Ja? Vind dat niet zo'n probleem eigenlijk. Telefoon is ook m'n wekker en oplader zit er standaard in bij het nachtkastje. 's avonds zet ik wekker, plug telefoontje dr in en volgende dag weer 100%quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
man, ik word schijt van dat telefoon elke dag opladen.
Goed schema.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. UTR-FEY 12:30. Twente om 14:30
Waarom dan? 14:30 Lekker MCITY - Chelsea.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mij wel...
zaterdag
18:45 RKC Waalwijk - PSV
zondag
12:30 FC Utrecht - Feyenoord
14:30 FC Twente - FC Groningen (schakelen met SCH - NEC)
16:30 Ajax - AZ
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vrijdag
Willem II - NAC Breda
Zaterdag
RKC - PSV
RJC - PEC
HER - VVV
Zondag
UTR-FEY
TWE-GRO
HEE-NEC
VIT-ADO
AJA-AZ
ja maar bij mij is ie binnen 6 uur al in het rood, tegenwoordig wordt ook niet meer gemeld hoeveel uren je kan bellen maar minutenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Vind dat niet zo'n probleem eigenlijk. Telefoon is ook m'n wekker en oplader zit er standaard in bij het nachtkastje. 's avonds zet ik wekker, plug telefoontje dr in en volgende dag weer 100%![]()
Alleen op vakantie vervelend maar dan is het ook niet zo'n probleem om een weekje zonder telefoon te zitten.
Zal wel een streampje zoeken dan. Of Sport1 internet bestellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? 14:30 Lekker MCITY - Chelsea.
Zendt BBC niet uit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal wel een streampje zoeken dan. Of Sport1 internet bestellen.
quote:
Waarom niet? De meest spectaculaire competitie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Engels voetbal ... ik kan daar gewoon geen spanning voor voelen
Match of the Day is wel eens grappig om te zien tho
Dat is wel extreem ja. Ik doe met Iphone 4 makkelijk hele dag. En dan 2x uur continu in trein inet, overdag zakelijk mee bellen en 's avonds soms nog bij het sporten als gps logger gebruiken. Dan is ie wel echt leegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar bij mij is ie binnen 6 uur al in het rood, tegenwoordig wordt ook niet meer gemeld hoeveel uren je kan bellen maar minuten.
Voel er gewoon niks meequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom niet? De meest spectaculaire competitie.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voel er gewoon niks mee
Feyenoord - De Graafschap kan ik nog met spanning lopen kijken, Liverpool - United niet.
( Al ben ik wel een beetje voor Liverpool natuurlijk )
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voel er gewoon niks mee
Feyenoord - De Graafschap kan ik nog met spanning lopen kijken, Liverpool - United niet.
( Al ben ik wel een beetje voor Liverpool natuurlijk )
jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wel extreem ja. Ik doe met Iphone 4 makkelijk hele dag. En dan 2x uur continu in trein inet, overdag zakelijk mee bellen en 's avonds soms nog bij het sporten als gps logger gebruiken. Dan is ie wel echt leeg
Begrijp je toch welquote:
Gewoon iPhone dus. Wel ff een maandje wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jazie hem gewoon leeglopen als ik er na kijk. Tevens ben ik ook totaal niet tevreden over andriod.
Geen problemen mee. Komt geregeld voor dat ik 4 wedstrijden op een dag kijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Begrijp je toch wel
Bovendien hou ik het nooit uit om meerdere wedstrijden in het weekend te kijken, al helemaal niet in mn eentje
Man, De slot van de premier league vorig jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Begrijp je toch wel
Bovendien hou ik het nooit uit om meerdere wedstrijden in het weekend te kijken, al helemaal niet in mn eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |