quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen problemen mee. Komt geregeld voor dat ik 4 wedstrijden op een dag kijk
Je houdt van voetbal, of niet
Dat was spannend ja. Ging alleen volledig aan me voorbij toenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, De slot van de premier league vorig jaar.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Engels voetbal is mooi man dat commentaar er bij is altijd zo schitterend.
Wil zelf nog eens een wedstrijdje van Millwall vs West ham mee pikken ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat commentaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schijnt niet echt gezellig te zijn als je daar als toerist tussen gaat staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wil zelf nog eens een wedstrijdje van Millwall vs West ham mee pikken ofzo
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, Eredivisie Live GO ligt vandaag plat. Echt slim met vanavond Feyenoord op het programma.
Ja de ziggo knop werkt dus nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://mijn.eredivisielive.nl/inloggen/?product_id=1704164
Ik hoef alleen nog in te loggen
'ns kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja de ziggo knop werkt dus nietWou het op mijn mobiel en iPad testen.
quote:Wegens onderhoudswerkzaamheden heeft Ziggo ervoor gekozen om vandaag het inlogplatform te verbeteren. Wij bieden onze excuses aan indien u hierdoor niet kunt inloggen.
Valt wel mee. Kwestie van mensen kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt niet echt gezellig te zijn als je daar als toerist tussen gaat staan.
En er niet uitzien als een toeristquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Kwestie van mensen kennen.
Dat is nogal lastig voor Hollanders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er niet uitzien als een toerist
Niet iedereen heeft een carrotsuitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig voor Hollanders.
Het juiste shirt dragen wil ook weleens helpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er niet uitzien als een toerist
Loop door een willekeurige stad in het buitenland en je haalt ze er zo uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een carrotsuit
Ik heb een Engels kankerhoofd, dus dat valt wel mee. En kleed me ook redelijk Engels. 3/4 van mijn garderobe komt daar vandaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig voor Hollanders.
Ik ben met jou. Le Tissier. De reden dat ik fan ben van the Saints. Ben ook nog ooit in the Dell geweest net voor dat Southampton verhuisde naar het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Le Tissier en z'n 100 wereldgoals
Het valt me hier in Brussel op hoeveel lelijke Nederlandse gasten hele mooie chicks hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Loop door een willekeurige stad in het buitenland en je haalt ze er zo uit
Dat weet ik niet, Antwerpen was trouwens een mooie stad. Vooral dat historisch centrum.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het valt me hier in Brussel op hoeveel lelijke Nederlandse gasten hele mooie chicks hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |