eentje niet hoor, die wordt wsch gepestquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Noobvraag!
Waarom allemaal dezelfde schoenen? Sponsorshit?
En FC Utrecht wordt kampioen. Kom op man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
De verassing word dat Martina goud gaat winnen, gun ik hem wel. Die Bolt daarin tegen word echt aardig arrogant qua uitspraken, uitstraling het grappige is dat veel Nederlanders daarvan genieten maar als dat een Nederlanders was geweest qua prestaties en diens uitspraken werd hij helemaal met de grond gelijk gemaakt mbt zijn arrogante gedrag.
Neon is hip deze zomerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Noobvraag!
Waarom allemaal dezelfde schoenen? Sponsorshit?
lekkerquote:
Is paar mb's zwaar, dus ff wachten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou nee zeggen maar omdat jij het bent ja.
Ja, de schoenen wel volgens mij. Maar niet allemaal nike-shirts..quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die gele zijn volgens mij allemaal van Nike.
Wordt Vitesse alquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Oidipous het volgende:
[..]
En FC Utrecht wordt kampioen. Kom op man.
Hij werkt gewoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is paar mb's zwaar, dus ff wachten.
quote:
Als je het waarmaakt kom je er mee weg of wordt het zelfs gewaardeerd. Als je faalt en arrogant doet, of op het nippertje de beste bent en je doet stoer, dan pikken mensen het niet nee. Vooral Nederlanders niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
De verassing word dat Martina goud gaat winnen, gun ik hem wel. Die Bolt daarin tegen word echt aardig arrogant qua uitspraken, uitstraling het grappige is dat veel Nederlanders daarvan genieten maar als dat een Nederlanders was geweest qua prestaties en diens uitspraken werd hij helemaal met de grond gelijk gemaakt mbt zijn arrogante gedrag.
Nja het zou pas een anticlimax zijn als er boven de 10 seconde wordt gelopen. Oh nee, dat was het WK van 2003quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Szura het volgende:
Anticlimax als er straks een WR met teveel rugwind gelopen wordt
Jawel... Blake, Powell, Gatlin en Martina maar verder niet.quote:
Dat zegt meer over de Nederlanders en hun definitie van 'arrogant' dan over Bolt vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Eigenlijk niet. Al weet je het nooit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef Mestras het volgende:
MARTINA HEEFT GOEIE KANSE HIE TOG>?????
Gay ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel... Blake, Powell, Gatlin en Martina maar verder niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de Nederlanders en hun definitie van 'arrogant' dan over Bolt vind ik.
Ik denk dat alleen d'r stylist Nederlands is: Leco of Mariquote:
Die engelse baanwielrenster had een mooi kapsel met al die losse plukjes. Ze had een ziekte van het haar geloof ik. Zag er niet uit, scheer dan de rest er ook af, tjees.quote:
Inderdaad. Als je zo presteert kun je het je permitteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Niemand mag zich zo gedragen als Bolt, behalve Bolt zelf. Wát een held
Ja dat dacht ik ook al toen ik dat zag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die engelse baanwielrenster had een mooi kapsel met al die losse plukjes. Ze had een ziekte van het haar geloof ik. Zag er niet uit, scheer dan de rest er ook af, tjees.
Dat riep ik ook gisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die engelse baanwielrenster had een mooi kapsel met al die losse plukjes. Ze had een ziekte van het haar geloof ik. Zag er niet uit, scheer dan de rest er ook af, tjees.
Verassing?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
O ja. En wie zijn er dan verder nog?quote:
Dat is gewoon fout.quote:
Dat is de 100 meter knieschijf werpen bij de paralympics al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kogelslingeren vind ik echt het grootste zaadonderdeel van de atletiek.
De enige sport die telt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef Oidipous het volgende:
Atletiek, toch gaver dan gedacht. Best amusant om te zien.
Serious?quote:
Nee, dat is snelwandelen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snelwandelen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben er zes zich afgemeld?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Martina maakt nog best een kans op brons
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verassing?
word?
2 fouten bij je eerste 3 woorden
quote:
Dat tel ik niet eens mee gezien dat voor zich spreektquote:
Idd, nee het is al knap dat ie de finale uberhaupt haalt. Ik denk een mooie 5de plek. Dat is realistisch. Brons is een verrassing.quote:
quote:
Alleen als er wat andere atleten hun tentje neerzetten in hun kamers in het Olympisch dorp.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
Dat hamerslingeren zouden die Palestijnen toch goed in moeten zijn
net als Phelps.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar hebben we Kiplagat weer, die is ook overal.
Net als die Duitser Müllerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies. Net ook gewikid, vond hem er al mix uitzien.quote:
Dat is de Green(e) van de lange afstanden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet zeker dat Gay en de amerikanen denken 'brons is realistisch, goud is mooi meegenomen'. Die gaan gewoon keihard voor goud. En dat is de juiste mentaliteit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Idd, nee het is al knap dat ie de finale uberhaupt haalt. Ik denk een mooie 5de plek. Dat is realistisch. Brons is een verrassing.
Niet gezien bij de podiumceremonie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Wat betekende "Kip" toch ook al weer in Kenia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |