het liefst net uit bad gekropenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
Beter komt Femke Heemskerk daar zitten
Die overleeft Mart niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef tralalala het volgende:
Beter komt Femke Heemskerk daar zitten
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat het geen dinsdag is, dan noemden we het Tukker Tuesday.
Iddquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef tralalala het volgende:
No shit mart
Dat heeft overal in de krant gestaan
Mukker Monday.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat het geen dinsdag is, dan noemden we het Tukker Tuesday.
baas vergeleken met ainsliequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijken of die Postma meevalt hij kwam erg irritant op mij over tijdens de interviews rond die Engelsman.
Ja waarom is datquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Wanneer vraagt Mart waarom ze 2 badmutsen op heeft?
Nee man, Postma is een held.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijken of die Postma meevalt hij kwam erg irritant op mij over tijdens de interviews rond die Engelsman.
Mart leert het nooit. Onbeschofte riegel dat het is. Hopelijk kapt hij met tvuitzendingen te doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef Wopper1 het volgende:
Laat je gasten toch gewoon eens uitpraten..
Zelf is hij daarentegen een jonge godquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef Mestras het volgende:
Mart probeert Marleen naar zich toe te lullen door steeds maar te benadrukken hoe OUD zij wel niet is
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
Hij merkt dat hij haar niet kan krenken met haar pietluttige brons dus dan doet hij het maar met het feit dat ze bijna aan het eind van haar leven is.
Ik heb zelden zulke domme interviews gezien als die in Beijing nadat ze twee keer afgingquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Veldhuis lacht altijd... of ze nou brons haalt of in de finale 7e wordt en toch lekker gezwommen heeft
Ria gesprokenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Zelf is hij daarentegen een jonge god
open er een facebook group voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef JC14 het volgende:
[..]
Mart leert het nooit. Onbeschofte riegel dat het is. Hopelijk kapt hij met tvuitzendingen te doen.
Nare blessure hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Redefine het volgende:
Die had ook een kind. Alsof het iets minderwaardigs is
Mart zelf niet, zijn ego wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht trouwens dat Mart niet naar leeftijden durfde te vragen?
Tsja, Mart heb zn privé Milfje....Ria....maar ja, Ria is voor zijn doen een jong gleufje...quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Wij noemen dat een MILF Mart..... die kent u niet?
Ik neem m'n tv alvast in bescherming door er scherpe voorwerpen buiten bereik te houden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef alors het volgende:
Nu gaat hij zeggen dat moederschap vrouwen taai maakt![]()
Niet bij vrouwen nee. Hij ziet haar dus als een kerel die ouwe seniele vent.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht trouwens dat Mart niet naar leeftijden durfde te vragen?
watquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Malahide het volgende:
Ja Mart, zo'n clubje bestaat. Daar bakken ze placentakoekjes en hebben ze het over hun totaalrupturen.
quote:
minderjarig welquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Redefine het volgende:
Die had ook een kind. Alsof het iets minderwaardigs is
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef Malahide het volgende:
Ja Mart, zo'n clubje bestaat. Daar bakken ze placentakoekjes en hebben ze het over hun totaalrupturen.
Mart let op de kleintjes in het peuterbadquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:15 schreef Wopper1 het volgende:
Een clubje moeders op de Spelen. Hij zuigt ze zo uit z'n duim hoor.
Hij doet het er gewoon omquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef Karina het volgende:
Echt ELKE dag is het raak he? Weet je wie die en die is
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
The Kooks is dan wel toepasselijk
Door zo'n vraag te stellen zet je iemand al weg als een sporter(ster) die verder nergens verstand van heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef pullup het volgende:
Heb jij ooit van Marit bouwmeester gehoordHet is toch niet te geloven
Wat een matige schijtband is dat ook. Al was het eerste album nog bezaaid met aardige plaatjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De koeks!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
Mart zal The Kooks wel op zijn Nederlands uitspreken.
The Kooks, die kent u niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Redefine het volgende:
Mart zal The Kooks wel op zijn Nederlands uitspreken.
Lolzquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek ook... net eerder hun saté klaar dan ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef reddevil1408 het volgende:
Je kunt trouwens geen OS meer op zetten of er staat wel een chinees bij de eerste drie.....om gek van te worden.
Niemand kent haar vriendquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Redefine het volgende:
Mart: Marit, wat vindt je er nou van dat je vriend zo'n lul is?
quote:
En allebei even arrogant en onvriendelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Montov het volgende:
Mart gaat flirten,. Die is bijna even oud als Ainsley.
Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Redefine het volgende:
Is zij datquote:
Mart vs Marit kan een boeiende catfight worden.,quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Karina het volgende:
Nou wat gilt ze zeg. Even zappen weer naar het vrouwenboksen.
Die kerel is toch 40 ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef Redefine het volgende:
Zij is geen lesbo hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is zij dat? Mijn lesboradar draait anders op volle toeren.
Daar kan Postma wel genoeg over vertellen. De Deen die tweede werd ook trouwens.quote:
Ainslie is een lul.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Drassss het volgende:
Ik voel een nieuwe toppiejoppie aankomen.
SEKER WETUHHHHH
Mart maakt kans.quote:
Ik snap het niet, maar ik ken haar vriend ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kan Postma wel genoeg over vertellen. De Deen die tweede werd ook trouwens.
Hebben we al gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nu weten we ook waarom hij zo'n lul is?
Twee Nederlanders genaaid. Een letterlijk, de ander figuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nu weten we ook waarom hij zo'n lul is?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Als ze ook zo schreeuwt als Ainslie zijn mast in haar vooronder schuift dan heb ik medelijden met de buren
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Als ze ook zo schreeuwt als Ainslie zijn mast in haar vooronder schuift dan heb ik medelijden met de buren
ik pak de auto!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef abdalfawaz het volgende:
Als ik zeg zeilen, dan zeg ik wind. En jij, wat zeg jij dan?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Twee Nederlanders genaaid. Een letterlijk, de ander figuurlijk.
Slaat idd nergens op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
Olympisch zilver een troostprijs noemen, komaan zeg.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef abdalfawaz het volgende:
Als ik zeg zeilen, dan zeg ik wind. En jij, wat zeg jij dan?
Ik stikte bijna in een Pringlequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik lig in bed en roep nu hardop 'Godverdomme Vulture', iets dat ik nooit had verwacht mee te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:21 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in een Pringle.
"Is it good for you too?"
ZEKUR WEHTU!!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig in bed en roep nu hardop 'Godverdomme Vulture', iets dat ik nooit had verwacht mee te maken.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je hebt gefaald loser, kun je dit verwerken?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig in bed en roep nu hardop 'Godverdomme Vulture', iets dat ik nooit had verwacht mee te maken.
Bonjasky en Klitschko zijn ook topsporters, gaat niet opquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef One_of_the_few het volgende:
Ze komt niet heel snugger over. Eigenlijk een typische topsporter.
Woensdag, Dorian, ik heb vertrouwen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef LDS het volgende:
Iemand moet echt een keer mart tegenspreken nog, laatste kans jongens
Inderdaad, een extra medaille voor diegene die dat doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef LDS het volgende:
Iemand moet echt een keer mart tegenspreken nog, laatste kans jongens
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in een Pringle.
"Is it good for you too?"
ZEKUR WEHTU!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |