neh zou ik ook niet doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik ben 1 keer bob geweest op een FOK!meet, dat doe ik geen tweede keer meer!
Kom op geef hem een beetje creditquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hij het zo lang volhouden?
Je mag ook wel alleen op de zonnebankkamer slapen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat vreselijk om bij 'zoveel' mensen te slapen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch lief van je dat je op FB constant liet weten waar jullie zaten!
Help je stalker
Ik ben er he!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op geef hem een beetje credit5 minuten houdt hij wel vol
Je mag wel apart op een kamer als je een luchtbed mee brengtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat vreselijk om bij 'zoveel' mensen te slapen
Jij kent Joy niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op geef hem een beetje credit5 minuten houdt hij wel vol
Was blij dat ik niet reed.quote:
Arme kreequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er he!
En GvsE misschien ook!
Neh, ik sla 'm gewoon overquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag wel apart op een kamer als je een luchtbed mee brengt
Wow wat goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!
Ik krijg steeds vaker hoofdpijn van een peuk en zo lekker vind ik ze vaak ook niet meer dus binnenkort maar even beginnen met stoppen
Good news everyone!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!
Ik krijg steeds vaker hoofdpijn van een peuk en zo lekker vind ik ze vaak ook niet meer dus binnenkort maar even beginnen met stoppen
Mjah klinkt stom maar zoiets maakt het stoppen wel makkelijker.quote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah klinkt stom maar zoiets maakt het stoppen wel makkelijker.
Maar om iedereen vrolijk te houden wacht ik tot na de meet met stoppen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah klinkt stom maar zoiets maakt het stoppen wel makkelijker.
Maar om iedereen vrolijk te houden wacht ik tot na de meet met stoppen
Daar ben ik het niet mee eensquote:
Ik had de wijnkelder voor ons gereserveerdquote:
Ik niet!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie zuipt er dan mijn whisky op?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wie zuipt er dan mijn whisky op?
Gadver wijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de wijnkelder voor ons gereserveerd
netjes het ouderlijk bed opmaken als joy weg is heh.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat hem voor mij niet worden, ouders zijn zondag terug en dan wil ik wel even alles gefixed hebben hier.
Dus je komt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gadver wijn.
Oehhh jij en ik in een kelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |