ik gun ze eigenlijk wel een overwinning.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115239182
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond Feyenoord, ik gun ze eigenlijk wel een overwinning.
3-2 of zo al is een 1-0 ook goed zolang ze er in de ronde erop maar uitvliegen. Mijn Fok! een beetje vervuilen met Ron Vlaar zijn hoofd :r
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 14:45:16 #197
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115239203
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

3-2 of zo al is een 1-0 ook goed zolang ze er in de ronde erop maar uitvliegen. Mijn Fok! een beetje vervuilen met Ron Vlaar zijn hoofd :r
Die is naar Engeland gegaan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115239241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

3-2 of zo al is een 1-0 ook goed zolang ze er in de ronde erop maar uitvliegen. Mijn Fok! een beetje vervuilen met Ron Vlaar zijn hoofd :r
Zou gunstig zijn voor Ajax als Kiev eruit vliegt
pi_115239259
als Feyenoord met 3-2 wint, liggen ze eruit hoor
pi_115239273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou gunstig zijn voor Ajax als Kiev eruit vliegt
Alsof ajax iets gaat bereiken in de CL :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')