Ja, da's een goede. Ik heb geen idee hoe laat het begint of wat. Gaan we pizzaatje bestellen?quote:
Oeh.quote:Oh en ik moet je een kusje geven van Charmed
Nou goed dat je dat doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou niet van stelselmatig pesten of persoonlijke aanvallen of wat dan ook, en ik zal daar dan ook meestal wel wat van zeggen. we zijn immers allemaal volwassen dacht ik zo.
Dat is eigenlijk meestal het moment dat ik op gang begin te komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef dawg het volgende:
[..]
zodra iemand in tranen is om zoiets, of dat nou terecht of zwak of wat dan ook is, vind ik dat er een grens wordt overschreven.
Moeten die etters thuis?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord kijken bij mijn ouders
Begint om 8 uur geloof ik. Waar gaan we pizza bestellen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, da's een goede. Ik heb geen idee hoe laat het begint of wat. Gaan we pizzaatje bestellen?
[..]
Oeh.
Ik wist hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
UhmZ??? Hij begint er zelf over hoor steeds
Pizza bij Royco laten bezorgen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begint om 8 uur geloof ik. Waar gaan we pizza bestellen dan?
Dan ga ik morgen dus niet naar Lincolnquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wist het
Maargoed ik heb ermee leren omgaan inmiddels en kan me er niet druk meer over maken ook.
Ik weet dat ik eerlijk ben en steeds.
En goed als mensen er problemen mee hebben best, maar ik laat mn mening niet zo snel veranderen door een stel retards op een forum(grapje) oh en hahahahahaha
dat lijkt mij niet slim neequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen dus niet naar Lincoln
niet echt nee. ik voel me er zwaar kut onder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet om je aan te vallen!! Dit is oprechte belangstelling en interesse!!
Jij al wat gekalmeerd sinds je dat hele werkverhaal hebt uitgezocht enz?
Ja da's niet nodig dan meer hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat siert iemand niet. doorgaan als iemand al op de grond ligt. ookal is het 'effectief'.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk meestal het moment dat ik op gang begin te komen.
Zuigt echt!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
niet echt nee. ik voel me er zwaar kut onder.
We hadden het niet over de grond, we hadden het over heerlijke bitterzoete tranen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
dat siert iemand niet. doorgaan als iemand al op de grond ligt. ookal is het 'effectief'.
Oeh je wil het zo graag door laten gaan he?quote:
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag naar je gevraagd
quote:
Jullie mogen wel eerder komen hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Oeh je wil het zo graag door laten gaan he?
Maar alle dingen die topics lang over mij gingen
Ik vraag me enkel af welke mening je bedoelt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef kree het volgende:
ik laat mn mening niet zo snel veranderen
ik heb alles zo'n beetje onderzocht, geloof me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuigt echt!!
Zou willen dat ik een oplossing ofzo wist maar helaas
ja daaaaag je doet het zelf hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wist het
Maargoed ik heb ermee leren omgaan inmiddels en kan me er niet druk meer over maken ook.
Ik weet dat ik eerlijk ben en steeds.
En goed als mensen er problemen mee hebben best, maar ik laat mn mening niet zo snel veranderen door een stel retards op een forum(grapje) oh en hahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |