Die opmerking is al weg. Moest nog even een nieuw deuntje opzoeken. Toegevoegd en daarna het stukje over het bashen maar verwijderd. Want we kunnen echt wel lief zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tjonge, ook hier in de OP weer die opmerking over bashen.
Dacht dat iedereen weer relatief netjes is hier.
Let bygones be bygones en vooruit met de hap.
(met wel een kleine kanttekening dat ik wel af en toe schrok van de taal die Yvonne aansloeg.
Yvonne, wil jij dat echt nóóit meer doen please, met ziektes smijten, dat is een teken van zwakte en niet bepaald done en hoort zeker niet bij een hoofdmod)
waar ben jij op uit?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Volgens mij missen jullie drie vaste users .
Hoef geen details want veel te veel popcorn gegeten die avonden/nachten maar toch.
Welkom!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoezo?
Moet ik ergens op uit zijn dan? Beats me
Ik anders ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Dolphina zal - net als ik- nieuwsgierig zijn waarom een 'nieuwe' poster zoveel van FHF afweet en een poging doet oude koeien uit de sloot te halen.
Hoef je niet op te antwoorden hoor, maar hinten op wat is gebeurd is ook niet nodig.
Zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik anders ook wel.
Maar misschien is het een zwemleraar die niet tevreden is met de zwemkunsten van de oude koeien?
Top!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh nee Cat, gewoon, lang meegelezen en niks hinten, althans niet bewust , ik weet van de hoed en de rand maar niks raars mee bedoeld.
Blij dat alles back to normal is hier.
Vergeet niet dat ook niet-users gewoon mee kunnen lezen op FOK!
Openbaar forum, toch? No string attached.
Maar begrijp jou reactie maar nee, ik heb geen bijbedoelingen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
(knip)
Iedereen die hulp verdient dient die te krijgen en iedereen die hulp wil bieden dient dat te mogen.
Het blijft een pracht-iniatief dus laat dat ihn niet teloor gaan.
Veels te mooi en veels te zonde.
de manier waarop je bezig bent...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoezo?
Moet ik ergens op uit zijn dan? Beats me
tis met een f... dolfinaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Dolphina zal - net als ik- nieuwsgierig zijn waarom een 'nieuwe' poster zoveel van FHF afweet en een poging doet oude koeien uit de sloot te halen.
Hoef je niet op te antwoorden hoor, maar hinten op wat is gebeurd is ook niet nodig.
wat ga jij er mee doen dan??quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef kwiebuske het volgende:
schupt m maar naar mij dan
de bal dan he..
goed planquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lek steken, zodat het voorbij is met gissen welke kant ie op komt
Sorry!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tis met een f... dolfina![]()
maar inderdaad... ik hou niet van dit soort hints en het idee geven van een bal, waar ik niet weet waar ik hem heen moet/kan schieten..
WHUT!?quote:
amenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Even wat posts geëdit hier, ik dacht dat het de oude en 'nieuwe' users nav het gebeurde van de afgelopen dagen wel duidelijk was dat de SC hier niet voor bedoeld is.
We hebben een mooi FB topic waar ballen en ontboezemingen naar geschopt kunnen worden.
moet ik me aangesproken voelen met mal mens?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mal mens ben je ook, jij kunt zo heerlijk ongenuanceerd hier gewoon zo lekker eerlijk posten. Moet er vaak om je lachen, in het leuke lachen dan,echt, je bent een creatuurtje, maar geloof mij dan nu maar ook dat ik totaal géén rare bedoelingen heb.
Maar goed. Hier hadden we even noodweer, de hele zooi stond blank. Hoezo zómer?
dat was hier maar ffquote:
Van regenwater wordt je was wel lekker zacht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Hier nog niks. Maar ik had vanmiddag wel geluk dat ik toevallig naar mijn was ging kijken toen het begon te druppen. Kon ik hem nog mooi net op tijd binnen halen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mag graag mensen verbazen
ja, klopt... ik kan alle kanten op.. ben erg flexiwiebel...
de bal was lek geprikt joh!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
behalve de goeie
![]()
sorry d-c: inkoppertje
dat was een ei... en die brak op je hoofdquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef kwiebuske het volgende:
damn
wat heb ik dan gekopt ??
kijk eens ff svp
Ik heb een lichte voorkeur voor de ontboezemingen. Laat de ballen maar achterwege en show the boobies!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Even wat posts geëdit hier, ik dacht dat het de oude en 'nieuwe' users nav het gebeurde van de afgelopen dagen wel duidelijk was dat de SC hier niet voor bedoeld is.
We hebben een mooi FB topic waar ballen en ontboezemingen naar geschopt kunnen worden.
nee!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor de ontboezemingen. Laat de ballen maar achterwege en show the boobies!
+1!quote:
ik... liggen in mijn nachtkastje, bij de rest van het speelgoedquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dolfina, pm-etje
(ben de smilies kwijt, wie heeft potterdoerie mijn smilies gejat?)
we zitten hier toch niet in b&h of kpd??quote:
*checkt*quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
we zitten hier toch niet in b&h of kpd??
dus ballen en boobs... laten we hier maar achterwegequote:
Exact.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus ballen en boobs... laten we hier maar achterwege
hahahahahahahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact.![]()
Nou... tennisballen en hockeyballen mogen wel.
Ik kijk nu naar badminton... dat is eigenlijk best een mietige sport als je twee kerels dat ziet spelen.
Lego, Playmobiel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik... liggen in mijn nachtkastje, bij de rest van het speelgoed
quote:
Badminton kan er op zich aardig fanatiek aan toe gaan, toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Exact.![]()
Nou... tennisballen en hockeyballen mogen wel.
Ik kijk nu naar badminton... dat is eigenlijk best een mietige sport als je twee kerels dat ziet spelen.
lieve JK,quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Badminton kan er op zich aardig fanatiek aan toe gaan, toch?
Heb er zelfs nog wel over gedacht om dat te gaan doen, ik vond het op school eerlijk gezegd altijd al erg leuk..
Lieve Mona, ben ik nu een mietje?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lieve JK,
Het is vrij normaal dat je nadenkt, wat je wil doen..
Sommige gaan een paar maanden op ballet.. andere gaan badmintonnen..
Sommige dingen moet je stil houden, sommige dingen moet je hardop roepen
liefs,
Mona
nee, van lego en playmobil kan je leukere dingen maken waarmee je in de nacht kan spelen..quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lieve JK,
Het is vrij normaal dat je nadenkt, wat je wil doen..
Sommige gaan een paar maanden op ballet.. andere gaan badmintonnen..
Sommige dingen moet je stil houden, sommige dingen moet je hardop roepen
liefs,
Mona
Dat kan best in het nachtkastje thuishoren hoor.quote:
me 2..quote:
Ja maar , met meccano moet je ook bouwen aan een toren hoor ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, van lego en playmobil kan je leukere dingen maken waarmee je in de nacht kan spelen..
mecano vind ik wat aan de dunne kant
die wil ik!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef frederik het volgende:
[..]
Dat kan best in het nachtkastje thuishoren hoor.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=118703
(instellingen!!!)quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ja maar , met meccano moet je ook bouwen aan een toren hoor ...
(en heb nog steeds geen smilies, fok)
Alles waar een bal aan te pas komt sla ik overquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
me 2..
en korfbal ... whahahahahahaha
ik laat het paard het doenquote:
Hendig!quote:
als het 2 ballen zijn...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles waar een bal aan te pas komt sla ik over
echt wel!!!quote:
Korfbal, dat heb ik serieus altijd een sport voor mietjes gevonden, zeker omdat het ook gemixt gespeeld wordt/werd (m/v) Ik had vroeger een 'jongen' in de klas die op korfbal zat..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
me 2..
en korfbal ... whahahahahahaha
Ik ben ook a-sportief.. De pest is alleen dat je het aan me ziet, en daar ben ik niet zo blij meequote:
Als het een heule goede bal isquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
als het 2 ballen zijn...
1 bal... is geen kinderbijslag
*herkenning*quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook a-sportief.. De pest is alleen dat je het aan me ziet, en daar ben ik niet zo blij mee
poloquote:
dank je!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Korfbal, dat heb ik serieus altijd een sport voor mietjes gevonden, zeker omdat het ook gemixt gespeeld wordt/werd (m/v) Ik had vroeger een 'jongen' in de klas die op korfbal zat..
Maar ik had altijd zoiets van: waarom dan niet op basketbal??
hahahahahaquote:[..]
Ik ben ook a-sportief.. De pest is alleen dat je het aan me ziet, en daar ben ik niet zo blij mee
Dan ben ik vrouw2quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben een buikje en een kont
in de paardenwereld noemen we het een klophengstquote:
h2o polo op paard??quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
in de paardenwereld noemen we het een klophengst
+2quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echte vrouwen hebben een buikje en een kont
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
+2
ben wel al in 3 maanden 10 cm én 5 kilo kwijt, dat dan weer wel, redelijk slank en rank (mét paars hoofd) maar die buik hè, die buik....
Ik heb zelf ook geen buikje, wel een kontquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
onee, hoef ik niet om te huilen!! ben altijd al een halve vent
Je lichaam zelf zegt honderd keer meer dan een getalletjequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahahah, quote ik mezelf, foutje
(al ben ik wel trots op die afname mijners lijfs, dat dan weer wel, en dat zonder dieeet maar juist met een boel meer eten (via een eetconsulente, ik at veel te weinig daarom werd ik een michelinmannetje, van te weinig eten blijk je dus ook dik te worden)
Nu 66 kilo bij 1.62, nog 5 kilo te gaan maar ik oog nu wel gewoon rank en slank.
Ben blij.
kon en kan mij niets schelen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen buikje, wel een kont
En de jongensgrapjes zijn ook nooit van de lucht geweest
Wie weet leer je er nog wat vanquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 zal de dames wel even alleen laten..
Bomen klimmen, hutten bouwen, parcours uitzetten met flessen en balkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
kon en kan mij niets schelen...
ik klom in de bomen... ik speelde met de auto's..
kont heb ik niet... buikje beetje, maar die is na er over 2 wkn weer af...
dus ja.. ach...
hou niet zo van spekquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Whahahah, quote ik mezelf, foutje
(al ben ik wel trots op die afname mijners lijfs, dat dan weer wel, en dat zonder dieeet maar juist met een boel meer eten (via een eetconsulente, ik at veel te weinig daarom werd ik een michelinmannetje, van te weinig eten blijk je dus ook dik te worden)
Nu 66 kilo bij 1.62, nog 5 kilo te gaan maar ik oog nu wel gewoon rank en slank.
Ben blij.
Maar die paarse kop blijft, door die buik, echt, ik laat het wegsnijden hoor, dat buikvet.
( wie wil er nog kaantjes?)
Hahahaha
inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bomen klimmen, hutten bouwen, parcours uitzetten met flessen en balkenBeste vermaak!!
ik wist niet dat ik een kloon hadquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik was ook net een knul vroeger, klom overal in, speelde liever met technisch speelgoed dan met baries, klom in bomen alleen bij dat laatste kwam ik altijd te laat achter het feit dat ik hoogtevrees heb dus ik deed mijn ogen dicht en liet me gewoon uit die boom naar beneden vallen...
Het is een wonder dat ik nog leef want het ging meermaals niet helemaal goed...
Verder ben ik nog steeds een halve bouwvakker, ik krijg serieus gereedschap voor mijn verjaardag, al zou ik een rok dragen , dan nog....
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik was ook net een knul vroeger, klom overal in, speelde liever met technisch speelgoed dan met baries, klom in bomen alleen bij dat laatste kwam ik altijd te laat achter het feit dat ik hoogtevrees heb dus ik deed mijn ogen dicht en liet me gewoon uit die boom naar beneden vallen...
Het is een wonder dat ik nog leef want het ging meermaals niet helemaal goed...
Verder ben ik nog steeds een halve bouwvakker, ik krijg serieus gereedschap voor mijn verjaardag, al zou ik een rok dragen , dan nog....
mijn ma zei altijd: "dolfie, ik kijk tot aan je keelgat, trek maar weer een broek aan"quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]Wel fancy roze gereedschap?
Draag wel regelmatig rokjes, maar dan is het de hele dag: Laura, ga fatsoenlijk zitten!Laura, benen over elkaar
![]()
Hahahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mijn ma zei altijd: "dolfie, ik kijk tot aan je keelgat, trek maar weer een broek aan"
had ik mijn zin
dat ken ik...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik draag geen rokken of jurken, heb door mijn jongensgedrag meer lidtekens op mijn poten dat een gemiddelde eigenaar van een pittbul, heb gkutsnietjes en een scheenbeen wat ooit tot op het bot ontveld is geweest. Kortom, er is weinig beeldigs aan mij, al kom ik bij anderen redelijk teer over schijnbaar, vorige week wilde een vent me nog even stevig snijden, ik stap uit en hij werd meteen bang vanwege mijn bevallige verschijning., whoehahaha.. echt, ik heb het in me, dat vrouwelijke, het komt er enkel zo lastig uit.
ik heb een keer gehad in de kroeg.. mijn vriendin en ik samen..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan me een foto herinneren van een zwarte Dolfina die ging stappen. Goddamn,als je die in een steegje tegen zou komen...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad in de kroeg.. mijn vriendin en ik samen..
zij heeft een vent 2 keer gewaarschuwd.. hij niet luisteren dus het was *flap*
week later kregen we te horen dat wij maar gevaarlijke tantes waren, want hij was het ziekenhuis ingeslagen door 1 van ons..
prima lekker laten denken, wij hebben rust in de kroeg
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Moet je mij hier zien klussen, echt, de verf, boorsel en de kit zit overal, stap ik gewon zo met al die zooi in haar en op kleren zó de auto in om naar de bouwmarkt te gaan. Interesseert me geen moer.
Als ik helemaal opgedoft in de super loop vraagt de slager aldaar altijd of ik naar een crematie moet....
En toch ben in vrouwelijk hoor, echt wel (manlief vindt mij alleszins noch vrouwelijk, temeer daar ik goed kan koken...)
ehhhh
bij je instellingen zijn je smilies... die kan je activeren om hem onder je reactie te zetten zodat je alleen hoeft aan te klikkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dolf, jij mept?
Oei, da's niet ladylike hoor (knipoog bij gebrek aan smilies).
Ik ga bankhangen met mijn lief en onze hond, genoeg geklust voor vandaag, morgen weer een dag.
Trusten!
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mep niet snel, maar na 2 a 3 keer...
*vind ik leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waarschuwen!!
zucht
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:
Nee johquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef JK1982 het volgende:
Heb ik nou alle meisjes, behalve DC, weggejaagd?
Zware dag gehad?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga maar es effe een bakkie koffie paken trouwens, dat gaat er wel in na vandaag..
Haha de mijne moest ook hard lachenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Dolfie, plaatje aan m'n vriend laten zien, hij moest verdacht hard lachen en het bleef voor de rest verdacht stil
Mwoah, zwaar.. Vanmorgen om half 8 op de motor gestapt richting Assen, daar een groot deel van de dag rond gehangen op het circuit (warm!) en toen dat hele eind weer teruggereden. Kreeg aan het begin van de rit nog effe een buitje op m'n kop.quote:
Ohh je hebt motor gereden. Coolquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, zwaar.. Vanmorgen om half 8 op de motor gestapt richting Assen, daar een groot deel van de dag rond gehangen op het circuit (warm!) en toen dat hele eind weer teruggereden. Kreeg aan het begin van de rit nog effe een buitje op m'n kop.
Wordt van (lang) motorrijden altijd best wel gaar..
Yep, alleen wel het grootste deel ontieglijk saaie snelweg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ohh je hebt motor gereden. Cool. Kan me voorstellen dat je na zo'n dag wel gaar bent dan. Het was idd echt wárm heh. Gelukkig heb je die enorm zware bui niet meegekregen dan, echt een wolkbreuk was het
. Nu is het ook weer warm, windstil en dreigend... Lijkt erop dat het weer losbarst straks.
Wat wil je nou? Lang en leuk, of kort en vervelend?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep, alleen wel het grootste deel ontieglijk saaie snelweg.
Binnendoor is eigenlijk veel leuker, maargoed.. dat duurt zo lang.
Hoewel.. vanmorgen reed ik op een gegeven moment lekker op een provinciale weg, motor knorde er rustig op los, kijk ik op een gegeven moment even op de teller, rij ik gewoon 135 waar je 80 mag
*FLITS* en vadertje staat dank u voor uw bijdragequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep, alleen wel het grootste deel ontieglijk saaie snelweg.
Binnendoor is eigenlijk veel leuker, maargoed.. dat duurt zo lang.
Hoewel.. vanmorgen reed ik op een gegeven moment lekker op een provinciale weg, motor knorde er rustig op los, kijk ik op een gegeven moment even op de teller, rij ik gewoon 135 waar je 80 mag
bij 135 ipv 80 kan het ook nog snel en lang worden als je de verkeerde tegenkomtquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Lang en leuk, of kort en vervelend?
Het nu ook weer niet zo dat je een vervelende motor onder je reet hebt. Ik had het dus gecombineerd
En als het tegenzit volgens mij ook nog eens je rijbewijs per direct inleveren. Dan duurt het pas echt lang.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:50 schreef frederik het volgende:
[..]
bij 135 ipv 80 kan het ook nog snel en lang worden als je de verkeerde tegenkomt
Het is sowieso een lang stuk rijden. Oftewel lang en vervelend, of nóg langer en leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Lang en leuk, of kort en vervelend?
Het nu ook weer niet zo dat je een vervelende motor onder je reet hebt. Ik had het dus gecombineerd
Ik keek er zelf van op, had het serieus niet in de gaten, dus ik ben uiteraard meteen netjes 80 gaan rijden..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
*FLITS* en vadertje staat dank u voor uw bijdrage
55km/u te hardVlegel!
Kan me er iets bij voorstellen. Lekker rustig op de weg, gedachten op nul... hoop niet dat er toch nog een verrassing volgt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik keek er zelf van op, had het serieus niet in de gaten, dus ik ben uiteraard meteen netjes 80 gaan rijden..
's Avonds!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
's Avonds!
* JK1982 spontaan zin in een stukje fruit krijgt.
Maargoed, bij gebrek aan perziken neem ik maar even een nectarine
Ik haal nooit anders.. perziken hebben zo'n fluweelachtig velletje, daar hou ik niet vanquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik haal nooit anders.. perziken hebben zo'n fluweelachtig velletje, daar hou ik niet van![]()
*serious posting in progress..
Maar maar.... ik ben fluweel zachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nectarines zijn glad..
*serious posting still in progress..
Niet met samsung, die hadden me afgepoeierd na nn eerste telefoontje.. Kpn loopt nu een klacht tegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Halowww!
Heb je nog contact met Samsung gehad?
En hoe luidt de klacht?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet met samsung, die hadden me afgepoeierd na nn eerste telefoontje.. Kpn loopt nu een klacht tegen
Die laatste zijn ook degene die het op moeten lossen, omdat zij jou het toestel hebben geleverd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet met samsung, die hadden me afgepoeierd na nn eerste telefoontje.. Kpn loopt nu een klacht tegen
Ik was mijn DNA aan het neerknuppelen... en zo te horen was het niet hard genoeg.. het maakt nog geluidquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef JK1982 het volgende:
Wie heeft de avondklok op 22.00 ingesteld?
Niet op dit tijdstip en al helemaal niet als madam al 4 weken weigert om uit te slapen. Rond half 7 is ze elke dag wakker, na 22.00 gaat ze elke avond slapen en daardoor is ze 's middags rond 5en niet te genietenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
Aww Ireth! Het is vakantie toch? Dan mag er nog wel wat geluid uitkomen, vind ik
Oooh! Dan moet ze ook wel uitslapen ja! Dan heb je idd niet hard genoeg gemept.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip en al helemaal niet als madam al 4 weken weigert om uit te slapen. Rond half 7 is ze elke dag wakker, na 22.00 gaat ze elke avond slapen en daardoor is ze 's middags rond 5en niet te genietenSlapen nu!
Zeg, moet ik de Kinderbescherming soms even bellen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh! Dan moet ze ook wel uitslapen ja! Dan heb je idd niet hard genoeg gemept.
Je moet ook niet meppen maar dreunen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh! Dan moet ze ook wel uitslapen ja! Dan heb je idd niet hard genoeg gemept.
Ruckyyyy!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet ook niet meppen maar dreunen.Kijk maar naar mijn grootvader.
*vind ik leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
Niet hard genoeg, blijkbaar. JK: de kinderbescherming is het vast met ons eens!
Effe nagenieten van de soep van Ireth.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Effe nagenieten van de soep van Ireth.Zij weet tenminste hoe je me stil krijgt.
Gewoon hete soep in je bek gieten, zodat je een paar dagen niet meer kan praten? Pijnlijk..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Effe nagenieten van de soep van Ireth.Zij weet tenminste hoe je me stil krijgt.
Heej! Jij hebt anders ook al ervaring met mijn soep en volgens mij kon je daarna nog makkelijk lullen praten hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gewoon hete soep in je bek gieten, zodat je een paar dagen niet meer kan praten? Pijnlijk..
* JK1982 noteert: uitkijken voor de soep van Ireth..
Ja, maar toen was die niet zo heetquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej! Jij hebt anders ook al ervaring met mijn soep en volgens mij kon je daarna nog makkelijk lullen praten hoor!
Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in een soepje..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Ehhe het volgende:
Wij hebben 2 dagen soep gegeten afgelopen weekend xD
De soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend.quote:
De stampot onder de Surinaamse soepen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Saoto soep stond hier vandaag op het menu
In een schaaltje naast een glas bier vind ik ook wel voldoende.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ik lus alleen pinda's als ze verstopt zijn in een snicker!
Of onder een laag chocola met een M er opquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Ireth het volgende:
Ik lus alleen pinda's als ze verstopt zijn in een snicker!
lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Saoto soep stond hier vandaag op het menu
Oja dan ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Of onder een laag chocola met een M er op
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Of onder een laag chocola met een M er op
Cashewnoten met pindasaus?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Doe mij maar cashewnoten. Of pindasaus :p
Kan euhhhquote:
Hoe groot wil je hem hebben, en is het voor binnenshuis?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:15 schreef Ireth het volgende:
Blegh, elke cavia/knijnenkooi van een beetje formaat waar ik op bied via MP is óf al weg óf ze reageren niet, óf ze vragen er een prijs voor waarvan ik bijna een nieuwe aan kan schaffen!
Komt er niet een nieuw donutje dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb binnekort een konijnenhok over. Gratis en voor niets...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens jullie hebben opeens allemaal een avatar en ik heb een balk vol smileys... Handig om eens bij instellingen te kijken... Spuitelf is ik
Neee nee, mijn konijntje leeft nog. Die van mijn moeder, Muffin, is in laten slapen vanwege een parasiet in zijn hersentjes.quote:
Kwam ik ook pas na een half jaar ofzo achterquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens jullie hebben opeens allemaal een avatar en ik heb een balk vol smileys... Handig om eens bij instellingen te kijken... Spuitelf is ik
Oooooh, twee konijntjes in Huize Jaleesa! Ik dacht dat je met het overlijden van het konijntje er geen meer had en dat er ook geen nieuwe weer zou komen. Ik zou dat zo sneu voor je zoontje hebben gevonden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Neee nee, mijn konijntje leeft nog. Die van mijn moeder, Muffin, is in laten slapen vanwege een parasiet in zijn hersentjes.
Zij heeft inmiddels een nieuw baby konijntje: Cooky!
Maar ik krijg van mn nicht een ander hok. En mijn huidige hok wordt dus overbodig
cooky, muffin, donutquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Neee nee, mijn konijntje leeft nog. Die van mijn moeder, Muffin, is in laten slapen vanwege een parasiet in zijn hersentjes.
Zij heeft inmiddels een nieuw baby konijntje: Cooky!
Maar ik krijg van mn nicht een ander hok. En mijn huidige hok wordt dus overbodig
huize jaleesa 1 en huize ma van jaleesa 1 toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oooooh, twee konijntjes in Huize Jaleesa! Ik dacht dat je met het overlijden van het konijntje er geen meer had en dat er ook geen nieuwe weer zou komen. Ik zou dat zo sneu voor je zoontje hebben gevonden.
Maar er is alweer een nieuw huppelknuffeltje
Binnenshuis idd, ze kunnen naar verwachting pas in het voorjaar naar hun riante buitenverblijf-met-nachthok-in-de-schuur en het hok wat ik nu heb is tot die tijd te klein (lees: de cavia's worden dan te grootquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe groot wil je hem hebben, en is het voor binnenshuis?
Ik heb je pm gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb binnekort een konijnenhok over. Gratis en voor niets...
Op ipad wel.. Kon smileys wel zien maar niet zo'n toevoegbalk. Maar zocht eigenlijk de instelling dat je meer berichten op 1 pagina kan hebben. BIj mij is een topic nu met 13 pagina's vol. Met 1 pagina moet ik teveel scrollen maar dacht misschien kan je ook wel voor 7 pagina's kiezen. Zolang t maar onder de 9 pagina's is. Maar kon t net zo snel niet vinden. En eigenlijk moet ik slapen want morgen werken maar bEn nog niet moe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Jij zat nog op de Text Only lay-out?
je gaat die villa dus voor ze bouwen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Binnenshuis idd, ze kunnen naar verwachting pas in het voorjaar naar hun riante buitenverblijf-met-nachthok-in-de-schuur en het hok wat ik nu heb is tot die tijd te klein (lees: de cavia's worden dan te groot)
Zoek er nu dus 1 van 100 cm of meer breed.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:10 schreef gomi het volgende:
[..]
je gaat die villa dus voor ze bouwen?
Twee huizen bedoel je? Dat zou ook kunnen, weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
huize jaleesa 1 en huize ma van jaleesa 1 toch?
stoer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alleen gaat dat stapsgewijs en is het dan te koud voor ze buiten om nog te kunnen wennen. Dus dan mogen ze pas weer in het voorjaar/begin zomer naar buiten
volgens mij wel. jaleesa en zus wonen met jaleesa dr zoon ergens en ma woont elders.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Twee huizen bedoel je? Dat zou ook kunnen, weet ik eigenlijk niet.
* Rucky volgt voorbeeld. Slaap lekker.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:12 schreef Ireth het volgende:
Maar ik ga mijn mand opzoeken, had er een uur geleden al in willen liggen
Ik woon idd samen met mn zoontje en mn zus. Niet bij mn oudersquote:Op maandag 6 augustus 2012 01:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Twee huizen bedoel je? Dat zou ook kunnen, weet ik eigenlijk niet.
ojeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Dolfie, plaatje aan m'n vriend laten zien, hij moest verdacht hard lachen en het bleef voor de rest verdacht stil
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 07:14 schreef JK1982 het volgende:
Moggûh!
5.30 wakker zijn en me dan alsnog moeten haasten voor werk..
Same here, donderdag en vrijdag lekker vrijquote:Op maandag 6 augustus 2012 08:18 schreef kahlie het volgende:
G'mogguh. Het werkende leven roept weer.
Fijn weekend gehad wel, al was ik een beetje ziek. Deze week 3 daagjes hard werken en dan 2 daagjes ff pauze.
Stelletje geluksvogels.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Same here, donderdag en vrijdag lekker vrij
Heerlijk! Wat ga jij doen? Wij gaan dagje sauna (goed voor de gezondheid) en dagje daar in de buurt ff wat kijken. Beetje natuur dingentjes doen denk ik weer. En het wordt nog mooi weer ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Same here, donderdag en vrijdag lekker vrij
Niet slecht idd.quote:
Dat is niet verkeerd....quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet slecht idd.
Do 09/08 vrij zonnig 11/23°C N 3 60% 10%/0.0mm
Vr 10/08 vrij zonnig 12/24°C N 3 65% 15%/0.0mm
Za 11/08 vrij zonnig 13/24°C NO 3 60% 15%/0.0mm
Zo 12/08 vrij zonnig 14/23°C Z 3 50% 45%/1.0mm
* Rucky naar verlofbriefje staart.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd....![]()
* Merlijn agenda bekijkt:
Mogguh Bellequote:Op maandag 6 augustus 2012 09:58 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 ook even gedag komt zeggen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hallo
* belle1608 vraagt of iemand koffie of thee wil hebben
Donderdag ga ik waarschijnlijk weer even op de motor weg, weer richting Assen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:09 schreef kahlie het volgende:
[..]
Heerlijk! Wat ga jij doen? Wij gaan dagje sauna (goed voor de gezondheid) en dagje daar in de buurt ff wat kijken. Beetje natuur dingentjes doen denk ik weer. En het wordt nog mooi weer ook
Kijk, dat klinkt als een lekker motor/tuinweertje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet slecht idd.
Do 09/08 vrij zonnig 11/23°C N 3 60% 10%/0.0mm
Vr 10/08 vrij zonnig 12/24°C N 3 65% 15%/0.0mm
Za 11/08 vrij zonnig 13/24°C NO 3 60% 15%/0.0mm
Zo 12/08 vrij zonnig 14/23°C Z 3 50% 45%/1.0mm
* Rucky naar verlofbriefje staart.![]()
Reminds me... Ik moet zowel motor als auto weer een keer een poetsbeurt geven...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef JK1982 het volgende:
Ik moet de motor weer eens grondig wassen/poetsen ook.
Misschien dat ik daar donderdag ook nog even tijd voor kan vrijmaken...
Dat hoef je aan mij niet te vragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hallo
* belle1608 vraagt of iemand koffie of thee wil hebben
Dat klinkt heerlijk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Donderdag ga ik waarschijnlijk weer even op de motor weg, weer richting Assen.
Vrijdag heb ik nog niet echt plannen. Maar gezien het weer kan ik misschien weer wat in de tuin gaan doen. En ik heb thuis nog een heleboel te doen
[..]
Kijk, dat klinkt als een lekker motor/tuinweertje.
Oh ja, zaterdag heb ik ook een motorrit in de planning staan, op de Veluwe..
Mijn auto ook hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reminds me... Ik moet zowel motor als auto weer een keer een poetsbeurt geven...
Mwoah, niet alles klinkt even heerlijk, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Ik zit hier al aan de thee en heb al een groot gedeelte van de tijd gewerkt. Nu ff plan maken voor de rest van de dag.
Tja, poetsen van de auto vind ik altijd wel leuk. En in de tuin werken ook, als het zonnetje gezellig staat en dat je daarna ziet dat het er weer helemaal beter uit zietquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, niet alles klinkt even heerlijk, toch?
Ok, dat motorrijden is wel leuk, maar dat poetsen/opruimen/jungle kappen? Hmmmz..
Zal zo (voor belle) via de telefoon nog effe een fotootje posten van de laatste (achter)stand van zaken
Mogguhquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
Wow JK! Das toch al een aardig verschil hoor!![]()
Goeiemogguh allen!
Ja, want ik heb geen 70 vierkante meter hier... maar swiffer met natte doekjes is ook handig en dan 1 dag dweilen. Dat doet mijn zus die heel erg veel meters heeft...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef DJMO het volgende:
Mogguh.
wisten jullie dat 70 vierkante meter best groot is alan je moet dweilen ? én dat je een viervaks IKEA kast prima als commode kunt gebruiken?
Ongeveer 30cm..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:33 schreef belle1608 het volgende:
Gaat de goede kant op JK!!! wat een verschil alweer zeg!
Zal ik je m'n adres anders even geven?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, poetsen van de auto vind ik altijd wel leuk. En in de tuin werken ook, als het zonnetje gezellig staat en dat je daarna ziet dat het er weer helemaal beter uit ziet
Ik ben gek![]()
Ok, dag doorgesproken met vriendlief die vakantie heeft.![]()
*nu weer verder aan de slag*
De pest is, als je goed kijkt zie je tussen de tegels ook erg veel onkruid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
Wow JK! Das toch al een aardig verschil hoor!![]()
Goeiemogguh allen!
Sorry, te druk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongeveer 30cm..
[..]
Zal ik je m'n adres anders even geven?![]()
Azijn strooien. Lekker alles droog, bruin en dood laten gaan. Daarna met zo'n onkruid ding alles tussen de tegels weghakken. Geen wortels meer, geen onkruid meer, geen probleem meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
De pest is, als je goed kijkt zie je tussen de tegels ook erg veel onkruid.
Eigenlijk moet alles eruit en opnieuw gelegd worden..![]()
Bovendien heb ik nog veel tegels liggen, dus moet er nog veel meer betegeld worden.
En aangezien ik geen geld heb om het te laten doen zal ik het zelf moeten doen..
Succes en plezier!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef DJMO het volgende:
* terug zwaait naar belle én er vandoor gaat.
boodschappen doen én de buurt verkennen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:03 schreef Merlijn het volgende:
Whaha... ik ben met mijn dochter aan het sms-sen vanaf haar vakantie... echt lief...
Hulp nodig? Heb al vaker een tuin betegeldquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongeveer 30cm..
[..]
Zal ik je m'n adres anders even geven?
[..]
De pest is, als je goed kijkt zie je tussen de tegels ook erg veel onkruid.
Eigenlijk moet alles eruit en opnieuw gelegd worden..![]()
Bovendien heb ik nog veel tegels liggen, dus moet er nog veel meer betegeld worden.
En aangezien ik geen geld heb om het te laten doen zal ik het zelf moeten doen..
Is dat nou eigenlijk moeilijk? Bij m'n moeder moet het ook nog en best een behoorlijk stuk. Zogenaamde bamboe die niet zou lopen, die nu overal onder het terras wortels heeft.. niet zo handig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hulp nodig? Heb al vaker een tuin betegeld
Ik denk dat het lastigste is om het waterpas te leggen allemaal, het lijkt mij eigenlijk helemaal niet moeilijk maarja ik heb het ook nog nooit gedaan. Iets met stuurlui en walquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk moeilijk? Bij m'n moeder moet het ook nog en best een behoorlijk stuk. Zogenaamde bamboe die niet zou lopen, die nu overal onder het terras wortels heeft.. niet zo handig.
Schilderen, behangen, tuin betegelen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon met zo'n onkruidmesje erlangs en alles eruit halen. Zo gepiept in principe.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:54 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sorry, te druk...
[..]
Azijn strooien. Lekker alles droog, bruin en dood laten gaan. Daarna met zo'n onkruid ding alles tussen de tegels weghakken. Geen wortels meer, geen onkruid meer, geen probleem meer.
Dit heb ik vorig jaar gedaan. Nu moet ik af en toe wat grassprietjes wegplukken maar daar blijft het bij. Zevenblad is wat anders... daar heb ik nog oorlog mee. Die staat *in* de tuin, dus daar kan geen azijn bij komen.
Ja, ik vroeg het me ook gewoon af. Laatst voor het eerst gevoegd, dat viel ook best wel mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastigste is om het waterpas te leggen allemaal, het lijkt mij eigenlijk helemaal niet moeilijk maarja ik heb het ook nog nooit gedaan. Iets met stuurlui en wal
Kom maar eens in het echt kijken, dan piep je wel andersquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:38 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen
JK, ziet er al echt goed uit heur. Kan je geen round-up voor het onkruid tussen de tegels doen? Of wat kahlie zegt, met azijn..
Merlijn, dat is wel echt leuk zegHoe oud is je dochter eigenlijk? Heeft ze het wel naar haar zin daar?
No shit? Heb je zulke spierballen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Moeilijk op zich niet, alleen wat Ehhe zegt..quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk moeilijk? Bij m'n moeder moet het ook nog en best een behoorlijk stuk. Zogenaamde bamboe die niet zou lopen, die nu overal onder het terras wortels heeft.. niet zo handig.
Dat dus... Zoals je ziet heb ik een flinke achtertuin, en moet eea wel weer een beetje aansluiten op het pad dat achter de tuinen langs loopt. Ik moet eigenlijk ergens eens zo'n laserwaterpas zien te regelen...quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastigste is om het waterpas te leggen allemaal, het lijkt mij eigenlijk helemaal niet moeilijk maarja ik heb het ook nog nooit gedaan. Iets met stuurlui en wal
En daarna een emmer lak eroverheen, zodat je altijd bloemen in je tuin hebt maar geen onderhoudquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:56 schreef Ireth het volgende:
Volstorten met beton, groepje kinderen uit de buurt stoepkrijt in hun handen geven en bloemetjes er op laten tekenen
Wel een leuk ideequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En daarna een emmer lak eroverheen, zodat je altijd bloemen in je tuin hebt maar geen onderhoud
quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef DJMO het volgende:
Mogguh.
wisten jullie dat 70 vierkante meter best groot is alan je moet dweilen ? én dat je een viervaks IKEA kast prima als commode kunt gebruiken?
Geniet van je koffie. Ik ben net klaar met het doorlezen van dingen zoals de complex geconjungeerde en de Markov-keten enzo... Heerlijk... Ik wil lunchquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:58 schreef maffemuts het volgende:
Wat onderhoud betreft ben ik blij dat we geen tuin hebben haha, maar eerlijk is eerlijk, voor de kids mis ik m wel
Hier 100 plannen maar geen energie om uit te voeren, nog maar n kop koffie dus
* Rucky denkt terug aan 1,5 week met spierpijn op bed liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:54 schreef JK1982 het volgende:
Wil het deze keer wel een beetje goed doen, met trilplaat enzo.
Dat heb ik bij Ireth niet gedaan, maar dat was dan ook maar een klein stukje..
Een paar jaar geleden was dat in Leeuwarden... Was toen aan het werk maar iedereen deed braaf ramen/deuren dicht en de radio aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk als die sirene echt afgaat omdat er wat is naar binnen gaan en ramen en deuren sluiten en de regionale zender opzetten. Volgens mij zijn dat er heel weinig.
Ik zie ruimte voor enorme druivenstruiken, bloemenwanden en klimop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, misschien dat ik straks met die vrije dagen wel weer even wat kan gaan doen in de jungle![]()
Zonde eigenlijk, want die tuin biedt best perspectief. Als het maar eenmaal een keer heel flink aangepakt is. Nu is er eigenlijk geen goede basis om bij te houden, aangezien alles niet netjes is..
Tja, ik zou het wel doen denk ik. Er is gelukkig nog nooit wat gebeurd, dus weet niet zekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:04 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk als die sirene echt afgaat omdat er wat is naar binnen gaan en ramen en deuren sluiten en de regionale zender opzetten. Volgens mij zijn dat er heel weinig.
Dat verbaast me. ALs ik even terugdenk aan mn middelbare schooltijd -lang geleden- dan ging het brandalarm nog weleens af maar evacueren ho maar. Als je erover nadenkt echt slecht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was dat in Leeuwarden... Was toen aan het werk maar iedereen deed braaf ramen/deuren dicht en de radio aan. Bleek ergens in Friesland salpeterzuur gelekt te hebben en per ongeluk hadden ze alle alarmen in Friesland af laten gaan wat achteraf niet echt nodig bleek.
Vond het wel spannend
Mja, weet niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik zou het wel doen denk ik. Er is gelukkig nog nooit wat gebeurd, dus weet niet zeker
Bij brandalarm ben ik ook weleens rustig naar beneden gelopen met mijn client. "Er is vast niets aan de hand, maar we gaan gewoon rustig ff het gebouw uit". Bleek technische storing te zijn. Liever veilig denk ik altijd maar.
Eigenlijk moest het daar ook wel, kinderopvang. Dan heb je de verantwoordelijkheid natuurlijk over een bups kinderen. Als ik alleen thuis was geweest weet ik niet wat ik had gedaan, maar waarschijnlijk toch wel hetzelfde. Kleine moeite ook eigenlijk, alle ramen/deuren dicht en de radio aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat verbaast me. ALs ik even terugdenk aan mn middelbare schooltijd -lang geleden- dan ging het brandalarm nog weleens af maar evacueren ho maar. Als je erover nadenkt echt slecht.
Better safe than sorrie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, ik zou het wel doen denk ik. Er is gelukkig nog nooit wat gebeurd, dus weet niet zeker
Bij brandalarm ben ik ook weleens rustig naar beneden gelopen met mijn client. "Er is vast niets aan de hand, maar we gaan gewoon rustig ff het gebouw uit". Bleek technische storing te zijn. Liever veilig denk ik altijd maar.
Wat dacht je van de kernreactor? 1x radioactief spul in mijn leven vind ik ruim voldoende...quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mja, weet niet.
Enige wat ik in mn achterhoofd heb zitten is dat DSM Gist hier om de hoek zit en dat daar chemische processen plaatsvinden. Als daar wat zou gebeuren en de sirene gaat... maar om nu naar binnen te gaan als ik buiten zou zijn? Denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |