Ja hoe is het met haar?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik die vriendin van dd, die gisteren behoorlijk goed was gevallen, gezelschap hou in een kroeg!
Je gaat niet eten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet etende medestander nodig ja
quote:
quote:
Ze was behoorlijk hard op haar stuitje gevallen maar het gaat nu wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoe is het met haar?
Dus skate je wel of niet mee? Ikke niet snap
Die kans is heel groot ja!quote:[..]
Je gaat niet eten?
quote:[..]
[..]
Ja hij natuurlijk. Die ene!quote:
Nee, helemaal vergetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef dawg het volgende:
huppel, nog die pil voor je maag gehaald trouwens?
Komt vast goed johquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was behoorlijk hard op haar stuitje gevallen maar het gaat nu wel goed.
Uhm ik ga een geweldige poging doen!
[..]
Die kans is heel groot ja!
[..]
Nee daar helemaal niet voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het voor kree ook niet echt leuk is.
Dan moet je wel heel erg veel gedronken hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow vriendinnetje en ik hebben in een dronken bui zaterdag ook_gek gebeld![]()
Hij was nuchter geloof ik
Ik?quote:
Mooi dat het langzaam gaat, dan komt het wel goed met mij!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt vast goed johHet gaat allemaal niet zo snel
Anders trekken dateding en ik je wel vooruit
Dus we gaan met Dateding eten, terwijl wij niet eten?
Ja sorry hoor, je weet toch
Ow vriendinnetje en ik hebben in een dronken bui zaterdag ook_gek gebeld![]()
Hij was nuchter geloof ik
goed ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ga opstaan en nog een halve liter thee zetten
Thee
Nog met een smaakje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ga opstaan en nog een halve liter thee zetten
Thee
quote:
quote:
Vegetarisch eten zitten best lekkere dingen bij hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat het langzaam gaat, dan komt het wel goed met mij!!
Mjah Dateding gaat meestal met een collega (die dus ook skate denk ik) eten bij de burgertrut en toen ik hem had verteld dat ik skates ging halen en meeging woensdag kwam hij meteen met dan spreken we daar af, kan je mee eten, hij trakteert enz.
Maar ik zag dus dat het een vegetarisch restaurant is dus de kans is extreem groot dat ik dat allemaal niet "lust"
Dat viel wel mee eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veel gedronken hebben
Twiquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veel gedronken hebben
Wij zijn echt hetzelfde he met "ik lust dat niet hoor"quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat het langzaam gaat, dan komt het wel goed met mij!!
Mjah Dateding gaat meestal met een collega (die dus ook skate denk ik) eten bij de burgertrut en toen ik hem had verteld dat ik skates ging halen en meeging woensdag kwam hij meteen met dan spreken we daar af, kan je mee eten, hij trakteert enz.
Maar ik zag dus dat het een vegetarisch restaurant is dus de kans is extreem groot dat ik dat allemaal niet "lust"
Te bang dat er aubergine op mn bord komt te liggen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vegetarisch eten zitten best lekkere dingen bij hoor
Ik constant!quote:
Haha,ik ga even zorgen dat ik die zaterdag in huis hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te bang dat er aubergine op mn bord komt te liggen!
Na Seks voor de Buch, heeft iedereen dat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
'Doe mij maar de moussaka. Maar ohwee als er aubergine in zit!'quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik welquote:
Sinds kort lust ik ze wel gegrildquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Seks voor de Buch, heeft iedereen dat.
Dat is niet waar!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Seks voor de Buch, heeft iedereen dat.
Jazeker. Alleen verwarring alom over wie er nou wel en wie er nou niet meegaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Knoflookstaafje! Ook al zo'n zin in zaterdag?
[..]
Ik app met niemand
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Nou ja, alleen met Huppel en ook_gek. En soms met Myr en Miauw
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Nou ja, alleen met Huppel en ook_gek. En soms met Myr en Miauw
Geen idee wat dat isquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Doe mij maar de moussaka. Maar ohwee als er aubergine in zit!'
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jou
Goed geregeld, hoe laat kom je? En Evie komt ook aan in geldermalsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom zaterdag en ik neem een watertornado mee die ik ophaal van station Geldermalsen!!
Nog meer mensen die ik daar moet/kan/mag oppikken?
Zelfs dan niet.quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet waar!!
Peurac heeft dat pas sinds ik hem over SvdB vertelde
WTquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom zaterdag en ik neem een watertornado mee die ik ophaal van station Geldermalsen!!
Nog meer mensen die ik daar moet/kan/mag oppikken?
Ik heb jouw telefoonnummer nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jou
Zolang jij maar weet dat je vervoer hebt, mag de rest het lekker zelf uitzoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jazeker. Alleen verwarring alom over wie er nou wel en wie er nou niet meegaat.
Communicatie
Goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey trijntje hoe is het met jou
Geen idee ik heb WT nog niet gesprokenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed geregeld, hoe laat kom je? En Evie komt ook aan in geldermalsen.
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTGeef hem een kusje van mij
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer niet
Will doquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTGeef hem een kusje van mij
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer niet
Haha, denken dat vrouwen moeite doen om een telefoonnummer van een man te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgen
Waarom zou ze?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mij toch wel Twiquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, denken dat vrouwen moeite doen om een telefoonnummer van een man te krijgen
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy en kree het nieuwe powercouple.
Bang voor kree?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ik kom niet naar meet trouwens.. sorry royco.
I blame youquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ze?
Je bent net zo'n werkeloze slet jij!
Iedereen heeft je nummer maar daten ho maar
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!quote:
Prima!quote:
En ik heb net het biljart schoongemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ik kom niet naar meet trouwens.. sorry royco.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!
Vast wel iemand anders die het wil misbruikenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net het biljart schoongemaakt
Is dat ook een wanhopige FOK!man?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net het biljart schoongemaakt
Jij en roy toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel iemand anders die het wil misbruiken
Komt wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang jij maar weet dat je vervoer hebt, mag de rest het lekker zelf uitzoeken
Hoe moeilijk kan het zijn om te beslissen of je mee wilt of niet?
Wel explosief mengsel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen vervoer en kom niet voor een uurtje of 2
'Kree' betekent huilen in het Surinaamsquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.
eh, op dat moment vanaf leidenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
Dat hoeft toch ook niet, je kunt blijven pitten hequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen vervoer en kom niet voor een uurtje of 2
Ik durf nietquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'Kree' betekent huilen in het Surinaams
Dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
die komt ook?quote:
dat wil ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je kunt blijven pitten he
sommige wel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!
Mjah, dat gaat hem voor mij niet worden, ouders zijn zondag terug en dan wil ik wel even alles gefixed hebben hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je kunt blijven pitten he
Er is toch vast wel iets te regelen wat betreft vervoer dan?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'Kree' betekent huilen in het Surinaams
Jij hebt zaterdag heus wel de ingang van elke kroeg waar je was in de gaten gehouden met een angstige blik in je ogenquote:
Nee want iedereen blijft slapenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iets te regelen wat betreft vervoer dan?
Zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt zaterdag heus wel de ingang van elke kroeg waar je was in de gaten gehouden met een angstige blik in je ogen
Mjah ik ben 1 keer bob geweest op een FOK!meet, dat doe ik geen tweede keer meer!quote:
Zou hij het zo lang volhouden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kree gaat in een halve minuut janken.
Toch lief van je dat je op FB constant liet weten waar jullie zaten!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker
Behalve in de Get Back en Baja, daar heb ik relaxed gedanst
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wil je niet blijven slapen dan?
Ik vind dat vreselijk om bij 'zoveel' mensen te slapenquote:
Ik hoorde iets over 8 uur!quote:
neh zou ik ook niet doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ben 1 keer bob geweest op een FOK!meet, dat doe ik geen tweede keer meer!
Kom op geef hem een beetje creditquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij het zo lang volhouden?
Je mag ook wel alleen op de zonnebankkamer slapen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat vreselijk om bij 'zoveel' mensen te slapen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch lief van je dat je op FB constant liet weten waar jullie zaten!
Help je stalker
Ik ben er he!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op geef hem een beetje credit5 minuten houdt hij wel vol
Je mag wel apart op een kamer als je een luchtbed mee brengtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat vreselijk om bij 'zoveel' mensen te slapen
Jij kent Joy niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op geef hem een beetje credit5 minuten houdt hij wel vol
Was blij dat ik niet reed.quote:
Arme kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er he!
En GvsE misschien ook!
Neh, ik sla 'm gewoon overquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag wel apart op een kamer als je een luchtbed mee brengt
Wow wat goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!
Ik krijg steeds vaker hoofdpijn van een peuk en zo lekker vind ik ze vaak ook niet meer dus binnenkort maar even beginnen met stoppen
Good news everyone!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!
Ik krijg steeds vaker hoofdpijn van een peuk en zo lekker vind ik ze vaak ook niet meer dus binnenkort maar even beginnen met stoppen
Mjah klinkt stom maar zoiets maakt het stoppen wel makkelijker.quote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah klinkt stom maar zoiets maakt het stoppen wel makkelijker.
Maar om iedereen vrolijk te houden wacht ik tot na de meet met stoppen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah klinkt stom maar zoiets maakt het stoppen wel makkelijker.
Maar om iedereen vrolijk te houden wacht ik tot na de meet met stoppen
Daar ben ik het niet mee eensquote:
Ik had de wijnkelder voor ons gereserveerdquote:
Ik niet!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie zuipt er dan mijn whisky op?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie zuipt er dan mijn whisky op?
Gadver wijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de wijnkelder voor ons gereserveerd
netjes het ouderlijk bed opmaken als joy weg is heh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat hem voor mij niet worden, ouders zijn zondag terug en dan wil ik wel even alles gefixed hebben hier.
Dus je komt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gadver wijn.
Oehhh jij en ik in een kelder.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
netjes het ouderlijk bed opmaken als joy weg is heh.
Altijd tochquote:
sorry. maar veel plezier in elk geval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]gadver. Ik moet er niet aan denken om te neuken in mn ouders bed. foute associaties.
Kom jij zaterdag?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry. maar veel plezier in elk geval.
Zaterdag komt niemand meerquote:
Komt wel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:40 schreef dawg het volgende:
[..]
sorry. maar veel plezier in elk geval.
IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK!!!quote:
Ik hou dat niet bij hoor schatquote:
Wat doen jullie in vredesnaam dat er zoveel opgeruimd dient te worden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt wel goed
Me heerlijk laten verzorgen, en zondag gamen terwijl joy als een malle het huis opruimt voor mijn ouders terug zijn.
Waarin?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK IK HEB GELIJK!!!
goed bezig mur. vooral ook omdat ze zo'n end daarvoor moet reizen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt wel goed
Me heerlijk laten verzorgen, en zondag gamen terwijl joy als een malle het huis opruimt voor mijn ouders terug zijn.
Ik ben al 2 weken alleen thuis dan hequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doen jullie in vredesnaam dat er zoveel opgeruimd dient te worden?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
goed bezig mur. vooral ook omdat ze zo'n end daarvoor moet reizen.
Schattig he?quote:
valt wel mee hoor, met het ongemak. en de winst aan privacy en zelf alles bepalen etc is enorm.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Schattig he?
Ik geniet er nog maar even goed van thuis, want zodra ik iets heb gevonden is het klaar met het gemak.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken alleen thuis dan he
[..]
Nouja, ik heb hele fijne ouders, nu zijn ze weg, en het enige echte verschil is dat ik zelf moet koken en opruimen enzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, met het ongemak. en de winst aan privacy en zelf alles bepalen etc is enorm.
Ik mis het soms wel dat er niemand is die voor me kooktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef dawg het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, met het ongemak. en de winst aan privacy en zelf alles bepalen etc is enorm.
Dat zeg je heel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hele fijne ouders, nu zijn ze weg, en het enige echte verschil is dat ik zelf moet koken en opruimen enzo.
zondag ga ik kijken hoe jij opruimtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
NU is dat het enige verschil, zondag ben jij er toch gewoon?
ik ook, maar dan nog is op jezelf wonen veel fijner.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hele fijne ouders, nu zijn ze weg, en het enige echte verschil is dat ik zelf moet koken en opruimen enzo.
Ik kreeg vandaag een bak spaghetti mee van mijn mama.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mis het soms wel dat er niemand is die voor me kookt
ik niet zo. al heb ik wel een hekel aan koken voor mezelf.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mis het soms wel dat er niemand is die voor me kookt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een bak spaghetti mee van mijn mama.
Na bijna 33 jaar weet ze blijkbaar nog steeds niet dat ik champignons echt smerig vind
Ik zeg het maar even in het wilde weg, hoe eerder de zooi opgeruimd is, hoe eerder er geneukt kan worden.quote:
zoek het f lekker uitquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg het maar even in het wilde weg, hoe eerder de zooi opgeruimd is, hoe eerder er geneukt kan worden.
En ik ga niet opruimen.
Ik vermoed dat er een discussie aankomt....quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik niet zo. al heb ik wel een hekel aan koken voor mezelf.
en de inkopper: ik kook wel een keer voor je.
Gewoon goed opvoedenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Ok, laat maar in sommige gevallen dan
Daar gaat dus niet geneukt wordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
zoek het f lekker uitik ga ook niet opruimen
mijn specialiteit is eigengemaakte sate, met een soort chinese boontjes en rijst. oki, rijst stelt niks voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een discussie aankomt....
Wat zijn jouw specialiteiten en wat vind je echt verschrikkelijk?
Ik begin wel: ik ben geen fan van pasta.
DM ontvangen, je hoeft me niet te bedanken schat, een keertje gratis als je opruimt, dat kan ik best een keertje aan je geven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
zoek het f lekker uitik ga ook niet opruimen
Wij zijn ook niet echt jouw number 1 fans hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef kree het volgende:
tis dat ik mn mammie moet helpen in de tuin nu maar ik zag te vaak kree
Lees het straks wel weer terug als ik thuis ben
ff geen tijd om het allemaal door te lezen dus alleen scrollen.
Ik haat jullie!
Kree betekent huilen in het Surinaamsquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef kree het volgende:
Ik haat jullie!
2x dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
DM ontvangen, je hoeft me niet te bedanken schat, een keertje gratis als je opruimt, dat kan ik best een keertje aan je geven.Nee niet mijn gebruikelijke 20% korting, zondag mag je gratis.
Zeevoedsel, kaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn specialiteit is eigengemaakte sate, met een soort chinese boontjes en rijst. oki, rijst stelt niks voor.
echt verschrikkelijk vind ik zeevoedsel, en kaas, tenzij gesmolten.
discussie over smaak lijkt me vrij zinloos trouwens, miauwtje.
Ach ik denk dat jullie me best aardig zouden vinden in het echt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet echt jouw number 1 fans hoor
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Phoe... pfff.. hm.. omdat jij het bent.
Dat ga ik echt niet bijhoudenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Twee weken weggeweest en geen mens die blij is omdat ik weer terug ben hier
Ik heb iedere dag naar je gevraagdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Nee hoorquote:
Hoe gaat het met Paiq?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef kree het volgende:
Ik haat jullie!
Leuk weetje wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kree betekent huilen in het Surinaams
BARTHJE HETE BOYquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
En groentenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, als je net als ik ook een groot fan van vlees bent moeten we er wel uitkomen toch?
Fucking hilarisch wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk weetje wel.
Maar het valt mee, ik kan een hoop aan.
Hoewel moest echt bijna keertje huilen over wat er hier allemaal gezegd werd over mij en bladiebla.
Maar daar ga ik het niet over hebben meer.
Ik heb het idee dat het een beetje dat Paiq op zijn retour is. En ik alle matches al gehad hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Hoe gaat het met Paiq?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk weetje wel.
Maar het valt mee, ik kan een hoop aan.
Hoewel moest echt bijna keertje huilen over wat er hier allemaal gezegd werd over mij en bladiebla.
Maar daar ga ik het niet over hebben meer.
Niks dus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een beetje dat Paiq op zijn retour is. En ik alle matches al gehad heb
Nee joh ik word altijd geblokkeerd als ze mijn foto zijn om een of ander reden. Ik snap het nietquote:
denk je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ik denk dat jullie me best aardig zouden vinden in het echt.
Laatst kwam ze me een kusje geven.quote:
Apartquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ik word altijd geblokkeerd als ze mijn foto zijn om een of ander reden. Ik snap het niet
Dus jij snapt het ook al niet.quote:
Jij kent mij nog niet zo goed hequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ik denk dat jullie me best aardig zouden vinden in het echt.
Kom ik vanavond nog op terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Hoe gaat het met Paiq?
Ja?quote:
Hoe laat ben je zaterdag op station Geldermalsen?quote:
Maar hij hapt zo leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elk keer geetaleerd worden in deze reeks?
we moeten wel het gekanker van jou en evie aanhoren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elke keer geëtaleerd worden in deze reeks?
Hoi WTquote:
niks moet. en mijn geageer jegens evie was eenmalig, jij gaat samen met nog wat anderen tot in den treure door.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
we moeten wel het gekanker van jou en evie aanhoren?
Ik zal je vast vertellen wat er nu gaat komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elke keer geëtaleerd worden in deze reeks?
Tja iedereen die hier post kan reacties verwachten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
Dat zei ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zal je vast vertellen wat er nu gaat komen.
"hij doet het zelf"
"hij begint er elke keer weer over"
lol
UhmZ??? Hij begint er zelf over hoor steedsquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
That's my girl!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat ben je zaterdag op station Geldermalsen?
Ik dacht het welquote:
En jij zegt hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UhmZ??? Hij begint er zelf over hoor steeds
ik hou niet van stelselmatig pesten of persoonlijke aanvallen of wat dan ook, en ik zal daar dan ook meestal wel wat van zeggen. we zijn immers allemaal volwassen dacht ik zo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja iedereen die hier post kan reacties verwachten.
Heerlijk vind ik dat. Doorgaan tot het bittere einde.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef dawg het volgende:
[..]
niks moet. en mijn geageer jegens evie was eenmalig, jij gaat samen met nog wat anderen tot in den treure door.
Dus hoe laat?quote:
zodra iemand in tranen is om zoiets, of dat nou terecht of zwak of wat dan ook is, vind ik dat er een grens wordt overschreven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik dat. Doorgaan tot het bittere einde.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht het wel
[..]
En jij zegt het
Feyenoord kijken bij mijn oudersquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een lekkere koude HJ!!
charmed!! Wat doe je morgenavond?
Niet om je aan te vallen!! Dit is oprechte belangstelling en interesse!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou niet van stelselmatig pesten of persoonlijke aanvallen of wat dan ook, en ik zal daar dan ook meestal wel wat van zeggen. we zijn immers allemaal volwassen dacht ik zo.
Ja, da's een goede. Ik heb geen idee hoe laat het begint of wat. Gaan we pizzaatje bestellen?quote:
Oeh.quote:Oh en ik moet je een kusje geven van Charmed
Nou goed dat je dat doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou niet van stelselmatig pesten of persoonlijke aanvallen of wat dan ook, en ik zal daar dan ook meestal wel wat van zeggen. we zijn immers allemaal volwassen dacht ik zo.
Dat is eigenlijk meestal het moment dat ik op gang begin te komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra iemand in tranen is om zoiets, of dat nou terecht of zwak of wat dan ook is, vind ik dat er een grens wordt overschreven.
Moeten die etters thuis?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord kijken bij mijn ouders
Begint om 8 uur geloof ik. Waar gaan we pizza bestellen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, da's een goede. Ik heb geen idee hoe laat het begint of wat. Gaan we pizzaatje bestellen?
[..]
Oeh.
Ik wist hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UhmZ??? Hij begint er zelf over hoor steeds
Pizza bij Royco laten bezorgen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begint om 8 uur geloof ik. Waar gaan we pizza bestellen dan?
Dan ga ik morgen dus niet naar Lincolnquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wist het
Maargoed ik heb ermee leren omgaan inmiddels en kan me er niet druk meer over maken ook.
Ik weet dat ik eerlijk ben en steeds.
En goed als mensen er problemen mee hebben best, maar ik laat mn mening niet zo snel veranderen door een stel retards op een forum(grapje) oh en hahahahahaha
dat lijkt mij niet slim neequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen dus niet naar Lincoln
niet echt nee. ik voel me er zwaar kut onder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet om je aan te vallen!! Dit is oprechte belangstelling en interesse!!
Jij al wat gekalmeerd sinds je dat hele werkverhaal hebt uitgezocht enz?
Ja da's niet nodig dan meer hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat siert iemand niet. doorgaan als iemand al op de grond ligt. ookal is het 'effectief'.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk meestal het moment dat ik op gang begin te komen.
Zuigt echt!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
niet echt nee. ik voel me er zwaar kut onder.
We hadden het niet over de grond, we hadden het over heerlijke bitterzoete tranen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
dat siert iemand niet. doorgaan als iemand al op de grond ligt. ookal is het 'effectief'.
Oeh je wil het zo graag door laten gaan he?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag naar je gevraagd
quote:
Jullie mogen wel eerder komen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh je wil het zo graag door laten gaan he?
Maar alle dingen die topics lang over mij gingen
Ik vraag me enkel af welke mening je bedoelt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef kree het volgende:
ik laat mn mening niet zo snel veranderen
ik heb alles zo'n beetje onderzocht, geloof me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuigt echt!!
Zou willen dat ik een oplossing ofzo wist maar helaas
ja daaaaag je doet het zelf hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wist het
Maargoed ik heb ermee leren omgaan inmiddels en kan me er niet druk meer over maken ook.
Ik weet dat ik eerlijk ben en steeds.
En goed als mensen er problemen mee hebben best, maar ik laat mn mening niet zo snel veranderen door een stel retards op een forum(grapje) oh en hahahahahaha
Ik weet wel wat je wil horen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me enkel af welke mening je bedoelt?
Ik snap je. Jammer dat je er zo over denkt, wordt moeilijk om dan oprechte belangstelling te tonen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb alles zo'n beetje onderzocht, geloof me.
bedankt voor je belangstelling trouwens, maar ik ga er verder niet meer in op. stel je voor dat je iemand voer geeft.
quote:
Zie je dat WT????quote:
Gaan ze al voor de cam.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je wil horen.
En /care ook jullie denken maar wat jullie willen.
Maar ipv 1 meisje van 16 op msn heb ik er nu 4
Vriendinnetjes van haar en rara ik vindt het nog gezellig ook.
je was er vanmiddag toch bij? ik heb geen zin in een 3e keer, dus ik laat het vanaf nu.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je. Jammer dat je er zo over denkt, wordt moeilijk om dan oprechte belangstelling te tonen!
Prima!quote:
Over welke mening heb je het. Zo moeilijk is die vraag toch niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Wat is er gebeurdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer döner en aanverwanten te bestellen denk ik.
Ik probeer je duidelijk te maken dat niet iedereen zo isquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
je was er vanmiddag toch bij? ik heb geen zin in een 3e keer, dus ik laat het vanaf nu.
no hard feelings hoor.
OMGquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
neeej en niet gevraagd ook.quote:
dat geloof ik ook wel, maar ik weet duidelijk niet wie wel en wie niet, plus dat het openbaar is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer je duidelijk te maken dat niet iedereen zo is
Waarom niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer döner en aanverwanten te bestellen denk ik.
Is ook moeilijk in te schattenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
dat geloof ik ook wel, maar ik weet duidelijk niet wie wel en wie niet, plus dat het openbaar is.
Jij vist in de vijver van mijn zoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
neeej en niet gevraagd ook.
Zitten ook meiden bij die het gewoon lastig hebben, nou mss help ik nog een beetje met mijn ideeeen erover.
Dat is het meer gewoon oudere jongen waar ze mee willen praten.
Ik heb helemaal niet het idee om ze te versieren ofzo.
En het is trouwens gewoon wel gezellig ook en om eens wat van meiden van die leeftijd te horen en waar ze mee zitten enzo.
Ohhh dat klinkt echt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Prima!
Heb twee weken in Griekenland op een zeilboot gezeten. Dus nu voor 't eerst in twee weken weer schoenen aan en voor 't eerst weer binnen slapen met een dekbed over me heen en in een bed dat stilstaat![]()
Maar wat was het tof
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vist in de vijver van mijn zoon
Waarom?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik vind!!
En sorry hoor maar dat vind ik nog steeds pedogedrag!!
Lekkere geuren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij heb ik benedenburen die blowen ofzo
Nou. Ik had toen honger om half 11. Dus ik bestel een broodje döner met wat extra sambal.quote:
Als ik dat moet gaan uitleggen dan ben je eigenlijk nog dommer dan ik dachtquote:
Pakt die oudere chicks? Respectquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig hequote:
Hier is de kapsalon wel goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Ik had toen honger om half 11. Dus ik bestel een broodje döner met wat extra sambal.
Komt die knurft aanzetten om 5 over 12 (ja, je leest het goed). Vet karige pita met twee sliertjes doner, geen sla, bakje knoflooksaus en uiensaus. Geen sambal.
Ik snap best dat die jongen ramadan wil vieren, maar dan moet hij wel begrijpen dat a) ik daar niets mee te maken heb; b) het om half 11 ook al wel donker was.
Duurste 9 euro van mijn leven.
Schandalig!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Ik had toen honger om half 11. Dus ik bestel een broodje döner met wat extra sambal.
Komt die knurft aanzetten om 5 over 12 (ja, je leest het goed). Vet karige pita met twee sliertjes doner, geen sla, bakje knoflooksaus en uiensaus. Geen sambal.
Ik snap best dat die jongen ramadan wil vieren, maar dan moet hij wel begrijpen dat a) ik daar niets mee te maken heb; b) het om half 11 ook al wel donker was.
Ik krijg er koppijn vanquote:
Dat was een andere en op facebook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMGWaarom ga je daar nog mee door
Dat is gewoon triest Kree
Ze was toch nep?
Nou, daar ben ik eigenlijk ook wel naar benieuwd! Heb je een paar adressen voor me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef kree het volgende:
[..]
neeej en niet gevraagd ook.
Zitten ook meiden bij die het gewoon lastig hebben, nou mss help ik nog een beetje met mijn ideeeen erover.
Dat is het meer gewoon oudere jongen waar ze mee willen praten.
Ik heb helemaal niet het idee om ze te versieren ofzo.
En het is trouwens gewoon wel gezellig ook en om eens wat van meiden van die leeftijd te horen en waar ze mee zitten enzo.
Geen idee. Bi mij is het altijd snel op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Watertornado het volgende:
Hm, die vodka lijkt nu een stuk minder lekker dan bij het begin (wateriger en meer alcohol/aceton damp)
Kan zoiets?
Wat een kutstreek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En alles al met iDeal betaald, ik was net de bel aan het disconnecten zodat 'ie zijn broodje mocht houden, maar echt precies op dat moment belde hij aan (het kon ook niet filmischer).quote:
Wel een klacht ingediend?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En alles al met iDeal betaald, ik was net de bel aan het disconnecten zodat 'ie zijn broodje mocht houden, maar echt precies op dat moment belde hij aan (het kon ook niet filmischer).
Subklacht inderdaad, dat het broodje zonder verzendkosten 5 euro kostte, maar zelfs dat was hij gewoon niet waard.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Bi mij is het altijd snel op.
[..]
Wat een kutstreek.
Je ziet het gewoon helemaal verkeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
4 euro bezorgkosten? Moet die gast uit Purmerend komen ofzo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Subklacht inderdaad, dat het broodje zonder verzendkosten 5 euro kostte, maar zelfs dat was hij gewoon niet waard.
Ik kreeg een mailtje van justeat (of een dergelijke club) of ik tevreden was en ik kon mijn reactie invullen. Nou, dat heb ik naar alle eerlijkheid gedaan. Zeg maar.quote:
En nu chat je met nieuwe 16 jarige sletjes?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was een andere en op facebook.
Inmiddels geblokkeerd en weg getyft ook, kan ik niks mee en was stoken ook.
En vooral lullig voor die meid waar ze het over had want die was heel verdrietig erover.
Triest gewoon en ben er nog niet achter wie het was en ga het niet meer uitzoeken ook.
Nee, 15 minuten fietsen als je doorfietst. De shoarma van die gast is wel goed trouwens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
4 euro bezorgkosten? Moet die gast uit Purmerend komen ofzo?
welkom in mijn levenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij heb ik benedenburen die blowen ofzo
1) jij bent ouder dat geeft je een machtspositiequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon helemaal verkeerd.
Het is praten (en zelfs nog via msn of internet)
Niks meer en niks minder, nou als hun dat leuk vinden en ik wat is dan het fucking probleem?
Ik snap echt niet dat dat hier zo raar wordt gevonden.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van justeat (of een dergelijke club) of ik tevreden was en ik kon mijn reactie invullen. Nou, dat heb ik naar alle eerlijkheid gedaan. Zeg maar.
Oh kijk eens hoe matig ik ben geweest:quote:
quote:Karig broodje. Kreeg wel een broodje extra maar snap niet echt waarom. Zat één half schijfje komkommer en een slablaadje in. Saus zat er los bij. Overigens geen sambal die ik wel gevraagd had. Maargoed. Duurde ook nog eens meer dan anderhalf uur.
Ik ben veel onaardigderquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh kijk eens hoe matig ik ben geweest:
[ [url=Karig broodje. Kreeg wel een broodje extra maar snap niet echt waarom. Zat één half schijfje komkommer en een slablaadje in. Saus zat er los bij. Overigens geen sambal die ik wel gevraagd had. Maargoed. Duurde ook nog eens meer dan anderhalf uur. ]afbeelding[/url] ]
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |