's Avonds!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
's Avonds!
* JK1982 spontaan zin in een stukje fruit krijgt.
Maargoed, bij gebrek aan perziken neem ik maar even een nectarine
Ik haal nooit anders.. perziken hebben zo'n fluweelachtig velletje, daar hou ik niet vanquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik haal nooit anders.. perziken hebben zo'n fluweelachtig velletje, daar hou ik niet van![]()
*serious posting in progress..
Maar maar.... ik ben fluweel zachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nectarines zijn glad..
*serious posting still in progress..
Niet met samsung, die hadden me afgepoeierd na nn eerste telefoontje.. Kpn loopt nu een klacht tegenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Halowww!
Heb je nog contact met Samsung gehad?
En hoe luidt de klacht?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet met samsung, die hadden me afgepoeierd na nn eerste telefoontje.. Kpn loopt nu een klacht tegen
Die laatste zijn ook degene die het op moeten lossen, omdat zij jou het toestel hebben geleverd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Niet met samsung, die hadden me afgepoeierd na nn eerste telefoontje.. Kpn loopt nu een klacht tegen
Ik was mijn DNA aan het neerknuppelen... en zo te horen was het niet hard genoeg.. het maakt nog geluidquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef JK1982 het volgende:
Wie heeft de avondklok op 22.00 ingesteld?
Niet op dit tijdstip en al helemaal niet als madam al 4 weken weigert om uit te slapen. Rond half 7 is ze elke dag wakker, na 22.00 gaat ze elke avond slapen en daardoor is ze 's middags rond 5en niet te genietenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef Ehhe het volgende:
Aww Ireth! Het is vakantie toch? Dan mag er nog wel wat geluid uitkomen, vind ik
Oooh! Dan moet ze ook wel uitslapen ja! Dan heb je idd niet hard genoeg gemept.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip en al helemaal niet als madam al 4 weken weigert om uit te slapen. Rond half 7 is ze elke dag wakker, na 22.00 gaat ze elke avond slapen en daardoor is ze 's middags rond 5en niet te genietenSlapen nu!
Zeg, moet ik de Kinderbescherming soms even bellen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh! Dan moet ze ook wel uitslapen ja! Dan heb je idd niet hard genoeg gemept.
Je moet ook niet meppen maar dreunen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh! Dan moet ze ook wel uitslapen ja! Dan heb je idd niet hard genoeg gemept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |