Ja hoe is het met haar?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik die vriendin van dd, die gisteren behoorlijk goed was gevallen, gezelschap hou in een kroeg!
Je gaat niet eten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een niet etende medestander nodig ja
quote:
quote:
Ze was behoorlijk hard op haar stuitje gevallen maar het gaat nu wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoe is het met haar?
Dus skate je wel of niet mee? Ikke niet snap
Die kans is heel groot ja!quote:[..]
Je gaat niet eten?
quote:[..]
[..]
Ja hij natuurlijk. Die ene!quote:
Nee, helemaal vergetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef dawg het volgende:
huppel, nog die pil voor je maag gehaald trouwens?
Komt vast goed johquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze was behoorlijk hard op haar stuitje gevallen maar het gaat nu wel goed.
Uhm ik ga een geweldige poging doen!
[..]
Die kans is heel groot ja!
[..]
Nee daar helemaal niet voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het voor kree ook niet echt leuk is.
Dan moet je wel heel erg veel gedronken hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ow vriendinnetje en ik hebben in een dronken bui zaterdag ook_gek gebeld![]()
Hij was nuchter geloof ik
Ik?quote:
Mooi dat het langzaam gaat, dan komt het wel goed met mij!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Komt vast goed johHet gaat allemaal niet zo snel
Anders trekken dateding en ik je wel vooruit
Dus we gaan met Dateding eten, terwijl wij niet eten?
Ja sorry hoor, je weet toch
Ow vriendinnetje en ik hebben in een dronken bui zaterdag ook_gek gebeld![]()
Hij was nuchter geloof ik
goed ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ga opstaan en nog een halve liter thee zetten
Thee
Nog met een smaakje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik ga opstaan en nog een halve liter thee zetten
Thee
quote:
quote:
Vegetarisch eten zitten best lekkere dingen bij hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat het langzaam gaat, dan komt het wel goed met mij!!
Mjah Dateding gaat meestal met een collega (die dus ook skate denk ik) eten bij de burgertrut en toen ik hem had verteld dat ik skates ging halen en meeging woensdag kwam hij meteen met dan spreken we daar af, kan je mee eten, hij trakteert enz.
Maar ik zag dus dat het een vegetarisch restaurant is dus de kans is extreem groot dat ik dat allemaal niet "lust"
Dat viel wel mee eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veel gedronken hebben
Twiquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg veel gedronken hebben
Wij zijn echt hetzelfde he met "ik lust dat niet hoor"quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dat het langzaam gaat, dan komt het wel goed met mij!!
Mjah Dateding gaat meestal met een collega (die dus ook skate denk ik) eten bij de burgertrut en toen ik hem had verteld dat ik skates ging halen en meeging woensdag kwam hij meteen met dan spreken we daar af, kan je mee eten, hij trakteert enz.
Maar ik zag dus dat het een vegetarisch restaurant is dus de kans is extreem groot dat ik dat allemaal niet "lust"
Te bang dat er aubergine op mn bord komt te liggen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vegetarisch eten zitten best lekkere dingen bij hoor
Ik constant!quote:
Haha,ik ga even zorgen dat ik die zaterdag in huis hebquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te bang dat er aubergine op mn bord komt te liggen!
Na Seks voor de Buch, heeft iedereen dat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
'Doe mij maar de moussaka. Maar ohwee als er aubergine in zit!'quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik welquote:
Sinds kort lust ik ze wel gegrildquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Seks voor de Buch, heeft iedereen dat.
Dat is niet waar!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na Seks voor de Buch, heeft iedereen dat.
Jazeker. Alleen verwarring alom over wie er nou wel en wie er nou niet meegaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Knoflookstaafje! Ook al zo'n zin in zaterdag?
[..]
Ik app met niemand
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Nou ja, alleen met Huppel en ook_gek. En soms met Myr en Miauw
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Nou ja, alleen met Huppel en ook_gek. En soms met Myr en Miauw
Geen idee wat dat isquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
'Doe mij maar de moussaka. Maar ohwee als er aubergine in zit!'
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jou
Goed geregeld, hoe laat kom je? En Evie komt ook aan in geldermalsen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom zaterdag en ik neem een watertornado mee die ik ophaal van station Geldermalsen!!
Nog meer mensen die ik daar moet/kan/mag oppikken?
Zelfs dan niet.quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet waar!!
Peurac heeft dat pas sinds ik hem over SvdB vertelde
WTquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom zaterdag en ik neem een watertornado mee die ik ophaal van station Geldermalsen!!
Nog meer mensen die ik daar moet/kan/mag oppikken?
Ik heb jouw telefoonnummer nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad nooit appjes van jou
Zolang jij maar weet dat je vervoer hebt, mag de rest het lekker zelf uitzoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jazeker. Alleen verwarring alom over wie er nou wel en wie er nou niet meegaat.
Communicatie
Goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey trijntje hoe is het met jou
Geen idee ik heb WT nog niet gesprokenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed geregeld, hoe laat kom je? En Evie komt ook aan in geldermalsen.
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTGeef hem een kusje van mij
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer niet
Will doquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTGeef hem een kusje van mij
[..]
Ik heb jouw telefoonnummer niet
Haha, denken dat vrouwen moeite doen om een telefoonnummer van een man te krijgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doet er ook geen moeite voor om dat te krijgen
Waarom zou ze?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mij toch wel Twiquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, denken dat vrouwen moeite doen om een telefoonnummer van een man te krijgen
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy en kree het nieuwe powercouple.
Bang voor kree?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ik kom niet naar meet trouwens.. sorry royco.
I blame youquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ze?
Je bent net zo'n werkeloze slet jij!
Iedereen heeft je nummer maar daten ho maar
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!quote:
Prima!quote:
En ik heb net het biljart schoongemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ik kom niet naar meet trouwens.. sorry royco.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!
Vast wel iemand anders die het wil misbruikenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net het biljart schoongemaakt
Is dat ook een wanhopige FOK!man?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb net het biljart schoongemaakt
Jij en roy toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel iemand anders die het wil misbruiken
Komt wel goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang jij maar weet dat je vervoer hebt, mag de rest het lekker zelf uitzoeken
Hoe moeilijk kan het zijn om te beslissen of je mee wilt of niet?
Wel explosief mengsel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen vervoer en kom niet voor een uurtje of 2
'Kree' betekent huilen in het Surinaamsquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter niet, ik heb het wel gehad met dat gekanker en gejank van kree.
eh, op dat moment vanaf leidenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
Dat hoeft toch ook niet, je kunt blijven pitten hequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen vervoer en kom niet voor een uurtje of 2
Ik durf nietquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'Kree' betekent huilen in het Surinaams
Dat is waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
die komt ook?quote:
dat wil ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je kunt blijven pitten he
sommige wel jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanhopige FOK!mannen zijn eng hoor!!
Mjah, dat gaat hem voor mij niet worden, ouders zijn zondag terug en dan wil ik wel even alles gefixed hebben hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je kunt blijven pitten he
Er is toch vast wel iets te regelen wat betreft vervoer dan?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
'Kree' betekent huilen in het Surinaams
Jij hebt zaterdag heus wel de ingang van elke kroeg waar je was in de gaten gehouden met een angstige blik in je ogenquote:
Nee want iedereen blijft slapenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iets te regelen wat betreft vervoer dan?
Zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt zaterdag heus wel de ingang van elke kroeg waar je was in de gaten gehouden met een angstige blik in je ogen
Mjah ik ben 1 keer bob geweest op een FOK!meet, dat doe ik geen tweede keer meer!quote:
Zou hij het zo lang volhouden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kree gaat in een halve minuut janken.
Toch lief van je dat je op FB constant liet weten waar jullie zaten!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeker
Behalve in de Get Back en Baja, daar heb ik relaxed gedanst
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom wil je niet blijven slapen dan?
Ik vind dat vreselijk om bij 'zoveel' mensen te slapenquote:
Ik hoorde iets over 8 uur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |