goed planquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lek steken, zodat het voorbij is met gissen welke kant ie op komt
Sorry!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tis met een f... dolfina![]()
maar inderdaad... ik hou niet van dit soort hints en het idee geven van een bal, waar ik niet weet waar ik hem heen moet/kan schieten..
WHUT!?quote:
amenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Even wat posts geëdit hier, ik dacht dat het de oude en 'nieuwe' users nav het gebeurde van de afgelopen dagen wel duidelijk was dat de SC hier niet voor bedoeld is.
We hebben een mooi FB topic waar ballen en ontboezemingen naar geschopt kunnen worden.
moet ik me aangesproken voelen met mal mens?quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mal mens ben je ook, jij kunt zo heerlijk ongenuanceerd hier gewoon zo lekker eerlijk posten. Moet er vaak om je lachen, in het leuke lachen dan,echt, je bent een creatuurtje, maar geloof mij dan nu maar ook dat ik totaal géén rare bedoelingen heb.
Maar goed. Hier hadden we even noodweer, de hele zooi stond blank. Hoezo zómer?
dat was hier maar ffquote:
Van regenwater wordt je was wel lekker zacht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:47 schreef Cat22 het volgende:
Hier nog niks. Maar ik had vanmiddag wel geluk dat ik toevallig naar mijn was ging kijken toen het begon te druppen. Kon ik hem nog mooi net op tijd binnen halen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
ik mag graag mensen verbazen
ja, klopt... ik kan alle kanten op.. ben erg flexiwiebel...
de bal was lek geprikt joh!!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:55 schreef kwiebuske het volgende:
[..]![]()
behalve de goeie
![]()
sorry d-c: inkoppertje
dat was een ei... en die brak op je hoofdquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef kwiebuske het volgende:
damn
wat heb ik dan gekopt ??
kijk eens ff svp
Ik heb een lichte voorkeur voor de ontboezemingen. Laat de ballen maar achterwege en show the boobies!quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef Cat22 het volgende:
Even wat posts geëdit hier, ik dacht dat het de oude en 'nieuwe' users nav het gebeurde van de afgelopen dagen wel duidelijk was dat de SC hier niet voor bedoeld is.
We hebben een mooi FB topic waar ballen en ontboezemingen naar geschopt kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |