Ik heb iedere dag naar je gevraagdquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Twee weken weggeweest en geen mens die blij is omdat ik weer terug ben hier
Nee hoorquote:
Hoe gaat het met Paiq?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef kree het volgende:
tis dat ik mn mammie moet helpen in de tuin nu maar ik zag te vaak kree
Lees het straks wel weer terug als ik thuis ben
ff geen tijd om het allemaal door te lezen dus alleen scrollen.
Ik haat jullie!
Leuk weetje wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kree betekent huilen in het Surinaams
BARTHJE HETE BOYquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Twee weken weggeweest en geen mens die blij is omdat ik weer terug ben hier
En groentenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nouja, als je net als ik ook een groot fan van vlees bent moeten we er wel uitkomen toch?
Fucking hilarisch wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk weetje wel.
Maar het valt mee, ik kan een hoop aan.
Hoewel moest echt bijna keertje huilen over wat er hier allemaal gezegd werd over mij en bladiebla.
Maar daar ga ik het niet over hebben meer.
Ik heb het idee dat het een beetje dat Paiq op zijn retour is. En ik alle matches al gehad hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Hoe gaat het met Paiq?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk weetje wel.
Maar het valt mee, ik kan een hoop aan.
Hoewel moest echt bijna keertje huilen over wat er hier allemaal gezegd werd over mij en bladiebla.
Maar daar ga ik het niet over hebben meer.
Niks dus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het een beetje dat Paiq op zijn retour is. En ik alle matches al gehad heb
Nee joh ik word altijd geblokkeerd als ze mijn foto zijn om een of ander reden. Ik snap het nietquote:
denk je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ik denk dat jullie me best aardig zouden vinden in het echt.
Laatst kwam ze me een kusje geven.quote:
Apartquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh ik word altijd geblokkeerd als ze mijn foto zijn om een of ander reden. Ik snap het niet
Dus jij snapt het ook al niet.quote:
Jij kent mij nog niet zo goed hequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ach ik denk dat jullie me best aardig zouden vinden in het echt.
Kom ik vanavond nog op terugquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Hoe gaat het met Paiq?
Ja?quote:
Hoe laat ben je zaterdag op station Geldermalsen?quote:
Maar hij hapt zo leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elk keer geetaleerd worden in deze reeks?
we moeten wel het gekanker van jou en evie aanhoren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef dawg het volgende:
kunnen julllie niet lekker kree afzeiken op die meet of via whatsapp of weetikwat? dit is best wel triest, altijd dat geouwehoer richting hem. dat je hem niet mag ok, maar moet dat elke keer geėtaleerd worden in deze reeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |