Reminds me... Ik moet zowel motor als auto weer een keer een poetsbeurt geven...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:14 schreef JK1982 het volgende:
Ik moet de motor weer eens grondig wassen/poetsen ook.
Misschien dat ik daar donderdag ook nog even tijd voor kan vrijmaken...
Dat hoef je aan mij niet te vragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hallo
* belle1608 vraagt of iemand koffie of thee wil hebben
Dat klinkt heerlijk!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Donderdag ga ik waarschijnlijk weer even op de motor weg, weer richting Assen.
Vrijdag heb ik nog niet echt plannen. Maar gezien het weer kan ik misschien weer wat in de tuin gaan doen. En ik heb thuis nog een heleboel te doen
[..]
Kijk, dat klinkt als een lekker motor/tuinweertje.
Oh ja, zaterdag heb ik ook een motorrit in de planning staan, op de Veluwe..
Mijn auto ook hahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reminds me... Ik moet zowel motor als auto weer een keer een poetsbeurt geven...
Mwoah, niet alles klinkt even heerlijk, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat klinkt heerlijk!
Ik zit hier al aan de thee en heb al een groot gedeelte van de tijd gewerkt. Nu ff plan maken voor de rest van de dag.
Tja, poetsen van de auto vind ik altijd wel leuk. En in de tuin werken ook, als het zonnetje gezellig staat en dat je daarna ziet dat het er weer helemaal beter uit zietquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mwoah, niet alles klinkt even heerlijk, toch?
Ok, dat motorrijden is wel leuk, maar dat poetsen/opruimen/jungle kappen? Hmmmz..
Zal zo (voor belle) via de telefoon nog effe een fotootje posten van de laatste (achter)stand van zaken
Mogguhquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
Wow JK! Das toch al een aardig verschil hoor!![]()
Goeiemogguh allen!
Ja, want ik heb geen 70 vierkante meter hier... maar swiffer met natte doekjes is ook handig en dan 1 dag dweilen. Dat doet mijn zus die heel erg veel meters heeft...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:42 schreef DJMO het volgende:
Mogguh.
wisten jullie dat 70 vierkante meter best groot is alan je moet dweilen ? én dat je een viervaks IKEA kast prima als commode kunt gebruiken?
Ongeveer 30cm..quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:33 schreef belle1608 het volgende:
Gaat de goede kant op JK!!! wat een verschil alweer zeg!
Zal ik je m'n adres anders even geven?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja, poetsen van de auto vind ik altijd wel leuk. En in de tuin werken ook, als het zonnetje gezellig staat en dat je daarna ziet dat het er weer helemaal beter uit ziet
Ik ben gek![]()
Ok, dag doorgesproken met vriendlief die vakantie heeft.![]()
*nu weer verder aan de slag*
De pest is, als je goed kijkt zie je tussen de tegels ook erg veel onkruid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:40 schreef Ireth het volgende:
Wow JK! Das toch al een aardig verschil hoor!![]()
Goeiemogguh allen!
Sorry, te druk...quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongeveer 30cm..
[..]
Zal ik je m'n adres anders even geven?![]()
Azijn strooien. Lekker alles droog, bruin en dood laten gaan. Daarna met zo'n onkruid ding alles tussen de tegels weghakken. Geen wortels meer, geen onkruid meer, geen probleem meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
De pest is, als je goed kijkt zie je tussen de tegels ook erg veel onkruid.
Eigenlijk moet alles eruit en opnieuw gelegd worden..![]()
Bovendien heb ik nog veel tegels liggen, dus moet er nog veel meer betegeld worden.
En aangezien ik geen geld heb om het te laten doen zal ik het zelf moeten doen..
Succes en plezier!quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:59 schreef DJMO het volgende:
* terug zwaait naar belle én er vandoor gaat.
boodschappen doen én de buurt verkennen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:03 schreef Merlijn het volgende:
Whaha... ik ben met mijn dochter aan het sms-sen vanaf haar vakantie... echt lief...
Hulp nodig? Heb al vaker een tuin betegeldquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ongeveer 30cm..
[..]
Zal ik je m'n adres anders even geven?
[..]
De pest is, als je goed kijkt zie je tussen de tegels ook erg veel onkruid.
Eigenlijk moet alles eruit en opnieuw gelegd worden..![]()
Bovendien heb ik nog veel tegels liggen, dus moet er nog veel meer betegeld worden.
En aangezien ik geen geld heb om het te laten doen zal ik het zelf moeten doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |