Goed geregeld, hoe laat kom je? En Evie komt ook aan in geldermalsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom zaterdag en ik neem een watertornado mee die ik ophaal van station Geldermalsen!!
Nog meer mensen die ik daar moet/kan/mag oppikken?
Zelfs dan niet.quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet waar!!
Peurac heeft dat pas sinds ik hem over SvdB vertelde
WTquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom zaterdag en ik neem een watertornado mee die ik ophaal van station Geldermalsen!!
Nog meer mensen die ik daar moet/kan/mag oppikken?
Ik heb jouw telefoonnummer nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jou
Zolang jij maar weet dat je vervoer hebt, mag de rest het lekker zelf uitzoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jazeker. Alleen verwarring alom over wie er nou wel en wie er nou niet meegaat.
Communicatie
Goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey trijntje hoe is het met jou
Geen idee ik heb WT nog niet gesprokenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed geregeld, hoe laat kom je? En Evie komt ook aan in geldermalsen.
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTGeef hem een kusje van mij
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer niet
Will doquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTGeef hem een kusje van mij
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer niet
Haha, denken dat vrouwen moeite doen om een telefoonnummer van een man te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgen
Waarom zou ze?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgen
Voor mij toch wel Twiquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, denken dat vrouwen moeite doen om een telefoonnummer van een man te krijgen
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy en kree het nieuwe powercouple.
Bang voor kree?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ik kom niet naar meet trouwens.. sorry royco.
I blame youquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ze?
Je bent net zo'n werkeloze slet jij!
Iedereen heeft je nummer maar daten ho maar
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!quote:
Prima!quote:
En ik heb net het biljart schoongemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ik kom niet naar meet trouwens.. sorry royco.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!
Vast wel iemand anders die het wil misbruikenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net het biljart schoongemaakt
Is dat ook een wanhopige FOK!man?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net het biljart schoongemaakt
Jij en roy toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel iemand anders die het wil misbruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |