20 secondenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Beach het volgende:
Jullie zeggen alles al terwijl mn stream het nog moet tonen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Type-R het volgende:
Oja, die Marokkaan die niet voor Nederland wilt uitkomen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Yessin gaat vannacht nog 100m lullenslikken voor gevorderden doen
een truttig busje nog wel...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jee er rijdt een busje naar binnen![]()
ITEM
Volgens mij had hij een OS damesjas aanquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Marcoss het volgende:
Van Rijsselberghe kwam net weglopen uit de gevangenis, zo te zien
Waarschijnlijk is hij gewoon niet goed genoeg en is dit zijn enige kans om wel op de Spelen uit te komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Type-R het volgende:
Barkrukken omhoog!quote:
Er zijn er 34 beter in Nederland.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Type-R het volgende:
en het soort mensen dat daarop afkomtquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef hafcfan het volgende:
Wat een kutmuziek, aleen daarom zal ik al weigeren
In interviews geeft ie meerdere keren aan dat het een gevoelskwestie isquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon niet goed genoeg en is dit zijn enige kans om wel op de Spelen uit te komen.
Mart moet wel de whereabouts kunnen controleren.quote:
Moslims zijn niet gay.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Die Mocro is gay, dat jullie het weten
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ja idd, daarbij heeft hij van hun een toppaard gekregen op voorwaarde dat hij voor Marokko ging rijden. Als Nederland dat had gedaan was hij ongetwijfeld voor Nederland gaan rijden, maarja hier is genoeg talent, daar niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij gewoon niet goed genoeg en is dit zijn enige kans om wel op de Spelen uit te komen.
1.500 meter verspuiten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Die Yessin gaat vannacht nog 100m lullenslikken voor gevorderden doen
Tofik Dibi??quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Is dat niet elke vent die op een paard rijdt als sport?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef Type-R het volgende:
Nee, maar wel vaker dan gemiddeld. Edward Gal en Hans Peter Minderhout zijn ook gay en een stelletje samenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Is dat niet elke vent die op een paard rijdt als sport?
that assquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:23 schreef debeterebob het volgende:
Ze heeft nog wel een vrij dikke kont
Mart komt toch wel parttime terug voor de grotere evenementen. En dat zijn er best wel veel!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mooie tafel ik snap de kritiek niet. Ik ga mart missen als hij weg gaat bij de NOS
Inderdaad zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
Wat is dit voor windows movie maker filmpje
Stralende ogen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zij is zo mooi he, zo mooi puur en natuurlijk.
Goeie plaat.quote:
Niveautje powerpointquote:
Nee, zoals je hoort vraagt hij haar of ze wist wat ze kon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Zou hij ook vragen hoeveel uur haar moeder heeft geslapen?
Tou eem!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had een knauwende Groningse verwacht
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet u wie dat is?
Wie is die man naast u?
Is geen slechte vraag. Mijn moeder kent mij niet goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
Kent u haar heel goed? Mart je kunt overdrijven he.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef alors het volgende:
Ik moet steeds hardop lachen om dit topic
quote:
quote:
Als je zag hoe dat ging bij dat koninklijk huwelijk van Maxima dat was wel tamelijk triest ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:24 schreef henkde_j het volgende:
Regie: "HUILEN BITCH!. HUILEN! ZOOM IN OP D'r OGEN!! HAAL DE UIEN!!!!!"
Ja, die Wit Russin had voor de ceremonie een flesje blauw sportdrank gedronken, en Ranomi vroeg of ze even haar tong wou uitsteken.quote:
Ja klopt idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef qwerty-nl het volgende:
Die Marokkaan had toch een paard gekregen van de koning van Marokko? Als dat zo is dan is het toch wel een beetje raar als je met die paard voor Nederland uitkomt
Moet je morgen weer een nieuw bankstel halen?quote:
Degene die daar een pik op paintshopt met eronder "JohnDDD" is een eindbaasquote:
Hij komt voor Marokko uit Azerty.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef qwerty-nl het volgende:
Die Marokkaan had toch een paard gekregen van de koning van Marokko? Als dat zo is dan is het toch wel een beetje raar als je met die paard voor Nederland uitkomt
Eerst nog even klonen, eerlijk zullen we alles delenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Broertje Kromo.. inpakken, strik eromheen en opsturen aub
Herasimeniaquote:
neequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Degene die daar een pik op paintshopt met eronder "JohnDDD" is een eindbaas
twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:42Een dronken gast voor mij gooit een flesje op de baan!! IK HEB HEM GESLAGEN.... Ongelofelijk!! #boos #respectloos reageer retweet
Jemig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef pullup het volgende:
Aan de moeder zelf vragen of ze haar goed kent
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Kennerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ludovico Einaudi als achtergrondmuziek. Altijd +100.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef Mestras het volgende:
twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:00:42Een dronken gast voor mij gooit een flesje op de baan!! IK HEB HEM GESLAGEN.... Ongelofelijk!! #boos #respectloos reageer retweet
Die Wit-Russische is overigensquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, die Wit Russin had voor de ceremonie een flesje blauw sportdrank gedronken, en Ranomi vroeg of ze even haar tong wou uitsteken.
Bij de NOS zijn ze wel goed met paint skills en windows movie maker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En vergeet hun goede smaak voor muziek nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de NOS zijn ze wel goed met paint skills en windows movie maker.
Mart ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Dorian van Rijsselberghe, ook zo'n naam waar de speaker over gaat struikelen
quote:
twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:29:28GVD... Heb ik ook de 100 m gemist!!! Wat een PIEP!! #grrrrrrr reageer retweet
Beter plaatst hij wat demonstratiefilmpjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij laat ons ook eten![]()
http://chjanoy.com/
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet u wie dat is?
Wie is die man naast u?
Nee, de organisatie heeft zijn naam verkeerd gespeld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Van Rijsselberge wordt heel vaak met een h geschreven trouwens, op z'n zeil staat het zonder, dus dat zal wel kloppen lijkt me.
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Van Rijsselberge wordt heel vaak met een h geschreven trouwens, op z'n zeil staat het zonder, dus dat zal wel kloppen lijkt me.
Edith heeft 'em gebeten!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]twitter:edithbosch twitterde op zondag 05-08-2012 om 23:29:28GVD... Heb ik ook de 100 m gemist!!! Wat een PIEP!! #grrrrrrr reageer retweet
Officieel heten ze met een H, maar in zijn paspoort is er een foutje gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Vet dat ze nog even de Urban Dance Squad erbij laten horenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
Haha moeder Dorian. Tijdens die docu ook zo mooi. Dat hij zijn kleding eens in de was moet doen
Hoe laat is het daar in Weemus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
Hoe voel je je nu? Hoe laat stond je op?
Vet nummer inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vet dat ze nog even de Urban Dance Squad erbij laten horen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Dorian, hoe laat ging je onder zeil?
Dat snap ik slimbo. Het is meer een reactie aan degenen die het hem kwalijk nemen dat hij niet voor NL uitkomtquote:
Strootman is een stuk lelijkerquote:
Wacht is dit echt waar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:28 schreef Mestras het volgende:
Hij is veel knapper dan Strootman met zijn grindharses.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee man Strootman kijkt altijd alsof die diaree heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |