Financieel is het beter voor Ajax, maar ik vind het leuker om 2 Nederlandse clubs in de Champions league te volgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou gunstig zijn voor Ajax als Kiev eruit vliegt
Dus dan vervuilt Feyenoord mijn scherm ook nog eens met oude reclamesquote:
Gohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
als Feyenoord met 3-2 wint, liggen ze eruit hoor
zei je dat vorig jaar ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ajax iets gaat bereiken in de CL
Nope derde plek poule om de EL in eigenhuis te winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof ajax iets gaat bereiken in de CL
Kan ook in de volgende ronde dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou gunstig zijn voor Ajax als Kiev eruit vliegt
Oja finale is in de Arena... Leuk voor psvquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nope derde plek poule om de EL in eigenhuis te winnen
Wordt een leuke finale inderdaad ultieme wraak voor de JC schaal heb al dagen niet kunnen slapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oja finale is in de Arena... Leuk voor psv
Ik heb liggen huilen onder mijn dekbedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt een leuke finale inderdaad ultieme wraak voor de JC schaal heb al dagen niet kunnen slapen.
Ik denk er nog elke dag aan, net als 10 10 10 zal ik dit ook niet vergetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt een leuke finale inderdaad ultieme wraak voor de JC schaal heb al dagen niet kunnen slapen.
Nee, in de volgende ronde vliegt F'noord en kiev er soberso uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en dan halen ze de groepsronde.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, in de volgende ronde vliegt F'noord en kiev er soberso uit.
Maar gebeurde niet, life sucksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Ajax had gewoon in de volgende ronde van de CL moeten staat.
Het was idd één van de makkelijkste poules in jaren en opnieuw niet gelukt. Faal dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Ajax had gewoon in de volgende ronde van de CL moeten staat.
Nog 1 zo'n opmerking en ik knipoog naar je.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het was idd één van de makkelijkste poules in jaren en opnieuw niet gelukt. Faal dus.
kk ben al stilquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog 1 zo'n opmerking en ik knipoog naar je.
SCC houder onwaardig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:55 schreef Caland het volgende:
Ah, onder het bed.
Logische plek wel voor een nieuwe ongebruikte SCC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |