Jawel... Blake, Powell, Gatlin en Martina maar verder niet.quote:
Dat zegt meer over de Nederlanders en hun definitie van 'arrogant' dan over Bolt vind ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
De verassing word dat Martina goud gaat winnen, gun ik hem wel. Die Bolt daarin tegen word echt aardig arrogant qua uitspraken, uitstraling het grappige is dat veel Nederlanders daarvan genieten maar als dat een Nederlanders was geweest qua prestaties en diens uitspraken werd hij helemaal met de grond gelijk gemaakt mbt zijn arrogante gedrag.
Eigenlijk niet. Al weet je het nooit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:19 schreef Mestras het volgende:
MARTINA HEEFT GOEIE KANSE HIE TOG>?????
Gay ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel... Blake, Powell, Gatlin en Martina maar verder niet.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de Nederlanders en hun definitie van 'arrogant' dan over Bolt vind ik.
Ik denk dat alleen d'r stylist Nederlands is: Leco of Mariquote:
Die engelse baanwielrenster had een mooi kapsel met al die losse plukjes. Ze had een ziekte van het haar geloof ik. Zag er niet uit, scheer dan de rest er ook af, tjees.quote:
Inderdaad. Als je zo presteert kun je het je permitteren.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Norrage het volgende:
Niemand mag zich zo gedragen als Bolt, behalve Bolt zelf. Wát een held
Ja dat dacht ik ook al toen ik dat zag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die engelse baanwielrenster had een mooi kapsel met al die losse plukjes. Ze had een ziekte van het haar geloof ik. Zag er niet uit, scheer dan de rest er ook af, tjees.
Dat riep ik ook gisterenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Die engelse baanwielrenster had een mooi kapsel met al die losse plukjes. Ze had een ziekte van het haar geloof ik. Zag er niet uit, scheer dan de rest er ook af, tjees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |