eentje niet hoor, die wordt wsch gepestquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Noobvraag!
Waarom allemaal dezelfde schoenen? Sponsorshit?
En FC Utrecht wordt kampioen. Kom op man.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
De verassing word dat Martina goud gaat winnen, gun ik hem wel. Die Bolt daarin tegen word echt aardig arrogant qua uitspraken, uitstraling het grappige is dat veel Nederlanders daarvan genieten maar als dat een Nederlanders was geweest qua prestaties en diens uitspraken werd hij helemaal met de grond gelijk gemaakt mbt zijn arrogante gedrag.
Neon is hip deze zomerquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Noobvraag!
Waarom allemaal dezelfde schoenen? Sponsorshit?
lekkerquote:
Is paar mb's zwaar, dus ff wachten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wou nee zeggen maar omdat jij het bent ja.
Ja, de schoenen wel volgens mij. Maar niet allemaal nike-shirts..quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die gele zijn volgens mij allemaal van Nike.
Wordt Vitesse alquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Oidipous het volgende:
[..]
En FC Utrecht wordt kampioen. Kom op man.
Hij werkt gewoon.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is paar mb's zwaar, dus ff wachten.
quote:
Als je het waarmaakt kom je er mee weg of wordt het zelfs gewaardeerd. Als je faalt en arrogant doet, of op het nippertje de beste bent en je doet stoer, dan pikken mensen het niet nee. Vooral Nederlanders niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
De verassing word dat Martina goud gaat winnen, gun ik hem wel. Die Bolt daarin tegen word echt aardig arrogant qua uitspraken, uitstraling het grappige is dat veel Nederlanders daarvan genieten maar als dat een Nederlanders was geweest qua prestaties en diens uitspraken werd hij helemaal met de grond gelijk gemaakt mbt zijn arrogante gedrag.
Nja het zou pas een anticlimax zijn als er boven de 10 seconde wordt gelopen. Oh nee, dat was het WK van 2003quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Szura het volgende:
Anticlimax als er straks een WR met teveel rugwind gelopen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |