abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115247246
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Even een vraagje, stel je heb een weekje niet veel kunnen doen aan krachttraining; is het dan nodig om nog steeds die eiwitten te blijven eten?
Juist belangrijk ivm spierverlies denk ik, al zal dat nou niet echt significant zijn, tenzij je jay cutler heet
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:31:17 #252
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_115247275
Ik wil me ogen laten laseren maar dan mag je 3 maanden niet liften omdat het druk op je ogen zet ;(
pi_115247339
Zonde van je geld, binnen een paar jaar mag je opnieuw. Resultaat kan ook flink tegenvallen.

Draag gewoon lenzen. Kun je rustig doorliften.

En 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:34:36 #254
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115247417
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Zeg het maarrrr...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In b4 misvormde abs (diastasis en zo scheef als een jenga-toren) en geen traps; genetics are a bitch and ugly is a disease. Die aesthetics boot heb ik helaas gemist in de baarmoeder, maar ik roei met de riemen die ik heb :7

Waarom ik nu aan het cutten ben? Ik begon op GOMAD te vet te worden en wilde daar vanaf. Ik wil lean beginnen aan een langzame, schone bulk. Ben nu blij dat e.e.a. nu @ ~13% tenminste tevoorschijn komt. Ik heb wonder boven wonder nog een soort van spieren in mijn armen weten te kweken, wat genetisch gezien ook wel tegen de bierkaai vechten is.
Zeg euh, dat van die misvormde abs vind ik ruimschoots overdreven joh. Het ziet er prima uit volgens mij.
Ik zou niet verder cutten en gewoon aan je bulk beginnen.
Wees blij met dit bf% het ziet er hartstikke goed uit. Je schouders zijn ook flink gekomen.

Niet lullen maar vreten nu :D

En je armen, waar baseer je dat op? Ik denk dat ik redelijk dezelfde bouw heb, alleen dan 15cm langer ;-) en ik dacht ook altijd dat m'n armen nooit wat gingen worden. Veel aanleg voor chest rug en schouders, maar ledenmaten zijn echt een project.
't is echt gewoon een kwestie van isoleren, en keihard en zwaar gaan, doorzetten, en een oefening vinden (21-en of bijv cable curls) waarbij je tot compleet in en door de verzuring heen kan trainen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 07-08-2012 17:39:59 ]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:56:02 #255
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_115248394
Alles groeit wel hard bij mij maar overal striae; oksels, dijbenen, bijna halverwege mijn biceps, zelfs op mijn onderrug :{ Er zit maar 1 ding op en dat is zo ripped worden en dan gewoon een yakuza tattoo erover plempen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:06:38 #256
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_115248826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:56 schreef SunTzu het volgende:
Alles groeit wel hard bij mij maar overal striae; oksels, dijbenen, bijna halverwege mijn biceps, zelfs op mijn onderrug :{ Er zit maar 1 ding op en dat is zo ripped worden en dan gewoon een yakuza tattoo erover plempen.
aah zo'n full body met uitzondering van armen toch? Gast hehe. :r
Bij mij is het bijna onzichtbaar opgedroogt langs m'n borst en oksel/borst/schouder. Alleen nu het wat bruiner is dan normaal zie je heel vaag witte lijntjes als ik het uitrek.
Meerdagelijks smeren met vitamine E, en veel groene thee/water drinken.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:16:53 #257
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_115249263

Ik zag gisteren een enorm skinny jonge gast, ik denk zijn eerste keer, op de adductor machine zitten. Hij bleef met zijn handen die pads vastpakken en naar binnen drukken alsof hij zijn borst aan het trainen was. Toen moest ik lachen. :')

Ik heb die arme jongen niet geholpen. ;(
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:17:36 #258
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115249288
Pec-deck voor dwergen
Confidence through competence
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 18:25:54 #259
69994 seto
-|||--------|||-
pi_115249601

Hoeveel chin-ups moet ik achter elkaar kunnen doen voor dit?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_115249697
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

2 + cokaine
pi_115250530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:29 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Eiwit, en vooral het aminozuur methione, is gelinkt aan meer celproliferatie en dus iets snellere veroudering. Als je aan IF doet maakt het niet zo uit, omdat je cellen meer geprogrammeerd zijn voor autophagie, en vooral spieren zullen reageren op de eiwitten.

Eiwit verhoogt leptine en insuline wat ook gelinkt is met minder longevity (carbs doen dit ook).
http://www.diabeteshealth(...)-so-strange-bedfello

Is een heel interessant onderwerp, maar jammer genoeg zijn de onderliggende processen niet allemaal even goed bekend en is het vooral speculatie :)

-edit- hier meer over teveel proteine inname http://www.meandmydiabete(...)he-bad-and-the-ugly/
Dank voor je reactie.

Is er ergens verdere informatie te vinden over het effect van IF op overmatig eiwit gebruik? Ik zie dat in deze artikelen nog niet terug.
pi_115251178
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Dank voor je reactie.

Is er ergens verdere informatie te vinden over het effect van IF op overmatig eiwit gebruik? Ik zie dat in deze artikelen nog niet terug.
Nee, dat soort studies zijn nooit gedaan. Maar je zou wel kunnen stellen; IF vermindert celproliferatie en zorgt voor meer autophagie en reparatie (minder effect op spieren), en eiwit doet het omgekeerde (maar wel meer in spieren), maar je kan je voorstellen dat je er netto wel goed uitkomt omdat autophagie niet zomaar uitgezet wordt maar dat je wel extra spiergroei krijgt. Het blijft speculeren, we weten het gewoon niet.
pi_115256370
Ik weet niet wat ik zal doen, split of FB. Ik denk dat ik split fijner zal vinden ivm het voelen van de spieren na de trainingsdag, maar ik kan mijn oefeningen niet zo goed uitkiezen :P
pi_115261625
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]

Deze man. _O_
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115263061
Vandaag SQ + BP dagje (beginnend-SS, jwz). Ziet een dude met wie ik weleens sta te ouwehoeren hoeveel weight ik op m'n bar heb en zegt: "Hé Poppiholla...jij kan toch wel wat meer hebben dan dat, junge". And I was like:

Tevens vallen die BW chins-up zwaar tegen: 4/3/2.

/lief dagboek
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.
pi_115263206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef RaymondK het volgende:

[..]

't zou mooi zijn als dit soort bekende mensen eens open over hun ziekten/verneukte organen die ze door AAS hebben opgelopen zouden praten. Net zo open als dat ze trots zijn op hun lichaam.

Puur om de droeftoeters die er niet vanaf kunnen blijven te laten zien wat er gebeuren kan.
Op DBB wel geteld 1 tread gelezen van een gast die 12jr lang zat te juicen, en eerlijk een tread had geschreven over hoe ziek die bezig is geweest en wat het met hem gedaan had. En hiermee ook de intentie had om mensen op andere gedachten te brengen.
+1
pi_115263371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik wil me ogen laten laseren maar dan mag je 3 maanden niet liften omdat het druk op je ogen zet ;(
Ik ben niet zo voor laseren: je ogen schijnen er toch iets minder van te worden.
Zelf heb ik nu lenzen maar dat vind ik ook kut. 's ochtends gaat het nog wel, maar 's middags en vooral 's avonds zie ik wazig.
pi_115263506
Collega vertelde dat ook niet alle ogen er geschikt voor zijn. Heb ook lenzen en 's middag maar vooral 's avonds wordt het bij mij ook wazig. Opticien raad ook aan om eigenlijk niet meer als 8 uur per dag lenzen te dragen, maar dat is onmogelijk ivm werk :')
pi_115263605
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Van bespoten appels kun je ook kanker krijgen... Wie weet heb je vanaf geboorte een of andere zeldzame hartafwijking waar je zo geen last van hebt dat het opvalt.

als je overal rekening mee zou moeten houden kun je beter de stekker eruit trekken.
bespoten appels met AAS vergelijken is wel een beetje eeh... appels met peren vergelijken.
V.w.b. voeding: zelfs in bladen als de Muscle & Fitness wordt biologisch voedsel zo nu en dan als positief neergezet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:27:23 #270
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_115263678
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Collega vertelde dat ook niet alle ogen er geschikt voor zijn. Heb ook lenzen en 's middag maar vooral 's avonds wordt het bij mij ook wazig. Opticien raad ook aan om eigenlijk niet meer als 8 uur per dag lenzen te dragen, maar dat is onmogelijk ivm werk :')
bril?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_115263698
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil gewoon weer een bril. Ben laatst wezen mountainbiken maar vond het erg vermoeiend; ben wel klaar met lenzen.
pi_115263805
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef fathank het volgende:

[..]

DBB zit dan ook echt vol met idioten. Heb je toevallig nog een linkje van dat topic?
Als je er wat langer rondloopt leer je de debielen er wel uit te filteren. Er lopen ook wel een aantal mensen rond met veel kennis.
pi_115263824
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef fathank het volgende:

[..]

bril?
Heb ik, maar die is veels te oud eigenlijk, en draag ik een uur van te voren als ik naar bed ga. Vind het wel welletjes zo. Schijnt ook te maken te kunnen hebben met kliertjes die verstopt zitten die een bepaald laagje over je oog uit smeert bij knipperen.
Vertelde de opticien toen ik daar zaterdag was. In een half jaar tijd van -4,0 L en -3,5R naar -4,75 L en -3,5 R gegaan :X

Sowieso staat die bril mij niet en ding zit alleen maar in de weg :P
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:30:04 #274
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_115263855
Ik wou net zeggen, waarom niet gewoon een bril? Is ook niet ideaal, maar beter dan vaag zien in de loop of de dag van laseren wat maar tijdelijk helpt.
pi_115263988
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

precies. Ik probeer zelf veel te lezen en met gezond boerenverstand daar conclusies uit te trekken. Dit vervolgens uitproberen. Werkt het voor mij? geeft het resultaat? dan zal ik het doorzetten zo niet, dan proberen we wat anders. Uiteraard wat bewezen is via de wetenschap zoals creatine neem ik wel in ogenschouw maar er is zoveel informatie dat je er soms echt geen wijs uit kunt. alles spreekt elkaar ook tegen.

en zoals met veel geldt ook hier de 80/20 regel. zeker voor amateurs zoals ik.
Gewoon gezond kritisch zijn. En v.w.b. creatine: monodyraat is zeer veel onderzocht, zeer veel gebruikt en aantoonbaar effectief. Dat kun je dus probleemloos gebruiken. Het nut van allerlei andere creatines is mij niet duidelijk (behalve dan geldklopperij).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')