Die opmerking is al weg. Moest nog even een nieuw deuntje opzoeken. Toegevoegd en daarna het stukje over het bashen maar verwijderd. Want we kunnen echt wel lief zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tjonge, ook hier in de OP weer die opmerking over bashen.
Dacht dat iedereen weer relatief netjes is hier.
Let bygones be bygones en vooruit met de hap.
(met wel een kleine kanttekening dat ik wel af en toe schrok van de taal die Yvonne aansloeg.
Yvonne, wil jij dat echt nóóit meer doen please, met ziektes smijten, dat is een teken van zwakte en niet bepaald done en hoort zeker niet bij een hoofdmod)
waar ben jij op uit?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Volgens mij missen jullie drie vaste users .
Hoef geen details want veel te veel popcorn gegeten die avonden/nachten maar toch.
Welkom!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoezo?
Moet ik ergens op uit zijn dan? Beats me
Ik anders ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Dolphina zal - net als ik- nieuwsgierig zijn waarom een 'nieuwe' poster zoveel van FHF afweet en een poging doet oude koeien uit de sloot te halen.
Hoef je niet op te antwoorden hoor, maar hinten op wat is gebeurd is ook niet nodig.
Zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik anders ook wel.
Maar misschien is het een zwemleraar die niet tevreden is met de zwemkunsten van de oude koeien?
Top!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:16 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh nee Cat, gewoon, lang meegelezen en niks hinten, althans niet bewust , ik weet van de hoed en de rand maar niks raars mee bedoeld.
Blij dat alles back to normal is hier.
Vergeet niet dat ook niet-users gewoon mee kunnen lezen op FOK!
Openbaar forum, toch? No string attached.
Maar begrijp jou reactie maar nee, ik heb geen bijbedoelingen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
(knip)
Iedereen die hulp verdient dient die te krijgen en iedereen die hulp wil bieden dient dat te mogen.
Het blijft een pracht-iniatief dus laat dat ihn niet teloor gaan.
Veels te mooi en veels te zonde.
de manier waarop je bezig bent...quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoezo?
Moet ik ergens op uit zijn dan? Beats me
tis met een f... dolfinaquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Dolphina zal - net als ik- nieuwsgierig zijn waarom een 'nieuwe' poster zoveel van FHF afweet en een poging doet oude koeien uit de sloot te halen.
Hoef je niet op te antwoorden hoor, maar hinten op wat is gebeurd is ook niet nodig.
wat ga jij er mee doen dan??quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:37 schreef kwiebuske het volgende:
schupt m maar naar mij dan
de bal dan he..
goed planquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lek steken, zodat het voorbij is met gissen welke kant ie op komt
Sorry!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tis met een f... dolfina![]()
maar inderdaad... ik hou niet van dit soort hints en het idee geven van een bal, waar ik niet weet waar ik hem heen moet/kan schieten..
WHUT!?quote:
amenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Even wat posts geëdit hier, ik dacht dat het de oude en 'nieuwe' users nav het gebeurde van de afgelopen dagen wel duidelijk was dat de SC hier niet voor bedoeld is.
We hebben een mooi FB topic waar ballen en ontboezemingen naar geschopt kunnen worden.
moet ik me aangesproken voelen met mal mens?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mal mens ben je ook, jij kunt zo heerlijk ongenuanceerd hier gewoon zo lekker eerlijk posten. Moet er vaak om je lachen, in het leuke lachen dan,echt, je bent een creatuurtje, maar geloof mij dan nu maar ook dat ik totaal géén rare bedoelingen heb.
Maar goed. Hier hadden we even noodweer, de hele zooi stond blank. Hoezo zómer?
dat was hier maar ffquote:
Van regenwater wordt je was wel lekker zacht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Hier nog niks. Maar ik had vanmiddag wel geluk dat ik toevallig naar mijn was ging kijken toen het begon te druppen. Kon ik hem nog mooi net op tijd binnen halen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mag graag mensen verbazen
ja, klopt... ik kan alle kanten op.. ben erg flexiwiebel...
de bal was lek geprikt joh!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
behalve de goeie
![]()
sorry d-c: inkoppertje
dat was een ei... en die brak op je hoofdquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef kwiebuske het volgende:
damn
wat heb ik dan gekopt ??
kijk eens ff svp
Ik heb een lichte voorkeur voor de ontboezemingen. Laat de ballen maar achterwege en show the boobies!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Even wat posts geëdit hier, ik dacht dat het de oude en 'nieuwe' users nav het gebeurde van de afgelopen dagen wel duidelijk was dat de SC hier niet voor bedoeld is.
We hebben een mooi FB topic waar ballen en ontboezemingen naar geschopt kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |